Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pirát nabídl Dánům svobodu za sňatek s jejich třináctiletou dcerou

Šéf somálských pirátů, kteří před měsícem unesli v Indickém oceánu jachtu s dánskou rodinou, rodičům nabídl, že je propustí a nebude požadovat výkupné pět milionů dolarů. Musí ale povolit, aby si jejich třináctiletá dcera vzala vůdce bukanýrů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

blix

Neměli tam jezdit

...jsou to dobrodruzi a k dobrodružnému životu takovéhle situace patří...

0/0
30.3.2011 11:37

Novotnak

Chuck Norris by je vyřídil ze břehu.

Jenže si místo toho válí šunky u televize.

0/0
30.3.2011 0:38

petr.n_22

.

Dokud každý chycený pirát nepůjde po prkně do vody nebo nedostane oprátku, tak se jich nezbavíme.

0/0
29.3.2011 19:52

pm22

Je asi na case

aby se zbytek sveta dohodl a vyrazil na ty hajzliky do Somalska a vsechny prekne prolustroval.

No, je to vse divne. Kolik uz napachali problemu a nic, Somalsko prece moc veka zeme neni a udelat blokadu a poslat 8.vv divizi na pevninu by nebyl zadny problem, spis cviceni naostro.

0/0
29.3.2011 19:31

tymak

Re: Je asi na case

Uplně by stačilo dostatečně vyzbrojovat lodě a bylo by po problemu.

0/0
29.3.2011 21:43

Big.M

Za hranice

všedních dnů,  zážitky z dovolené na celý život

0/0
29.3.2011 18:57

špekoun

to je fér ne?

Nebo o co jako jde?

0/0
29.3.2011 18:56

Big.M

Re: to je fér ne?

když on se jí nelíbí

0/0
29.3.2011 18:58

špekoun

Re: to je fér ne?

Myslím, že nneí v situaci kdy si může vybírat. Vlastně je od piráta celkem ohleduplné, že chce obchod a prostě si ji nevezme.

0/0
29.3.2011 19:00

Big.M

Re: to je fér ne?

inu, nese vinu svých rodičů, vydat se s rodinou a "malými" dětmi do této oblasti je totální šílenství

0/0
29.3.2011 19:12

Zirkon

fakt smutné

I když je  člověk tzv. "za  vodou", tak to ještě neznamená, že  už nikdy nebude mít velké problémy.

0/0
29.3.2011 18:55

oracle29

Tomu říkám zážitky z cestování - a navíc kolik získá

příbuzných. Je pravda že v africe už berou tento věk jako vhodný na vdávání. ;-D

0/0
29.3.2011 18:52

annakkk

Hlavne tady chybi , ze ta holka na lodi nebyla

 ze ji drzi oddelene, na lodi jsou jenom rodice, dve deti a jejich dva znamy. A ja jsem presvedcena,  ze skonci znasilnena.

0/0
29.3.2011 17:58

oracle29

Re: Hlavne tady chybi , ze ta holka na lodi nebyla

Když uvážíte jak žijí běžné africké ženy a jak tam probíhají sňatky ....

0/0
29.3.2011 18:52

Martin HSJ

Re: Hlavne tady chybi , ze ta holka na lodi nebyla

Ten pirát je evidentně slušně vychován, takže až po svatbě !!

0/0
29.3.2011 19:14

jamming

HLAVNE ZE LIBYE

nad libyi je mray stihacek, na mori letadlove lode, ponorky...proc neudelaji poradek radsi u brehu Somalska? prospeji tim vsem. i ekonomicky. a proc se USA, Francie neangazje v KLDR? ta jim nevadi?

0/0
29.3.2011 16:00

Ajetak

Re: HLAVNE ZE LIBYE

V Somálsku už byli a moc tím nepomohli. KLDR by stihla zlikvidovat půlku JIžní Koree než by je sejmuli.

0/0
29.3.2011 18:38

Ctitel Giuseppe Verdiho

Rodina si za to částečně může sama, ale piráty to neomlouvá

Nechápu, jak je možné, že se rodina s dětmi školou povinnými může vydat na dvouletou plavbu kolem světa. Posílat děti do školy je přeci zákonná povinnost. Navíc vjet do těch vod byl i vědomý hazard. To jsou dva argumenty, které hovoří proti té rodině., avšak ani jeden z nich ani v nejmenším neomlouvá tu bestialitu, které se na těchto osobách piráti dopustili.

