Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zastavili jsme Kaddáfího útoky, svrhnout ho nechceme, řekl americký admirál

Americký admirál Mike Mullen okomentoval vývoj akce v Libyi. Operace spojenců podle něj za posledních 24 hodin zaznamenala výrazný pokrok. Podařilo se zastavit Kaddáfího síly v Benghází a vynutit bezletovou zónu, uvedl Mullen. Dodal, že cílem koaličních sil není svrhnout libyjského vůdce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

lakedaimonec

libye

Nechcema ho svrhnout , chceme ho zabít !!!!!!!!!!!!

0/0
21.3.2011 21:44

Blucher

Nepřítel zákeřně napadl naše letadla

Nepřítel zákeřně napadl naše letadla, která pokojně bombardovala jeho města

0/0
21.3.2011 10:28

KarelV

Svrhnout ho nechceme?

Tak to mu JISTĚ poslali předem depeši s varováním a přesným časem, kdy budou budovu velitelství BOMBARDOVAT. - To asi bude to tzv. humanitární vedení války... ;-D

0/0
21.3.2011 8:05

KarelV

Svět už dnes není, co býval...

všechno je dnes jenom JAKO ... (případně i JAKOBY) ....  Rv  ... (a v podání našich tv-komentátorů taky ONEN)  ;-D

0/0
21.3.2011 8:10

Kaaac

svrhnout ho nechceme

prosím, tohle zopakujte ještě jednou po válce

0/0
20.3.2011 22:27

vaclavj1

Re: svrhnout ho nechceme

plan je, ze ho svrhnou povstalci ... Zapad maximalne znici jeho armadu :-)

0/0
20.3.2011 22:28

biggles

Re: svrhnout ho nechceme

 svrhnout ho nechceme - nicméně dokud nebude svržen, budeme ve svém úsilí pokračovat  ;-D ;-D ;-D

0/0
21.3.2011 7:44

Big.M

Re: svrhnout ho nechceme

;-D;-D

0/0
21.3.2011 7:47

FoDa

Hmm...

celá tato akce skončí jako naprostá fraška. S jediným výsledkem, že Francie a zvláště její samolibý napoleonský prezident ukáže, že si ještě dokáže v Africe pořádně dupnout. Kuriózní na tom je, že tento stát zaplavený obrovským množstvím imigrantů, který tak vehementně bojuje za údajnou demokracii, už to má spočítané. Do dvaceti až třiceti let bude islámskou republikou.

0/0
20.3.2011 22:13

xmuadib

aha takže už víme o co jde

Jde hlavně o ambice Francie být znovu alespoň regionální velmocí v oblasti středomoří.  Že nepůjde jen o bezletovou zonu bylo jasné od začátku.

0/0
20.3.2011 19:27

hanick

Re: aha takže už víme o co jde

Souhlasím - a ještě je zde příspěvek, který hodnotí Francii vysoko ve spojitosti s havárií jaderné elektrárny v Japonsku. Francie jich má prý nejvíce vůbec na počet obyvatel - a odvést pozornost vlastních občanů akcí v Libyi je chytré....a pěkně prohnané!! 

0/0
20.3.2011 20:38

Míra4.1

Re: DOBROVOLNÍCI!!!

Tak tohle už je dost síla. Jsem zvědav, jak se k tomu dnešní ultralevicový cenzor postaví!!

0/0
20.3.2011 19:40

eric.bIade

Re: DOBROVOLNÍCI!!!

Kde je můj příspěvek????

0/0
20.3.2011 20:00

Míra4.1

Re: DOBROVOLNÍCI!!!

Poprávu (taky jednou) smazaný!!!

0/0
20.3.2011 20:13

Zůstaň nad věcí, baby

komisař Mulen

kde je ještě ropa? kde ještě nezbytně nutné nsadit naše MÍROVÉ síly?

JUDOH:-P

0/0
20.3.2011 19:14

silicom2009

Pokrytectví

A kdy příjde na řadu občanská válka v Sudánu? Nikdy, protože nemá ropu...

0/0
20.3.2011 18:25

monthy70

Re: Pokrytectví

ale to byste se divil, kolik jí tam je. však už si na ní brousí zuby Čína. a k té občanské válce.... občas není špatné kouknout do novin

0/0
20.3.2011 19:14

Zůstaň nad věcí, baby

Re: Pokrytectví

v Sudánu je ROPA? od kdy?

0/0
20.3.2011 19:15

pjb1

Re: Pokrytectví

Druhohory? Ale je to jen jedna z teorií, jak ropa vznikla.

