Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Muž obviněný z vraždy Aničky se chtěl oběsit, nechal dopis na rozloučenou

Otakar T. obviněný z vraždy devítileté Aničky se ve vazbě pokusil o sebevraždu. V pražské pankrácké věznici se chtěl oběsit. Záchranáři ho ve vážném stavu převezli do nemocnice. Několikrát trestaný recidivista údajně zanechal dopis na rozloučenou, k činu se ale nepřiznal.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vypsanafixa

Nezdá se mi to od samého začátku

Případ nese četné znaky policejní manipulace. Zdá se, že to na něj ušili zaběhanými policejnimi metodami. Nitky těchto podezření se sbíhají u pana Mareše.

0/0
28.3.2011 6:22

eSKaeS.forever

stejně jeho život ve vězení

by měl život JEPIČÍR^

0/0
26.3.2011 14:16

opportunity

Re: stejně jeho život ve vězení

Nehledě na vinu... možná právě proto to udělal.

0/0
27.3.2011 16:20

smajlicek

...tak se mu to podařilo...

Při čtení diskuze si uvědomuji, jak svým činem zamotal hlavu nejen policejnímu týmu, ale i davům, kteří případ sledují. Člověk si klade jednu otázku za druhou: Proč nezmizel? Proč byl na místě zmizení Aničky? Proč neprošel detektorem? Proč onanoval nad dívčiným batohem? Proč odmítal vypovídat? Proč lhal a popíral, že ji viděl? Osobně mě včera také napadlo, že na něj dolehl tlak veřejnosti (vyhodila ho přítelkyně, vyhodili ho z práce, lidi na ulici jej poznávali). Říkala jsem si, co když byl opravdu nevinný? Na stranu druhou ... 8x trestaný, dalších 17 obvinění na krku, podle psychiatrů agresivní psychopatická osobnost a patologický lhář. Člověk, který onanuje nad batohem malé dívky (to NENÍ NORMÁLNÍ), nenapravitelný recidivista, naprosto zbytečný člověk pro tuto společnost, který nesmyslně čerpá z našich daní. Takže závěrem, není mi ho líto, celý jeho život je jen jeho volba, svatouškem rozhodně nebyl, abych měla sebemenší pocit lítosti nad jeho možnou nevinou.

0/0
22.3.2011 9:53

smajlicek

Re: ...tak se mu to podařilo...

...Jediné co mě v tomto případu neuklidňuje je fakt, že pokud malou Aničku opravdu nezabil, někde po světě běhá skutečný vrah - nepotrestán. Každopádně se mu to povedlo ... mluví se o něm!!!

0/0
22.3.2011 9:53

holkazpasova

Re: ...tak se mu to podařilo...

vrahů po světě běhá, jen v Česku se ročně stane cca 300 vražd, tak na sebe dávejte pozor

0/0
22.3.2011 10:11

harras

Re: ...tak se mu to podařilo...

přesně tak, to se tady snažím vysvětlit

0/0
22.3.2011 10:11

opportunity

Re: ...tak se mu to podařilo...

Proč onanoval nad dívčiným batohem - 100x opakovaná lež.

0/0
22.3.2011 10:08

harras

Re: ...tak se mu to podařilo...

protože je úchyl, ale to neznamená, že musí být automaticky vrah

0/0
22.3.2011 10:13

stev

Re: ...tak se mu to podařilo...

Onanie není úchyláctví. Naopak.

0/0
25.3.2011 2:25

Parcival

Re: ...tak se mu to podařilo...

:-) Když si to děláš, tak v poho, ale když to ukazuješ náhodným kolemjdoucím, tak to úchylka  je, promiň:-)

0/0
25.3.2011 15:28

opportunity

Re: ...tak se mu to podařilo...

On to nikomu neukazoval. A jeden slavný sexuolog řekl" Kdo v říká, že nikdy neonanoval, dělá to dosud.

0/0
25.3.2011 20:59

Berti19

Re: ...tak se mu to podařilo...

Onanie nad batúžkem devítiletý holky JE úchyláctví

0/0
26.3.2011 11:48

opportunity

Re: ...tak se mu to podařilo...

Jenomže on to nedělal, to jsou zase doplantané informace.               

