Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Svíčku za Aničku zapálily na Facebooku už desetitisíce lidí

Nalezení těla zavražděné devítileté dívky v pražské Troji přijala veřejnost s emocemi. Projevilo se to i na Facebooku, kde tisíce lidí zapalují za Aničku virtuální svíčku. Na sociálních sítích také vyjadřují soustrast rodině i nenávist k vrahovi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

fortina

nechte

uz toho.proc by nemohli lide "zapalit"svicku za Anicku na FB?je tedy videt,ze lide nejsou lhostejni.pripad Anicky se stal znamym jelikoz patrali vsichni a budiz jim dik za snahu.

0/0
17.3.2011 23:37

viveka

Re: nechte

R^

0/0
18.3.2011 6:46

Ozolinsh

Re: nechte

Ti lidé, co prý nejsou lhostejní lhostejno klikaj na všechno co se na monitoru pohne. Takových skupin si denně přidají třeba 20. Takže to není žádná pieta. Skupiny s názvem třeba "Mám rád sluníčko" mají taky desetitisíce klikanců. Ať radši zapálí opravdovou svíčku.

0/0
18.3.2011 7:05

von Schnitzel

klikání na FB taky považuji

za potrhlé, měl-li by to být ale způsob, který alespoň trochu zmírní bolest rodičů té dívky, pak klidně budu klikat. Pochybuji, že by rodiče stáli o mou účast na pohřbu. Pohřeb je IMHO záležitost osobní.

0/0
17.3.2011 21:02

davidkope

Re

Dostal jsem se sem náhodou moc mne mrzí co se stalo . Jsem taky táta a cejtím s rodiči obrovskou lítost.

Jenom nechápu proč někteří píšou zde takové nesmysli.

Je vidět ubohost a neúcta v tuto chvíli  rozvíjet pubertální diskuze.

0/0
17.3.2011 19:12

kongolese

Chci dat na fejsbuk virtualniho vudu panacka, aby si moh

kazdej fejsbukar pichnout spendlik do Otakara...;-(

0/0
17.3.2011 17:33

::Radinn:

viveka

zeptám se jinak, jo?

Co je to za lidi, že vyjádří soustrast jedné ztracené holčičce (samozřejmě nepopírám že je to tragédie) Ale ani nevzdechnou po ostatních týraných a zavražděných dětech? Co je to za lidi, že jim je uplně ukradený dítě které přijde o rodiče kvůli zfetovanýmu řidiči? Co je to za lidi, že jim je jedno, že ožralej chlap povraždil autem skoro celou rodinu? 8-o Jsou takovýto lidé normální?

Takže tu máme dva pohledy, buď in a kůů fejsbůůůk... nebo absolutní sobci a nezlob se na mě emocionálně nezdraví lidé. Kterou možnot si mám pro těchto cca 50k lidí?

Nebo mi to můžeš podat jinak, rozumějc?

0/0
17.3.2011 15:54

BeNiShMcFly

Re: viveka

lidi sou pokrytecky ovce. oplakavaj, nenavidej a obdivujou jen to, co jim media servirujou pred xichty. vetsina z tech, ktery tohle klikani a fnukani podporujou to delaj jen ze slusnosti, protoze to po nich dav chce! presne, jak jim veli ovci vychova! kdyby videli, jak ji nekde obtezuje a okrade napr. banda ciganu, nikdo by ani nemrknul. hlavne, aby se do niceho nepletli a byly multikulti! Rv

0/0
17.3.2011 16:02

fortina

Re: viveka

o tom do niceho se neplest s vami souhlasim-me okradli v metru a vsichni okolo ani nemrkli.a jeste jednou u vchodu do staromestske stanice-"pretahovala" jsem se se zlodejkou a take zadna pomoc.

anicka?velmi smutne-nejhorsi co se muze rodicum stat-rodicum vsech deti.a proto-lide nebudte lhostejni!!!!!!-obeti se muze stat kdoliv -i  z vaseho blizkeho okoli.