0/0
29.3.2011 15:59

annakkk

Re: Rodina si za to částečně může sama, ale piráty to neomlouvá

V Dansku neni zakonna povinnost posilat deti do skoly. Muzete je ucit i doma. Ale to nic nemeni na tom, ze jsou to nezodpovedni i...i. A ted cekaji, ze to za ne  zaplati stat. Nic totiz nemaji, na dum kde bydli  jsi vzali pujcku ( aby si mohli zaplatit cestu). Pirati nic neomlouva ale ja te rodine palce nedrzim.  

0/0
29.3.2011 17:14

Two-by-four

Re: Rodina si za to částečně může sama, ale piráty to neomlouvá

Deti samotne si zadnou pujcku nevzaly a neni pochyb, ze jsou nevinnou obeti. Takze tem nelze, nez drzet palce.

0/0
29.3.2011 17:21

Zirkon

Re: Rodina si za to částečně může sama, ale piráty to neomlouvá

Cena domu  a střední námořní jachty jsou nesrovantelné.   Navíc,  kdo chce  vydržet dva  roky bez  výdělku, musí  mít velké  rezervy.  Chápu ale, že  z  taktických důvodů o svých majetkových poměrech rodina  mlží.

Že táta  vypadá nemocně  chápu taky.  Zavinit takový  prů...r, tak bych se taky radši neviděl. 

Hlava  rodiny měla  mít rozum !   Něco jného je, kdyby tatík vyrazil  sám a  utopil se. To je  celkem v pohodě.

Ale  bilance  výletu, kdy jsou všichni  chlapi podříznutí a  ženy  znásilňené  a  prodané do  otroctví, to je  fakt tragedie! 

0/0
29.3.2011 19:07

annakkk

Re: Rodina si za to částečně může sama, ale piráty to neomlouvá

Ja  to mam z danskych zdroju, nemaji opravdu nic.  Ale  mate pravdu, penize z baraku by nestacili,   maji jeste sponzora, ING. Tak se jmenuje i jejich jachta.  

0/0
29.3.2011 19:49

Two-by-four

Re: Rodina si za to částečně může sama, ale piráty to neomlouvá

V mnoha zemich je mozne tzv. "home schooling", tedy vyucovat deti doma.  Jsou na to dost prisna pravidla, co musi rodina splnovat, a musi postupovat podle statem schvaleneho ucebniho planu.

I v clanku se pise, ze si deti vecer delaly skolni ukoly, takze po teto strance jim nelze nic vicitat, zadny zakon rodice  neporusili.  Souhlasim ale, ze nebylo zrovna rozumne jet i s detma do teto oblasti.  

0/0
29.3.2011 17:18

nejdůvěryhodnější diskutér

Re: Rodina si za to částečně může sama, ale piráty to neomlouvá

Jestli děti nedělaly úkoly z češtiny, také bych jim to nevičítal.

0/0
29.3.2011 17:26

Remcal Obecný

dotaz na Admina

pane "šéfadmine" Dvořáku, co jsem napsal závadnýho, že jste mi smazal dvě reakce? napsal jsem pouze věcný a slušnými slovy vyjádřený příspěvěk vystihující realitu v tomto světě, žádný rasismus v tom nebyl. tedy táži se slušně, proč bylo smazáno? nebo máte glejt či evropskou unií certifikované měřidlo na určování, co ještě není a co už rasistické je? bohužel pokrytectví vládne Evropě a svoboda slova je jen blaf v ústavě...

0/0
29.3.2011 15:47

xaddam

z jiného soudku

jeden známý z Dánska povídal, jaké mají doma problémy se Somálci, Turky a Kurdy a jejich násilím vůči místním ženám. Navrhoval, aby multikulti aktivistky měly povinně na zadku vytetováno: "Uznávám, že jsi z jiné kultury a že máš právo se mnou podle toho jednat. Proto mi nevadí, když mě znásilníš." Takové znásilnění by pak nebyl trestný čin, zatímco násilí na jiné ženě by se trestalo provazem, popřípadě kastrací s tetovaným oznámením na čele.

