Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policejní zásah v Bydžově by měli zaplatit Vandasovi dělníci, míní John

Účet za policejní manévry v Novém Bydžově by měla dostat k zaplacení Dělnická strana sociální spravedlnosti a její šéf Tomáš Vandas. Myslí si to ministr vnitra Radek John. Policie je podle něj na sobotní demonstrace příznivců extrémní pravice i jejich odpůrců dobře připravena.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Tomáš22

John má pravdu.

John má úplnou pravdu. Vandas si akorát honí za naše peníze politické body a o problémy mu vůbec nejde. Proč někdy například nejde protestovat proti násilí na fotbalových stadionech? Protože by to nemělo tu pravou odezvu ;-).

0/0
10.6.2011 16:41

krajtl

Výborně

Může se z toho stát výborný vítaný způsob příjmu státu. Kalousek se bude tetelit štěstím nad korunkami které mu přihodí do ranku nový podnikatelský záměr státu. Efektivní využití ozbrojených složek při výkonu služby. Budete -li chtít a  zaplatíte-li si. Policie Vám uspořádá na Vašem pochodu či demonstraci, nabo jiné párty na veřejném místě, zábavnou podívanou. Zmlátí všechny nesympatické lidi kteří se Vám snaží naznačit svůj nesouhlas. Nejen že nebudete obtěžováni, ještě se pokocháte a spravíte si sebevědomí. To jsem zvědav, jakou udělají DSSS cenu. Bude sleva za reklamní nápad?

Malý dotaz, na pana Johna. Kdy vyjde ceník?  Kolik by stál takový malý aprílový žertíček kamarádovi? :

Přijdou dva policajti, ke kamarádovi a legitimují ho. Když se nám kamarád svěří s podivností, že jej policie navštívila doma a legitimovala jej, zavoláme na vyděšeného kamaráda hlídku znova, a ona na něj vybafne "Apríííl" a předá mu plaketu s aprílovým protokolem - pamětním listem?

0/0
13.3.2011 19:01

kunta_kinte - padly u Bydzova

A mimochodem, JA TO RIKAL !

http://www.radnice-litvinov.cz/1332011

0/0
13.3.2011 13:56

sámvelkýmao

no

voni sou hlava pane vachmajstr............řekl by klasik..............

0/0
13.3.2011 13:54

kunta_kinte - padly u Bydzova

Hluboce se omlouvam za nekorektni oznaceni

jedne nejmenovane webove stranky provozovane take za nase penize...:-P

0/0
13.3.2011 10:58

h42

zaplatit

Džone, zaplatit by to měli ti, kteří zablokovali ohlášený pochod. Pokud byl pochod povolený, nemá nikdo právo ten pochod blokovat, pokud se v tomto pochodu neděje nic protizákonného. Protizákonně

 vystupoval Kocáb, Džamila a jejich kamarádi, Tak ať to zaplatí Míša Džamila a romáci.

0/0
13.3.2011 10:35

Thorough

Johnův nezasvěcený názor bych čekal spíš někde v hospodě

než od ministra vnitra.

0/0
13.3.2011 10:32

Saperek

Spravne at to zaplati !!!

A protoze policie nemuze ze zakona za tuto cinost vybirat poplatky,mam navrh.Zridit konto na ktere by se poplatky za ochranu vsech demonstarcich.mitinku,fotbalovych utkani apod. skladaly.Nashromazdene finacni prostredky by byli pouzity na integraci romu do spolecnosti.Představa je takova ze za nashromazdene penize by se jim kupovaly domy v novych satelitnich mesteckach kterych je dost pripadne starsi,ale domy protoze oni potrebuji prostor.Tim by se Romove casem rozdrobily do spolecnosti.Odpor obcanu by byl velmi maly protoze zde bydli predevsim generace ktera k Romum nema az tak negativni vztah.Romove by se dostaly od sve komunity ktera je vetsinou strhava dolu a neumoznuje jim ziskat dobre ci velmi dobre vzdelani.Z techto rodin by mohl vzejit zaklad k nove romske spolecnosti ktera si uvedomi skutecny zebricek hodnot.

