Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mnoho rodin na Ostravsku má nouzi, stát zrušil sociální příplatek

Stát od začátku roku zrušil bez náhrady sociální příplatek, což mnoho rodin na Ostravsku zle postihlo. Lidé se často ocitli bez prostředků a práci nemohou najít. Sdružení Vzájemné soužití kvůli tomu uspořádalo veřejné slyšení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

opportunity

Nejsem žádný velký zastánce Romů,

ale vyjela sem si z ÚP Ostrava nabídku práce: bez ukončeného zákl. vzdělání nic, se základním nic, vyučen - je tam pár míst pro "pojišťováky", ale myslím, že tihle lidi vzdělání nemají. Dříve bylo i pro takové práce dost, tak ho ani nepotřebovali.

0/0
14.3.2011 10:50

carolusI

Doporučuji stěhování

do Bruselu i s Kumarem. Tam se ještě pár darmožroutů ztratí.

0/0
14.3.2011 3:52

2kedar

Re: Doporučuji stěhování

R^R^;-D!!

0/0
15.3.2011 0:32

Gonzales_sx1

"Tyto rodiny přišly třeba i o pět šest tisíc. ........

Kolik si mysli ten Kundar, ze vydelava treba takova uklizecka. Podotykam ze  P R A C I

0/0
12.3.2011 20:52

x.time

je zajimave

ze az kdyz jim stat omezil davky tak teprve jdou a chteji at jim nekdo da praci ... jen tak dale jeste snizit

0/0
12.3.2011 20:19

Huffnagellův duch

Zajímalo by mě, kolik těch "v nouzi" hulí, chlastá

a hraje na automatech. Kolik z nich je ochotno dojíždět za prací. Kolik z nich si dělá rekvalifikačku. Prostě kolik z nich pouze nenatahuje ruku.

0/0
12.3.2011 8:55

Josef Bohuslav Chvojka

Re: Zajímalo by mě, kolik těch "v nouzi" hulí, chlastá

z etnika všichni, samozřejmě.... nebo si snad dovolíš nesouhlasit?

0/0
12.3.2011 9:07

NEVYMYTELNÝ MOZEK

Re: Zajímalo by mě, kolik těch "v nouzi" hulí, chlastá

rasýsto !!!!;-D;-D;-D

0/0
12.3.2011 9:08

pakostič

Re: Zajímalo by mě, kolik těch "v nouzi" hulí, chlastá

jenže to by prokazatelně musela existovat vhodná místa aby tito ale nejen tito lidé skutečně pracovat mohli. Žádné milodary nepomohou, stát by měl největší důraz klást na vytváření pracovních míst, pokud nezaměstnaný bez závažného důvodu místo odmítne nebo vlastní vinou o místo opět přijde, pak lze přistoupit k radikálnímu omezení dávek. Až k jejich úplnému zrušení. A to prosím bez ohledu, je-li tento člověk bílý nebo cikán!

0/0
12.3.2011 20:32

opportunity

Re: Zajímalo by mě, kolik těch "v nouzi" hulí, chlastá

R^

0/0
14.3.2011 10:47

jakadlec

myslím, že individuální přístup

k potřebným lidem, k rodině, a snaha sociálních a dávkových pracovníků hledat cestu ven, se rovná nule

0/0
12.3.2011 7:45

Huffnagellův duch

Re: myslím, že individuální přístup

To by mě zajímalo, jak to myslíš..

0/0
12.3.2011 8:31

NEVYMYTELNÝ MOZEK

Re: myslím, že individuální přístup

za klávesnicí předpokládám mladého idealistu ;-D;-D;-D

0/0
12.3.2011 8:33

Huffnagellův duch

Re: myslím, že individuální přístup

;-DR^

0/0
12.3.2011 8:41

gazda2

Když si je Česko takto vychovalo, tak ať si nese důsledky.

