Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dálnice D1 před Prahou stála, volkswagen skončil zapasovaný pod kamionem

Nehoda tří kamionů a osobního auta blokovala na prvním kilometru dálnici D1 ve směru do Prahy. Muže z VW Passat museli složitě vyprošťovat hasiči. Sanitky odvezly do nemocnic dva zraněné. Kolona měřila přibližně pět kilometrů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Vapch

Tak to je...

...masakr... Ty fotky vypadají hrozně, ale je to skvělá reklama pro VW...

0/0
25.3.2011 13:10

Antonín, topič

Re: Tak to je...

Proč reklama? Ten dobrý konec je dílem náhody, výrobce auta na to nemá žádnej vliv. Stejně by skončil sup, A4, volvo, trojkový bávo...

0/0
25.3.2011 13:31

EMS

Re: Tak to je...

Co je sup za auto?

0/0
25.3.2011 13:33

Antonín, topič

Re: Tak to je...

superb.

0/0
25.3.2011 13:34

EMS

Re: Tak to je...

AHA! Díky!

0/0
25.3.2011 13:35

Antonín, topič

Re: Tak to je...

ale takhle by dopadlo každý nízký auto, klika byla v tom, že holt nic nešlo do prostoru, kde se nacházela těla posádky. bejt to SUV nebo dodávka, tak je to jinak.

0/0
25.3.2011 13:35

Leinad

Re: Tak to je...

... minicooper, trabant, velorex.

0/0
25.3.2011 15:47

jurneff

Nedodržování bezpečné vzdálenosti

každodenní přestupek. Kdy to už budou konečně trestat?

0/0
25.3.2011 10:59

fatmike

Re: Nedodržování bezpečné vzdálenosti

Nikdy, to ti můžu myslím říct zcela upřímně:-/

To, že je brzdná dráha kamionu asi o "něco málo" delší ví snad každý...přesto kamiony jezdí naprosto běžně ve zhruba 3 metrových rozestupech - za to by měli padat pořádné flastry!!!! Jak asi ten borec pak může zabrzdit, když netuší co se kolem děje, páč pořád jenom čumí na plachtu toho před sebou????;-O;-O;-O

0/0
25.3.2011 12:25

Leinad

Re: Nedodržování bezpečné vzdálenosti

Proč trestat rozestupy? Rychlost na výjezdu z města se měří snáze.

0/0
25.3.2011 15:48

Darask

Je to neštěstí

Jen doufám že ty kamiony byly řádně vytížené potřebným čínským zbožím

0/0
25.3.2011 9:25

garii v16.0

Panebože

Takže kvůli blbcovi, co dupne deset metrů před kamionem na brzdu, to odnese další nepříliš bystrý, který byl v koloně mezi dvěma kamiony? 8-o

0/0
25.3.2011 8:28

Antiblb

Re: Panebože

Jezdit mezi kamiony, tedy v pravém jízdním pruhu je mimo město povinnost. A pokud Vy nejezdíte v pravo, měl byste se nad sebou zamyslet. Možná jste jeden z těch nejlepších řidičů.

Nějakou dobu mne živila likvidace pojistných událostí na vozidlech a v praxi jsem toho viděl dost na to, abych se skutečně bál nejlepších řidičů s nejrychlejšími vozy a reakcemi. Když někoho dojedou, považují ho za úplného idiota, protože se před nimi včas neuklidil mezi kamiony. A z kontaktu s takovými lidmi vím, že jejich arogance nezná hranice, protože si myslí, že všechno je na prodej.

Já jezdím mezi kamiony celkem běžně a citím se tam bezpečněji, než jinde.

0/0
25.3.2011 10:26

jurneff

Re: Panebože

bez toho anti, jestliže jezdíte rád mezi kamiony.....

0/0
25.3.2011 10:56

EMS

Re: Panebože

někdy je lepší jet v klidu mezi kamiony, než se tam narychlo cpát kvůli inteligentovi typu Lacina, víš, ty chytrolíneRv

0/0
25.3.2011 13:35

darmo

Štěstí

Z auta takhle napasovaného pod návěs se obvykle lidi odvážejí už jinam, než do Thomayerovy nemocnice. Přeji mladíkovi brzké uzdravení a policistům hodně úspěchů při dělení viny za nehodu mezi zúčastněné.

