Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Braňme se proti bátoriádě, hájil extremistu tajemník Jakl

Jmenování Ladislava Bátory náměstkem ministra školství stopnul až premiér Petr Nečas. Zastánci bývalého kandidáta extremistické Národní strany si v pondělí dali sraz. Na akci D.O.S.T. řečnil například tajemník prezidenta Klause Ladislav Jakl.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Gottfried

pana Štastného si musíme pamatovat....

Rv

Bátora[>-]R^

RvEURv

0/0
30.3.2011 20:22

bezdůvodně_smazaný_popáté

Re: pana Štastného si musíme pamatovat....

abyste ho vy náckové mohli zkopat, že? Stejně nic jinýho neumíte, a ani to kopání vám ostatně moc nejde. Prostě takoví náckové z podřadné putyky, no.;-D

0/0
12.5.2011 3:02

prasivy pes Muki

Re: pana Štastného si musíme pamatovat....

R^

0/0
12.5.2011 3:18

zaknaktel

Autor članku

http://www.youtube.com/watch?v=Vbe-hWthSas&feature=player_embedded   pan novinář v akci :)

0/0
30.3.2011 19:18

zaknaktel

Re: Autor članku

Na to jak na videu blekokáte, jste zde velmi akční, pomsta ?

0/0
30.3.2011 19:20

bcdis

Jako parodie je ten článek dobrý

Jako parodie je ten článek dobrý, ale vážně jej snad nikdo soudný brát nemůže. Zkrátka Štastný na místě prohrál diskusi a teď se mstí sérií handlivých nálepek a zdůrazňování nesouvisejích věcí jako kdo seděl v publiku (byl tam i můj kámoš sociální demokrat, takže, pokud to někdo zjistí, bude sociální demokrat možná i z Jakla a Bátory).

Martin Kadlečík? Myslíte zdejšího bloggera? http://kadlecik.blog.idnes.cz/

0/0
30.3.2011 2:47

jakub.m

Dětinská manipulace, ale třeba se to některé ovce nedozvědí

Hlavně mě dostává, jak Šťastný píše: "Na konci srazu však Bátora řekl: "Po těch týdnech bátoriády

říkám: Stálo to za to a udělal bych to znova." "  Na akci jsem byl a bylo zjevné, že tato věta se vztahovala k záležitosti s MŠMT, ne Národní stranou, slovo "však" v článku ovšem manipulativně navozuje pocit něčeho jiného.  Celý ten článek mi přijde jako léčení si mindráků z toho, že Štastný na místě prohrál v diskusi, což zde pro jistotu raději ani nezmiňuje.

0/0
30.3.2011 1:53

jakub.m

Co je to za nesmysly?

Na akci byla spousta lidí, pan Fryč tam byl stejně jako pan mindrák Šťastný.

0/0
30.3.2011 1:41

Petr Kubík

Ten článek

je psán poněkud tendenčně. Jakl křičí, Bátora krkolomě vysvětluje, vše zakončuje pan nácek. Zajímalo by mě, jak to bylo doopravdy.

0/0
29.3.2011 19:56

Toicem

Re: Ten článek

Přečtěte si tohle:

http://pinc.blog.idnes.cz/c/184244/Batoriada-aneb-Hovory-na-pravici-2-Akce-DOST.html

Pan Pinc sice píše znatelně méně zručně než O. Šťastný, ale o tom, co se na místě skutečně dělo, se v tomto blogu dočtete téměř bez osobního hodnocení autora (na rozdíl od článku, pod nímž diskutujeme).

0/0
29.3.2011 20:24

jakub.m

Re: Ten článek

http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/192705.aspx

http://www.prvnizpravy.cz/zpravy/zpravy/z-domova/trapas-reportera-jakl-ho-utrel-pred-plnym-salem/

Zajímavé je, že Štastný záměrně nezmiňuje odpověď pana Hejlka. Stejně tak je vidět, jak umanutě používá hanlivou nálepku "extremista", přestože (nebo právě protože) byla masmédia za tuto zjevnou špinavost na akci kritizována.

0/0
30.3.2011 1:46

jakub.m

Re: Ten článek

Pro doplnění kontextu doporučuji i toto: http://jakl.blog.idnes.cz/c/152140/Svet-stastnych-uzlu.html

0/0
30.3.2011 2:20

OskarPokorny

PRo whitespawn + ostetní jeho nicky

Chtěl si důkaz evoluce dobře - pře 50 lety byl pro většinu baktérií penicilin 100% letální.

Nyní je jich obrovské % rezistentní. Takže a) Bůh byl tak skvělí

(opravdu kámoš)že udělal zázrak a nasypal nám sem spoustu nových patogenů (to je ten Váš milosrdný Bůh). b) tyto patogeny se prostě přírodním výběrem vyvinuly z těch starých v měnícím se "přírodním" prostředí a protože mají mnohem kratší generaci tak to prostě vidíme na "vlastní" oči.

