Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pokus o vraždu to byl, zpražila žalobkyně obhájce vítkovských žhářů

Státní zástupkyně odmítla námitky obhájců žhářů z Vítkova. Před odvolacím soudem označili předchozí rozsudek za nezákonný a žádali jeho přezkoumání. Čtveřice extremistů se u soudu snaží o zmírnění výjimečných trestů za žhářský útok ve Vítkově.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

LiveBomb

Jsme si rovni?

http://tinyurl.com/65z7jba - Vazne jsme si rovni?

0/0
18.3.2011 19:48

Forrest Gump

Pomalu ale jiste...

zacina mi byt Vandas vzorem, i kdyz bych si to nikdy nepomyslel.:-/

0/0
18.3.2011 17:42

lokýtek

Re: Pomalu ale jiste...

též mi ten pán začíná být sympatický, i když bych si to v životě nepomyslel:-P

0/0
18.3.2011 17:44

huradohor

klasická demence soudů

opět je zde vidět neschopnost našich soudů...

Rv

0/0
18.3.2011 17:28

pk203@klikni.cz

To mi nějak neštymuje

Když hodí cikán cikánům v noci do pokoje zápalnou láhev dostane za to podmínku (http://www.lidovky.cz/zhari-z-kolonie-bedriska-do-vezeni-nepujdou-dostali-podminku-ptz-/ln_domov.asp?c=A101210_102248_ln_domov_mev)

Takže kde je spravedlnost (tím ale vůbec ale vůbec netvrdím že tihle "vítkovičtí" hoší by měli dostat taky jenom podmínku)

Takže máme na jedné straně 22 let a ne druhé straně 3 roky podmínky. To se mi nějak nezdá a obojí by mělo být někde uprostřed.8-o

0/0
18.3.2011 11:13

Hudson1111

ať zčernaj za katrem

Jako Cigány nějak nemusim ale tyhle čtyři frajery bych zavřel nadosmrti. Co kdyby tam těch 8 lidí uhořelo? To se klidně mohlo stát. Prej nechtěli nikoho zabít. Maj jediný štěstí že opravdu nikoho nezabyli, protože stačila jedna dobrá trefa a už by se z toho kecama typu "je nám to líto" a "nejsem násilník" nevykecali. Dle mě sou to normální potencionální vrazi a už by nikdy neměli být na svobodě. A ti cigáni co znásilnili toho 12letýho kluka, ty bych dal na stejnou celu s těma žhářema. [>-]!!!!!!

0/0
18.3.2011 10:56

evzen

evzen

Když si to vezmu logicky tak hodit láhen trvá pát vteřin a nevidí svou oděť za to se dá 22 let. Za tří hodinové mučení znásilnění je trest 5 let. sem jedinej komu to připadá divný??

0/0
18.3.2011 9:31

aleale

divný

že se novináři nerozjedou za tim znásilněným klukem, neudělaj s nim rozhovor, nenafotí ho... ale škvarek z vítkovic na nás čučí z každý fotky!!! tv plná toho, kolik bude stát léčba!!! psychologové plnou hubu keců u tom, jak bude malá trpět v dospívání!!! i vy novináře běžte do řitě. Rv

0/0
18.3.2011 8:26

tromoua

Re: divný

Ten chlapec ma mimo jine natrzenou slezinu,ale o tom se nemluvi,neni to politicky korektni.!!

0/0
18.3.2011 8:58

Forrest Gump

Re: divný

primo do prd-ele. Zacinam byt z toho na prasky

0/0
18.3.2011 17:43

tromoua

Dovolte mi otazku pane statni zastupce,

zmirnil by jste trest na polovinu kdyby ty bestie nekolik hodin brutalne zbili,znasilnili a temer utopili vaseho syna nebo vnuka?Dovedete se vzit do pocitu bezradnosti matky toho chlapce,ktery ji sel navstivit protoze se mu po ni styskalo?Co  ta zruda provede dalsiho az bude za 5 let volna?

0/0
18.3.2011 8:10

k o z a k 5 2

i když budu souhlasit s trestem ,

pak se ptám , proč ne každému stejným metrem ?

0/0
18.3.2011 7:58

mifr

to by jeden blil

Ivanku, kamarade, to by jeden blil...Co je v tom nasem state mozne...Doufam, ze jednou prijede ten bilej jezdec a udela tu poradek...

