Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mladí komunisté chtěli velebit Stalina v sídle Středočeského kraje

Sdružení mladých komunistů Komsomol si chtělo udělat v sobotu 12. března konferenci přímo v zasedací místnosti v budově krajského úřadu na pražském Smíchově. Šéfce středočeských zastupitelů za KSČM namluvili, že půjde o zasedání skupiny historiků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pavel.61.

podobně "vědeckou" konferenci pořádal Ahmadínežád

o holokaustu. K čemu je nám to dobré? A k čemu nám je KSČM v parlamenu a vůbec taková strana dobrá? Aby zdržovala při trestání zločinů? Aby zadržovala odškodnění svých(KSČ)  obětí? Aby dělala mezinárodní podporu vrahům z KLDR? Aby ničila pomníčky mrtvým Němcům a odvedla pozornost od svých zločinů?

0/0
9.3.2011 14:15

modrá straka kradačka

Re: podobně "vědeckou" konferenci pořádal Ahmadínežád

Třeba je tam proto, aby tam byl alespoň někdo kdo nekrade jako straka. Nedávno jsem jel do SRN, a zastavil se  na hřbitově v Chebu.Kde je několik stovek těch německých pomníčků! A žádný neni poškozen, zastříkán červenou barvou příp.nejsou rozmláceny maltezské kříže. Tedy zuráženy nějaké symboly, jako do udělal ten brněnský ODSák z radnice na pomníku padlých rusáků.A proč jsou ti padlí němečtí hrdinové v Chebu? Protože jsou v SRN drahé pozemky, a Spolek pro ochranu německých hrobů nemá dost prostředků.

0/0
9.3.2011 20:47

mlandova

Re: podobně "vědeckou" konferenci pořádal Ahmadínežád

Tak Vám nevím. Komunisté mj. rozkradli "jako straky", co mohli. Komunisté tu napáchali mj. nesmírné škody nejen na hospodářství, ale především na pokřivení ducha národa. Komunistické učení je zrůdné a počet jeho obětí se píše v desítkách milionů na celém světě. Podle BBC si u nás po sametu komouši předali moc sami sobě, stačí jít po stopách minulosti velké většiny polistopadových pohlavárů (většina jich končí ve starých nomenklaturních strukturách KSČ). Starosta Králova Pole se pokusil o zničení společensky velmi nebezpečného symbolu komunismu na pomníku padlých ruských vojáků, nikoliv "nějakého symbolu". Ty německé hroby v Chebu, které si Němci zřídili a udržují, na sobě žádné symboly nacismu nemají, viďte? A v čem je řadový voják wehrmachtu jiný než řadový voják Rudé armády? Většina vojáků wehrmachtu byla také skutečnými obětmi války. A na hřbitově v Chebu leží, pokud vím, i 500 českých Němců, civilistů, kteří byli zabiti při odsunu. Musíte se na tu věc dívat tak nějak třídně.

0/0
10.3.2011 11:57

p0rek

bacha,taky bacha,velebacha

kdyby z takovýchto problblíků nevyrostli budoucí Urválkové,Gotwaldové a jiné zrůdy,tak by se člověk zasmál.Takto ho jen zamrazí.Dokud jsem neslyšel hovořit soudružku Semelovou,tak jsem tomu ani nevěřil.Už věřím. Bacha !!!!!!

0/0
9.3.2011 13:37

českej.venkovan

Re: bacha,taky bacha,velebacha

....R^....ba.....

0/0
9.3.2011 15:41

MrNobody

Komunisty nesnasim, ale par mladych, co si hraje

na revolucionare je neskodnych.To same plati o skinheadech, ozeni se a vyrostou z toho.O tom je snad demokracie, ze i tihle lide maji svobodu projevu.

0/0
9.3.2011 13:33

spicltadydomamezisvejmakolegama

Mladí komunisté chtěli velebit Stalina v sídle Středočeského

 Cert vem dukaty.Rv Doufam, ze tam udelaji svestky staru a ten xindl pozaviraji.:-/

0/0
9.3.2011 12:47

horší než komunisti

Re: Mladí komunisté chtěli velebit Stalina v sídle Středočeského

a to jako za co? oni tam teď někoho vraždili nebo co?

nojo, právo na vlastní názor nemáme, dovoleny jsou jen ty vybrané

0/0
9.3.2011 15:36

Petrosssino

Absolutne nechapu a neverim svym ocim

ale jestli nekdy potkam nejakyho mladyho komunisttu tak ho na fleku roztrham jak hada!!!!!!;-O

0/0
9.3.2011 12:17

pavel.61.

Re: Absolutne nechapu a neverim svym ocim

R^

0/0
9.3.2011 12:25

horší než komunisti

Re: Absolutne nechapu a neverim svym ocim

tím jen dokazujete, že jste stejní jako oni

0/0
9.3.2011 15:34

Řadový odborář

Má pěkné tričko

ten chlapec.

0/0
9.3.2011 12:13

ezra

aspoň je všem jasné, kdo je strycek-Joe s.r.o.

prostě mladý komunistický stalinista...za propagaci komunismu by měl sedět!!