0/0
29.3.2011 15:12

Toicem

Re: PRo whitespawn + ostetní jeho nicky

Nejsem white cosi ani jeho "ostatní nick", ale dovolím si odpovědět:

Pokud argumentujete mikroevolucí (tj. proměny vlastností v rámci jednoho druhu, nikoli vývoj jednoho druhu v jiný), pak o Vaší erudici v oblasti (makro)evoluce mám docela vážné pochybnosti. Ale jak jsem už napsal, klidně pokračujte, jste docela zábavný. :-)

0/0
29.3.2011 15:46

OskarPokorny

Re: PRo whitespawn + ostetní jeho nicky

Jenže právě kumulace mikrozměn JE makrozměna. Naše definování jiných druhů a jejich klasifikace je určitá konstrukce - po určité době je těch změn tolik, že ho prostě klasifikujeme jako nový druh.

0/0
29.3.2011 15:54

OskarPokorny

Re: PRo whitespawn + ostetní jeho nicky

Bohužel tento systém klasifikace je znám krátce nato, aby prostě tyto změny zachytil, ale fosilní záznam nám dává dost důkazů těchto makrozmněn.

0/0
29.3.2011 15:57

Vědma Phoebe

Ten trojlístek na fotografii,

to je opravdu síla!

0/0
29.3.2011 14:30

reeh

Re: Ten trojlístek na fotografii,

!R^R^R^!

0/0
29.3.2011 17:34

felia

Extrémista?

Extrémista je člověk s extrémními, to je mimořádnými názory. Člověk, který nemá rád Cikány není, na rozdíl od toho, který je má rád, extrémista. Extrémista je člověk, který je proti trestu smrti, extrémista je člověk, který nesdílí názory pana Bathory, oprotože většina lidí s jeho názory souhlasí. Hodně novinářů je extrémisty, kteří se snaží vnutit svoje patologické představy svému čtenáři.

0/0
29.3.2011 13:16

vengeance666

Re: Extrémista?

To je dobry BS. Pan je vtipalek a komik v jedne osobe. Trochu misuge. Dobry vtip. Hahahahaha................;-D

0/0
29.3.2011 13:36

OskarPokorny

Re: Extrémista?

To nemáte pravdu, většina lidí odsuzuje princip kolektivní viny (což je odsuzování celého cikánského etnika) a uvědomuje si, že je to špatné. S tím trestem to také neni tak jednoznačné a hlavně Bátoru podporuje jen jedna malá frakce konzervativně křesťanských dogmatiků. Proti němu se staví většina politického spektra (hlavně pravicový liberálové) kromě tohoto úzké skupiny. Je zajímavé, že % lidí na diskuzích je tak v nepoměru vůči skutečnému stavu v populaci, ale potvrzuje to skutečnost, že když se tyto skupiny díky slabé podpoře ve společnosti nemohou ozvat jinak, tak alespoň zahnízdili na diskuzích.

0/0
29.3.2011 13:44

vengeance666

BATORY TAKOVE TYPICKE CESKE NEBO SPIS ROMSKE JMENO

HITLER TAKY RVAL PROTI ZIDUM, PROTOZE SE OBAVAL, ZE MU KOLUJE V ZILACH ZIDOVSKA KREV. MOZNA PAN BATORY TAKY SE BOJI, ZE MA SVYCH ROMSKYCH SPOLUOBCANU KREV. PAN JAKL A BATORY JSOU ZROVNA VZORNOU UKAZKOU ARIJSKYHO PLEMENA.;-D

0/0
29.3.2011 13:15

felia

Re: BATORY TAKOVE TYPICKE CESKE NEBO SPIS ROMSKE JMENO

Hitlerovy názory a postoje byly ve své době stejné, jako názory většiny Němců.

0/0
29.3.2011 13:18

OskarPokorny

Re: BATORY TAKOVE TYPICKE CESKE NEBO SPIS ROMSKE JMENO

Ano to máte pravdu mohla za to tisíciletá křesťanská výchova k antisemitizmu - kdyby jí nebylo tak by k tomu nedošlo - byl to prostě pogrom obřích rozměrů, které (v menším měřítku) vypukali po Evropě (s tichým nebo i veřejným souhlasem) církevních autorit pravidelně.

