Diskuze

Rusko znovu povolilo lov ohrožených ledních medvědů

Rusko po půl století částečně legalizovalo lov ledních medvědů na poloostrově Čukotka. Ročně smí místní lovci zabít 29 zvířat včetně 19 samic. Podle kritiků to povede k jedinému, už nyní ohrožení savci budou pod ještě větším tlakem, napsal deník The Daily Telegraph.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
D

duhacenzor2

20. 3. 2011 16:02
Plný souhlas

s ruským rozhodnutímR^R^R^ a samozvaní "ochránci" zvířat nechť jdou do míst , kde záda pozbývají svého slušného jména.

0 0
možnosti
JP

Tomáš22

21. 3. 2011 10:18
Re: Plný souhlas

Možná že kdyby jsi z těch míst konečně vytáhl hlavu, tak by jsi pochopil, proč chránit ohrožené druhy zvířat. ;-)

0 0
možnosti
MK

Solun1

20. 3. 2011 13:49
Rusko a Kanada by se s timhle barbarstvím měli jít zahrabat

Patří to k tradičnímu životu? Co je to za blbost? To je jako v Kanadě, že je to prý tradice, lovit tuleně brutálním způsobem tak, že je celý pobřeží zalitý krví. Po válce si řekneme, že už je to tradice, takže proč v ní končit? Bože bože...:-/

0 0
možnosti
JG

rasta_vesta

20. 3. 2011 21:37
Re: Rusko a Kanada by se s timhle barbarstvím měli jít zahrabat

Nazval by jsi barbarstvim lovy na jeleny , zajice ? Hromadne zabijeni prasat, krav, ovci, koz ?

0 0
možnosti
M

MichalJM

20. 3. 2011 11:49
Proč by se neměla zvířata lovit?

Člověk byl a bude vždy lovcem ať se to někomu líbí nebo nelíbí. Na tom nic nezmění. A je lépe lovit organizovaně s povolením než jako pytláci. Spíš bych se zaměřil na pytláky než na profesionální lovce, myslivce či rybáře.

0 0
možnosti
JP

Tomáš22

21. 3. 2011 10:17
Re: Proč by se neměla zvířata lovit?

A až nebude co lovit tak budeš spokojenej? ;-D;-D

0 0
možnosti
ML

meyla

20. 3. 2011 8:31
Dojemne, ale mimo...

Clovek se celou svou historii prolovil a bez lovu by ani jeden zdejsi zeleny narikavac proste na svete nebyl. Fakta jsou neuprosna. Populace lednich medvedu se na svete zvetsuji a jsou nekolikanasobne v porovnani s minulym stoletim. To jen oteplisti spojili dve ruzna temata. Ledovce netaji, tedy pokud nechceme verit globalnimu podvodnikovi a podnikateli s oteplenim Pacaurimu. Bohuzel zijeme v hystericke dobe, kdy odstrel par medvedu (pro neznalky je ledni medved nejdravejsi selma na svete) rozplace zelene a neinformovane. Kdo by vsak mel plakat, je objektivita a fakta - dostavaji tim znacne na frak.

0 0
možnosti
OU

19. 3. 2011 19:00
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
SS

Sarulinka

19. 3. 2011 19:03
Re: Dejme ledním medvědům šanci

No jo, mene lidi...ale jsou taci, co proste nic jineho nez plodit nedokazi.

0 0
možnosti
C

criticafacilis

19. 3. 2011 18:41
co tak povolit lov lidi

tech tu je vic nez dost! zvlaste takovych, bez kterych se svet dozajista obejde ;-D

0 0
možnosti
JG

rasta_vesta

19. 3. 2011 18:47
Re: co tak povolit lov lidi

;-D ochutnal jsi nekdy lida ?

0 0
možnosti
ZK

Černý lord

19. 3. 2011 18:37
Tradice?

Tak ať je tradičním způsobem loví - pěšky se psy s lukem a oštěpem a ne moderní zbraní z bezpečí a z dálky. Dnešní lovecké zbraně složí slona jednou ranou a to jistě není tradice. Tradice je to co a jakým způsobem dělali naši předkové.

Japonce potrestalo moře za lovy delfínů a verlyb. Rusy potrestá příroda jak? Tipujte.Rv

0 0
možnosti
SS

Sarulinka

19. 3. 2011 18:43
Re: Tradice?

Oni se trestaji sami, zda se mi, ze to maji radi:-P

0 0
možnosti
J

Jozifek

19. 3. 2011 18:26
...

...až se podaří zakázat japoncům výzkumný lov velryb, kanaďanům tradiční lov tuleňů, tak pak se můžem bavit o medvědech v Rusku. Možná je to špatné, ale z toho pohledu je to v pořádku. Nebo je snád problém ten, že je to v RUSKU...???

0 0
možnosti
JG

rasta_vesta

19. 3. 2011 18:31
Re: ...

Je to tradicni lov tulenu, jako vy mate tradicni lov na jeleny, zajice, kapry. Jenomze je lehko pro vas nadavat na Kanadany Rv

0 0
možnosti
HC

Harry Callahan

19. 3. 2011 18:09
Je možné, že je to reakce na tento případ:

http://www.navratdoreality.cz/?p=view&id=8061  :-)

.

Jinak je to samozřejmě nesmysl, legalizovat lov bílých medvědů :-( Neřeknu povolený odstřel nebezpečných jedinců, kteří lezou lidem na zahradu atd, ale střílet je volně v přírodě, když už takhle je ve velkým likvidují pytláci je prostě kravina....Rv

0 0
možnosti