...Kolik bílejch rytířů padlo pro tu pravdu svou, kolik lesklejch pancířů rozdupáno většinou. Tak buďte trochu šlechetní, ať tu není jako host, na tu bitvu poslední je nás tady přece dost...

0/0
18.3.2011 7:54

Dajosek

žalobkyně "zpražila" obhájce?

zajímavý nadpis, jen mi v článku chybí čím obhájce zpražila ;-D to jako tím že jen papouškovala větu "pokus o vraždu to byl!" ?? a co takhle nějaký argument paní žalobkyně? jinak fakt nechápu čím je tedy "zpražila"...Rv

0/0
18.3.2011 7:49

isabell

Re: žalobkyně "zpražila" obhájce?

Asi zlým pohledem ;-)

0/0
18.3.2011 8:00

pk203@klikni.cz

Re: žalobkyně "zpražila" obhájce?

Źalobkyně si je jistá...stejně jako si byla jistá soudružka JUDr Polednová když přihlížela jak mučivým způsobem popravují dr Horákovou.....:-/

0/0
18.3.2011 11:05

orinka3

a to je opravdu nádherný argument!

Ne, že bych ty tři neřády hájila, trest si zaslouží, ale jak může soudkyně tvrdit, že to byl pokus o vraždu, když tohle zase údajně žádný pokus o vraždu nebyl?! Ten týraný kluk z Krupky, kterého znásilňovali, mučili a mlátili prý byl na tom líp -http://zpravy.idnes.cz/trest-pro-romskeho-mladika-ktery-tyral-chlapce-se-smrskl-na-pulku-p9x-/krimi.asp?c=A110317_172817_usti-zpravy_zep;-€

0/0
18.3.2011 7:23

tamten

Re: a to je opravdu nádherný argument!

S Vaším příspěvkem bezvýhradně souhlasím. Navíc u toho druhého článku nenabízejí diskuzi.

0/0
18.3.2011 7:38

llynx

Re: a to je opravdu nádherný argument!

To je ponaučení ,kdyby si počkali až vyběhnou znásilnili je zmlátili odvezli do lesíka a nechali je tam tak by to nebyl pokus o vraždu. :-)

0/0
18.3.2011 7:58

Hudson1111

Re: a to je opravdu nádherný argument!

S tou diskuzí to  tam je fakt trapné. Taky jsem to řešil. Sem si chtěl počíst nějaké peprné názory a ono nic.

0/0
18.3.2011 11:22

pk203@klikni.cz

Re: a to je opravdu nádherný argument!

http://www.lidovky.cz/zhari-z-kolonie-bedriska-do-vezeni-nepujdou-dostali-podminku-ptz-/ln_domov.asp?c=A101210_102248_ln_domov_mev

Aneb jak za stejnou věc dostanete jednou 3 roky podmínečně a podruhé 22 let natvrdo

Poznámka pro nechápající...pro nižší trest se musíte dlouho, ale dlouho opalovat.

0/0
18.3.2011 11:16

Ulrich

Názor, že žháři vraždili, je legitimní

Hodnocení je komplikováno problematickou kategorií nepřímého úmyslu. Ten je definován jako srozumění ( absence "nechtění", lhostejnost ) se zásahem do zákonem chráněného zájmu ( v daném případě se smrtí  obyvatel napadeného domu ) a už z podstaty věci je téměř vždy ošemetné něco takového dovozovat, tzn. v této kauze být si jist, že útočníkům, kteří poměrně zjevně nesměřovali přímo ke smrti napadených, by tato smrt nevadila. Osobně se domnívám, že to bez pochybností prokazatelné není a že tedy žháři z vraždy usvědčeni nebyli. Nicméně jde o hraniční případ a lze mít pochopení, když i odvolací soud zaujme názor, že to nepřímý úmysl byl a že tedy jde o vraždu. V takovém případě prostě na obžalované dopadne riziko, které přijali svým šíleným činem. Lítost nezaslouží.

0/0
17.3.2011 23:35

parbat

Re: Názor, že žháři vraždili, je legitimní

Kdo chce psa bít,hůl si vždycky najde.

0/0
17.3.2011 23:46

Ulrich

Re: Názor, že žháři vraždili, je legitimní

Soud je nezávislý. Teorie o spiknutí proti hodným hochům je žvást.

0/0
17.3.2011 23:47

parbat

Re: Názor, že žháři vraždili, je legitimní

V  Č e s k u   a    NEZÁVISLÝ  soud, bdím nebo spím????????