0/0
29.3.2011 13:22

OskarPokorny

Verbální triky

Toicem jak jsi psal o svém vzdělání - sám jsi přiznal, že jsi vystudovaný teolog. Podle tvého způsobu argumentace tzn. používání různých verbálních triků z řecké školy (např argument ad ignorantiam nebo ad hominem) - to je příznak teologického vzdělání, protože tento způsob verbálních triků prostě církev používá od té doby, co se institucionalizovala. Teologicky vzdělaní lidé jsou v těchto verbálních podvodech velmi dobří, a v debatě s fundovaným člověkem je často využívají, protože nejsou schopni argumentovat vědecky a fakticky tak se snižují k těmto (na pohled) logicky znějícím trikům. Např tvůj argument "pro evoluční teorii není žádný důkaz" je argument ad ignorantiam jak vyšitý, protože těch důkazů jsou tisíce, ale obyčejná čtenáři je samozřejmě neznají a to ty víš a proto jsi to napsal. Prostě tvoje pouťové znalosti naučené na teologii můžou působit na nevzdělané publikum (k tomu byli vyvíjeny v průběhu celého středověku), ale v seriózní debatě neobstojí.

0/0
29.3.2011 13:14

prasivy pes Muki

Oskarku, jestli budes kazdeho, kdo s tebou nesouhlasi urazet

tak ti ten nick dlouho nevydrzi.:-P

0/0
29.3.2011 12:40

OskarPokorny

Re: Oskarku, jestli budes kazdeho, kdo s tebou nesouhlasi urazet

Stupidita je vědecký termín (Koukolík to definuje jako (díky dogmatismu) neschopnost dojít ke správnému řešení i přes to, že všechny relevantní fakta jsou známa) A s prominutím prohlásit, že teologie je elitní vědecký obor JE skutečně příznak demence.

0/0
29.3.2011 12:48

OskarPokorny

Re: Oskarku, jestli budes kazdeho, kdo s tebou nesouhlasi urazet

A nebojte na základě této diskuze bych před adminem mohl prokázat faktickou oprávněnost těchto použitých termínů (jsem v tomto oboru vzdělán)

0/0
29.3.2011 13:00

prasivy pes Muki

Re: Oskarku, jestli budes kazdeho, kdo s tebou nesouhlasi urazet

Boze muj ;-D

0/0
29.3.2011 13:02

hromobiti03

extrémista!!!!

8-o už to slovo vzbuzuje takový strach a odpor, že ten, kdo je tak označen, patří bez debat na hranici a upálit!!! Jinak světu lásku a mír V

0/0
29.3.2011 12:31

prasivy pes Muki

Vsichni odbornici v oboru se shoduji, ze jsme z opice.

Dobry Oskarku ;-DR^

0/0
29.3.2011 12:18

OskarPokorny

Re: Vsichni odbornici v oboru se shoduji, ze jsme z opice.

Kdybyste nebyl tupec tak já pouze citoval výrok pana Hájka, kterým se uvedl na panelu CEPu o globálním oteplování což mělo za následek, že znechutil i ty lidi, co tam byli z jiných vědních oborů a chtěli mluvit proti lidské zaviněnosti GO (někteří odešli) - já tam byl. Pan hájek svým primitivizmem (který s ním sdílíte) posunul celou debatu (původně zamýšlenou jako vědecká diskuze o GO) do sféry teologického žvanění a nevratně tím poškodil vědecký diskurz na toto téma. Já sám nejsem evoluční biolog, ale obor ve kterém pracuji je s těmi teoriemi v naprostém souladu.

0/0
29.3.2011 12:29

OskarPokorny

Re: Vsichni odbornici v oboru se shoduji, ze jsme z opice.

A já napsal, že všichni odborníci se shodují, že evoluční teorie (nebo její současné modifikace) je plně v souladu s pozorováním a považuje se za nejpravděpodobnější vysvětlení. Takže nepřevracejte moje slova (což lidi, kteří jsou tzv. stupidní - podle Koukolíkovo definice dělají často).

0/0
29.3.2011 12:32

grabinoulor

Proč tolik křiku?

Báthory kandidoval za Nádorní stranu. Co na tom nechápete?

0/0
29.3.2011 11:45

beda venerabilis

Re: Proč tolik křiku?

Pravda, dokonce byl leadrem kandidátky. Ale učinil tak ze znechucení s krizovým vývojem ve straně a společnosti po volebním kongresu ODS. Na kontroverzí program Národní strany se nepamatuje, ale vyhovovalo mu její upřímné vlastenectví.

0/0
29.3.2011 12:11

Trepifajksl čert čehúnský

Myslím že Jakl by do toho neměl kecat

Bátoru vybraly VV jako Dobešova náměstka a spojku na Klause a ti si jej obhájí .

0/0
29.3.2011 11:39

beda venerabilis

Re: Myslím že Jakl by do toho neměl kecat

To jako myslíte, že by si neměl přisadit v okamžiku, kdy to těm zlopověstným pravdoláskařům může pěkně vymalovat? Velmi utopická představa.