0/0
25.3.2011 8:18

Antiblb

Re: Štěstí

Souhlas. Měl veliké štěstí, že to přežil. Dle mého, díky jeho reakci a rychlému sklonění, jinak by přišel o hlavu. To rozhodování a rozdělování míry zavinění policistům skutečně nezávidím. Rád bych viděl záběry z dálničních kamer. Z článku totiž vyplývá, že jeden z řidičů dával přednost připojujícímu se vozidlu, přičemž nepřiměřeně brzdil. To je velmi nebezpečné a mělo by být vzato v potaz, že na dálnici se toto prostě nedělá. Bezpečná vzdálenost ale dodržena zcela evidentně nebyla, což je na dálnici naprosto běžná praxe. Potom se jeden řidič na chvilku dívá jinam a neštěstí je na světě.

0/0
25.3.2011 10:30

Vapch

Re: Štěstí

Souhlasím a podepisuji v plném rozsahu...R^

0/0
25.3.2011 13:11

Holnes

Airbag

Tady je vidíte, jak jsou užitečné. :-/

Jak se potkáte s kamionem potřebujete jen zázrak. Nic jiného život nezachrání.

0/0
25.3.2011 7:29

EMS

Re: Airbag

Prosím pane? Vyblinkal jste se a co dál? Nějaká pointa, rozbor, návrh?

0/0
25.3.2011 13:37

Keni

odpovednost

Co to zde porad resite. Nejspise se bude resit nedodrzeni bezpecne vzdalenosti, ale da se i predpokladat, ze tam ten s tim Pasatem pred nej najel. Ale hlavne doufam, ze se najde plno svedku a spolucast a poradny flastr odnese i ten co prudce zabrzdil, aby pustil auto z vedlejsaku.

Ano, take poustim, ale rozhodne neslapu na brzdu, staci sundat nohu z plynu nebo trocu ubrat. No a pokud je ten v tom vedlejsim nejaka trubka, co toto nevyuzije a jede vedle me porad stejnou rychlosti, tak at si tam ceka treba dva dny.

Takove situace znam, jedou vedle sebe, nikdo nezpomaly a nezrychly a pak jeden (zde nejspise ten v prubezne pruhu) slapne na brzdu. Ano, toto jsem jiz nekolikrat osobne videl. Bohuzel velka cast ridicu a to i osobaku nema za volantem co delat. Ale Policie ma za ukol jen kontrolovat 50km\h rychlost na rovne 3+3 dalnici a lekarnicky. Na zbytek neni cas, penize a malo by se asi vybralo.

0/0
25.3.2011 2:32

prying

Re: odpovednost

Myslím, že nebrzdil bezdůvodně. Spíš bych tipoval, že ten z vedlejšího se mu tam nacpal a tak to musel zašlápnout. Řidiči u nás maj poměrně často problém využít celé délky připojovacího pruhu a zařadit se. Navíc předpokládám, že pašík chtěl odbočovat vpravo a octnul se mezi kamiony přesně v okamžiku, kdy se začalo brzdit.

0/0
25.3.2011 8:15

Gilth

Re: odpovednost

V clanku se nepise o pripojovacim pruhu ale o odstavnem... "dával přednost jinému autu, které jelo v odstavném pruhu. "... Takze nejaky prase si to valilo za krajnici, na to uz se reaguje hur....

0/0
25.3.2011 8:28

Robodruh

_

Předpokládám, že všechno to byli piráti ve velkých zlých kamionech BMW, co se spikli na chudáka a teď tu o nich bude každý týden v příštím půlroce článek jako o Trpišovském. Beztak ani jeden z nich nejezdil na kole a tudíž byli veskrze zlí.

0/0
24.3.2011 23:00

George.desperado

Řidič měl stěstí v neštěstí,

0/0
24.3.2011 17:38

George.desperado

Re: Řidič měl stěstí v neštěstí,

hlavně, že je to "jenom" pár zlámaných kostí...

