Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Řidič fordu nedal přednost motorkáři, ten v nemocnici zemřel

Řidič osobního auta v pondělí v podvečer srazil v Chomutově třiatřicetiletého motorkáře. Na křižovatce mu nedal přednost v jízdě. Motorkář po převozu do nemocnice zemřel.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

furtspolu

Inteligentní řidič i na ...

křivatce na které má přednost musí počítat s tím , že ne všichni řidiči jsou s jeho inteligencí. Pokud to nerespektuje tak " přednost" do nebe mu nepomůže. Rv

0/0
4.4.2011 0:22

pecounek

na vine je ridic

Malo kdo si z vas kdo jste na motorce nejezdily ze jizda na motorce je pozitek a neni to o rychlosti!Z me vlastni zkusenosti jsem minuly rok malem byl v te same situasi akorad s tim rozdilem ze to nebyla krizovatka a do protismeru my vjselo suv predjizdelo v zatacce prez plnou caru dva kamiony smerem k usaku na kadan a ja jel jen 75kmh a kdyby slinice nebyla dost siroka tak bych v nem byl take.Je zajimave ze kdyz to vemu podle sebe jako motorkar tak kolikrat ani na rovince nekteri z vas ridicu aut nekoukata za sebe kdyz predjizdite pomalejsi auta pritom motorka ma take rozsvicena svetla a neni videt?Tobych se divil je dokonce i slyset mam take cbr 900 rr je to ostra motorka ale jem proty co se s ni neziji a nezvladnou ji coz ten super kluk coho tu hanite nebyl zadny zmatkar ani zacatecnik budte soudni a sahnete si do svedomi kdo kolikrat vjel tak jako ten to ridic myslim ze je vas dost.Tato motorka je ostra kdyby to bylo obracene tak ke stretu nikdy nedojde.

0/0
31.3.2011 21:31

Hynek Vilém Jarmila reloaded

reakce řidičů nad 55 let jsou někdy šokující

Musím říct, že práce Policie a jejich nečinnost při kontrole řidičů seniorů je dost alarmující. Bydlím v chatové oblasti a každodenní setkávání se s důchodci za volantem mě děsí. Jízda prostředkem, bez světel, nedání přednosti, odbočování bez blinkrů, nečekané manévry ... chovají se, jako by byli na silnici sami. Chápu, každej bude starej, ale nemělo by se důsledněji kontrolovat, kdo na silnici patří a kdo už ne? 8-o

0/0
30.3.2011 14:11

Honza.Z

Re: reakce řidičů nad 55 let jsou někdy šokující

s tim v zasade souhlasim az teda na to cislo 55 - podle me to je dost individulani, neda se rict ze za 55kou jezdej vsichni spatne ale s duchodcema za volantem sem si zazil svy a podle me by meli byt oznaceny od urcityho veku podobne jako autoskola.

0/0
30.3.2011 17:08

ppecar

Klasika

Z příspěvků je vidět, že i kdyby motorkář stál u krajnice nebo na parkovišti a smetlo ho auto, tak by ho stejně většina označila za viníka. A to jen proto že je motorkář. Vždyť bezmozka můžete potkat na motorce, v autě, na kole nebo třeba na skejtu. Z ohlasů jako je ten, že si za to může sám je mi docela smutno.:-/

0/0
30.3.2011 9:01

Hynek Vilém Jarmila reloaded

Re: Klasika

R^

0/0
30.3.2011 14:11

jardahorak

Uz zase...

Clanek, ktery predjima vinika, aniz by si novinar pockal na vysledky setreni. Dulezite je jemne upozornit ctenare, ze Fireblade je jednou z nejrychlejsich masin na trhu... A mame jasno...

0/0
30.3.2011 6:53

Standa.Trn

Ten motorkář si to zavinil sám.

