Diskuze

Zoufalí Japonci začali rabovat v oblastech postižených zemětřesením

Přeživší po ničivém zemětřesení a následné vlně tsunami, které zasáhly Japonsko před deseti dny, se nacházejí v zoufalé situaci. Dokonce takové, že navzdory svému naturelu začali rabovat.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Z

zabcensora

22. 3. 2011 9:55
...

Jen měsíc předtím přitom vládní regulátoři odsouhlasili prodloužení životnosti nejstaršího z jejích reaktorů o dalších deset let. Stalo se tak navzdory upozornění expertní komise na bezpečnostní nedostatky prvního reaktoru. List The International Herald Tribune uvedl, že provozovatel elektrárny jen pár týdnů před nehodou přiznal, že neprováděl dostatečné inspekce a údržbu 33 zařízení.

0 0
možnosti
Z

zrušený3x

22. 3. 2011 9:14
je to všechno trochu jinak

http://neviditelnypes.lidovky.cz/japonsko-katastrofa-ocima-usedlika-d6c-/p_z

ahranici.asp?c=A110320_120015_p_zahranici_wag

0 0
možnosti
E

emreis

22. 3. 2011 9:43
Re: je to všechno trochu jinak

Tento příspěvek od pána z Japonska jsem si četl..a má sice pravdu, ale ne ve všem. Já se minulý týden vrátil z Japonska, kde jsem byl ve městě Utsunomiya. To jeMNOHEM blíž epicentru i elektrárně, než Nagoya, o které píše. Ano, naše média těžce přehánějí. Ovšem třeba tvrzení o tom, že v době, kdy jsem odlétal (což bylo týden po zemětřesení), nebyly obchody vykoupeny, je lživé. Když jsme si v pondělí po zemětřesení šli s přítelkyní nakoupit, tak v regálech s pečivem nebylo nic, voda pryč a instatní nudle taky...samozřejmě některé zboží nezmizelo, ale základní potraviny a voda ANO. Výpadky elektřiny jsme zažili taky...plánované samozřejmě...Infrastruktura úplně zhroucená není, ale to, že její následky nepozoruje někdo, kdo je od epicentra TAK daleko, je věc jiná. Co se týče Japonců, tak někteří věří jejich médiím, avšak někteří již taky mají zkušenosti s tím, že Japonská média často neříkají úplnou pravdu, aby nevznikla panika....

0 0
možnosti
JJ

lakub

22. 3. 2011 9:07
RADEJI TO SMAZTE, ZLODEJI!!!!!

ohniva diskuze tady, zajimave se podivat, z ceho vznikla. na idnes nekdo prelozil clanek jinych novinaru. konkretne Nicka Allena z Daily Telegraph, ktery je ted v Japonsku. idnes to ukradl, zdrojuje jen v jednom miste. je to normalne opsany s tim rozdilem, ze Allen pise o ojedinelých (izolovanych) incidentech. idnes to prezentuje jako celojaponsky problem - zrejme jim prislo malo sexy, ze moralka vetsiny Japoncu je stale na vysoke urovni. jinak vsechna ostatni svetova media maji na svych strankach clanek na tema " jak je mozne, ze se v Japonsku skoro nerabuje?". mam strasnou chut to prelozit a poslat editorovi Daily Telegraphu. RADEJI TO SMAZTE ZLODEJI

0 0
možnosti
JB

jejda to jsem ja

22. 3. 2011 16:17
Re: RADEJI TO SMAZTE, ZLODEJI!!!!!

R^R^R^

0 0
možnosti
PM

sojkatus

22. 3. 2011 8:13
rabování???

Já bych chtěl vidět někoho, když mu nezůstane po tcunami nic, co by dělal? úřady tam na všechny "kašlou", tak se snaží najít něco na sebe apod.... a jak policie může říct,že jde o krádeže, když ani neví komu co patřilo apod.!!!

0 0
možnosti

pletiplot

22. 3. 2011 8:40
Re: rabování???

Byls tam?

0 0
možnosti
B

barb.udo

22. 3. 2011 7:50
Rabování je něco poněkud jiného ...

... rabování je, když je okamžitě zneužito oslabení sil pořádkových (soukromých či státních) k obohacení ...

... pokud někdo umírá hlady v oblasti týden odříznuté od světa, nejde o rabování, ale boj o holé přežití ...

0 0
možnosti
B

Big.M

22. 3. 2011 7:51
Re: Rabování je něco poněkud jiného ...

jo, naprostý souhlas, určitě si tahají z trosek do trosek televize, že jo

0 0
možnosti
JZ

já George XVII

22. 3. 2011 7:35
záchrana

nemám vůbec nic proti tomu, když se v případě takovýchto katastrof sáhne k přivlastňování si použitelného jídla(v plechovkách, sklenicích) z ruin. Ani nemám nic proti tomu, když se vytáne benzin z evidentně zdemolovaného auta, které tak jako tak půjde na šrotiště. Ale v případě krádeží cenností a podobných věcí to odsuzuji jako lidský hyenismus.

0 0
možnosti
JK

MiroTR

22. 3. 2011 8:12
Re: záchrana

R^ Ano, souhlas.

0 0
možnosti

Milan_Seliga

22. 3. 2011 7:23
Houby Japonci...

To nejsou Japonci, jen uz zlevnily letenky z Prahy...

0 0
možnosti
JCI

John Coffey III

22. 3. 2011 7:18
+++++

Je zajimave sledovat jak vypadaji diskuse ted, u japonskeho zemetreseni a jak vypadaly diskuse pro zem. na Haiti. Tady se kazdy zastava Japoncu ze vlastne mohou krast a rabovat, kdezto kdyz prisly zpravy o rabovani z Haiti tak tady kazdy druhy vykrikoval cosi o cernych opicich, cmoudech apod....

Pokrytci... Rv

0 0
možnosti
JC

Leonidas

22. 3. 2011 7:33
Re: +++++

A můžeš, prosím, upřesnit, v jakém ohledu je to "zajímavé"?

0 0
možnosti
N

neandrtálec

22. 3. 2011 6:36
Odsávání benzínu ?

Není to z těch aut, co je přinesla voda, a co dál již zřejmě nepojedou ?

:-)

0 0
možnosti
JK

MiroTR

22. 3. 2011 7:30
Re: Odsávání benzínu ?

No, pak bych to spíše pokládal za projev šetrnosti. :-)  Mj. i k životnímu prostředí.

0 0
možnosti
JN

Já, Claudius

22. 3. 2011 5:32
A je tak jisté, že rabují?

Neprohledávají náhodou trosky vlastního domu, aby zachránili, co ještě jde?

0 0
možnosti
TK

tomizman

22. 3. 2011 6:23
Re: A je tak jisté, že rabují?

neviděl bych to zase tak horký s tím rabováním.Ale přeci jen odsávání benzínu asi hledání příbuzných nebude...

0 0
možnosti