0/0
9.3.2011 11:48

wolflobo

Re: aspoň je všem jasné, kdo je strycek-Joe s.r.o.

Omyl, viset!!!

0/0
9.3.2011 12:50

pivak

Jo to kdyby chteli velebit Hitlera

Tak uz je doma zatyka zasahova jednotka, ale u komousu se to snad bere jako nejake lehce excentricke poblouzneni.

0/0
9.3.2011 11:32

Bobrufka

A tohle je v roce 2011 možný

;-O

0/0
9.3.2011 11:14

Sprintujici.stonozka

Re: A tohle je v roce 2011 možný

je

0/0
9.3.2011 11:15

Big.M

a proč to tajili?

se stydí?

0/0
9.3.2011 10:32

politicky nekorektní trolejbus

Nevěřím svým očím

komunistická zastupitelka nevyhověla svým mladým soudruhům a zrušila jim besídku?;-DR^.

Že by sebereflexe?

0/0
9.3.2011 10:31

Mychal.B.

Re: Nevěřím svým očím

Nikoliv, jen politická vyčůranost. I když je komunistka, tak není natolik blbá, aby si neuvědomovala, že od otevřeně se projevujících komunistických fanatiků je potřeba dát ruce pryč. Obzvlášť, když se teď dávají dohromady podklady pro návrh k rozpuštění KSČM.

0/0
9.3.2011 10:50

pyjonýr z tup009-2

Re: Nevěřím svým očím

;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
9.3.2011 11:58

papazian

Závěrečný odstavec nezapadá do předchozího textu,

byl psán na objednávku? Z předchozích odstavců je zřejmé, že to nebyla akce KSČM, že spolek "stalinistů" je nějaké radikální křídlo jakýchsi extremistických názorů, ke kterým se nehlásí politicky ani ČSSD, ani KSČM, tak proč ten závěrečný odstavec, který podsouvá domnění, že snad hejtman či tamní KSČM se hlásí k tomu názorovému extremistickému proudu? Za další v tržní ekonomice, když váznou příjmy, každý příjem se jeví jako dobrý, takže chápu i ředitele úřadu, že upřednostnil příjem do rozpočtu, zvláště když se řídil hesly pana prezidenta ČR, který říkal, že špinavé peníze nejsou. Jak je vidět vliv pana Klause na dění kolem nás, na úpadku morálky je značný, ostatně není divu, když divným způsobem byl zvolen a stále se na nás dívá do podhradí z oken Pražského Hradu.

0/0
9.3.2011 10:06

Mysel

Re: Závěrečný odstavec nezapadá do předchozího textu,

Z pohledu slusneho cloveka je to jedno. Komunista (ksindl) jako komunista (ksindl). A jestli je clenem KSC(M) nebo nejakeho Komsomolu, to uz je nepodstatny detail. A ze se soudruh hejtman chce se zlocinci paktovat je smutne a je treba na to opakovane upozornovat.

0/0
9.3.2011 10:33

pavel.61.

Re: Závěrečný odstavec nezapadá do předchozího textu,

R^

0/0
9.3.2011 12:27

pyjonýr z tup009-2

Re: Závěrečný odstavec nezapadá do předchozího textu,

Jinak by přece celý článek postrádal jakýkoliv smysl.

0/0
9.3.2011 12:00

denny6002

škoda promarněné šance!

je možné,že by nám  byla na této vědecké konferenci objasněna záhada "rozdojení kozla" vědcem,soudruhem z tehdejšího SSSR.

0/0
9.3.2011 9:55

Big.M

Re: škoda promarněné šance!

a zkřížené nohy Mičurina;-D

0/0
9.3.2011 10:34

Roko Blábola 11

To jsou ti pomatenci,

co zuřivě hájí bolševická zvěrstva na zdejších diskuzích?

0/0
9.3.2011 9:55

TaiFyra

Strýček Joe

je jasně komik, jeho příspěvky to prokazují, dělá si bohapustě srandu. Na rozdíl od fanatického kaktusáka či ultrasocanského hafusaka.

0/0
9.3.2011 9:40

hafusak2

Re: Strýček Joe

Člověk  s logickým myšlením v tomhle vidí jednak: 1.)Jasnou provokaci proti KSČM v době, kdy se má jednat o jejím zákazu. 2.) Velice účelově napsaný článek. 3.) Příkaz duševně zaostalým pravičákům k protilevicovému kvičení.Rv

0/0
9.3.2011 10:31

modrá straka kradačka

Re: Strýček Joe

;-DR^

0/0
9.3.2011 20:50

nexus99

Držím paní Fialové palce aby to pro ní

nemělo následky ze strany pana Ratha..R^R^

0/0
9.3.2011 9:22

strycek-Joe s.r.o.

Mrzí mě

že demokratický režim zakazuje vědecké konference. Takto se demokraté nic pořádného nedozvědí a budou muset čerpat pouze informace z vlastní propagandy. Není divu, že je většina z nich pak totálně mimo mísu Rv

0/0
9.3.2011 9:18

koutlosh

Re: Mrzí mě

;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
9.3.2011 9:20

TaiFyra

Re: Mrzí mě

Od komoušů se demokrati dozvěděli vždy tak maximálně datum popravy nebo výši mnohaletého trestu, komiku.