Jaro a superrychlá motorka, tak zkusím hned co to dá. Jenže zapomněl že když jede dvěstatřista, tak ho šofér z vedlejší silnice neviděl protože byl za kopcem anebo za zatáčkou. A potom jak ho uviděl, tak nedobrzdil ani jeden ani druhý.

Tyhle motorky snadno udělají dvěstatřista ale velmi blbě se z takové rychlosti zastavují. Tak spi sladce motorkáři a v příštím životě si kup raději nějakého mopeda.

0/0
29.3.2011 18:42

Honza.Z

Re: Ten motorkář si to zavinil sám.

ono at uz to bylo jak to bylo, vzdycky si vzpomenu na takovou vetu: na rovince to umi rozhulakat kazdej vul, rikal to uz muj deda. Je to svata pravda, slapnout na plyn, v tomhle pripade vzit za to na rovnice neni problem, na to nemusis bejt Rossi, ale bejt rychlej v zatackach a umet bezpecne zastavit to uz chce prax.

0/0
29.3.2011 20:31

Sallmi

Re: Ten motorkář si to zavinil sám.

Koukni na mapu. Obydlená oblast a v tomhle místě je to docela o ústa valit vysoku rychlostí. Ty dvěstětřista ;-D

0/0
29.3.2011 21:34

LUCKA.KOBRA

Re: Ten motorkář si to zavinil sám.

tys mu to měřil??

0/0
30.3.2011 7:29

bitkar

Re: Ten motorkář si to zavinil sám.

tohle secko pisou v tom clanku??? sem to nejak prehlidl.

0/0
30.3.2011 8:57

sámvelkýmao

no

setkali se dva.jeden hoch,co to asi pěkně kulil a druhej poloslepej vyklepanej děda co tam vjel.nechme to na vyšetřovatelích.spíš mě mrzí to,že se většinou nedovíme,jak to skutečně dopadlo.flákne se sem rádoby senzace a tím to hasne.fakt je,že plechovkář má kolem sebe plechy,motorkář jen vzduch.a z toho by měl každej motorkář vycházet.co je mu teď platný,že měl nakrásně přednost....................stejný jako chodec vs.motorista.je mi .....píp.......platný,že jdu po přechodu a neměl bych být ohrožen,když mě sejme nějakej splašenec s mobilem u ucha............tak to prostě je................auto chodec nepřetlačí,takže i když přecházím na zelenou,koukám co dělaj auta.......................

0/0
29.3.2011 16:35

Honza.Z

Re: no

to urcite, proto rikam ze by melo bejt v jejich zajmu neumrit na ty masine. Nicmene to ze se ty clanky nedotahujou ... me dost vadi.R^

0/0
29.3.2011 16:38

JanzRokycan

Re: no

Každopádně je důležité, že máš jasno, jak se vše seběhlo. Prostě chudák chlap z vedlejší nic netucha vjel pošukovy na motorce, kterej jel po hlavní 150-200 do cesty... Já jsem si docela jistej, že kdyby to tak bylo, tak by se řidič auta nemusel obávat o trest neb by byl taky mrtvej.

0/0
29.3.2011 16:48

sámvelkýmao

Re: no

no při nárazu kolmo do řidičových dveří asi ano,ale jinak těžko............

0/0
29.3.2011 16:51

Honza.Z

Re: no

asi tak, ale to jsem Jenikuz rokycan uz psal.

0/0
29.3.2011 16:52

LUCKA.KOBRA

Re: no

pošukovy ;-D;-D;-D;-Dbacha na tu češtinu;-D

0/0
30.3.2011 7:31

dracekvo

Re: no

Vzhledem k stále prodlužujícím se odchodům do důchodu, nebudou řidiči tohoto věku vyjímkou. A budou mít v ruce horší stroje, než osobáky.

0/0
29.3.2011 16:39

sámvelkýmao

Re: no

jo,dnes je to běžně bus s 50ti lidma na palubě............

