Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pošta bude formuláře roznášet dalších 10 dní, statisíce lidí nezastihla

Česká pošta má před rozhodujícím okamžikem sčítání lidu, domů a bytů rozneseny téměř všechny sčítací formuláře. Přiznává ale, že místy bude roznáška pokračovat nejméně do začátku dubna. U statisíců lidí ji ukončila s tím, že jim formuláře nemůže doručit nebo sčítání odmítli.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

zmensvoubudoucnost

nechci se sečist

;-€ nechci se secist, nechci ze sebe delat idiota ;-€

0/0
30.3.2011 1:03

Ivi2010

!!!!!!!!!!!!

Tak jsem se dozvěděla, že jsem jeden z necelých 400 lidí, co nemá v kraji arch. V uvedeném termínu jsemm tvrdla doma, nikdo nepřišel. Nikdo se ani nenamáhal mi dát další termín, na poště bylo asi 30 lidí a tak jsem si mohla vybrat přijít pozdě do práce a mít arch nebo se na to vybodnout. Hádejte jak to dopadlo? Už mi s tou jejich úspěšností jde pošta na nervy, dneska bych měla sčítat a nemám na co. Jděte mi s celým sčítáním k šípku!

0/0
26.3.2011 9:10

haendel

sčítání

já jsem poštovní doručovatelka, lístečky s návštěvou byly ve schránce včas, a 90% lidí jsem zastihla, zbytku jsem oznámila druhou návštěvu a vše proběhlo v pohodě.  a podobně jsou na tom všechny moje kolegyně. ono je to taky v lidech, když vyhodí oznamka o návštěvě s letákama a pak vykřikujou, že nic nedostali. hlavně, že všichni křičí do světa, jak je pošta špatná. Ať si každej sáhne sám na svoje svědomí, jak je v práci " dokonalej".

0/0
25.3.2011 21:37

Sieg1

jo

Byli jste někdo na poště?Plno lidí si myslí ,že když nebudou mít formulář tak budou platit pokutu.Podle toho to tam vypadalo.Zase ta informovanost trošku klopýtlaRv

0/0
25.3.2011 20:20

čulibrkbrk

A ještě dodatek.

Tři měsíce jsem v pracovní neschopnosti bez vycházek.

0/0
25.3.2011 20:17

čulibrkbrk

Oni si snad dělají kozy.

Formulář mám snad vyplnit dnes né? Když ho nemám,tak ho nemůžu vyplnit.Pokud mi ho do půl noci nedoručí,budu po nich vymáhat pokutu 10 000 Kč,za to že mi neumožnili se sečíst.

0/0
25.3.2011 20:15

kunta_kinte - padly u Bydzova

Takze na miste

meho trvaleho bydliste to probehlo pry OK. ( nebyl jsem, nenechal jsem prevzit )

Na miste meho soucasneho pobytu jsem jednoho krasneho dne nasel v schrance listek o nezastizeni a nahradni termin. Jelikoz jsem mel prebrat bytovy list pro osobu, ktere sem nechtel pridelavat praci, byl jsem v nahradnim terminu doma. Samozrejme nikde nikdo. Takze, poprve prisli bez ohlaseni a podruhe vubec. jednou se jim to povedlo, Uspesnost 33% :-P

0/0
25.3.2011 14:28

GU.HU

nechápu mentalitu lidí

kteří urgují na infolince, že k nim nedošel sčítací komisař. Ti asi hodně touží být sečteni...

0/0
25.3.2011 14:05

domkl

Re: nechápu mentalitu lidí

;-DR^

0/0
25.3.2011 14:08

isabell

Re: nechápu mentalitu lidí

Já je chápu- když jim každý den někdo desetkrát opakuje, že zaplatí pokutu, jestli to nevyplní a ta pokuta je víc než třeba  jejich důchod, tak se jim fakt nedivím, že jsou nervozní...

0/0
25.3.2011 14:15

lopenik III - duveryhodny ctenar

Re: nechápu mentalitu lidí

to je horsi masaz nez za protektoratu... ;-D

0/0
25.3.2011 14:39

albert10

Re: nechápu mentalitu lidí

Kdybych na komisaře čekal, on nepřišel a čekalo hrozilo mi hodinové čekání na poště, tak bych se asi taky ozval.

0/0
25.3.2011 14:24

klarifik

Re: nechápu mentalitu lidí

žádný čekání na poště mě nečeká, v daný termín jsem byla doma, s pošťačkou mluvila, formulář mi ale nedala a na další oznámený termín nepřišla. já mám povinnost vyplnit na základě toho, že pošta je povinná doručit, takže se mě to netýká..

