Diskuze

Od důvěry k teroru. Studentka popsala obchodnické fígle na seniory

Promyšlený psychologický nátlak. Tak lze popsat předváděcí reklamní akce pro seniory. Už od prvních minut si obchodníci vytipovávají vhodné "oběti", nejdříve se chovají přátelsky, pak autoritativně. Alespoň tak to popisuje studentka psychologie Romana Mazalová, která se tomuto "fenoménu" věnuje.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

kyoko suriko

7. 4. 2011 1:09
nesmysl

Na akcich se prodavaji veci s cenou v radech desetitisicu. Je nesmysl aby si tam prodejci zvali otrhane duchodce a neposteli lidi, co nemaji hluboko do kapsy. Decka a studentiky samozrejme nechteji - tezko prodavat nekomu, kdo nema vlastni bydleni, drahe nadobi - a celkove je to pro starsi lidi. V reklamach na superb taky nejezdi studentici s dredama, ale stari chlapi. Studentici si nakladaj surf prevazne do Corsy. A tak je to i se zbozim na prezentacich.

0 0
možnosti

1888

7. 4. 2011 8:31
Re: nesmysl

To jsou jenom "uvahy." Potrebujou hlavne najit lidi, kteri podepisou. Kdekdo ma nekde neco na horsi casy,  blizke kteri to za ne zaplati, kdyz je pritlaci ke zdi. 

0 0
možnosti

Dereck

18. 4. 2011 15:45
Re: nesmysl

Žádný nesmysl. Důchodci jsou nejsnáze ovlivnitelní, a vůbec nevadí, že nemají peníze, protože ty okamžitě získají od úvěrové společnosti, která je samozřejmě po ruce.

0 0
možnosti