Staré pravdilo říká, že s teroristy či únosci se nevyjednává. Dánské rodiny je mi líto, ale do průšvihu se dostali sami a dobrovolně. Na piráty se musí vletět a zgruntu vystřílet. Každý cent, který se jim zaplatí na výkupném, může a bude použit na vylepšení výzbroje pro další přepady.

Neplatit penězi, ale olovem, a nešetřit!

0/0
29.3.2011 15:43

Remcal Obecný

Re: z jiného soudku

R^R^R^ ale žijeme v EU, takže je to v pr.... a raději budeme humanisti až za hrob :-/ tedy za ten náš hrob a Evropu přenáme Somálcům a jiným individuím ...

0/0
29.3.2011 15:50

annakkk

Re: z jiného soudku

Vas znamy zapomel na Palestince. Vsude,kde bydli delaji ze zivota peklo ostatnim (hlavne Danum). Napadaji zeny, znici parkujici auta, podpalujou sklepy, skoly. A kdyz prijede ambulance, hasici nebo policie zdemolujou jim auta a napadaji personal. Je to jejich "uzemi", statni zprava tam nema co delat. Danove se stehujou pryc z ghett, ale to neni resenim. Oni se mnozi jako potkani, potrebujou vic a vic prostoru, kam se budeme stehovat nakonec? Do Afriky?

0/0
29.3.2011 17:20

Remcal Obecný

Re: z jiného soudku

R^R^R^ ale žijeme v EU, takže je to v pr.... a raději budeme humanisti až za hrob :-/ tedy za ten náš hrob a Evropu přenáme Somálcům a jiným individuím ...

0/0
29.3.2011 19:33

misaviki

Multikulturně obohacená rodina

Proč se z toho dělá taková věda? Rodina má velkou možnost kulturně se vzdělat a obohatit. Nabídka sňatku od vůdce klanu je pro ně čest a kdo to nechápe, je rasista a xenofob. Musíme je chápat, jsou prostě jiní a my jim jen trestuhodně nerozumíme! Že se sami za sebe nestydíme! ;-D

0/0
29.3.2011 15:27

chicocheco

Mimochodem,

somálskej případ krásně ukazuje, jak jsou západní války selektivní. První, kdo si zasloužil válku před Libyí, byl Mugabe, Somálsko a Kim Čong Il.

0/0
29.3.2011 15:11

chicocheco

Tohle vyřeší jedině znovuzalesňování čili reforestace

aby ty stvůry bylo kde věšet :-/

0/0
29.3.2011 15:09

Pan_inkognito

Tak ať to udělaj

jako Lister s Chachachach ach achachach, sňatek se uskutečnil a když mělo dojít ke svatební noci, tak jí zdrhnul.

0/0
29.3.2011 14:53

milan79

Ruské řešení...

http://www.youtube.com/watch?v=TruV3sxS9Zw&feature=player_embedded#at=147

Všem doporučuji se podívat na to jak se somálskejma "rybářema" pracují rusáci... ;-) moc pěkné video a jak bylo napsané na americkém fóru kde jsem našel odkaz na tohle video: "Thank god for Russians." R^R^;-D

0/0
29.3.2011 14:53

bílej jezdec

Re: Ruské řešení...

hm, obavam se, ze ta sestrelena lod byla prazdna... piraty zajali a nechali na svoji lodi...

0/0
29.3.2011 15:37

vysehradsky_jezdec_osvobozuje

dobrá nabídka

a co protinabídka: všechny je propustit, nebo díra v hlavě od M4?

0/0
29.3.2011 14:30

pravicovyruger

Vzhledem ke kulturním zvyklostem si také mohl řícíi o syna.

0/0
29.3.2011 14:20

Vážný

Ten stát stejně neexistuje

Takže vyhlásit blokádu pobřeží, vyjma několika málo průchodů pod kontrolou a v zóně např. 20-40 mil pobřežní vody zaminovat. Hustě.

Nebo v těchto vodách povolit obchodním lodím středně těžkou výzbroj. (Lehká děla a automatické zbraně.)

0/0
29.3.2011 14:19

Dejmiho Dokamen

Re: Ten stát stejně neexistuje

A kdo to zaplatí? Ty?

Lodě můžou bejt vyzbrojený... jen to musej majitelé zafinancovat... a to se jim nechce, protože spoléhaj, že z toho nespočtu lodí, co tam tudy projedou zrovna tu jejich nepřepadnou.