0/0
29.3.2011 16:43

Honza.Z

pravni dusledky

Tak zaznely tu nazory motorkaru i z ty druhy strany, muj nazor je takovej ze ten na ty masine si za to muze sam a dobre mu tak. To co me trapi jsou pravni dusledky - ten dedek muze nakonec dostat i trest odneti svobody ne? byt treba podminenej.

0/0
29.3.2011 16:00

tomy21

Re: pravni dusledky

on si může sám za to, že ho nedáním přednosti v podstatě zabije ten řidič??? nikdo z nás neví, jak rychle motorkář jel, takže bych s rozsudkem o vině a nevině obou počkal... ale většina kamarádů jezdí ve městě do 60km/h, ten jeden kámoš, co jezdí jak prase, si to ode mě vyslechnul...

0/0
29.3.2011 16:04

nexus99

Re: pravni dusledky

Nezapomenu na jednoho "adrenaliňáka", který se bavil tím, že projížděl mezi právě se míjejícíma kamionama. Na nejbližším odpočívadle zastavil a vyhlížel další. Nebo na jednu partičku, která závodila kdo bude nejrychleji z Varů v Bochově a nazpět (jeden nedojel a má u silnice křížek)..Rv

0/0
29.3.2011 16:08

Honza.Z

Re: pravni dusledky

No ale takovejm clenum nic jinyho nez ten krizek u cesty nepatri, to at se na me nikdo nezlobi. Dulezity je aby pritom nikoho dalsiho nevzali s sebou. Pak se zase bude vypravet jakej to byl vlastne hodnej kluk a nebo tata od rodiny apod. ale ze umrel kvuli vlastni blbosti to uz se nerika. Stejny jak tenkrat v moste na ty diskotece zastrelili toho kluka tak pak tam vsichni v televizi breceli jakej to byl chudacek, na obrazovce fotka nekde z prvni tridy a dojemna muzika... ale ja ho znal a vim ze to byl peknej sigr a ksindl a ze tomu sel vylozene naproti takovymu konci.

0/0
29.3.2011 16:14

nexus99

Re: pravni dusledky

Oni ti kluci nějak snadno zapomínají na to, že nejsou na silnici sami, a také na to, že existují nějaké fyzikální zákony..

0/0
29.3.2011 16:18

Honza.Z

Re: pravni dusledky

No ale jak ja rikam... to neni muj problem, kdyz si dobrovolne sedaj na takovou vec tak at za to taky prijmou odpovednost.

0/0
29.3.2011 16:22

chrobaktruhlik

Re: pravni dusledky

nechci se tě dotknout, radar sebou nevozím ale mám dojem že na cestách potkávam jenom toho jednoho kámoše, příp. jeho klony

0/0
29.3.2011 16:08

Smrť

Re: pravni dusledky

;-DR^

0/0
29.3.2011 16:09

nexus99

Re: pravni dusledky

R^Přesně tak..

0/0
29.3.2011 16:12

Honza.Z

Re: pravni dusledky

Mozny je vsecko, ale jestli jel jak rikas do 60km/h tak ho to auto smetlo tak ze umrel? to byl teda ten chlap v tom osobaku asi ari vatanen na penzi a ten focus byl RS 500+ kdyz do ty krizovatky vjizdel v oblaku dymu z 0 na 100 za 4 sekundy vid?

0/0
29.3.2011 16:11

tomy21

Re: pravni dusledky

tam nejde o žádný oblak dýmu pane Předsudku :-/ stejně jako mohl jet motorkář rychlostí světla, tak auto mohlo jet 60 km/h, nerozhlídnout se... boční náraz v malý rychlosti, tělo letí do strany, nečekáš to... myslím, že někdy stačí i míň než v tomhle případě... bohužel

0/0
29.3.2011 16:24

Honza.Z

Re: pravni dusledky

to mas pravdu, v podstate pokud nevyjde clanek kde bude nakej zaver setreni policie a nebo pokud neni nekdo z nas ocitej svedek tak jsou to jenom spekulace. Uznavam ze mam jistej predsudek a jsem zaujatej, ale asi nezaujatej clovek tu nebude at uz pro jednu ci druhou variantu, takovej clovek by totiz na tuhle debatu ani nekliknul.

