Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zoufalí Japonci začali rabovat v oblastech postižených zemětřesením

Přeživší po ničivém zemětřesení a následné vlně tsunami, které zasáhly Japonsko před deseti dny, se nacházejí v zoufalé situaci. Dokonce takové, že navzdory svému naturelu začali rabovat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

zabcensora

...

Jen měsíc předtím přitom vládní regulátoři odsouhlasili prodloužení životnosti nejstaršího z jejích reaktorů o dalších deset let. Stalo se tak navzdory upozornění expertní komise na bezpečnostní nedostatky prvního reaktoru. List The International Herald Tribune uvedl, že provozovatel elektrárny jen pár týdnů před nehodou přiznal, že neprováděl dostatečné inspekce a údržbu 33 zařízení.

0/0
22.3.2011 9:55

zrušený3x

je to všechno trochu jinak

http://neviditelnypes.lidovky.cz/japonsko-katastrofa-ocima-usedlika-d6c-/p_z

ahranici.asp?c=A110320_120015_p_zahranici_wag

0/0
22.3.2011 9:14

emreis

Re: je to všechno trochu jinak

Tento příspěvek od pána z Japonska jsem si četl..a má sice pravdu, ale ne ve všem. Já se minulý týden vrátil z Japonska, kde jsem byl ve městě Utsunomiya. To jeMNOHEM blíž epicentru i elektrárně, než Nagoya, o které píše. Ano, naše média těžce přehánějí. Ovšem třeba tvrzení o tom, že v době, kdy jsem odlétal (což bylo týden po zemětřesení), nebyly obchody vykoupeny, je lživé. Když jsme si v pondělí po zemětřesení šli s přítelkyní nakoupit, tak v regálech s pečivem nebylo nic, voda pryč a instatní nudle taky...samozřejmě některé zboží nezmizelo, ale základní potraviny a voda ANO. Výpadky elektřiny jsme zažili taky...plánované samozřejmě...Infrastruktura úplně zhroucená není, ale to, že její následky nepozoruje někdo, kdo je od epicentra TAK daleko, je věc jiná. Co se týče Japonců, tak někteří věří jejich médiím, avšak někteří již taky mají zkušenosti s tím, že Japonská média často neříkají úplnou pravdu, aby nevznikla panika....

0/0
22.3.2011 9:43

emreis

Re: je to všechno trochu jinak

...Takže když k nám na pokoj přišla jedna lektorka, kterou již delší dobu známe a říkala nám, že radši ten den už ani nešla do práce, aby nemusela chodit moc po venku, musí Vám být jisté, že ani japonci nejsou všichni úplně v klidu a že sami neví, kde je pravda. A to opět podotýkám, že v japonských zprávách se často mluvilo zejména o tom, že dále od Fukušimy nehrozí nebezpečí. My jsme byli asi 170km od elektrárny...a ano...venku si hrály i děti, chodili lidi i do práce...ale celkově bylo venku mnohem méně lidí. Takže...souhrn...naše média PŘEHÁNĚJÍ ve snaze mít větší senzaci než konkurence...avšak japonská média hodně tutlají. Japonsko rozhodně nepadlo na kolena a není to potápějící se ostrov, odkud by všichni měli utéct...to ani náhodou...ale katastrofa to byla velká a dotkla se i japonců, kteří jí nebyli přímo postiženi...do jaké míry, to už je na jednotlivcích.

0/0
22.3.2011 9:48

zabcensora

Re: je to všechno trochu jinak

..jak je to s tim ,ze Japonec nechce ztratit tvar kdyz neco nevi...?

0/0
22.3.2011 9:57

vasek001

Re: je to všechno trochu jinak

Me komentare pana Forro pripadnou stejne neobjektivni jak nektere clanky tady, no co se da delat :-P

0/0
22.3.2011 15:33

lakub

RADEJI TO SMAZTE, ZLODEJI!!!!!

ohniva diskuze tady, zajimave se podivat, z ceho vznikla. na idnes nekdo prelozil clanek jinych novinaru. konkretne Nicka Allena z Daily Telegraph, ktery je ted v Japonsku. idnes to ukradl, zdrojuje jen v jednom miste. je to normalne opsany s tim rozdilem, ze Allen pise o ojedinelých (izolovanych) incidentech. idnes to prezentuje jako celojaponsky problem - zrejme jim prislo malo sexy, ze moralka vetsiny Japoncu je stale na vysoke urovni. jinak vsechna ostatni svetova media maji na svych strankach clanek na tema " jak je mozne, ze se v Japonsku skoro nerabuje?". mam strasnou chut to prelozit a poslat editorovi Daily Telegraphu. RADEJI TO SMAZTE ZLODEJI

0/0
22.3.2011 9:07

jejda to jsem ja

Re: RADEJI TO SMAZTE, ZLODEJI!!!!!