0/0
29.3.2011 14:23

wrah

Re: Ten stát stejně neexistuje

Majiteli je to jedno, stejně to zaplatí pojišťovna.

0/0
29.3.2011 14:31

Dejmiho Dokamen

Re: Ten stát stejně neexistuje

uplně jedno jim to asi neni - za prvé pojistka v tomhle případě asi neni uplně levná, za druhý asi neni zase tak snadný pojistit loď proti únosu, pokud bude operovat v takovejch vodách a za třetí víme, jak to s pojišťovnama chodí.

Je to spíš o pocitu, že "mně se to stát nemůže". To samý si ostatně říkali asi i ti Dánové...

0/0
29.3.2011 14:38

werfel01

Re: Ten stát stejně neexistuje

Obchodní loď nesmí být ozbrojená

0/0
29.3.2011 15:41

Dejmiho Dokamen

Re: Ten stát stejně neexistuje

nemáš pravdu. I když přiznávám, že jsem si to donedávna myslel taky. Obchodní loď může vézt zbraně na svojí ochranu dle zákonů státu pod jehož vlajkou pluje. Jinou věcí jsou ovšem komplikace, který nastanou při vplutí ozbrojený lodi do přístavu (přístav aplikuje na ozbrojený plavidla jiný poplatky, pravidla atd.). Řeší se to většinou tak, že si společnost najme ozbrojenou ochranku, která se nalodí a vylodí mimo přístav.

0/0
29.3.2011 16:18

annakkk

Re: Ten stát stejně neexistuje

Zaplatit zaplatime vsichni.  Napr. Mærsk zvysuje ceny, kvuli vydajum co souvisi s piratama (musi se plavit dil, rychlejc aby se jim vyhli, platit vykupne, ochranku atd.) A to se promitne do cen nakupu i v Cechach. Jinak,  dansky  Mærsk uz pozadal o moznost  vyzbrojeni svych lodi. Minuly mesic prave Mærsk Alabama odvratil  napadeni, a to se zbrani.  (Somalci, samosebou). Soudili, ze to funguje (jake to prekvapeni), takze budou mit na lodich ochranku.

0/0
29.3.2011 17:46

annakkk

Re: Ten stát stejně neexistuje

Je to Maersk.

0/0
29.3.2011 17:47

Dejmiho Dokamen

Re: Ten stát stejně neexistuje

no jasně, že jo. Ale to neni věcí veřejnýho rozpočtu. To je jako kdybych řekl, že za ceniny platíme víc, protože s nima musí jezdit security a kdyby cestu hlídala po celý dýlce policie, tak může jezdit normálná Venda s Avií a vyjde nás to lacinějš.

No však - můžou mít ochranku - stačí si jí zaplatit. A to majitelé většiny lodí nedělaj.

0/0
29.3.2011 17:52

krupkafr

Američanům to nevadí?

Na Novinkách ještě píší u článku o zajaté dánské rodině o pirátech toto: Jen dva dny před jejich zadržením zabili čtyři Američany, jejichž loď rovněž unesli.   

 Takže USA se angažuje v Libii ,která ji neohrožuje a ni její občany a somálské piráty nechá zabíjet vlastní občany.Místo aby už s piráty konečně někdo zatočil.Je vidět, že USA nejde o životy ani vlastních občanů,jen jim jde o libijskou ropu.

0/0
29.3.2011 14:18

xaddam

Re: Američanům to nevadí?

Kaddáfí zaplatit miliardy dolarů obětem svých teroristických činů. Libye dnes možná neohrožuje americké občany, ale zato jistě ohrožuje občany vlastní. Kaddáfí v tom ostatně má čtyřicetiletou praxi.

0/0
29.3.2011 15:46

pravicovyruger

Mno, měli bychom chápat, jak mohl muslim

multikulturně holčičku obohatit, navrhl bych malé holčičky z EU černouškům vyvážet, jistě by to sedělo  multikulti fanatikům a možná by EU mohla zavést nějaké kvóty na vývoz  děvčátek.

Jen škarohlíd by požadoval pro každého piráta  projektil do zátalku a pár napalmových školení  pirátských enkláv . FUJ!

0/0
29.3.2011 14:02

373

Re: Mno, měli bychom chápat, jak mohl muslim

R^

0/0
29.3.2011 15:20





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.