0/0
13.3.2011 9:56

Kačenkin forever

A nejlepší je, aby u článků s rómskou tématikou

0/0
13.3.2011 6:08

Kačenkin forever

Re: A nejlepší je, aby u článků s rómskou tématikou

pokračování...

nebyla žádná diskuze, že redakce ?

Co kdyby se prostě ukázalo, že 90% populace má soužití s touto pracovitou menšinou plné zuby !!

0/0
13.3.2011 6:09

Radek G

Re: A nejlepší je, aby u článků s rómskou tématikou

Přesně tak. Dokud cikáni nepochopí že je potřeba se začlenit do společnosti a normálně fungovat tak jako každý jiný, tak se nic nezmění.

0/0
13.3.2011 9:54

opportunity

Re: A nejlepší je, aby u článků s rómskou tématikou

Všichni to vědí, začleňování je oficiální cesta řešení, ale nesmíš to napsat.:-/

0/0
13.3.2011 11:08

pm22

Mo ne, ale nazor je nazor

Mam dojem, ze by to meli platiti i byvali poslanci a urednici a ministri a namestkove a ze sveho.

Nechali cikany zit, lepe mez treba duchodci, ale bez prace a mnozit  jako mysi. Proc ve Svycarsku cikani sesli  z cele Evropy normalne pracuji ? A co vydelaji za to si ziji ?  A maji tolik deti kolik uzivi ?

Cikani sice nespotrebuji tolik, co rozkradou pres statni zakazky kamaradi politiku, ale je to dost miliard rocne a neutale se do Cech vali ze Slovenska. A proc ne. Kocaboce se na nich take prizivuji a delaji pres ne jenom republice ostudu, ac dnes uz to tak v EU neleti, maji tam problemy s cikanama talke a navic z Kurdama, zejmena a vubec, se vsema muslimama. 

0/0
13.3.2011 2:25

pm22

Re: Mo ne, ale nazor je nazor

Ten cikan, co napraska 7 ci vice deti  a v zivote nepracoval by mel jit nekam do pracovniho tabora a pridavky na deti a podporu pekne odpracovat. A kdyz bude plnit normy, dat mu o wikendu volno.  Kdyz se nevrati, chytit a napalit pokutu.

Ono by se to rychle zabehlo.  Kdyz 12- lete  cikanske deti dokazi odnest  do sberu kanalovou mriz, pracovat umeji.

Podle mne je trestny cin vyrabet deti a neumet je uzivit. Natoz je vyrabet kvuli podpore. To je podvod.

0/0
13.3.2011 2:27

golem3

stejně tak by se mělo platit

za ůčast policie pri fotbalových utkáních

0/0
12.3.2011 23:50

NEVYMYTELNÝ MOZEK

Re: stejně tak by se mělo platit

ůůplně s tebou souhlasím :-/

0/0
13.3.2011 9:18

Gusta Deputát

Pojmy s dojmy

Líbí se mi, jako pravicovému voliči Svobodných, že o kousek dál jsou podle médií extrémně pravicoví "kamarádi" z DĚLNICKÉ strany SOCIÁLNÍ spravedlnosti. Považte soudruzi přátelé. A Áda? To byl taky pravičák jak Brno. :-)

0/0
12.3.2011 23:24

Slunečník, pán stínů.

Pochybuji, Vandas ty policajty asi neobjednal!