0/0
17.3.2011 23:57

Ulrich

Re: Názor, že žháři vraždili, je legitimní

Soud je nezávislý. To je jisté.

0/0
18.3.2011 0:12

MrNobody

Re: Názor, že žháři vraždili, je legitimní

Jiste je Ulrichu akorat to, ze jses poradnych 100 dukatu.

0/0
18.3.2011 1:25

StanleyP

Re: Názor, že žháři vraždili, je legitimní

V přímém přenosu? Byl to exemplární případ na politickou objednávku. Nešlo o vinu, ale o to dokázat, že s extrémní pravicí umíme zatočit.

0/0
18.3.2011 7:52

pk203@klikni.cz

Re: Názor, že žháři vraždili, je legitimní

Ano...tento soud byl jistě také nezávislý.

http://www.lidovky.cz/zhari-z-kolonie-bedriska-do-vezeni-nepujdou-dostali-podminku-ptz-/ln_domov.asp?c=A101210_102248_ln_domov_mev

;-D;-D;-D

0/0
18.3.2011 11:19

danny47

Re: Názor, že žháři vraždili, je legitimní

Jestliže několikahodinové mlácení oběti a její hození do potoka pokus vraždy nebyl, pak  hození nějaké zápalné láhve do domu, kde nikdo bydlet neměl, pokuem vraždy být prostě NEMŮŽE !! !!

0/0
18.3.2011 5:57

barb.udo

Re: Názor, že žháři vraždili, je legitimní

... a v čem se liší vhození zápalné lahve do objektu ...

... od zatarasení dveří, oken a vhození zápalné lahve do objektu ?

0/0
18.3.2011 7:36

Hudson1111

Re: Názor, že žháři vraždili, je legitimní

Že zataraseným oknem do oběktu zápalnou láhev nevhodíš?!?

0/0
18.3.2011 11:27

denny6002

Re: Názor, že žháři vraždili, je legitimní

Při zkoumání, zda pachatel jednal v nepřímém úmyslu napadeného zavraždit, nepostačí pouhé zjištění, že např.bodl napadeného větším nožem do prsou a nebo vhodil zápalnou láhev do obydleného objektu,že proto věděl, že tím může způsobit smrt, nýbrž je zapotřebí vycházet z okolností, za nichž k útoku pachatele došlo, co útoku předcházelo, jak byl útok proveden, jakého nástroje bylo použito, zda pachatel záměrně útočil proti takové části těla, kde jsou orgány důležité pro život, které jsou snadno zasažitelné, apod. Teprve v případě, že objasnění všech těchto okolností prokazuje úmysl pachatele spáchat vraždu, třebas úmysl nepřímý, je možno uznat jej vinným tímto trestným činem, popřípadě jeho pokusem.Domnívám se,že toto prokázáno nadevší pochybnost nebylo,tedy se nemůže jednat o pokus vraždy,nýbrž žhářství s přitěžujícími okolnostmi.

0/0
18.3.2011 8:29

honer

Re: Názor, že žháři vraždili, je legitimní

Těm dvěma cikánským šmejdům by smrt chlapce vadila???;-O

0/0
18.3.2011 8:35

Lubomír H

Existuje lepší důkaz pokrytectví a manipulace

než to, že diskuse k Vítkovu je otevřená a ke klukovi z Krupky ani neotevřená ?????

0/0
17.3.2011 23:10

XlateDst

Re: Existuje lepší důkaz pokrytectví a manipulace

existuje,minimalne stejny,napr.nadpis tohoto clanku.

Kazdopadne individuum s IQ 41 a s evidentni sadistickou poruchou nema co delat ve vezeni,ani mezi lidmi,ten by mel byt drzen do konce zivota v detencnim ustavu,sance na napravu se zde rovna temer 0.

A co se tyka umyslu vrazdit ve Vitkove,ten nikdy nikdo nijak neprokazal,ten by se dal prokazat pouze,pokud by utocnici zablokovali vsechny unikove cesty,coz se nestalo.To musi byt jasne kazdemu,kdo se nad tim dokaze zamyslet bez emoci(a kdo to po vsech tech fotkach popaleneho maleho  ditete a tklivych reportazich s tragickou hudbou dokaze,ze...).

Na druhou stranu argumenty ohledne toho,ze nevedeli,kdo v baraku je,muze pouzit jenom nacek,nikdo jinej.