0/0
25.3.2011 15:33

tomik9898

a ja ma 2 :-D

Je super kolik lidi nadava ze listek nema a ja formular dostal kde prechodne bydlim a druhy mi nechali jen tak volne  ve schrance na trvalem bydlisti :-D , takze asi jim to vyplnim 2x  ;-D;-D abych nahodou za ten druhy nevyplneni nedostal pokutu ;-D ,co jsme se o tom bavil tak nejsem jedinej takze mozna to ta posta rozda i na tech 120%

0/0
25.3.2011 13:59

GU.HU

Re: a ja ma 2 :-D

co je na tom divného? Lidi s více bydlišti vyplňují ke každému zvlášť formulář

0/0
25.3.2011 14:10

tomik9898

Re: a ja ma 2 :-D

On bude asi rozdil v tom  jestli to je scitaci list osoby nebo bytu ;-)

0/0
25.3.2011 14:31

domkl

Proč to sčítání?

Když nám v článku zveřejnili přesný počet obyvatel, kteří už listiny maj a kteří ne? :-)?

0/0
25.3.2011 13:54

nonick

Re: Proč to sčítání?

R^ ;-D

0/0
25.3.2011 14:32

onegin

omyl

omyl!!!  jako ze nezastihli  statisice lidi jo??? co to je zase za blabol ceske posty!!!! je nas v praci 18  a jen u  2 lidi postaci byli , u ostatnich nebyli vubec a u poloviny nemaji dodnes ani listecek ve schrance, kdy prijdou!!! ceska posta se zase vyznamenala - neumi roznaset dopisy natoz tyto formulare- to je zase super tunel

0/0
25.3.2011 13:47

Mychal.B.

Re: omyl

Jak nezastihli? Třeba tak, jak píšu níže. Změnili sčítací komisařku, ta druhá přišla v neohlášený termín a přestože dala ohlášení o druhém termínu, tak došla jindy než ohlásila. To je pak hned "splněná povinnost" :-/

0/0
25.3.2011 14:01

hph

Zkuste si představit,

že máte 3 týdny dopředu říct, kde budete ve kterou dobu. S tím, že nevíte, jak dlouho se kde zdržíte, kde všude můžou nastat problémy. A bez výmluv "je to jejich práce". V obchodě taky nepožadujete modré z nebe, s tím, že "já jsem zákazník a je vaše práce to sehnat, já osobně bych to sehnat neuměl, ale vám budu nadávat, že to neumíte".

Můžete si zhruba spočítat, jak dlouho se průměrně zdržíte u jedné rodiny, ale jakmile jsou pak dvě rodiny výrazně nad průměr, jste hned ve skluzu, a nejen ten den, ale už napořád. Stačí jeden panelák, kde podle papírů z PC nikdo nebydlí, a všechno jim musíte vypisovat ručně (místo předání předvyplněných formulářů), a celý plán na další týdny je v háááááááji.

0/0
25.3.2011 13:45

míras

Re: Zkuste si představit,

Vejmluvy a skuhrání. V obchodě, pokud nejsem spokojen, můžu jít jinam. To je problém organizátora, aby to udělal pořádně a přesně tohle se dalo čekat. Takže máslo na hlavě má jako obvykle stát za svou nebetyčnou tupost a bohorovnost.

0/0
25.3.2011 14:02

hanbama

Sčítací listy jsem si od komisaře převzal

Jestli je vyplním a pošlu to se ještě uvidí. Možná to budem vyplňovat u večerního fotbalu v hospodě, to si pak na statistickém úřadě dozví asi hodně zajímavých věcí :-)

0/0
25.3.2011 13:38

boardx

Donáška o prázdninách

1. donáška 15.3. (úterý) - byli jsme na prázdninách na horách

2. donáška 17.3. (čtvrtek) - stále na prázdninách na horách

3. pokus o převzetí na přepážce pošty - fronta jak hrom, formuláře doposud nemám a podruhé tam nepůjdu.

Myslím, že v daném případě si komisařka ulehčila práci.

0/0
25.3.2011 13:37

volic_plukovnik

Re: Donáška o prázdninách

1) oznámená donáška: 15. 3 - byl jsem celý týden pryč

2) 22. 3. na nástěnce domu oznámení, že ti, co nemají formuláře, ať si zajdou na poštu

0/0
25.3.2011 13:46

on3.

