Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

„Nepřátelské vztahy“ mezi Srbskem a Ruskem stály redaktora místo

Chybný titulek o návštěvě ruského premiéra Vladimira Putina v Srbsku připravil o místo jednoho zaměstnance srbské televize a několika dalším zbrzdil kariérní postup. Ředitel srbské televize incident označil za snahu podkopat přátelské vztahy obou zemí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Antiblb

Divím se,

že je nepostříleli rovnou ve studiu. To se česká politická (j)elita má ještě co učit, jak se postavit k rozvracečům a zrádcům v médiích.

0/0
26.3.2011 10:35

Johnny006

To je opravdu vážný problém.

;-D;-D;-D     Rv

0/0
26.3.2011 10:02

juventus

to chce klid

kdyby nedej boze u nas nejaky novinar pustil titulek, ze USA jsou nasi nepratele ( taky se jedna o dve pismena), rovnou by ho postavili ke zdi a Vondra by ho osobne zastrelil;-D

0/0
26.3.2011 2:01

Isaac Rokosowski

Re: to chce klid

;-D Naopak tady je vydět rozdíl mezi demokracií a diktaturou. V USA a v Evropě ( demokracie) to napsat můžete a to stou zdí je tak Vaše totalitní přání ale ne pravda--jinými slovy nic se Vám nestane. V rusku přijde o místo, v Iránu, N. korea atd. o život- tam platí to s Vaší zdí.

0/0
26.3.2011 17:18

greenalien

wow

Tak to je síla. Propustit novináře za chybný titulek na obrazovce. Ještě k tomu suspendovat všechny nadřízené. V Srbsku jdou na to politicky. Dvě chybná písmena - jasná sabotáž.

0/0
26.3.2011 0:51

Grimkin

Re: wow

No, ale ona to sabotáž byla... a mohla i zkomplikovat vzájemné vztahy, kdyby na to přišlo. Tak si mají novináři napsat blog, ale ne takhle...

Pokud to měl být fór, tak špatný a dětský a po zásluze potrestaný.

0/0
26.3.2011 1:12

greenalien

Re: wow

Ale no tak, takhle přísní snad nebyli ani komunisti. No, možná ti normalizační.

0/0
26.3.2011 1:21

greenalien

Re: wow

Chci říct - jak vlastně víš že to sabotáž byla? Chlápek se splete v titulku a hned je z toho mezinárodní incident? Tohle by se v normálním státě stát nemohlo.

0/0
26.3.2011 1:21

Grimkin

Re: wow

Mě to připomnělo trošku něco jiného: jak před lety rosničkář Ján Zákopčaník do relace o počasí vrazil za pomoci kolegů tři prasátka a řekl, že jsou to pánové x, y, z, kteří ho předtím v jednom pořadu zparodovali, v pořadu ale k tomu určeném. Mám pocit, že ho nevyhodili, ani ty ostatní, ale pokuty padly, protože si přece nemohou jen tak něco přes obrazovku vyřizovat...

0/0
26.3.2011 12:46

Petr Kubík

ještě že ho za to

nenabodli na kůl

0/0
25.3.2011 21:45

Johnny006

Re: ještě že ho za to

R^

0/0
26.3.2011 10:02

IBM2

Zajímalo by mě,

jak by to řešili na iDnes?

0/0
25.3.2011 20:14

014789

Re: Zajímalo by mě,

Standardním postupem - po upozornění v diskuzi by titulek v tichosti opravili ...

0/0
26.3.2011 1:08

2Alien.cz

Měl kliku, že se to stalo v Srbsku

v Rusku by zmizel kdesi v pracovním lágru na Sibiři...

0/0
25.3.2011 20:11

Grimkin

Re: Měl kliku, že se to stalo v Srbsku

Bez diskuse to bylo neprofesionální, tohle si prostě novinář nesmí dovolit, takže potrestání je na místě. A neplatí to jen pro tv nebo noviny, ale pro všechny profese.

0/0
25.3.2011 20:19

Duke:Nukem

Re: Měl kliku, že se to stalo v Srbsku

to myslis vazne..8-o;-D

0/0
25.3.2011 20:29

Grimkin

Re: Měl kliku, že se to stalo v Srbsku

Týkalo se to toho, z mé strany, že si s titulky nikdo nemůže jen tak hrát a něco si s někým vyřizovat, vyhození z práce bylo na místě, kriminál ne.

0/0
26.3.2011 1:09





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.