R^R^R^

0/0
22.3.2011 16:17

sojkatus

rabování???

Já bych chtěl vidět někoho, když mu nezůstane po tcunami nic, co by dělal? úřady tam na všechny "kašlou", tak se snaží najít něco na sebe apod.... a jak policie může říct,že jde o krádeže, když ani neví komu co patřilo apod.!!!

0/0
22.3.2011 8:13

pletiplot

Re: rabování???

Byls tam?

0/0
22.3.2011 8:40

barb.udo

Rabování je něco poněkud jiného ...

... rabování je, když je okamžitě zneužito oslabení sil pořádkových (soukromých či státních) k obohacení ...

... pokud někdo umírá hlady v oblasti týden odříznuté od světa, nejde o rabování, ale boj o holé přežití ...

0/0
22.3.2011 7:50

Big.M

Re: Rabování je něco poněkud jiného ...

jo, naprostý souhlas, určitě si tahají z trosek do trosek televize, že jo

0/0
22.3.2011 7:51

já George XVII

záchrana

nemám vůbec nic proti tomu, když se v případě takovýchto katastrof sáhne k přivlastňování si použitelného jídla(v plechovkách, sklenicích) z ruin. Ani nemám nic proti tomu, když se vytáne benzin z evidentně zdemolovaného auta, které tak jako tak půjde na šrotiště. Ale v případě krádeží cenností a podobných věcí to odsuzuji jako lidský hyenismus.

0/0
22.3.2011 7:35

MiroTR

Re: záchrana

R^ Ano, souhlas.

0/0
22.3.2011 8:12

sojkatus

Re: záchrana

ano, toto je pravda, plně souhlasím... ať si berou jídlo apod. ale nevšiml jsem si v článku,že by si kradli cennosti... a když si vemou jídlo apod. a nebo ten benzín... já bych to NAVZAL PUDEM SEBEZÁCHOVY A NE KRÁDEŽ ČI RABOVÁNÍ...

0/0
22.3.2011 8:15

bitkar

Re: záchrana

pekne formulovanyR^

0/0
22.3.2011 8:36

Milan_Seliga

Houby Japonci...

To nejsou Japonci, jen uz zlevnily letenky z Prahy...

0/0
22.3.2011 7:23

John Coffey III

+++++

Je zajimave sledovat jak vypadaji diskuse ted, u japonskeho zemetreseni a jak vypadaly diskuse pro zem. na Haiti. Tady se kazdy zastava Japoncu ze vlastne mohou krast a rabovat, kdezto kdyz prisly zpravy o rabovani z Haiti tak tady kazdy druhy vykrikoval cosi o cernych opicich, cmoudech apod....

Pokrytci... Rv

0/0
22.3.2011 7:18

Leonidas

Re: +++++

A můžeš, prosím, upřesnit, v jakém ohledu je to "zajímavé"?

0/0
22.3.2011 7:33

John Coffey III

Re: +++++

No pokud Vám to nedošlo, tak by to bylo asi na delší vysvětlování... Takže sorry...

0/0
22.3.2011 7:44

Leonidas

Re: +++++

Tak vysvětluj, já mám čas...

0/0
22.3.2011 7:48

sojkatus

Re: +++++

Mě by to taky zajímalo "pane chytrej", pokud nepletu, tak já jsem o HAITI obyvatelých nic takového nikdy nepsal a soucíl jsem s nimi stejně jako s japonci....

0/0
22.3.2011 8:20

Ak-trax

Re: +++++

prave, ja se diskuzich o Haiti taky nejak neangazoval. To jsem mel vazne jine aktivity nez psani prispevku pod clanky idnes. A asi jsem s nima taky soucitil, jak je mym zvykem v podobnych situacich R^

0/0
22.3.2011 14:05

neandrtálec

Odsávání benzínu ?