0/0
29.3.2011 16:28

Sallmi

Re: pravni dusledky

Zabít tě může i podstatně menší rychlost...ono trefit v padesátce sloup veřejnýho osvětlení není taky žádnej med.

0/0
29.3.2011 21:32

Honza.Z

Re: pravni dusledky

to kazdopadne, je to jenomv rovine spekulaci a tak by mozna bylo lepsi se na to vyprdnout a pockat az s cim prijde policie. Mam obavy ze tady se to nedozvime, pac to uz neni zajimavy pro zpravy.

0/0
30.3.2011 17:10

deflekce

Re: pravni dusledky

pokud ten automobil vyjížděl z vedlejší, tak pravidla naprosto striktně dávají povinnost dát přednost bez toho že bys omezil a ohrozil kohokoli na hlavní, tolik k vině motorkáře. Jinak v posledních letech bylo již několik soudních rozsudků které jasně potvrdily, že rychlost vozidla projíždějícího po hlavní nemá žádný vliv na vinu řidiče který nedal přednost, takže i kdyby jel kilo v obci, tak je to stejně vina toho kdo nedal přednost.

Jinak všichni řidiči čehokoli na silnicích dobře vědí, že jak vyjedou do provozu, tak jsou jednou nohou v kriminálu ...:-/

Lituji zmařeného lidského života, R.I.P.

0/0
29.3.2011 16:14

Honza.Z

Re: pravni dusledky

Ano, a pravidla taky naprosto striktne mluvi maximalni povolene rychlosti v obci a opakuju znova - vsazim se o metr piv ze nejel do 50, ten na ty masine. A to ze byly ty rozsudky jak pises , vim o tom a akorat to vypovida o tom jakej kocourkov tady je, ja nastesti mam svuj selskej rozum. Muzu jenom doufat ze se to nestane me, ze nekde nevyjedu z vedlejsi i kdyz tam predtim nic nejelo tak za 3 sekundy mi to na zadek narve ve 150 motorkar kterej tam predtim ani nemoh bejt videt a kdyz jo tak blbe a nebo se nedala odhadnout rychlost... a ja pak jeste dostanu trest za zabiti ? to vam prijde normalni tohle? To ze byl zmarenej lidskej zivot je polytovanihodny, nicmene ja polytuju az budu mit proc.

0/0
29.3.2011 16:20

Sallmi

Re: pravni dusledky

radši se nesázej, když to tam ani neznáš a nevíš podrobnosti.

0/0
29.3.2011 21:35

Honza.Z

Re: pravni dusledky

znam

0/0
30.3.2011 16:55

JanzRokycan

Re: pravni dusledky

U nehody jsem nebyl, ve zprávě se nic o rychlosti nepíše, takže jedinými informacemi, se kterými můžu počítat je to, že řidič fordu vjížděl z vedlejší(Bělohorské?) na hlavní Spořickou a že řidič fordu nepožil před jízdou alkohol. Kouknu do mapy a divím se. Buď v ní mají nepořádek nebo je informace o křižovatce Spořická-Bělohorská mylná nebo vyjížděl řidič fordu z Bělohorské jednosměrky z opačného směru, než je na mapě směr jízdy. Každopádně, kouknu do mapy podruhé a vidím, že od Bělohorské vlevo je rovina bez cca 500m, z prava cca polovic. Při rychlosti 150km/h(můj dohad je, že jel mnohem pomalej, s klidem i předpisově, ale na rozdíl ode mne tu všichni s jistotou ví, že jel aspoň 150) by motorkář jel delší úsek cca 12 sekund kratší jen o něco málo méně, neb tam by potřeboval trochu víc času na zrychlení. Myslím, že je to dost času na to, aby se v případě, že motorkář vidí překážku jí dokázal vyhnout nebo zpomalit tak, aby následky nebyly takto tragické.