Téměř půlka lidí u nás volí levici, která žije z peněz, které zbytečně přerozděluje.  Dost lidí je i v odborech, které zařídily minimální mzdu, která způsobuje nezaměstnatelnost řady lidí, co jsou drazí za svačinu. Obrovskou většinou hlasů našich "představitelů" co se bouchaj řízkama za 15 Kč v parlamentu byl schválen zákoník práce, kterej znemožňuje zaměstnat lidi, kteří by popř. pracovali za peníze a nejen pro dobrý pocit. Když připočtu naprosté mimoňství celého establishmentu, který si pracující menšina vydržuje na svoje ožebračování, vychází mi to, že půlka Romů dělá to, co je jim v zásadě vnucováno, tedy nic vyjma sbírání sběru a  kriminální činnsti.

0/0
11.3.2011 19:06

jakadlec

Re: Když si je Česko takto vychovalo, tak ať si nese důsledky.

víc než půlka lidí u nás volí pravici, která nestydatě nechá rozkrást peníze, které zbytečně vybere.  Dost lidí dělá za minimální mzdu, ze které se žít nedá. Obrovskou většinou hlasů našich "představitelů" co se bouchaj řízkama za 15 Kč v parlamentu byl schválen zákoník práce, který neustále zhoršuje podmínky zaměstnanců tak, že za chvíli budou pracovat ne za penízeale jen pro dobrý pocit. Když připočtu naprosté mimoňství celého establishmentu, který si pracující menšina vydržuje na svoje ožebračování, vychází mi to, že romové dělají jen to, co je jim umožňováno a v zásadě neudělají ani z desetiny takovou škodu jako pseudopravicivá vláda v čele s krhounkem, co se tváří jako mirek dušín.

0/0
12.3.2011 7:54

pakostič

Re: Když si je Česko takto vychovalo, tak ať si nese důsledky.

souhlas

0/0
12.3.2011 20:34

Gonzales_sx1

Re: Když si je Česko takto vychovalo, tak ať si nese důsledky.

R^R^R^

0/0
12.3.2011 20:57

NEVYMYTELNÝ MOZEK

Re: Když si je Česko takto vychovalo, tak ať si nese důsledky.

R^R^R^R^

0/0
12.3.2011 8:32

ilb

MOP

"...vyplácely takzvanou okamžitou mimořádnou pomoc (MOP)...." Já bych také všechny ty cikánské příživníky vyplácel mopem, ale namočeným v močůvce a pěkně přes záda. Nepracuješ, nebudeš jíst.  Jasná logika. Jaképak sociální příplatky? Za co a proč?

0/0
11.3.2011 18:49

opportunity

Re: MOP

Třeba jim nabídneš práci, ty chytráku!

0/0
14.3.2011 10:48

darkhalf2@seznam.cz

....

Když jsou cikáni tak fajn a češi takové mrchy rasistické, proč tedy ty první nechtějí nikde na světě? Francie, Kanada, Anglie....Buď jsou rasisti všichni a všude, nebo...a to nenapíšu, nebo mě smáznou.

0/0
11.3.2011 18:33

Blucher

Veřejná diskuse

Ano, ale nejlépa v některé z ostravských heren, nebo kasin, kde takto postižení občané účelně investují sociální dávky. Prosím zákonodárce, aby část sociálních dávek vypláceli v žetonech do kasin.

0/0
11.3.2011 18:13

our_city

Pozor na recesi s uváděním jiné národnosti!

"Obec, kde se přihlásí

minimálně 10 procent obyvatel k příslušnosti k některé z národnostních menšin,

zřídí podle zákona výbor pro národnostní menšiny, jehož členy musí být i zástupci přihlášených menšin," uvádí Eva

Košatková z kanceláře Rady vlády ČR pro záležitosti romské menšiny. V kraji

stačí pro větší vliv menšiny 5 procent obyvatel.

0/0
11.3.2011 18:04

opportunity

Re: Pozor na recesi s uváděním jiné národnosti!