0/0
26.3.2011 11:51

orwelg

bachař

tak jsem zvědav zda se najde alespoŇ odpovědná osoba, která neuhlídala takto důležitého svědka /podezřelého/ závažného zločinu. Komu to tak asi vyhovuje. Nejspíš těm, kteří tu mohou začít šířit konspirační teorie. Zatím vede ta o tom Paroubku podofilném. Pokud však Ota nebude moci již vypovídat, tak konspirační teorie nikdy neskončí. Zvlášť poté co policie udělala tolik chyb a novináři poslali do světa tolik spekulací.Rv

0/0
22.3.2011 8:41

humanistaobecny

Re: bachař

No tak za předpokladu že nebudeme mít na každou celu jednoho bachaře a obvinění nebudou povině mít na sobě tepák který bude signalizovat bachaři na monitor tak se to bude hlídat dost těžko. O nic nejde o jednoho parchanta míň pokud to nepřežije. kdyby to náhodou neudělal (tomu nevěřím) tak je o jednoho zloděje míň to taky není velká škoda máme jich tady dost

0/0
22.3.2011 9:31

on3.

Re: bachař

a co ten spoluvezen? Teda cely znam jen z filmu, ale pokud vim, tak tam neni zadne soukromi.

0/0
22.3.2011 9:37

holkazpasova

Re: bachař

asi měl dobrý spánek, zvlášť ve tři ráno, hodně lidí tvrdě spí.

0/0
22.3.2011 9:48

holkazpasova

Já nechápu,

v ČR se ročně stane kolem 300 vražd, z toho objasněno cca 90 procent, tedy pachatelé těchto vražd jsou obviněni, obžalováni a posléze i pravomocně odsouzeni? Proč nezpochybňujete tyto případy a neobhajujete tyto vrahy? Proč jen obviněného z tak odporné vraždy, jako je vražda malého dítěte????? Může mi to někdo vysvětlit?

0/0
22.3.2011 8:39

harras

Re: Já nechápu,

Víte, já myslím, že tady není obhajován. Ale kolem toho případu je poměrně dost nejasných věcí - aspoň to, co je nám mediálně předkládáno, novináři v mnoha případech i přikrášleno. Všimněte si toho malého rozdílu: muž obviněný...ne usvědčený. Obviněný není žádný svatoušek, má toho poměrně dost na triku, ale něco mi nesedí. Proč když by to byl udělal, tak hned po tom prvním propuštění nezdrhnul (prostředky asi nakradené měl) někam do světa? A co když to bylo všechno jen souhra náhod? On chtěl třeba jenom vykrást dům holčiných rodičů, sebral jí batoh a zdrhnul a plačící holčičku začal utěšovat nějaký náhodný strýček, který to z dálky pozoroval?

Nevím, asi bychom si měli počkat s tím odsouzením na konečný verdikt.

0/0
22.3.2011 8:56

venenum

Re: Já nechápu,

R^

0/0
22.3.2011 8:58

lucinecka

Re: Já nechápu,

;-D Myslíte, že kdyby měl nakradené prostředku na to, aby utekl někam na Bahamy, tak by přes týden bydlel v Praze ve výtahové šachtě a kadil do igelitových pytlíků???

0/0
22.3.2011 9:13

harras

Re: Já nechápu,

nevím, myslím, že by to nemuselo být až na Bahamy - tam by ho možná hledali nejdřív, stačilo by nenápadně zmizet někde v davu v  Evropě...ale je zvláštní už jen ten rozpor mezi tím, co jste tu napsala, že dělal v týdnu a tím, že k výslechům se dostavoval upravený a  v perfektních oblecích, používal značkové parfémy - aspoň tak se to psalo. Spíš je důležitější si položit otázku Proč nezmizel? Možná, že proto, že vůbec nevěděl, že ta holčička je mrtvá.

0/0
22.3.2011 9:23

holkazpasova

Re: Já nechápu,

prosím vás, když ho nedal soudce do vazby, byl sledovaný na každém kroku, jak by se mu mohlo podařit utéct? O prostředcích které neměl ani nemluvím. Navíc jsem někde četla, že ho policisté provokovalo k útěku, protože, kdyby se jen pokusil, byl by hned ve vazbě za porušení podmínky a to on díky svému IQ 125 velmi dobře věděl, jen vám to nějak nedošlo. Myslíte si že by jste nenašel desítky pochybení u již odsouzených případů vraždy? Jistě našel, jenže ty případy nebyly tak medializovány, proto nebyly ani tyto dohady.