0/0
24.3.2011 17:39

Chytrakz hospody

Opět špatná práce novinářů

Článek má spoustu chyb. Odbočit na Šeberov a JM, případně Hostivař lze, ale není tam žádný připojovací pruh, ten je o pár set metrů dále a není připojovací pruh od Šeberova, ale z  JM, což je asi dle odhlučňovacích stěn místo nehody (a dle údaje, že stála fronta až do Průhonic). Absolutně to nekoresponduje s mapou, kde nehoda je označena je o 1 km blíže ku Praze. Pokud se nehoda stala na přípojce z JM, má na této nehodě i podíl dálnice, protože připojovací pruh je zoufale krátký a končí svodidly!!!!. Rychlost v tomto místě není omezena (lze je 130 km/h). Za tuto nehodu odpovídá i ten, kdo toto místo na dálnici provozuje  ;-O

0/0
24.3.2011 17:37

etg

Re: Opět špatná práce novinářů

bylo to asi o 500 metru "dal od Prahy", jak pises... na konci toho pripojovaciho pruhu myslim. Ja tam projel asi ve 12:25 (najizdel jsem od JM) a fakt jsem si rikal, ze tam snad uz nemusej ani jezdit sanitky, ale spis havrani. Ten clovek, pokud to prezije, si  vypotreboval asi 6 kocicich zivotu...

0/0
24.3.2011 23:23

Jonathan007 banán

:-()

Když jsem jel na Brno, tak to stálo až k pumpě do Pruhonic, pak jsem se za hodinu vracel a vzal to radši na obchvat.

Myslíte že nějaká tabule od Benešova komunikovala havarii a opusťte dálnici na sjezdu xy ??? Ani prd. Na jedné bylo v jednom okně údaj (značka převrácené auto v červeném km) a pod tím 2 km. Bravo MD. Ty prachy co to stálo a toto využití ???? RvRvRv

0/0
24.3.2011 17:15

popenec

a co řidič toho prvního auta?

Dělá to na mne dojem, že nějaký pan ohleduplný se nepodíval za sebe a prudce zabrzdil, aby pustil auto z odstavného pruhu. No a řidič kamionu, co má na zádech 40 tun a takový manévr nečeká, toho už moc nenadělá.

0/0
24.3.2011 17:10

Antonín, topič

Re: a co řidič toho prvního auta?

Od toho za tím kolečkem sedí, aby takový manévr čekal.

0/0
24.3.2011 21:27

Leinad

Re: a co řidič toho prvního auta?

R^

0/0
25.3.2011 15:50

vaclav13

Co s takovým hovádkem?

Člověka ohrožovaného dnes a denně pologramotnými točvolanty napadá snad už jen jediné zoufalé řešení. Nedávno jsem jej zaslechl od člověka, který se v podobné situaci díky své duchapřítomnosti prakticky znova narodil. Natažený kvér pod bradu toho blba a chtít duchaplné vysvětlení toho, čím tak důležitým se zabýval, že sešrotoval jiné lidi i s autem pod návěs kamionu před sebou. A pokud odpověď nebude dost dychaplná, tak má pán smolíka. Až na tohle párkrát dojde, tak se snad 40tunoví mistři začnou chovat trochu slušněji. Policie a úřady evidentně nefungují. Přitom by stačilo jen tvrdě pokutovat mezi kamioňáky tolik oblíbené nedodržování vzdálenosti. Pokutovat, bodovat a to opakovaně. Oni by se řady brzo pročistily.

0/0
24.3.2011 16:40

marzena

Re: Co s takovým hovádkem?

až na to že v tomhle případě za to může především ten blb, co na plný dálnici brzdí, aby pustil někoho z odstavnýho pruhu. Od toho tam kuwa ten pruh je, aby člověk mohl relativně bezpečně z njěkaého nutného důvodu zastavit a pak se zase rozjet a plynule zařadit do průběžného pruhu. Kamion, který jel až jako třetí v řadě a o nebezpečí nemohl předem vědět, protože před ním jiný kamion najednou prudce uhnul, má na tom samozřejmě částečně podíl protože evidentně nedodržel bezpečnou vzdálenost, ale to na plné D1 nedodržuje téměř nikdo. Jsem dost zvědavý, jak to fízlové posoudí, svědků bude zřejmě dost na to, aby měli relativně přesné informace

0/0
24.3.2011 17:19

marzena

Re: Co s takovým hovádkem?

na druhou stranu řidič nesmí bezdůvodně prudce brzdit, takže ono s tou bezpečnou vzdáleností to nebude až tak jednoznačné.. fakt by mě zajímalo, jak to vyšetřování dopadne..