Není to z těch aut, co je přinesla voda, a co dál již zřejmě nepojedou ?

:-)

0/0
22.3.2011 6:36

MiroTR

Re: Odsávání benzínu ?

No, pak bych to spíše pokládal za projev šetrnosti. :-)  Mj. i k životnímu prostředí.

0/0
22.3.2011 7:30

Já, Claudius

A je tak jisté, že rabují?

Neprohledávají náhodou trosky vlastního domu, aby zachránili, co ještě jde?

0/0
22.3.2011 5:32

tomizman

Re: A je tak jisté, že rabují?

neviděl bych to zase tak horký s tím rabováním.Ale přeci jen odsávání benzínu asi hledání příbuzných nebude...

0/0
22.3.2011 6:23

Chytracisko

Re: A je tak jisté, že rabují?

Myslíš že ten co vybral bankomat byl majitel banky? :-)

0/0
22.3.2011 6:24

neandrtálec

Ten chlap na snímku má stejnokroj záchranáře

... a nese rodinnou fotografii, zřemně bez prodejní ceny na burze.

:-)

Anebo to možná bude člen místní Exekutorské komory.

:-)

0/0
22.3.2011 5:14

Chytracisko

Re: Ten chlap na snímku má stejnokroj záchranáře

Ve starší zprávě idnes to bylo s titulkem "muž nese svou rodinnou fotografii", zřejmě žádné fotky z rabování nemají, asi si rabující dávají pozor na novináře;-D

0/0
22.3.2011 6:25

pissflapslover

PRECIST prosim

Je to od cecha zijiciho v Japonsku    Zadna media     http://neviditelnypes.lidovky.cz/japonsko-katastrofa-ocima-usedlika-d6c-/p_zahranici.asp?c=A110320_120015_p_zahranici_wag

0/0
22.3.2011 3:24

tomizman

Re: PRECIST prosim

Tako to ale není zcela pravdivé.celkem jsem tam byl 6x,asi 6měsíců čistého času.Z toho jsem pocítil slaboučké otřesy jen 2x..Lidé co tam žijí mi potvrzujív průměru tak 1-2 citelné otřesy za rok.Nagoja odkud pán píše je zcela mimo oblast zasažení.Moji příbuzní co žijí cca 150km od místa katastrofy mají regály vybílený.Berou co zrovna je a že by se nezásobovaly to je nesmysl.(A nejsou to češi).S ostatním naprosto souhlasím.Žádná panika ani strach není. Se skandálním vypravením speciálu nezvývá též souhlasit.

0/0
22.3.2011 6:31

Chytracisko

Re: PRECIST prosim

Přemýšlet prosím. Ten člověk bydlí úplně mimo postiženou oblast. Když byly povodně na Moravě, taky jsem v Praze nic nezaznamenal a kdybych neviděl zprávy v TV, ani bych o nich nevěděl. Vše fungovalo normálně (třetina republiky pod vodou...). Ten člověk bydlí mnohoset kilometrů odtamtud, skoro ani nezaznamenal zemětřesení, nedivím se že neví nic o tom, jak to tam vypadá. Je hezké být hrdý na Japonce, ale je fakt, že takovéto zemětřesení tam měli naposled před 1100 lety a podle toho to tam teď také vypadá.R^

0/0
22.3.2011 6:35

ViktorCZ

Naturelem je přežít .....

At´máte naturel jakýkoli , tak pokud týden pojídáte drobky či hladovíte stejně se k rabování dostanete . Ale vydrželi to déle než američané při Katrýně....R^

0/0
22.3.2011 0:49

Věnceslav-Kolo

Krade se všude

Nevidím důvod proč by měl japonec krást méně než němec, čech, fin nebo američan

0/0
21.3.2011 23:55

jjyyy

Zoufalá situace může vést k zoufalým činům. Kdo z nás ví?

Spíš bych se zeptal : kdo to sepsal ?  V Japonsku mají příslušníky ? Na sadi li ví ce přís luš níků ? 

0/0
21.3.2011 23:28

Camino

Re: Zoufalá situace může vést k zoufalým činům. Kdo z nás ví?

Taky se mi to moc nezda;-)

0/0
22.3.2011 6:34

jjyyy

Zoufalá situace může vést k zoufalým činům. Kdo z nás ví?

