- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Meli stesti, ze se to stalo s Boeingem, kteri jsou drzaci. Kdyby se to stalo s Airbusem od evropskych soudruhu z Francie, tak jim upadne cely podvozek.......
že travel service jsou čuňata. Pokudí vím, tak svého času dokonce nesměli létat nad francií. Kolik nouzových přistání v brně měli snad ani nejde spočítat. Nehledě na to, že na letištích si platí ty nejlevnější služby a když je nějakej problém, odbaví je až jako poslední.
Tak to by me zajimalo, kolik nouzovych pristani v brne TVS mel... Ja si pamatuju jedno za posledni tri roky a to bylo spis bezpecnostni opatreni a rozhodne ne nouze. Doporucuju zkusit na iheute vyhledat treba query "nouzove pristalo" + CSA.
Ad nejlevnejsi sluzby .. pan je odbornik, cetl neco o Ryanairu, ne?
To by snad napsal jen Brouk Pytlýk...
to by se mi fakt chtělo mezipřistávat na Azorech ... to je služba.
české cestovky nemají na to aby si najaly větší letadlo ! stačí si přečíst pár recenzí na lety do ůexotiky" která naní zas až tak vzdálená a zjistíte že oni si najmou letadlo které vydrží ve vzduchu max 6 hodin.
divím se že s nima vůbec ještě někdo lítá !
ať zkrachujou a pak se objeví nějaká cizí cestovka co bude lítat z prahy a bude mít pořádný stroje !
tohle je fakt holota !ono je x cestovek na trhu a nedokážou /ani společně/najmout ani letadlo který zvládne třeba 13h v kuse.
Pane Chytrý,zajímal jste se někdy o letectví?Víte ,nebo máte nějaké znalosti o letadlech?Co ekonomie?Má naše některá společnost na to,aby si koupila Airbus A380 a pak ho dokázala u nás provozovat tak,aby neprodělala kalhoty?Ukažte mi prosím letadlo (kromě U2),které dokáže letět v kuse 13 hodin. IMHO,nemyslím,že zrovna TS je chudá společnost,tuším,že má kolem dvaceti letadel.Kolik jich máte vy?
že letiště je letadlem tak poškozeno že ho musí postavit od základů znova a ono se jedná pouze o poškozená světla na runway, tedy o banalitu
Gumy :-( Jinak by tam zadny nahradni ero nemuselo.
Jednou takhle na letišti čeká letadlo plné lidí na posádku. Konečně se kapitán i druhý pilot objeví. Oba vypadají, že jsou slepí. Kapitán před sebou ťuká bílou holí, naráží do sedadel. Druhý pilot drží na vodítku slepeckého psa. Oba mají na očích velké černé brýle. Cestující si zpočátku myslí, že jde o nějakou recesi, ale když oba dva piloti dojdou do kabiny, začne se nálada v kabině měnit. Když naskočí motory, lidem začíná docházet vážnost situace. Pár se jich začíná modlit. Letadlo se pomalu dává do pohybu. Hluk v kabině také nabývá na intenzitě. Jak se letadlo blíží ke konci startovní dráhy, hlasy jsou stále více hysterické. Když už zbývá jen pár metrů, panika propukne naplno v ohlušujícím jekotu. Letadlo se odlepí od země na posledním metru startovací dráhy. V kabině říká druhý pilot kapitánovi s úlevou v hlase: "Šéfe, bojím se, že jednoho dne ti lidé nezařvou a bude po nás."
a jak přistávaj to už v tom vtipu není
Neni to trochu pitomost vymlouvat se na to, ze svitici svetla nebyla oznacena? :-)
co nepochopíš na větě, že světla nebyla funkční..
To tam jako vážně lítaj s koupákama sedm tři sedmičkou? Další důvod nejezdit s českou cestovkou....a jak vidno oblažujou tímhle letadlem na krátké a střední tratě i Poláky....
Driv davno si na to pujcovali 767. Ale fakt letet 737 s jednim (spis dvema) mezipristanima spoustu hodin je blaznovstvi. Na delsi trate je holt lepsi vzit vetsi zahranicni cestovku nebo uplne nejlepsi letet standardni linkou.