0/0
20.3.2011 19:18

Zůstaň nad věcí, baby

Re: Pokrytectví

pokud vím, tak v Sudánu nejsou významaná naležiště ropy

0/0
20.3.2011 19:22

monthy70

Re: Pokrytectví

Ropy má Súdán dost, sever i jih, sice se neřadí mezi největší producenty, patří mu až 31. místo na žebříčku, ropa ale představuje až 90 % súdánského exportu

(málokoho asi překvapí, že hlavním odběratelem je Čína). Jih je na ropě

závislý zcela – na severu tvoří výnosy z ropy 60 % ročního rozpočtu, na

jihu je to celých 98 % – a zároveň je tak zcela závislý na severu, přes

něj se totiž všechna „jižní“ ropa dostává do světa. http://www.finmag.cz/cs/finmag/kaleidoskop/jizni-sudan-novy-stat-stare-problemy/

0/0
20.3.2011 19:27

Zůstaň nad věcí, baby

Re: Pokrytectví

tak jsem zas o něco chytřejší R^

0/0
20.3.2011 19:55

luke777

Re: Pokrytectví

http://www.businessinfo.cz/cz/sti/sudan-ekonomicka-charakteristika-zeme/4/1001484/

0/0
20.3.2011 23:15

majorBorovicka

je to jednoduché

ne nechceme, admirále, ale nemůžeme. Protože k tomu by byl nutný pozemní útok, a ten přes RB neprojde. Kaddáfí je zalezlý hluboko pod zemí, bombardovat už v podstatě není co, leda nějaké staré napůl pojízdné gazíky, a patová situace na řadu týdnů je tu. Pro Frantíky je to ovšem vzhledem k ropě nejhorší možné řešení, není divu, že se Juppé vzpouzí a již tradičně znova blekotá něco o zájmech libyjského lidu. Leda že by tam Frantíci vpadli "naostro", ale na to myslím nemají koule:-)

0/0
20.3.2011 18:22

mirekzelen

tomu nelze věřit

i kdyby amíci vydali novou bibli

0/0
20.3.2011 18:11

hanick

Je to pouze hrubé vměšování do vnitřních záležitostí země

Předpokládám občanský rozum u většiny čtenářů, že se nejedná o žádné civilní občany, ale pouze o ropu a vliv na Střední východ. A nejsou to bezbranní rebelující občané, mají v rukou zbraně a bojují proti zákonné vládě.

Copak by se asi dělo, kdyby naši občané, zfrustrovaní mafiánskými praktikami našich politiků a zkorumpováním všeho v ČR, co se dalo vzali do ruky zbraně a šli si to vyjednat do hlavních měst státu včetně Prahy? Žádné volby jim k ničemu nepomůžou, veřejně se rozkrádá bohatství země, ministr financí bezostyšně obviní všechny obyvatele, že každý nadělal dluhy přes 100000 Kč, pokračuje degradace morálky, vymydlují se mozky mládeži a pod - dost na to, aby se udělal pořádek. Pomohla by jim Francie, GB a USA? Přece by to byl boj za svobodu, pravdu, slušnost a zbavení se gaunerů vysávajících ekonomiku země. Nebo ne? - Nikdo by nepřišel na pomoc! Prohlásilo by se to za vnitřní záležitost státu. Proč?

 Třeba proto, že nemáme ropu.....

0/0
20.3.2011 17:58

nestačímsedivit

Re: Je to pouze hrubé vměšování do vnitřních záležitostí země

Máme ale za těch pár kýblů od Hodonína to nestojí!

0/0
20.3.2011 18:13

silicom2009

Re: Je to pouze hrubé vměšování do vnitřních záležitostí země

Souhlasím s kolegou , jde jen o ropu a lidská práva jsou zástěrkou , když tak západní civilizace chce chránit občany, kdy hodlají řešit občanskou válku v Sudánu?

0/0
20.3.2011 18:23

Míra4.1

Re: Je to pouze hrubé vměšování do vnitřních záležitostí země

Kde berete tu brežněvovskou terminologii a demagogii?? Rv

0/0
20.3.2011 19:04

hanick

Re: Je to pouze hrubé vměšování do vnitřních záležitostí země

Nějak se přihodilo, že jsem je za léta nasbíral a pochybuji, že by se o ně se mnou podělil právě Leonid. A stalo se to v době, kdy  existence Vám podobných třeba ještě stékala po porcelánu.

0/0
20.3.2011 20:07

Míra4.1

Re: Je to pouze hrubé vměšování do vnitřních záležitostí země

Hm, to se máte čím chlubit :-( Btw: chcípnutí toho rusáckého hajzla jsem v r. 1983 oslavoval jako dospělý třicátník...

0/0
20.3.2011 20:15

hanick

Re: Je to pouze hrubé vměšování do vnitřních záležitostí země

Omlouvám se....nevydedukoval jsem správně. Taky si pamatuji, jak s jeho rakví nosiči třískli...Přesto trvám na tom, že rebelové v Libyi jsou vedeni cíleně organizacemi ze zahraničí včetně CIA, neprůhledným procesem vyzbrojováni (z reportáže jsem zahlédl ruské i čínské výrobky)  jsou pěstovány "osobnosti" pro příští loutkovou vládu nějak podobně, jak se to dělo u nás před rokem 1989. A pozor - u nás proces pokračuje...nevšiml jste si?