Re: Donáška o prázdninách

1. donaska sobota 12:00 - 17:00, byl jsem pryc, ale do domu pry nikdo nedosel

2. donaska nedele potom 12:00 - 17:00, byl jsem pryc, ale do domu pry nikdo nedosel

Rv

0/0
25.3.2011 13:58

Petráš

Re: Donáška o prázdninách

Nechápu proč si myslíte,že si komisařka ulehčila prác.myslíte,že věděla ,že jste na prázdninách??????8-o8-o

0/0
26.3.2011 13:31

ski MM

Organizace pokulhává... :-(

No jestli roznáška formulářů (ne)funguje tak jako u nás, tak se tomu chaosu a naštvaným lidem vůbec nedivím.

Náš první termín: neděle 12-14. Byli jsme pryč. Druhý termín: čtvrtek 17-18. Manžel v práci, ale já si zorganizovala s dětmi program tak, abych byla doma. V středu večer stojím u známých před domem (v jiné ulici), jde sčítací komisařka, kamarád z legrace hlásí, že oni jsou sečtení, tak já z legrace říkám, že my ne, my až zítra. Paní se divila, chtěla vědět adresu a následně zajásala, že mě potkala, že u nás ten den byla a nikde nikdo, takže mi papíry dala vlastně náhodou. Doma ve schránce byl papír, že druhý pokus o doručení neúspěšný, přijďte si pro papíry na poštu.

Na jednu stranu mi to přišlo úsměvné, že jsme to vyřídili takhle, na poštu bych byla došla, sčítání nebojkotuju, a nejsem typ, co hned všechno hrozně řeší, ale věřím, že spousta lidí to neskousne. Chápu, že toho komisaři mají moc, ale aspoň by si mohli dávat pozor na data a časy, které na lístcích uvádějí... :-(

0/0
25.3.2011 13:26

fijich

Kdo myslíte, že to na poště odskáká?

Všichni ti chudáci, co to roznášeli, do dvou do rána nad tím dřepěli doma a v pět vstávali zase do terénu. Ty sčítací komisaře a komisařky opravdu lituji, ani bych se nedivil, kdyby několik z nich ukončilo pracovní poměr s pošou. Tím neobhajuji ty, kteří se na to vykašlali a lidi nenavštívili.

0/0
25.3.2011 13:23

Politici to myslí upřímně

Re: Kdo myslíte, že to na poště odskáká?

A to je máme jako litovat? Nemají to dělat a nemají podporovat nesmysl! Mne, kdyby zaměstnavatel nutil k něčemu takovému, jako je otravování lidí, tak dám okamžitou výpověď a nebudu se na tom podílet!

-

Je to jejich věc, že jsou blbí a nechají si sr.t na hlavu! 8-o

0/0
25.3.2011 13:28

Humiliter

Re: Kdo myslíte, že to na poště odskáká?

Ty seš primitiv... takže když někdo dělá na poště řadu let a nemá vzdělání na to pracovat jinde, tak skončí jen proto, že bude roznášet formuláře? A ještě v týhle době kdy se práce shání opravdu skvěle ? Předpokládám, že sis ještě k pořádný práci nečuchl a meleš hubou

0/0
25.3.2011 13:43

Politici to myslí upřímně

Re: Kdo myslíte, že to na poště odskáká?

TAK ať si teda nestěžujou, že musí trochu makat, když nic jiného neumí a nikde jinde práci neseženou! Mimochodem, je mi 48 a pár zaměstnání mám již za sebou ;-D

0/0
25.3.2011 13:55

lopenik III - duveryhodny ctenar

Re: Kdo myslíte, že to na poště odskáká?

par zamestnani? to jsi asi dlouho nikde nevydrzel, asi te vsude videli radi, vid? ;-D

0/0
25.3.2011 14:43

Vendelín Nademlejnský mladčí 9

Re: Kdo myslíte, že to na poště odskáká?

Já znám jednoho, co to roznášel až do čtyř od rána a přitom do terénu vstával už v půl čtvrtý ;-D

Ale teď vážně - v dnešní době prakticky v každé práci platí, že občas je prostě potřeba něco dodělat a zůstat tam dýl. Aspoň to pošťáci taky jednou poznaji, na tom nevidím nic špatnýho R^

0/0
25.3.2011 13:30

klarifik

Re: Kdo myslíte, že to na poště odskáká?

přesně, to není zamčená pošta 20 minut před koncem, aby v celou a 2 minuty stihli bus, což? Navíc, pošta snad ví kolik má zamětnanců a kolik toho zvládnou roznést. Chyba je v tom, že museli radit lidem co a jak vyplnit. já to minule viděla v krámě - fronta jak hrom a děda řeší s pokladní co má dělat se zapalovačem, který právě zaplatil, ale zároveň zjistil, že není na baterky;-D a přísám, půl hodinová debata a všichni připraveni vraždit. jestli se někdo takhle zasekne..