Od dětství jsem toužil po pstruhové říčce plné ryb pod oknem. Už si k ní rád pár km dojedu autem.

0/0
22.3.2011 10:04

Péťa.

Re: Zoufalá situace může vést k zoufalým činům. Kdo z nás ví?

V příslušnících nevidím problém, je to normální český výraz pro osobu, která PŘÍSLUŠÍ k nějakému subjektu, jednotky. To nemusí být jen příslušník SNB, ale třeba také požárního sboru, policie, armády, čehokoli.

0/0
22.3.2011 8:43

Péťa.

oprava

jednotky = jednotce

0/0
22.3.2011 8:44

jjyyy

Příslušník japonsky = Menbā

Nazpět to nejde. Kdo ví co to pro Japonce znamená.

0/0
22.3.2011 10:18

tumetuestumefaisdubien1

skvělé

američani bombardují Libyi, ale z Japonska houfně evakuují, sráči. Kdyby raději dodali něco Japoncům...

0/0
21.3.2011 23:17

vtech

Re: skvělé

francie zautoci na libyi a muzou za  to americani :-/  utok je samozrejme ok, ale nezacali ho amici

0/0
21.3.2011 23:40

tumetuestumefaisdubien1

Re: skvělé

Francouzi by nic takového nedělali, kdyby jim nestáli Američani za

prdelí. Ostatně myslím, že jim nejde o nic jiného, než zabít Kaddáfího

dřív, než promluví o financování Sarkozyho volební kampaně a pod. Jestli

myslíte, že jde o nějaké ochraňování civilistů, pak se ptejte, kolik už

spojenecké bomby těch Libyjců zabily....

0/0
21.3.2011 23:44

nazdravi

Re: skvělé

Jdete se rozcilovat nekam jinam a nekazte diskuzi o Japonsku. Dekujeme.

0/0
22.3.2011 0:42

Gottfried

Zemětřesení je možná práce US masonské, chazarské kliky

Dokud se obchoduje v dolarech, náš svět funguje, jak jej známe. V okamžiku, kdy se Čína a Japonsko rozhodnou obchodovat v jiné měně, Američané končí. A Japonci se právě o tom měli s Číňany během letošního února 2011 domlouvat. Pokud to udělají, nebude jasné, za co si budou Američané kupovat nejenže ropu, ale i auta, plechovky s kukuřicí , hamburgery a vůbec. William Engdahl uváděl řed pěti lety, že už v roce 2002 měly obchodní přebytky Číny vůči USA každoročně hodnotu ca. 100 mld. dolarů ročně. Japonsko 70 mld., Kanada 48 mld., Mexiko 37 mld. a Německo 36 mld. Dejte si to dohromady s tím, že Spojené státy každý rok končí s deficitem někde mezi bilionem a půl druhým bilionem dolarů.

V podstatě jsou závislí na tom, zda je ostatní země podrží, skrze obchodování s jejich vlastní měnou. Až na to, že ostatní země nemají žádný důvod to dělat. Žádný jiný důvod kromě strachu. Například ze zemětřesení.

0/0
21.3.2011 23:05

Gottfried

Zemětřesení je možná práce US masonské, chazarské kliky /II

Když obchodujete s někým, kdo drží polovinu celého vojenského arzenálu na planetě a ve vaší vlastní zemi má 68 vojenských zařízení s 36 tisíci vojáky, když nepočítáme navíc dalších pět tisíc us zaměstnanců. A vy mu každoročně za to ještě platíte 2 miliardy dolarů jako tzv. "sympathy budget", příspěvek z lásky.

Viz celé:

http://baudysjr.blog.respekt.ihned.cz/c1-51138330-japonsko-a-financni-kontrola

;-€;-)

0/0
21.3.2011 23:05

dávám tomuto nicku tak měsíc

Re: Zemětřesení je možná práce US masonské, chazarské kliky /II

A co s tím???

0/0
21.3.2011 23:18

E.M.R. verze 1.4

Kontaminované potraviny z Japonska jsou již v ČR !

Pohádky o tom, že se vlastně nic neděje, jsou stejné jako při Černobylu !

0/0
21.3.2011 22:15

Qíteček

Re: Kontaminované potraviny z Japonska jsou již v ČR !

V akci. :-P

0/0
21.3.2011 22:20





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.