No fajn, ať zřídí, a ať taky tenhle výbor předkládá roční zprávu o výsledcích své činnosti. !!

0/0
14.3.2011 10:51

JirkanSirkan

Odpovědnost je součástí důstojnosti

Jestliže romové požadují, abychom se k nim chovali s úctou, je nutné zde připomenout, že důstojnost by si člověk měl budovat svými činy, rozhodnutími a chováním. Jestliže přivádím na svět děti, a nemám představu jak se o ně postarat, nemůžu přece požadovat po ostatní společnosti, abych mi hradila mé neodpovědné chování a rozhodování. proč bych měl nechat stát mě obírat o peníze, které mohu investovat do vlastních dětí, jen proto, abych živil děti lidí, které nemám rád a které nechci za sousedy a ještě mě tento stejný stát nutí, abych se k těmto lidem choval jako k důstojným bystostem, by''t oni se své důstojnosti vzdávají sami. Krátkodobá podpora člověku co klopýtne, co se dostane do nesnází  by měla být samozřejmostí, ale stejně tak samozřejmě bysme měli odmítat trvale parazitující osoby.

0/0
11.3.2011 17:51

7772010

Re: Odpovědnost je součástí důstojnosti

přečti si něco o romech jak byli pronásledování zabíjeni mučeni, nesměli do měst , nesměli nic vlastnit prodávat kupovat, to se nanich nějak podepsalo a bude chvíli trvat než sociálně dozraji k 21 století.

0/0
11.3.2011 18:30

darkhalf2@seznam.cz

Re: Odpovědnost je součástí důstojnosti

Ano, je třeba pro ně najít další omluvu....Rv;-€

0/0
11.3.2011 18:34

procurator

Re: Odpovědnost je součástí důstojnosti

A proč že to byli pronásledováni? Já jsem si přečetl tohle, abych našel odpověď:

http://www.psp.cz/eknih/1925ns/se/tisky/t0459_00.htm

0/0
11.3.2011 18:47

jakadlec

Re: Odpovědnost je součástí důstojnosti

přečet sem dnešní, včerejší i předvčerejší noviny a o pronásledování  zabíjení a mučení romů ani věta. myslím že tento týden by mohli být morálně a sociálně dozrálí

0/0
12.3.2011 8:29

pakostič

Re: Odpovědnost je součástí důstojnosti

jenže usilovat o změnu musí především oni sami. Nečekat co jim kdo dá či co si na nás ostatních vyvzdorují. Proč by měl být  v tomto ohledu rozdíl mezi cikánem a necikánem?

0/0
12.3.2011 20:45

Deliveres

To je ale hrozné

konečně spousta parazitů na sociálním systému musí po prvé do práce. No ale fuj.

0/0
11.3.2011 17:21

Witty1

Chudak pani Slavka;

zrejme neni pro ni vubec zadna  prace,jinak by pracovala jak diva....krize,no jo.

0/0
11.3.2011 17:20

opportunity

Zas není diskuze

o článku o odstěhování našich Romů do EU, ale protože je to tady k tématu, tak můžu: Když Francie vyhazuje Rumunské Romy, kdo si myslí, že přijme naše??? 8-o

0/0
11.3.2011 17:18

Deliveres

Re: Zas není diskuze

Neboj se, revoluce je již blízko, ale tentokrát si to vyřídíme i s kolaboranty v redakcích. A nebude to žádný samet.

0/0
11.3.2011 17:22

JirkanSirkan

Re: Zas není diskuze

já se obávám, že pokud ta revoluce jak říkáš nepřijde brzy, velice brzy, tak si v jiné revoluci někdo brzy hravě poradí s námi.

0/0
11.3.2011 17:54

Iudex

Dokáže někdo logicky zdůvodnit

proč pobírači dávek dostávají důchody z průměrné a nikoliv z minimální mzdy?