0/0
24.3.2011 17:20

Antonín, topič

Re: Co s takovým hovádkem?

Tyjo co tady chcete řešit? První kamion zpomalil, passat zpomalil, druhej kamion uhnul a třetí to tam napral, protože nejspíš čučel na televizi a mumraje před sebou si ani nevšiml.

0/0
24.3.2011 21:26

Robodruh

Re: Co s takovým hovádkem?

Kolik ti je, i-siláku? Patnáct?

0/0
24.3.2011 22:58

mahony3307

Re: Co s takovým hovádkem?

Spíš 13 podle nicku :-/

0/0
27.3.2011 17:24

babacek

Putoval ???

 ´´ Sedmadvacetiletého muže jsme odvezli do Thomayerovy nemocnice, utrpěl poranění hlavy. O rok mladší muž putoval s poraněním hrudníku do vinohradské nemocnice. ´´

To má být něco jako když Švejk putoval do Budějovic přes Putim ?

0/0
24.3.2011 16:39

marzena

Re: Putoval ???

hmm, moc vtipný 8-o

0/0
24.3.2011 17:21

Philosopher

Info

Z článku je naprosto jasné, jak se to stalo, že ? Navíc, všichni jsme tam byli a vše viděli. Takže se tu můžeme hezky rozepsat v názorech, že ?

0/0
24.3.2011 16:22

Yesname

Nebo že by se

snažil řidič Passatu vybrzdit toho kamioňáka za ním?

No, tak to asi nebylo, já vím. Ale kdyby takhle končili vybržďovači, tak by mi to až tolik nevadilo.

0/0
24.3.2011 16:13

rytíř Smyl Flek z Nohavic

Re: Nebo že by se

mě jo, protože nikdo nevybržďuje bezdůvodně.

0/0
24.3.2011 16:29

Yesname

Re: Nebo že by se

Tak to je taky pravda. Taky nikomu nedávám kudlu do žeber bezdůvodně.

0/0
25.3.2011 11:23

Antonín, topič

Re: Nebo že by se

No a ten kamion vpředu by taky vybržďoval, nebo ten už se do vaší úvahy nedostal.

0/0
24.3.2011 21:23

Yesname

Re: Nebo že by se

Ale jo, teoreticky ten vybržďovanej mohl naopak dupnout na plyn a toho mamlase tam natlačit. Já vím, že je to blbost, samozřejmě, ale do mý úvahy se vešel.

0/0
25.3.2011 11:22

Antonín, topič

Re: Nebo že by se

No ale kdyby ten první kamion nebrzdil, tak by asi nebylo passata kam natlačit, že.

0/0
25.3.2011 13:34

bez_cenzury

Passat natlacen pod kamion

evidentne byl Passat natlacen pod prives jinym kamionem. Byl to ten zluty, u ktereho muzete videt i pravdepodobneho ridice. Ten starsi, co se opira o zluty kamion.

Ridici kamionu jsou nezodpovedna ..... Nedodrzuji zadne rozestupy a s desitkamy tun na korbe jde o zbran hromadneho niceni. Jestli je tam opravdu natlacil ten kamion, tak jeho ridic je normalni vrah.

0/0
24.3.2011 14:49

zuzamed

Re: Passat natlacen pod kamion

kazdy by si mel zkusit za zivot aspon jednou jizdu v kamionu aby poznal ze to neni sranda a ze ne vzdy za to muzou JEN kamiony...

0/0
24.3.2011 14:56

černej oes

Re: Passat natlacen pod kamion

Ale o to více by snad ti kteří to zkoušejí měli být opatrnější a ohleduplnější. Co si mohu myslet o kamioňákovi, když jedu  v úseku se šedesátkou šedesát, on mně předjíždí a ještě pro jistotu na plné čáře??????

0/0
24.3.2011 15:02





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.