0/0
12.3.2011 23:11

hradecanda

:-)

Jsem pro aby Vandas a spol ten zásah zaplatili. Klidně. Ale pak všem měřit stejně. Pak každý cikán zaplatí co si nakradl, co zdevastoval, at vrátí neprávem vybrané dávky......a jsem zvědavá, jak to dopadne :-)

0/0
12.3.2011 23:02

hradecanda

pro Marty518

Já osobně nejsem pro nějaké vyhlazení.....jen pro přesun. Vždyt oni se přesouvají poměrně často a velmi rádi. Tam, kde jim zrovna pšenka lépe kvete. A za spodinu se fakt nepovažuji, i když mám tento názor. Mně nevadí vietnamci, ani černoši.....makají, na sociálce černocha ani vietnamce nepotkáte, vietnamské děti patří ve školách k nejlepším......takže jsem vlastně rasista? Kdo ví......ale rasistou se člověk nerodí, tím se stává až za života díky tomu, co kolem sebe vidí. ;-(;-D

0/0
12.3.2011 22:58

Marty518

Re: pro Marty518

a vy velký bílý náčelník rozhodnete, kdo bude přesunut.

Taky mě okradli nebo chtěli okrást, ale to i bílý a to každej den a kradou stamiliony pár klikama na klávesnici, když rozdělujou státní zakázky, taky jsem žil vedle takových, co jeli v drogách, byli hluční, proti jednomu jsem svědčil u soudu, protože vykradl večerku, ale to mám kvůli tomu horovat pro fašistický nebo bolševický praktiky jako vyhlazování nebo přesouvání národů podle barvy nebo rasy nebo podle čeho? A tleskat náckům, zakomplexovaným individuím? Já fakt doufám, že už jsme dál...

0/0
12.3.2011 23:06

hradecanda

Re: pro Marty518

a máte jiné řešení? vysvětlovat ? slušně žádat ? přesvědčovat ??? já Vám nevím.......tohle už tady desítky let zkoušeli a výsledek??? Nula..... :-) až Vám cikánský dítě okrade a zbije to Vaše, policajt bude couvat před rozzuřeným rodinným klanem cikánů, který řve něco o bílý rasistický čubce, co neprávem nařkla jejich chuděru synáčka.....pak můžem normálně pokecat o problému. Nejsem pro žádné násilý.Jsem pro přesun..At ukážou, co v nich je. At si vládnou, at se starají.A dokonce si myslím, že pro ně by to byl po těch staletích nepochopení, po tom všem utrpení a neoprávněné šikaně, konečně blažený pocit, že jsou někde doma.....ve svém..... kde je mají všichni rádi.....každý sem tam někoho okrade, každý na všech bude parazitovat.......a bude všem jen dobře......nám bez nich, jim bez nás :-P:-P

0/0
12.3.2011 23:20

Marty518

Re: pro Marty518

musí fungovat policie, nesmíme mít tak štědrý sociální stát, kde se vyplatí nepracovat.

Je to těžký, je to na dlouho, ale je to určitě realističtější než někoho někam přesouvat a dávat mu pozemek na stát-komu? kdo za všechny může jednat? byl by přesun dobrovolný nebo povinný? byli by přesunuti do nového státu všichni nepřizpůsobiví  nebo jen ti tmaví?

dostane to ČR do mezinárodní izolace? bude nějaký region souhlasit, že se všichni odstěhují nebo to dostanou příkazem?

Je to prostě jen nereálné nenávistné plácnutí a já chapu, že jste naštvaný, ale princip kolektivní viny je prostě nesmysl

0/0
12.3.2011 23:33

mintík

Re: pro Marty518

A jaký máš teda řešení,Marty?

0/0
13.3.2011 0:08

wrangler

Re: pro Marty518

Aby vám nepraskla žilka!;-D

0/0
12.3.2011 23:20

Pepinie

Proč?

Proč by to měli platit? Ať si to zaplatí ti, co tam dělali bordel...tedy ti vyjetí anarchisti, cikáni a antifáci...nebo rovnou Kocáb s Liškou, když je tak pěkně podporovali...

0/0
12.3.2011 22:57

rum666

Re: Proč?