0/0
25.3.2011 15:45

Politici to myslí upřímně

NENÍ sčítání náhodou větší tunel, než to Vondrovo Promopro?

Tak nějak nevím, PROČ nebyla o sčítání nějaká diskuze dříve, než se rozhodlo o té zbytečné investici 2,5 miliardy, když stát nemá na nic peníze? PROČ se zakázka svěřila takovému molochu jako je Česká pošta? KDO je za to odpovědný? KDO navrhnul realizaci a na základě čeho byla stanovena cena?

-

Řekl bych, že tohle je jeden z příkladných tunelů, popř. typická ukázka neschopnosti českých úředníků! Jen chybí zvěřejnit konkrétní jména odpovědných osob ;-D;-D;-D

0/0
25.3.2011 13:22

Vici77

Re: NENÍ sčítání náhodou větší tunel, než to Vondrovo Promopro?

o tom se rozhodlo před 20ti lety a provádí se každých 10 let

0/0
25.3.2011 13:26

Politici to myslí upřímně

Re: NENÍ sčítání náhodou větší tunel, než to Vondrovo Promopro?

Kecáte! O podobě a formě sčítání rozhodli dementní úředníci! V Německu stačilo udělat sčítání na malém vzorku populace a nemusí se otravovat celý stát a ani se neutratí takové prachy jako v ČR! 8-o

0/0
25.3.2011 13:30

on3.

Re: NENÍ sčítání náhodou větší tunel, než to Vondrovo Promopro?

byla vypsana verejna zakazka, kde hlavnim kriteriem bylo jmeno firmy. :-P

0/0
25.3.2011 13:27

Mychal.B.

U nás to bylo taky fikané

Před příchodem v první ohlášený termín přišla jiná (prý ta první oznámená nestíhá), kupodivu moc lidí nezastihla, tak nechala (za futrama, ne ve schránce) oznámení o nezastižení. Před takto ohlášeným termínem (na úterý) přišla podruhé zkusit v neděli těsně po poledni. Vzhledem k tomu, že u těch odjetých na jarní prázdniny pak byly za futrama papíry dva, předpokládám, že to druhé už bylo jen oznámení o druhém nezastižení a výzva k vyzvednutí formulářů na poště.

Jedním slovem - bordel :-/

0/0
25.3.2011 13:21

klarifik

Re: U nás to bylo taky fikané

jo, jo, znám - aneb aby všichni věděli, že tahle rodina není týden doma. ještě lepší bylo, když nám pošťačka nechala na vchodových! dveřích oznámení, že nám přišly peníze, ať si je vyzvedneme na poště...

0/0
25.3.2011 15:49

Vici77

Práce pošty (v Praze - Pankrác) je dost zvláštní..

na první oznámený termín nedorazil nikdo - termín byl v neděli přes den. Týden na to, opět v neděli, jsem našel ve schránce oznámení, ať se stavím na poště. Doma jsem byl, ale pošťáci u nás již dávno ke dvěřím nechodí a vše nechávají ve schránce. Jo a na poště teď stojí u přepážek davy lidí. A to se jedná o centrální poštu.

0/0
25.3.2011 13:15

domkl

Pošta

Chodím na poštu každý den posílat nějaký ten balík. A můžu říci, že se v současné době na poště bavím. Jak jsou lidé z toho sčítání vynervovaní, zmatkují atd. Proč si kvůli takové hlouposti lámou tak strašně hlavu?

0/0
25.3.2011 13:13

lukask2007

Re: Pošta

Protože jsou všichni tak ****, že věří té masáži ze všech stan a bojí se pokut. Nechápu...

0/0
25.3.2011 13:15

firkraag

Re: Pošta

stejně tak, jako si berou kvůli návštěvě sčít. komisaře dovolenou:-/

0/0
25.3.2011 13:21

on3.

Ke statisicum vubec nedosla

chci hlavy postovskych pohlavaru.

0/0
25.3.2011 13:13

slušný pravičák

2 a půl miliardy

v zádeli a výsledek této óbr akce ani nekomentuji!!

0/0
25.3.2011 13:07

Politici to myslí upřímně

Re: 2 a půl miliardy

Tak výsledkem je to, že se napakovala Česká pošta, vybudovali si také pěkné Call-centrum za státní prachy, no a ČSÚ má zase pár let na hraní si s nesmyslnými údaji ;-D

0/0
25.3.2011 13:11

jazzsoulicious

Re: 2 a půl miliardy

no callcentrum....ani tohle jim nefunguje

0/0
25.3.2011 13:20

Vici77

Re: 2 a půl miliardy

výsledek ještě žádný není :))))

0/0
25.3.2011 13:11





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.