0/0
11.3.2011 16:42

Rodnok

Re: Dokáže někdo logicky zdůvodnit

dokážeš logicky zdůvodnit, proč tu tuhle lež šíříš?

0/0
11.3.2011 16:48

Zdena-Danuše

Re: Dokáže někdo logicky zdůvodnit

Myslím, že to není až takový nesmysl. Zákon říká, že člověku, který není momentálně zaměstnán a není z čeho vypočíst základ, tak se základ bere z průměrné mzdy. Dále říká, že nárok na důchod je po odpracování 25 let, které jsou tvořeny i zástupnými dobami jako např. péče o dítě, nemocenská atd. Je docela možné, že řada romů to splní, aniž by dlouhodobě pracovali.

0/0
11.3.2011 17:42

Rodnok

Re: Dokáže někdo logicky zdůvodnit

možná takováhle blbost koluje po mailech, ale nic takového v zákoně není. Je to 35 let, to za prvé a bere se to z JEHO průměrné mzdy. Pokud těch 35 let (s náhradními dobami, ale to taky není tak jednoduché) odpracováno nemáš, tak životní minimum a pešek.

Případně si vem zákon o důchodovém pojištění a dokazuj opak....

0/0
12.3.2011 11:56

procurator

Re: Dokáže někdo logicky zdůvodnit

Není to pravda, i když se takové inforamce šíří emaily atd.

0/0
11.3.2011 17:12

opportunity

Re: Dokáže někdo logicky zdůvodnit

A jak se jim tedy počítají?

0/0
11.3.2011 17:16

Rodnok

Re: Dokáže někdo logicky zdůvodnit

nepsala jsi tady, že máš školu? tak si to zjisti.

0/0
11.3.2011 17:42

opportunity

Re: Dokáže někdo logicky zdůvodnit

No tak dík. :-(

0/0
11.3.2011 21:53

Iudex

Proč pan indický aktivista nebojuje za chudé v Indii?

Tam jich má miliony a jsou skutečně chudí a o nějakých dávkách si mohou nechat jenom zdát.

0/0
11.3.2011 16:36

libynn

Re: Proč pan indický aktivista nebojuje za chudé v Indii?

"bojovat" u nás je výnosnější.

0/0
11.3.2011 16:39

Deliveres

Re: Proč pan indický aktivista nebojuje za chudé v Indii?

Protože pan "aktivista" musel z Indie utíkat a nesmí se vrátit.

0/0
11.3.2011 17:23

otmara

Re: Proč pan indický aktivista nebojuje za chudé v Indii?

Asi nevíš, že si ponechal indické občanství a v Česku má jen trvalý pobyt. Do Indie létá velice často.

0/0
12.3.2011 9:42

pakostič

Re: Proč pan indický aktivista nebojuje za chudé v Indii?

a kdo mu to chudáčkovi financuje?

0/0
12.3.2011 20:48

procurator

Zamyšlení

Mně by zajímalo, co vede lidi jako je tenhle, aby ve státech jako je ČR bojovali za lidi na dávkách - tedy jakš takš zajištěné osoby mnohdy bez toho, aniž by se o to tyto osoby zasloužily nebo se o to alespoň pokoušely. Proč třeba nejde šířit osvětu do jiných zemí, kde jsou lidská práva pošlapávána daleko horším způsobem - třeba do Běloruska nebo i jeho rodné Indie?

Ne, on raději bude kecat tam, kde to sice (podle mě) není poteba, ale nedostane za své žvásty obuškem. Myslím, že tohle hodně vypovídá o těchto ochráncích všech utlačovaných - prostě kecálci, kteří se realizují tam, kde je společnost natolik demokratická, že je poslouchá a ještě z nich pomalu dělá hrdiny. Kdyby ale byli opravdu hrdinové, kteří se chtějí bít za utlačované, tak tu nejsou a bojují na jiné frontě. To by ale nebylo tak pohodlné.

0/0
11.3.2011 16:18





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.