0/0
17.3.2011 23:23

opportunity

Re: Existuje lepší důkaz pokrytectví a manipulace

IQ 41 nevěřím, myslím, že pes má 60, a ten kluk byl schopen vyhrožovat násilím jako v koncentráku, na to už nějakou mozkovou kapacitu potřebuje. !!

0/0
17.3.2011 23:37

Ulrich

Re: Existuje lepší důkaz pokrytectví a manipulace

Útočnici byli dva a těch aspektů činu, které vyžadují určitou inteligenci ( např. vyhrožování ) , se dopustil zřejmě ten druhý pachatel, v té době nezletilý. Odsouzený byl asi v jeho vleku a dost možná mu sloužil jen jako bezduchý pomocník.

0/0
17.3.2011 23:43

opportunity

Re: Existuje lepší důkaz pokrytectví a manipulace

Jinak: pod IQ 50 je imbecilie, a to nepředpokládám, že by byl schopen takhle argumentovat.

0/0
17.3.2011 23:48

Benito Juarez

Re: Existuje lepší důkaz pokrytectví a manipulace

Když někdo, kdo má IQ 41, někoho přizabije, dokážu pochopit že to je takový blbec, že si to neuvědomuje. Když to ovšem udělají čtyři, poměrně inteligentní lidé, je to jasný úmysl. Výsledek - všichni v base a na dlouho.

0/0
17.3.2011 23:54

Lubomír H

Re: Existuje lepší důkaz pokrytectví a manipulace

Chybí mi jen vysvětlení: PROČ tohle dělají?????

0/0
17.3.2011 23:25

Bijec modrých zlodějů

Re: Existuje lepší důkaz pokrytectví a manipulace

RvRvRv  Nablejt jim na křišťálovou lupu    HNUS !!!!    RvRvRv

0/0
18.3.2011 5:34

Arím

bílý rasismus

Nechápu tak obrovská rozdíl v sazbě trestu - 20let Vítkovský případ žhářů a 5let zmlácení a znásilnění chlapce v Krupce. Považuji to za obrácený rasismus.

0/0
17.3.2011 21:47

sudit

Re: bílý rasismus

Krupka:První soud-> maximum, po odvolání sníženo

Vítkov: První soud->zdaleka ne maximum, odvolání se projednává..

0/0
17.3.2011 21:52

svarak_z_krabicaku_reborned

Re: bílý rasismus

Zapomněl jsi dodat: Krupka:První soud-> maximum, po odvolání sníženo NA MOŽNÉ MINIMUM ;-O;-O;-O

NECHÁPU, TO JE HNUS A HNUS

0/0
17.3.2011 23:02

palmer.x

Re: bílý rasismus

Proč u toho článku není diskuze?Asi to nebude zase až tak nejdůvěryhodnější zpravodajský portál na českém internetu.Prostě všichni jdou čmoudům na ruku.

0/0
17.3.2011 23:08

parbat

Re: bílý rasismus

Není tam diskuse,ONI VÍ kde je pravda,ale NEMOHOU ji napsát.Přeci nejsou padlí na hlavu.Napíšu vám krátký příběh jak fascinujícím způsobem média rozumí rasismu v Česku. Svého času,v létě, jak se říká, v okurkové sezoně ,si dala iDNES za úkol ukázat čechům jaci jsme to rasisti.P.Jandourek ve svém članečku na nás nenechal suchou nit,ale závěr toho paskvilu byl jedničkový,ukázal jak chápou Český rasismus.Napsal "Češi většinově nemají rádi romy" ,ale odpoledne jdou nakupovat levné zboží k Vietnamcům.To je,ale hlavička ten Jandourek,pane ten nám to dal.:-/

0/0
17.3.2011 23:24

parbat

Re: bílý rasismus

Mediálně vyhecovaný problém t.zv. rasismu u nás a varování daňovým poplatníkům,kteří upozorňují na parazitující cikány,budou následovat EXEPLÁRNÍ tresty.;-O

0/0
17.3.2011 23:10

.:palič

tohle nikdy nezestárne

http://www.youtube.com/watch?v=FFjhz_s8Vx8

0/0
17.3.2011 21:23

Mončí2

Re: tohle nikdy nezestárne

Ono to ani není veselé,spíš smutná ukázka spravedlnosti,která u nás vládne;-(

0/0
17.3.2011 21:29





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.