R^

může to zafinancovat Kocáb s Džamilou - určitě jim něco z ministerstva zůstalo za nehty ;-D

0/0
13.3.2011 8:47

Marty518

tady je fašoidních nácků, až z toho jde na jednoho zvracení

klávesoví hrdinové s neotřelými koncepty- vyhladit, vyvraždit, přesunout. To si opravdu připadáte lepší? Netvrdím, že tu nejsou problémy a že se všechny řeší, tak jak mají, ale jak si dovolujete vůbec tohle napsat, opravdu spodina a lůza na internetu brrr

0/0
12.3.2011 22:47

Blucher

Presumpce viny

Johny jasnovidec už předem ví, kdo tam bude narušovat pořádek. Toto je úkolování PČR předem. Asi chtěl předem vystavit zálohovou fakturu, tak jak se to dělá v ABL.

0/0
12.3.2011 22:35

hradecanda

John nám začíná Kocábovatět

Zásah za statisíce by měl zaplatit policajti ze svého, nebo za uspořené peníze z dob, kdy nebyli schopni, a ani ochotni pomáhat a chránit nás normální lidi proti té bandě pijavic. Nedělím lidi na černé, žluté nebo oranžovéé. Ale dělím je na slušné, pracující a líné a životním stylem mně odporné. A čím víc je takoví Kocábové, Liškové a jiní hájí, a když slyším ty slova o začlenění, pomoci a toleranci, tak je mi vadí snad ještě víc.Osobně si myslím, že tohle etnikum nelze nikam začlenit,, ani převychovat.Bud oni převálcují nás, nebo my je. Jsem pro první možnost !!!! Jako národ se jim složme, dejme ji darem kus Ostravska, nebo Mostecka.Prostě něco, kde nemají už moc co zničit.....oplotit, izolovat.At si vládnou sami.Vyjde nás to levněji, než ty trapné pokusy po dobrém je zmenit.A hlavně tak nějak tuším, že do deseti let je po romském problému.Oni se tam navzájem povykradou, poznásilnují, povraždí.

0/0
12.3.2011 22:28

kodlik77

První věta

z www.romea.cz:

"Situace v Novém Bydžově se po pochodu Dělnické strany sociální spravedlnosti a tři nenásilných protishromáždění zklidňovala, pak ale přišlo napadení ze strany účastníků pochodu DSSS"

Takže všichni dělali bordel, jen cikáni a smažky byli v klidu. Já věděl, že je nebezpečný ten server jen napsat do vyhledávače, ale když už ho platím z daní...

0/0
12.3.2011 21:42

kodlik77

Re: První věta

A už se nemůžu dočkat, až o tom napíše ve svém blogu Patrik B.

0/0
12.3.2011 21:43

lokýtek

ať to zaplatí kocáb s liškou

0/0
12.3.2011 21:39

Pepito-To

Teda, pane John

Ja mel za to, ze policii si platime z dani. A oni delaj jeste vedlejsaky, to jsou veci teda 8-oRv

0/0
12.3.2011 21:29

kunta_kinte - padly u Bydzova

Takze dneska to Vandas

zvladl na vybornou. Cikany a narkomany z antify za ne rozehnali benga, Kocab podal trestni oznameni, akorat nejak nechapu na co. Multikultakum zbyl jako argument jeden zbitej cikan ( a to buhvi jak to zacalo... ), coz povazuju za lepsi vysledek nez denne utlacovane obyvatelstvo od najezdu neprizpusobivejch.

 

Multikulti propaganda tedy dnes mela smulu, Vandasova intelektualni skvadra se dokazala udrzet v dobe pochodu na uzde a hlavni potiziste byly tedy jiz zmineni narkomane a ucastnici cirkevniho pochodu.