0/0
17.3.2011 23:00

viveka

Re: viveka

A co ti teda vadí? Forma, jakou ti lidé vyjadřovali soustrast, anebo to, že nezapalovali hned další stovky svíček za další a další trpící? O tom, jestli jsou jim jiná neštěstí ukradená nebo ne, víš houby.

Druhý odstavec nechápu. Možnost, že někdo sledoval případ zmizelé dívenky, byl kvůli ní smutný, živil naději že se najde a teď nějakým způsobem, který se tobě třeba nelíbí, vyjadřuje soucit, je nepojmutelná?

0/0
17.3.2011 21:04

BeNiShMcFly

SMAZANO

tak se mi tu udalost asi podarilo smazat... prestoze sem nebyl zakladatelem ;-D videl sem smazat, tak sem ji smazal a uz mi to tu udalost nenachazi.... je to vubec mozny? ;-D

0/0
17.3.2011 15:52

shr3k

Co z toho vyplývá?

Že se desetitisíce lidí jsou pokrytecké ovce, které navíc trpí nebetyčnou leností. Emoce koncentrované do jednoho kliknutí myši, kam jsme to dospěli ? :-/

0/0
17.3.2011 15:00

nonnea

Re: Co z toho vyplývá?

R^

0/0
17.3.2011 15:01

BTJ

Re: Co z toho vyplývá?

Naprosty souhlas ...... proste banda pitomcu, ani jsem ten clanek nechtel cist ....... lidi uz fakt nevi, jakou <|>vinu by na facebooku vymysleli ..... to same novinari, furt pisou nejake kraviny. Dnes jsem videl nadpis, ze udelali rozhovor s nejakou psychlozkou, ktera rikala, co budou ted rodice prozivat...... co je komu do toho, proste hyenismus. Ani bych se nedivil, kdyby za jeji smrt ve svem dusledku mohla media, ktera samozrejme musela informovat dopredu o kazdem kroku policajtu. Jestli ju mel nekde zavrenou a dival se na televizu a zjistil, ze do troje nabihaji stovky policajtu, tak treba zpanikaril ..... treba ji mohli najit zivou. To same i o tom nalezu, kdyby radsi vypatrali kdo to byl, misto aby o tom byly plne media, vrah mohl klidne utect a taky kdovi, jestli neutekl.

A taky vcera na nove, jak tam delali rozhovor s tim udajnym vrahem, jeste chvili pred tim, nez ho zabasla policie, jak se to dozvedeli??? Zavrit nebo postrilet a nebo udelat skutecne ucinny nahubkovy zakon!

0/0
17.3.2011 15:18

sochus

Ať si klikají

Kdyby nebyl Facebook, tak by o tom lidi blbě kecali v hospodě nebo ve frontě na banány a ani jedno by nebylo důstojné ani upřimné. Mě to až tak nepohoršuje, spíš mi vadí ta senzacechtivost novinářů, kdy vychrlí 20 článků za den o lidském neštěstí. Pročítat úvahy o tom, jak moc je rozložený obličej po 5 měsících a která zvířata ohlodávala kosti, to je podle mě pobuřující, ne ani tak to, že někdo, pro koho je Facebook druhý život, klikne na nějakou svíčku.

Každého může podobná zpráva zasáhnout jinak a pokud má někdo život zploštělý Facebookem, pak je možná pro něj kliknutí na svíčku upřimnější projev soustrasti, než pro nějakého politika okázalá účast na pohřbu. Tak nechme lidi, ať si klikají, ať dělají cokoli, co považují za správné, a přejme si, ať média nechají rodině prostor vyrovnat se s tou ztrátou, protože klikání na svíčku pozůstalým neublíží, zatímco novinářský hienismus určitě ano.

