- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
...masakr... Ty fotky vypadají hrozně, ale je to skvělá reklama pro VW...
Proč reklama? Ten dobrý konec je dílem náhody, výrobce auta na to nemá žádnej vliv. Stejně by skončil sup, A4, volvo, trojkový bávo...
každodenní přestupek. Kdy to už budou konečně trestat?
Nikdy, to ti můžu myslím říct zcela upřímně
To, že je brzdná dráha kamionu asi o "něco málo" delší ví snad každý...přesto kamiony jezdí naprosto běžně ve zhruba 3 metrových rozestupech - za to by měli padat pořádné flastry!!!! Jak asi ten borec pak může zabrzdit, když netuší co se kolem děje, páč pořád jenom čumí na plachtu toho před sebou????
Jen doufám že ty kamiony byly řádně vytížené potřebným čínským zbožím
Takže kvůli blbcovi, co dupne deset metrů před kamionem na brzdu, to odnese další nepříliš bystrý, který byl v koloně mezi dvěma kamiony?
Jezdit mezi kamiony, tedy v pravém jízdním pruhu je mimo město povinnost. A pokud Vy nejezdíte v pravo, měl byste se nad sebou zamyslet. Možná jste jeden z těch nejlepších řidičů.
Nějakou dobu mne živila likvidace pojistných událostí na vozidlech a v praxi jsem toho viděl dost na to, abych se skutečně bál nejlepších řidičů s nejrychlejšími vozy a reakcemi. Když někoho dojedou, považují ho za úplného idiota, protože se před nimi včas neuklidil mezi kamiony. A z kontaktu s takovými lidmi vím, že jejich arogance nezná hranice, protože si myslí, že všechno je na prodej.
Já jezdím mezi kamiony celkem běžně a citím se tam bezpečněji, než jinde.
Z auta takhle napasovaného pod návěs se obvykle lidi odvážejí už jinam, než do Thomayerovy nemocnice. Přeji mladíkovi brzké uzdravení a policistům hodně úspěchů při dělení viny za nehodu mezi zúčastněné.
Souhlas. Měl veliké štěstí, že to přežil. Dle mého, díky jeho reakci a rychlému sklonění, jinak by přišel o hlavu. To rozhodování a rozdělování míry zavinění policistům skutečně nezávidím. Rád bych viděl záběry z dálničních kamer. Z článku totiž vyplývá, že jeden z řidičů dával přednost připojujícímu se vozidlu, přičemž nepřiměřeně brzdil. To je velmi nebezpečné a mělo by být vzato v potaz, že na dálnici se toto prostě nedělá. Bezpečná vzdálenost ale dodržena zcela evidentně nebyla, což je na dálnici naprosto běžná praxe. Potom se jeden řidič na chvilku dívá jinam a neštěstí je na světě.
Tady je vidíte, jak jsou užitečné.
Jak se potkáte s kamionem potřebujete jen zázrak. Nic jiného život nezachrání.
Prosím pane? Vyblinkal jste se a co dál? Nějaká pointa, rozbor, návrh?
Co to zde porad resite. Nejspise se bude resit nedodrzeni bezpecne vzdalenosti, ale da se i predpokladat, ze tam ten s tim Pasatem pred nej najel. Ale hlavne doufam, ze se najde plno svedku a spolucast a poradny flastr odnese i ten co prudce zabrzdil, aby pustil auto z vedlejsaku.
Ano, take poustim, ale rozhodne neslapu na brzdu, staci sundat nohu z plynu nebo trocu ubrat. No a pokud je ten v tom vedlejsim nejaka trubka, co toto nevyuzije a jede vedle me porad stejnou rychlosti, tak at si tam ceka treba dva dny.
Takove situace znam, jedou vedle sebe, nikdo nezpomaly a nezrychly a pak jeden (zde nejspise ten v prubezne pruhu) slapne na brzdu. Ano, toto jsem jiz nekolikrat osobne videl. Bohuzel velka cast ridicu a to i osobaku nema za volantem co delat. Ale Policie ma za ukol jen kontrolovat 50km\h rychlost na rovne 3+3 dalnici a lekarnicky. Na zbytek neni cas, penize a malo by se asi vybralo.
Myslím, že nebrzdil bezdůvodně. Spíš bych tipoval, že ten z vedlejšího se mu tam nacpal a tak to musel zašlápnout. Řidiči u nás maj poměrně často problém využít celé délky připojovacího pruhu a zařadit se. Navíc předpokládám, že pašík chtěl odbočovat vpravo a octnul se mezi kamiony přesně v okamžiku, kdy se začalo brzdit.
Předpokládám, že všechno to byli piráti ve velkých zlých kamionech BMW, co se spikli na chudáka a teď tu o nich bude každý týden v příštím půlroce článek jako o Trpišovském. Beztak ani jeden z nich nejezdil na kole a tudíž byli veskrze zlí.
hlavně, že je to "jenom" pár zlámaných kostí...
Článek má spoustu chyb. Odbočit na Šeberov a JM, případně Hostivař lze, ale není tam žádný připojovací pruh, ten je o pár set metrů dále a není připojovací pruh od Šeberova, ale z JM, což je asi dle odhlučňovacích stěn místo nehody (a dle údaje, že stála fronta až do Průhonic). Absolutně to nekoresponduje s mapou, kde nehoda je označena je o 1 km blíže ku Praze. Pokud se nehoda stala na přípojce z JM, má na této nehodě i podíl dálnice, protože připojovací pruh je zoufale krátký a končí svodidly. Rychlost v tomto místě není omezena (lze je 130 km/h). Za tuto nehodu odpovídá i ten, kdo toto místo na dálnici provozuje
bylo to asi o 500 metru "dal od Prahy", jak pises... na konci toho pripojovaciho pruhu myslim. Ja tam projel asi ve 12:25 (najizdel jsem od JM) a fakt jsem si rikal, ze tam snad uz nemusej ani jezdit sanitky, ale spis havrani. Ten clovek, pokud to prezije, si vypotreboval asi 6 kocicich zivotu...