 

0/0
12.3.2011 21:27

( antimultikulturista vz. 58 )

Re: Takze dneska to Vandas

R^ urvi dread, posilis mir ;-DR^

0/0
12.3.2011 22:17

Pepinie

Re: Takze dneska to Vandas

hele já dredy mám...a tam s tím póvlem nemám a nechci mít nikdy nic společného...

0/0
12.3.2011 23:01

Mihulka

Proč Vandas?

PČR má hlídat veřejný pořádek. Narušují ho účastníci legálního shromáždění nebo ti, kteří toto shromáždění napadají? Nejsem příznivce DSSS, ale preferovat kohokoli na úkor svobody jiného... To zcela jistě ne.

A proč by, pane ministře, měl policejní zásah někdo platit? PČR je financována ze státního rozpočtu - zásahy tedy hradíme všichni. Pokud zasahuje oprávněně, je tu od toho. A zasahuje-li neoprávněně, pak by se - nejen! - měla stydět.

0/0
12.3.2011 21:27

Pepito-To

Re: Proč Vandas?

R^

0/0
12.3.2011 21:31

lados1111

co je církev

prosim vás to lidi nevý že církev pod záštitou kříže (křižáckých výprav)rabovala znásilnovala a okradala sve poddané. viděl jste někdy někdo biskupa v montérkách kdyz jde kámošúm pomoci nahazovat kostel.... kde teda asi berou peníze. vlastne oni zase aš něco zrujnujou tak to daji statu , ten to opravý a pak jim to vrátí v porádku.

tak si myslým že to je stejná verbež jakou jsme viděli v Bydžově. sám za sebe říkám že češi jsme hrozně dementní národ který s každého zalekne. nemáme tu správnou hrdost a nedokážeme držet spolu vždyt se podívejte jak ta cizí verbež nám bere práci a ještě je vítáme na letištích. je mi z nás na .................

0/0
12.3.2011 21:10

Mihulka

Re: co je církev

Nevím sice, kterou církev máte konkrétně na mysli, ale například ŘK církvi ukradl stát téměř veškerý majetek... Multikulti je sice hloupost, ale odevzdávání zruinovaného majetku státu nebo konstatování, že nám cizinci berou práci MNOHEM větší.

0/0
12.3.2011 21:32

probost

Re: co je církev

a kde například podle tebe ta ŘK ten majetek nabrala ? ;-D a odpovím si sám : nakradla Rv

0/0
12.3.2011 21:59

Marty518

Re: co je církev

až budeš umět alespoň český jazyk, tak se teprve pouštěj do úvah o demenci národa ty nácku;-O

0/0
12.3.2011 22:24

Brutvann

Měli by to zaplatit cigáni a smažky: ti jediní dělali bordel

Tak se ukázalo, kdo porušuje veřejný pořádek , ignoruje  pokyny policie a napadá ji ![>-]

0/0
12.3.2011 19:41

pingyo

Re: Měli by to zaplatit cigáni a smažky: ti jediní dělali bordel

delali tam bordel radikalove od Vandase tak platit Vandas

0/0
12.3.2011 20:08

Nemesiss

Re: Měli by to zaplatit cigáni a smažky: ti jediní dělali bordel

...hmmm - tak to zase média lhala...v TV to vypadalo, že policisté řežou cikány a anarchisty, kteří se chovali nhevhodně...pardon - normálně...RvRv

0/0
12.3.2011 20:10

opportunity

Re: Měli by to zaplatit cigáni a smažky: ti jediní dělali bordel

;-D

0/0
12.3.2011 20:15

Forrest Gump

Jeste stesti,...

ze v Cechach neni more. To by tam poslali urcite ponorky a Letadlovou lod...8-o

0/0
12.3.2011 19:36

Nestřílejte censora,dělá,co může

Omluvte případné hrubky,

dočetl jsem článek o brutálním napadení romského aktivisty a mám oči zalité slzami.;-(

0/0
12.3.2011 19:27

sal.....

Re: Omluvte případné hrubky,

R^

0/0
12.3.2011 21:07





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.