0/0
17.3.2011 13:34

gordon.shamway

Re: Ať si klikají

Hyeny jsou slabé slovo. A většina těch co klikali ty svinstva jen hltají. RvRvRvRvRvRv

0/0
17.3.2011 13:57

Kurri22

Re: Ať si klikají

Ano. Taky nechápu to množství článků. R^

0/0
17.3.2011 13:59

rcbabca

Svíčka za Aničkku

Jsem tímto případem a prací policie velmi otřesena. Tolik lidí se na hledání zúčastnilo a nic. Je mezi námi hodně lidí, kterým není osud dítěte, ale ani týrání dospělých lhostejné. To se musí stát takováto tragedie, která není v této době ojedinělá aby se lidé dali dohromady a projevili svoje city a názory? Co člověk to originál a také jeho názor je originální, ale domnívám se že akce na facebooku ukázala, že nejsme všichni k neštěstí druhých lhostejní.

0/0
17.3.2011 13:21

gahan

Re: Svíčka za Aničkku

myslíš že klikání na fejsbůku něco vypovídá o lhostejnosti současné společnosti?

0/0
17.3.2011 13:25

::Radinn:

Re: Svíčka za Aničkku

ši ši, kolik ti je 13? to bys měla vědět, že tam 50k lidí kliklo jelikož je to dneska in a kůůl. Nebo všem těm lidem je líto Aničky, ale nějaké dvě děti přejeté notorickým ochlastou autem jim jsou ukradené? 8-o

0/0
17.3.2011 13:50

gordon.shamway

Re: Svíčka za Aničkku

Přesně tak. Je to in a kůůůl, protože se o tom mluví a píše. Poku je to vše upřímné, muselo by být obdobně lidmi soucítěna i ostatní zvěrstva na nevinných dětech, starých lidech a vůbec. Koliktakových akcí typu byla zapálena svíča je vzhledem k počtu podobných, ale nemedializovaných případů.

0/0
17.3.2011 13:55

Kurri22

Co to je za pitomosti?

Zapálit svíčku na facebooku, to myslíte vážně?

0/0
17.3.2011 13:05

KarelV

Re: Co to je za pitomosti?

na FB je možné úplně všecko.... ;-)

0/0
17.3.2011 13:17

KarelV

Re: Co to je za pitomosti?

Jediné, co FB nedokáže - zvednout lidem zadky od PC .... ;-D ;-D ;-D

0/0
17.3.2011 13:18

Kurri22

Re: Co to je za pitomosti?

Já jsem to myslel spíš tak, jestli myslí vážně psát o tom článek. Jinak co je možné na FB skutečně nevím, lidem kteří tím žijí se spíš směju.

0/0
17.3.2011 13:21

viveka

Re: Co to je za pitomosti?

Tak to jo. :-)

0/0
17.3.2011 13:22

swampy1977

vrchol

lidske zhovadilosti. sam pouzivam facebook, ale nebleju kazdy den do statusu, ze jsem se zrovna byl vys....t aby mne to delalo zajimavym. tohle je vrchol hnusu. pochopim pokud rodina zverejni datum pohrbu a prijde se podivat treba i tech 10 000 lidi co zapalilo svicku na facebooku. rozhodne tohle "klikani" je pouze dukaz demence a idiocie nekterych jedincu.

0/0
17.3.2011 13:04

widlewewoku

Umí FB naklikat i pohřeb? Chjo..

0/0
17.3.2011 13:00

Zdeněk76

Jelikož

jsem samostatně myslící osoba, tak se nepotřebuji sdružovat v žádných spolcích, ba ani na FB. Ty svíčky zapalujeme ve svých srdcích, ne trapným klikáním.

0/0
17.3.2011 12:42

PK66

Nová doba ...nová doba!!!

na vyjádření soustrasti stačí dva klikance ...RvRvRv:-/

0/0
17.3.2011 12:40

viveka

Re: Nová doba ...nová doba!!!

Zrušila bych i maily, je to příliš jednoduché, a pošťáci povinně chodit pěšky. A co mobilní telefon, taky nemáte? Tam taky stačí stisknout tlačítko..

0/0
17.3.2011 12:42

PK66

Re: Nová doba ...nová doba!!!

milá dámo ...není nutné přehánět ...kolik si myslíte, že z těch 50000 upřímně truchlících přijde na pohřeb? ;-)

0/0
17.3.2011 12:47

viveka

Re: Nová doba ...nová doba!!!