Doktrina Brzezinského má svůj půvab i po letech

0/0
20.3.2011 20:27

Míra4.1

Re: Je to pouze hrubé vměšování do vnitřních záležitostí země

No to už je lepší...;-)

0/0
20.3.2011 22:45

Zelenej Raul

Kde byla RB OSN, kdyá nás v 68 napadli rusové?

0/0
20.3.2011 17:11

modrá straka kradačka

Re: Kde byla RB OSN, kdyá nás v 68 napadli rusové?

Nás nenapadli Rusové, ale celá Vašavská smlouva (Němci později couvli za hraniční čáru). "Internacionální pomoc" byla předjednána s Amíky, kteří tehdá stali s tanky pár kiláků od Chebu!

0/0
20.3.2011 17:25

hanick

Re: Kde byla RB OSN, kdyá nás v 68 napadli rusové?

přesně.....a tak to bude vždycky. Rozhodují velmoci a globální zájmy.!!

0/0
20.3.2011 18:12

Míra4.1

Re: Kde byla RB OSN, kdyá nás v 68 napadli rusové?

RB OSN to tehdy na návrh našeho ministra zahraničí Hájka začala projednávat, ale Hájek to pak pod tlakem těch rusáckých grázlů musel sám stáhnout z jednání.

0/0
20.3.2011 17:45

nestačímsedivit

Re: Kde byla RB OSN, kdyá nás v 68 napadli rusové?

Nemusel!

0/0
20.3.2011 18:12

231

Re: Kde byla RB OSN, kdyá nás v 68 napadli rusové?

A co meli delat, kdyz SSSR byl stálým členem. A mimochodem mysltíe, že by v šedesátýmosmým prošla bezletová zóna bez třetí světové války?

0/0
20.3.2011 18:25

hanick

Re: Kde byla RB OSN, kdyá nás v 68 napadli rusové?

NU - o tom pochybuji. Bylo by to horší, než karibská krize.R^

0/0
20.3.2011 20:08

FoDa

Re: Kde byla RB OSN, kdyá nás v 68 napadli rusové?

RB OSN se tím nemusela až tak zabývat, protože Rusko si předem dojednalo s USA, že nebudou dělat v případě naší malé zemičky nějaké zásadní problémy - zřejmě výměnou za nevměšování se do jejich nějaké jiné podobné akce. Tak funguje velmocenská politika. :-/

0/0
20.3.2011 22:17

cevok

nechápu ??????????????????????????

Chráníme civilisty kteří nechtějí (údajně) Kadáfího. Kadáfí dle zpráv rozdal nyní lidem zbraně (?), Spojenci bombardují Kadáfího jednotky které útočí na ozbrojené "civilisty". Nebombardují ozbrojené ůcivilisty" kteří útočí na Kadáfího.

Rusko vybombardovalo a zmasakrovalo Čečensko, napadlo samostatný a svobodný stát Gruzii, pomordovalo kde koho...a co??????

Trochu velké pokrytectví? Ale asi nechápu.

0/0
20.3.2011 17:04

martin.plus

Ropa nesmrdí...

Ropa nesmrdí nikomu, ani všem zde na diskusi... Většina lidí tady ostře zaprotestuje, ale v praxi pěkně poslušně poběží  k benzinové pumpě nebo do supermarketu, kam je všechno hezky navežené...;-O

0/0
20.3.2011 16:44

.MichaL

Re: Ropa nesmrdí...

Jojo. A ty běžíš taky. A to že protestuješ proti protestům, tě nedělá spravedlivějším;-)

0/0
21.3.2011 9:40

zofinka2

Moc to nechápu

Jak říká pan admirál, hlavním cílem operace je ochrana civilistů. Před kým, prosím pěkně?

0/0
20.3.2011 16:36

sanhedrinovich

Re: Moc to nechápu

Ochrana je před Kaddáfím. Je potřeba prosadit v Libyi demokracii, to znamená  rychlé půjčky od bank na úrok,hamburgry od Mac Donalda, coca-colu a telenovelu Tisíc a jedna noc.

0/0
20.3.2011 16:44

modrá straka kradačka

Re: Moc to nechápu

Ať mu tam pošlou tak na jeden rok kluky z prognosťáku, a nebude mít Kadáfí starosti, s nějakými zmracenými dolárky v záhr.bankách!!

0/0
20.3.2011 17:27

Chytracisko

Re: Moc to nechápu

před lidmi kteří je zabíjejí?R^

0/0
20.3.2011 17:46

tatianaK

Re: Moc to nechápu

taky  koukám  jak ochranují  civilisty* bombardovaním.* .... a kobercovými   nálety.Je mi z  toho nablitííí Rv

0/0
20.3.2011 19:56

Krysařík? Ano!

Tolik prezidentů, generálů a admirálů...

Štěká na jednoho plukovníka.;-D

0/0
20.3.2011 16:15





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.