0/0
22.3.2011 9:47

holkazpasova

Re: Já nechápu,

právě velice dobře věděl, že musí hrát spořádaného partnera a otce, aby o sobě udělal jen ten nejlepší obrázek a přestali ho podezírat. Věděl, že jen pokus o útěk bude jeho konec. Takhle věřil, že tělo nikdy nenajdou - když ho nenašli pět měsíců.. myslím, že to pro něho musel být šok, když zjistil, že našli hrob. Někdo někde napsal, že mohl jít hrob zkontrolovat, proto ho policie tak najednou a rychle našla. Docela bych tomu věřila, určitě ho to muselo moooc ponoukat se tam jít podívat, jestli tam není něco v nepořádku.

0/0
22.3.2011 9:53

on3.

Re: Já nechápu,

ja sem toho cetl

0/0
22.3.2011 9:56

holkazpasova

Re: Já nechápu,

no tak nečtěte. stejně si myslím, že veškerá polemika je naprosto zbytečná. Uvidíme až bude uzavřené vyšetřování.

0/0
22.3.2011 10:04

opportunity

Re: Já nechápu,

Tak si na to počkej a nepiš tady pořád svoje výmysly.

0/0
22.3.2011 10:18

harras

Re: Já nechápu,

ale vy stále nechápete jedno:

Co když to on není a běhá tady na svobodě vrah, který posílený vědomím, že když mu to prošlo jednou, tak mu to projde zas!!!

Je strašně jednoduchý vrhnout se na prvního podezřelého a začít ho lynčovat. Ale tady jde o to, najít opravdového pachatele.

0/0
22.3.2011 10:06

holkazpasova

Re: Já nechápu,

tak jestli máte indicie, že na svobodě běhá vrah, tak jděte na policii. Policie asi má důkazy vedoucí jen k Tomkovi, jiné ne? chcete, aby si je vycucala z prstu nebo o co vám jde? Počkejte si na uzavření vyšetřování, teď je veškerá polemika zbytečná. Myslíte si, že v již odsouzených případech vražd jak jsem psala výše byste nenašel nějakou pochybnost? Nevím, proč jste nekřičel, když byl na základě nepřímých důkazů odsouzen např. vrah Mikuš, který zabil svoji přítelkyni. Tenkrát neměli ani tělo oběti a stejně ho odsoudili i ústavní soud to potvrdil? Protože o tom tolik nepsal bulvár ?

0/0
22.3.2011 10:10

harras

Re: Já nechápu,

všimla jste si toho "co když"?...a já na ten verdikt čekám a nikoho předem neodsuzuji a nedštím tady plameny pekelné - na rozdíl od vás- s prominutím;-D

0/0
22.3.2011 10:17

opportunity

Re: Já nechápu,

Nemá cenu s ní diskutovat - odsoudila ho i bez důkazů :-/

0/0
22.3.2011 10:18

zemanka01

Re: Já nechápu,

Konečně taky rozumný názor R^

0/0
22.3.2011 18:53

Sarulinka

Re: Já nechápu,

Vrazda male holcicky je odpornejsi nez vrazda nejake dvacitky vracejici se z disco? Se uvedom uz konecne. Nejsou vsechny pripady hned ''jasne a smysl davajici''. To bychom pote nepotrebovali jak policii, tak i soudy. Je treba mit oci otevrene. Ac si myslime, ze co se DNA a jejiho rozboru tyce vime vse, vime stale malo. A takova napr. kontaminace na mistech cinu je take velice zapeklita vec. Souhlasim, ze pokud Anicku O. zabil, pak se neni o cem bavit. Take souhlasim, ze nejake nazory zde jsou extrem, zkratka zaujatost proti kriminalni justici v CR, zejmena zpochybeni prace policie a soudu. Ale k tem dochazi zrejme na bazi nejake zkusenosti. Doufam, ze ne ve vsech pripadech osobni. To by byla hruza a naznak toho, ze jsme stale nekde v padesatych letech min. stoleti.

0/0
22.3.2011 9:38

holkazpasova

Re: Já nechápu,

nepsala jsem, že některá vražda je odpornější a druhá méně. A ta dvacítka má aspoň trochu větší možnost se ubránit, než devítiletá holka, ale o to v mém příspěvku vůbec nešlo. Právě, že nejsou všechny případy hned jasné, nechápu, proč neustále se tady spousta lidí vidí v Tomkovi něco lepšího než ve skutečnosti je. Už jen kvůli jeho kriminální minulosti je to pro mě odpad společnosti ať A. zabil nebo nezabil.

0/0
22.3.2011 10:01

Sarulinka

Re: Já nechápu,

No zaplat panbuh, ze soudce opravdu kazdy byt nemuze.