0/0
29.3.2011 20:19

JanzRokycan

Re: pravni dusledky

Pokud do křižovatky vjel řidič auta až v okamžiku, kdy jel motorkář po

rovině, musel jej vidět a do křižovatky vjíždět neměl. Takže stejně jako

mnozí jiní si počkám na výsledky šetření a nebudu dělat ukvapené závěry

typu, jel jak hovado, zasloužil si to či teď si kvůli tomu chudák dědek půjde sednout.

0/0
29.3.2011 20:19

Honza.Z

Re: pravni dusledky

dobra analyza, nejsem teda chomutovak ale bydlim pobliz - nicmene tuhle cast chomutova znam, je to dost dlouha rovinka - mapa je mapa ale praxe je vzdycky trosku jina nez naky analyzy - bez urazky. No ja jsem zvedavej jesli se ale neco dozvime, vetsinou to zapadne do zapomeni.

0/0
29.3.2011 20:23

chrobaktruhlik

a

jaro definitivně začalo, už nebudeme číst o lyžnících příp. snowborďácích kteří se vzájemně zmrzačili na svahu, jsou tu plechovkáři vs. motorkáři

0/0
29.3.2011 15:58

Honza.Z

Re: a

to je fakt no;-D;-D na necem se ta bulvarni luza prizivit musi. Ono ty japonsky reaktory a povstani v lybii chce necim prolozit - v sandwichi taky nestaci jenom sunka a sejra ne? :D;-D

0/0
29.3.2011 16:02

Dukáty dám na podporu cenzury

Ono je dobrý jezdit trochu s mozkem v hlavě...

jestliže je silnice obšancovaná zaparkovanejma autama, tak jedu obzvlášť obezřetně, protože musím počítat s tím, že mezi autama vyskočí dítě, nebo že mně díky kraxně zaparkovaný těsně před křižovatkou nebude dobře vidět z vedlejší silnice.

Zdejší motorkáři (obecně nic proti nim) si tady můžou plkat jak chtějí, ale můžeme si být skoro jistí, že ten motorkář nejel 50.... Rv

0/0
29.3.2011 15:52

nexus99

Re: Ono je dobrý jezdit trochu s mozkem v hlavě...

Jasně. Na to by si nemusel kupovat jednu z největších motorek..

0/0
29.3.2011 15:54

tomy21

Re: Ono je dobrý jezdit trochu s mozkem v hlavě...

to jsou novinářský bludy, tím, že napsaly typ silný motorky, dali diskutérům jasný tip na viníka Rv (což je blbost)

0/0
29.3.2011 16:05

nexus99

Re: Ono je dobrý jezdit trochu s mozkem v hlavě...

Možná jezdíš slušně a máš pár kámošů co dodržují vyhlášku. To ti ale potom musím závidět. ;-)

0/0
29.3.2011 16:11

Martin667

a motocyklista jel určitě 50km v hodině

áno, všichni tomu věříme, áno... sakra když se někdo řídít 100vkou po městě tak asi můsí očekávat že s tím někdo kdo vyjíždí z vedlení nepočítá

0/0
29.3.2011 15:52

tomy21

Re: a motocyklista jel určitě 50km v hodině

jak víš, jak rychle mtorkář jel??? Rv umíš rychle soudit, takový lidi "miluju" Rv já ti dám opačnej příklad jo? pro ´plechovkáře´ jsem největší debil motorkář, co jede na silný motorce ve městě 50 km/h (prostě do 60 ti :-), a tak se mě snaží objet, vytlačit....

0/0
29.3.2011 16:01

Honza.Z

Re: a motocyklista jel určitě 50km v hodině

50 km/h (prostě do 60 ti :-) .... ju tenhle opacnej priklad me 100% presvedcil R^;-D;-D;-D;-D

0/0
29.3.2011 16:04





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.