Asi nikdo, no a? Tak dali najevo nějakým způsobem, že je jim to líto.

0/0
17.3.2011 13:06

::Radinn:

Re: Nová doba ...nová doba!!!

dali najevo maximálně to, že to jsou chudáci poplatní době Rv

0/0
17.3.2011 13:20

Zdeněk Burian ml.

Re: Nová doba ...nová doba!!!

viveka se určitě připojila a pláče tam, nechte jí....;-D ona nemá chlapa, jen pár čoklů, tak co jí zbývá

0/0
17.3.2011 13:26

nonnea

Re: Nová doba ...nová doba!!!

Co že ? Vy se znáte?RvRvRv

0/0
17.3.2011 15:01

viveka

Re: Nová doba ...nová doba!!!

Ale houby, je to prudič. :-)

0/0
17.3.2011 15:23

gordon.shamway

Re: Nová doba ...nová doba!!!

Podle čeho poznáte, že je to upřímné a ne jen být in a cokoliv "olikovat"? Četla jste co tady lidem v diskusi vadí.

0/0
17.3.2011 13:51

viveka

Re: Nová doba ...nová doba!!!

Právěže to nepoznám, úplně stejně jako ani nikdo jiný podle kliku nepozná, že to úpřimné není.

0/0
17.3.2011 15:40

Nikolas

Re: Nová doba ...nová doba!!!

Přesně tak. FB je jen bublina peudosociálnosti. Povrchnost je zjevná - kontaktů, které by přežily konec FB je nula.

0/0
17.3.2011 12:54

doktorem-za-dva-dny-v-plzni

co

co s dobytkem, který dokáže zavraždit dítě.  Považuji se za inteligentního člověka, ale prostě nevim co s tím dobytkem, co? Trest smrti zrušen a doživotí v našich věznicích nepovažuji za trest.

0/0
17.3.2011 12:33

Waya

Re: co

bud tak laskav a prestan urazet dobytek a zvirata vubec....

0/0
17.3.2011 12:39

doktorem-za-dva-dny-v-plzni

Re: co

sprostý slovo by mě censor nedovolil, a vrah není pro mě člověk

0/0
17.3.2011 12:49

Sunny29

Re: co

Oni si ho ve vězení podají, doufám, že bude chtít zemřít sám.

0/0
17.3.2011 15:33

gahan

autorka

Autorka článku tu vituální svíčku asi taky zapálila. Evidentně ji zajímá černá kronika a pečení dortů.

Michaelo Červená jdi s tim tvým fejsbůkem do háje....

0/0
17.3.2011 12:33

Ryan_Vandenbussche

To je vidět jak jsou ovce na FB zdegenerovaný

..a nejen na FB

0/0
17.3.2011 12:32

::Radinn:

kolik z těch 50k lidí

to udělalo jen pro to že je to in a kůůl? No toto je vrchol ubohosti Rv

0/0
17.3.2011 12:21

Pikinaus

Každý, kdo to na fejsbůku udělal, je cynik a asociál!

Něco tak tristního jako dát si na wall svíčka.gif mi přijde opravdu jako zvrhlost...nemám pro to pochopení a je mi z toho šoufl....

0/0
17.3.2011 12:16

opportunity

Re: Každý, kdo to na fejsbůku udělal, je cynik a asociál!

R^:-(

0/0
17.3.2011 12:17

_Warapeidza

Re: Každý, kdo to na fejsbůku udělal, je cynik a asociál!

jo, taky mi to přijde divný... je to samozřejmě hnusnej případ, velká bolest pro všechny zůčastněné apod., ale v porovnání třebas s tím, co se děje aktuálně v Japonsku, a dlouhobě v Africe, Jižní Americe, Asii a třebas i u nás je to relativně "banalita" která je vyhypovaná mediální sférou...

0/0
17.3.2011 12:19





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.