0/0
22.3.2011 10:11

holkazpasova

Re: Já nechápu,

a to mělo být jako co?8-o

0/0
22.3.2011 10:13

opportunity

Re: Já nechápu,

R^:-)

0/0
22.3.2011 10:14

harras

Doporučuji

těm, kteří volají po tvrdé práci odsouzených, aby si sehnali knihu Luboše Xavera Veselého Doživotí. Jsou to autentické rozhovory nejznámějších doživotně odsouzených vězňů - Kájínek, Roubal, Stodola.....Někteří by totiž tu tvrdou práci brali, ale pro ně (asi z bezpečnostních důvodů) není. Možná je horším trestem ta nuda, kdy se vleče stejný den za dnem bez jakékoli vyhlídky na budoucnost. Opravdu zajímavé čtení.

http://www.arara.cz/product/179742

0/0
22.3.2011 8:23

Sting1

Mam pocit, ze uz nebude koho soudit.

A kdyz to prezije, tak bude oficialne prohlaseny za magora.

0/0
22.3.2011 6:51

venenum

Re: Mam pocit, ze uz nebude koho soudit.

jenže co když nám tu skutečný vrah pořád běhá ? co když se policie sekla ?

0/0
22.3.2011 8:59

zloděj s oranžovou šálou

Pokud stopy míří někam vysoko, tak je to dobrá práce

na odvedení pozornosti od pravého pachatele. Vzpomeňme na pedofilní aféru soudruha Paroubka na jachtě před volbami 2006. Policie statečně mlží, ba přímo lže svými protimluvy (jednou byla oběť 2metry hluboko, pak zase 36cm, jednou v krabici, potom zabalená v něčem jiném...). Na fotkách je dolík sotva půlmetrový... Zkoušel někdo z vás nenápadně vykopat díru 2 m hlubokou? A zamaskovat stopy po takovém díle?

Opravdový vrah se vám asi teď někde směje. A třeba chystá další útok.

0/0
22.3.2011 6:49

bílej jezdec

Re: Pokud stopy míří někam vysoko, tak je to dobrá práce

;-D;-D;-D tebe ten jyrka strasi i ve spani, jo? 8-o;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
22.3.2011 6:57

ab1536

Re: Pokud stopy míří někam vysoko, tak je to dobrá práce

ty vase konspirace mne uz nudi. Policie nijak nemlzi, policie nic nerika....to, ze nekde v tisku nejakej kecalek napise, ze "dira" byla melka, pak hluboka, pak se jakysi diskuter dusuje, ze obet byla v pytli nebo zas v pytli nebyla, otisky podezrelo zas byly nebo mozna taky nebyly na pytli, ktery mozna existoval, mozna taky ne. Vite vsichni prd, ale rozumite tomu lip nez policajti.To je fakt neskutecny. A ze dotycny nemluvil....no, taky bych nemluvila, kdybych nevedela, co na mne maji. Ale ja se mam rada, ja bych se nepokousela obesit (prosim konspiratory, aby brali na vedomi, ze  kazdy clovek je jiny, takze nekdo se muze veset, protoze je vinen a nechce stravit zbytek zivota ve vezeni, nekdo je nevinen, ale natolik dusevne labilni, ze si radsi hodi masli. ehm...tedy teplaky).

0/0
22.3.2011 7:00

bílej jezdec

Re: Pokud stopy míří někam vysoko, tak je to dobrá práce

takovy individua nemuze brat jeden vazne ;-D

0/0
22.3.2011 7:01

opportunity

Buďme rádi za testy DNA

Před několika lety by neměli jak zkoumat.

0/0
22.3.2011 0:00

gemars

Re: Buďme rádi za testy DNA

Testy DNA taky nejsou stoprocentním důkazem. Viz jeden případ z JůEsEnEJ. Tam na základě jednoho testu člověka odsoudili, a pak když nechali později provést tesy ve 13 různých laboratořích po celých USA, tak pouze dvě potvrdily původní výsledky testů, ostatní je vyvrátily.

0/0
22.3.2011 1:07

holkazpasova

Re: Buďme rádi za testy DNA

máte pravdu. lidi něco zaslechnou a pak to neustále vykřikují, i když tomu vůbec nerozumí

0/0
22.3.2011 8:24

opportunity

Re: Buďme rádi za testy DNA

TAkže pokud ho DNA usvědčí, raději nevěřit?

0/0
22.3.2011 10:12

kukuricevpoli

Re: Buďme rádi za testy DNA

DNA JE temer stoprocentni, ale chyba cloveka muze byt zasadni...to je markantni rozdil.

0/0
25.3.2011 19:06





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.