0/0
9.3.2011 9:21

nexus99

Re: Mrzí mě

R^R^;-D

0/0
9.3.2011 9:22

strycek-Joe s.r.o.

Re: Mrzí mě

to je vtipné, leč nepravdivé. V Česku komunisté popravovali zpravidla kriminální zločince, vrahy a násilníky. A ti se obvykle datum popravy nedozvěděli vůbec. I o tom jsem chtěl na konferenci mluvit R^

0/0
9.3.2011 9:36

bobproch

Re: Mrzí mě

Jejda...zase jeden zaslepený......

0/0
9.3.2011 9:43

denny6002

Re: Mrzí mě

to slůvko "zpravidla" je velice,ale veli důležité.:-P

0/0
9.3.2011 9:51

pavel.61.

Re: Mrzí mě

to platí jen pokud popravovali své vlastní, komunisty a tech pochopitelně žádná škoda nebyla. Bohužel popravovali a zavírali a ničili životy lidem zcela bezúhonným, kteří se tak nějak provinili pouze tím , že nevěřili v budování komunismu

0/0
9.3.2011 13:48

opinen

Re: Mrzí mě

Co má velebení Gottwalda a Stalina společného s vědeckou konferencí?Ledaže byste vtipkoval.

0/0
9.3.2011 9:27

strycek-Joe s.r.o.

Re: Mrzí mě

Ten titulek článku stvořil redaktor, který je v námezdním poměru ke svému zaměstnavateli. Ten člověk není vědec, nýbrž zaměstnanec - pracovník s určtou náplní práce, kterou musí splnit. Proto vymyslel takový titulek Rv , jaký vymyslel. To nemá nic společného s obsahem článku, který popisuje zákaz vědecké konference.

0/0
9.3.2011 9:30

opinen

Re: Mrzí mě

Novinářské titulky jsou kapitolou samou pro sebe,ale pokud jde o KSM,věřil bych,byť výjimečně novinářům,KSM se netají se sympatiemi ke Gottwaldovi,atd,navíc i KSČM se od KSM nejednou distancovala,což asi něco říká o slušnosti KSM.

0/0
9.3.2011 10:44

pavel.61.

Re: Mrzí mě

k čemu nám je KSČM. Tu bych zrušil, je to skupina morálně vadných lidí.  (o KSM nemluvím je  na urovni skinheadů, možná z bludů vyrostou možná ne)

0/0
9.3.2011 14:09

žíznivej velbloud

Cenzore ty komouši tady končim

i Dnes jsou to komouši bacha maj stejný cezory fůůůůůůůj ;-O;-O;-O

0/0
9.3.2011 9:15

ma-jkl

dnes?

Komunismus je tak stupidní idea, že nechápu, že není zakázána. Tuhle verbež bych mlátil, copak oni mají nějakou představu o demokracii? Nikoliv, násilné svrhnutí režimu, nic víc, zabrání majetku. Mě uráží tahle pakáž debilní, bohužel já to vidím, že jediná cesta je nějaký osvícený autokrat, jinak to nemůže fungovat ;-) Tuhle verzbež bych transportoval za kimem a ať si to tam budují do haleluja...;-)

0/0
9.3.2011 9:13

komouč diktátor

Re: dnes?

Bezvýhradně souhlasím!!! Ani bych to lépe než Vy nanepsal!! Když po listopadu 89 jsme je nevypráskali a nezakázali, tak tu verbež tady prostě máme!!! Bohužel . . . .

0/0
9.3.2011 9:23

opinen

Re: dnes?

Je rozdíl mezi komunismem a bolševismem.Komunismus je filosofie,která vznikla v 19. století,jakožto reakce na tehdejší kapitalismus,který nelze srovnávat s dnešním kapitalismem.Pochopitelně,to,co tenkrát tvrdil Marx je dávno překonané,ale tvrdit,že byl zločinec je nesmysl.Souhlasim s názorem,že komunismus je utopie,že je to nesmysl,je ovšem potřeba si uvědomit,jaká byla doba,kdy tato myšlenka vznikla.Pokud jde o bolševismus,tj.extrémní křídlo komunismu.Ne každý komunista je bolševik, dále je bohužel pravda,že bolševický styl jednání mají nejen někteří komunisté,ale i někteří rádoby pravičáci.Bolševismus totiž spočívá v černobílém vidění světa,dále v tom,že bolševik nikdy neuzná pravdu druhého a svého oponenta ihned prohlásí za nepřítele společnosti.Tuto tendeci mají všichni fanatici,ať věří jakékoliv filosofii.

0/0
9.3.2011 9:45

Monastus

Re: dnes?

Velmi dobrý postřeh a Velká pravda. ! :-/

0/0
9.3.2011 10:17

hafusak2

Re: dnes?

Máte sice naprostou pravdu, ale obávám se, že duševní úroveň zdejších pravičaků není na takové výši, aby tohle pochopili.Rv

0/0
9.3.2011 10:43





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.