0/0
29.3.2011 12:01

Jack B

Re: Myslím že Jakl by do toho neměl kecat

Placený přisluhovač Lidového domu nemine jedinou příležitost, aby neplivl na VV. Čerte, čerte, až ti tví chlebodárci řeknou, že máš účelově očerňovat vlastní příbuzné, tak ani nemrkneš. Je mi tě líto:-(

0/0
29.3.2011 12:09

OskarPokorny

Věda

Všichni co tu vykřikuje o tom, že komunisti jsou všude - Nevím o tom, že by nějaký bývalý komunista se chtěl dostat na ministerstvo školství s tím, že bude prosazovat překonané Lysenkovo teorie. Zatímco pan Bátora je z kruhů, které otevřeně vystupují proti některým současným vědeckým teoriím. Takže 1. náměstek na MINISTERSTVU ŠKOLSTVÍ (které dělá osnovy a rozděluje granty na vědu) budou lidé, kteří bez relevantního vzdělání (Hájek žurnalistika) aktivně vystupují proti PROKÁZANÝM vědeckým teoriím které nejsou v nesouladu s jejich dogmatickým náboženským viděním světa.

0/0
29.3.2011 11:04

Toicem

Re: Věda

Evolucionismus je PROKÁZANÝ? Tak to jste mě rozesmál. ;-D Když si to trochu nastudujete, zjistíte, že ta hypotéza má tolik děr, že je s podivem, že se stále najdou vědci, kteří jí věří. Ale je to off-topic, o Hájkovi ani o evoluci tahle diskuse není...

0/0
29.3.2011 11:15

OskarPokorny

Re: Věda

Tohle je naprostý nesmysl - nemá cenu se s Vámi hádat, protože kdybyste byl odborník tak tohle nenapíšete. - Současné teorie jsou zase trochu jinde od těch Darwinových(on o některých věcech prostě vědět nemohl), ale obecně v zato jsou pravdivé a mnohonásobně dokázané.

0/0
29.3.2011 11:18

Toicem

Re: Věda

:-)

0/0
29.3.2011 11:23

OskarPokorny

Re: Věda

Aha takže také nejste z opice? - tak to hodně vysvětluje.

0/0
29.3.2011 11:26

Toicem

Re: Věda

Takže vy jste z opice? Tak to hodně vysvětluje. :-)

0/0
29.3.2011 11:28

prasivy pes Muki

Re: Věda

Je ;-DR^

0/0
29.3.2011 12:13

whitepawn

Tak nám nějaký důkaz předložte . . .

Víte vůbec co to je vědecký důkaz? Dokážete ho definovat.

Tyhle pseudovědečtí skoro odborníci jsou každému člověku s elitním vzděláním k smíchu. Evoluční teorie je teorií právě proto že NENÍ DOKÁZANÁ a ve své podstatě ani není dokazatelná.

Už i na přiblblé wikipedii odkaz na vědecký důkaz nenajdete, protože je tento pojem nesmyslný.

Kdyby jste se chtěl pídit po mém vzdělání a jít pořádně do mne, tak jsem vystudoval stejný obor jako Charles Robert Darwin a vyšší stupeň než on. A hádejte jaký obor Darwin vystudoval, to Vám soudružka učitelka ve svém pokrokovém vědeckém myšlení zapomněla říci.

Mezi evoluční teorií a kreacionismem není co do dokazatelnosti žádný rozdíl pouze mají více či méně věřících, chceteli zastánců. A podle toho co od Vás čtu vy jste věřící jak vyšitej.

0/0
29.3.2011 12:28

prasivy pes Muki

Re: Tak nám nějaký důkaz předložte . . .

R^

0/0
29.3.2011 12:36

OskarPokorny

Re: Tak nám nějaký důkaz předložte . . .

Člověče Vy jste TEOLOG - to není vědní obor - je jasné že jste dogmatik. S tímto vzděláním samozřejmě není možné vést s Vámi jakoukoliv diskuzi protože nemáte ani základní předpoklady k tomu, aby jste to pochopil.

0/0
29.3.2011 12:38

OskarPokorny

Re: Tak nám nějaký důkaz předložte . . .

A TEOLOGIE je podle Vás elitní vzdělání? - To si děláte legraci ne? Tohle si myslet je důkaz pokročilé demence.

0/0
29.3.2011 12:41

whitepawn

Re: Tak nám nějaký důkaz předložte . . .

Smiřte se s tím, že elitní vzdělání to už několik tisíc let je a dalších několik tisíc let ještě bude.

Hold každej nemůže bít génius jako vy.;-D

0/0
29.3.2011 13:04





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.