Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nečas ani John nespáchali v kauze Drobil trestný čin

Premiér Petr Nečas ani ministr vnitra Radek John nespáchali trestný čin, když neoznámili či nepřekazili hrozící korupci v kauze manipulací se zakázkami na Státním fondu životního prostředí. Verdikt policistů oznámilo státní zastupitelství, které si ještě vyžádá spis a prověří ho.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

orwelg

John

nespáchal trestný čin - i když je to stále podezřelé a těch afér co bylo na něj nalezeno a na jeho veverky a hlavně na Dobeše - no to je teda divný. No a když je čistý takový lotr, tak to musí být v pořádku i pan premiér Nečas - ten má jenom malé korupčnické aférky spolustraníka Vondry, ale jinak byl celkem nenápadný. No a nejčistější ze všech je a musí být pan Drobil - už by se mohl vrátit na miniserský post, ještě, že je stále alespoň poslance a druhý mužem ODS. Vždyť na toho člověka drobného a poctivého nenalezla za dva měsíce naše média, - hlídací psi to demokracie a antikorupčnosti,  ničeho nečistého. Jen při fandění našim tenistům, které su mu stejně moc nepovedlo, ho obtěžovala zase ta osoba od veverek, aby ho diskreditovala. On se však nedal a teď je čistý, čistější, nejčistěší a korupce nebyla, není, nebude a boj, boj, boj se s korupcí.V

0/0
9.3.2011 8:35

VildaVilda

Re: John

Tak to je vyjádření policie....takže do toho politiku netahejte...

0/0
9.3.2011 8:38

orwelg

Re: John

;-D;-D;-D

0/0
9.3.2011 9:51

Dudlik12

Re: John

..píše zastánce předpokládám čssd a zlodějů Grosse se Sobotkou... very good..R^

0/0
9.3.2011 8:50

orwelg

Re: John

předpokládat neumíte - stejně jako seriozně argumentovat

volit tuhle pakáž jen ze strachu ze Stalina a nebo Řecka může opravdu jen člověk retardovaný a nebo do zlodějen přímo zapojený. Lidi, kteří říkali musíme jít volit "kohokoli", aby tam nebyl Paroubek jsou dnes k smíchu, ale zítra budou rányhodní, jestli se nepoučí. To, že by Paroubek kradl stejně, přece nemůže krádež ospravedlnit. Člověče myslete trochu!!

0/0
9.3.2011 9:56

Marlax

Re: John

Teď jste to vystihl. Fascinuje mě, jak lidé můžou být tak hloupí (a nebýt slušně vychován tak použiji lepší termín), a volí ČSSD jen aby se nedostala k moco ODS a naopak ODS jen aby se nedostala k moci ČSSD. Dává vám tohle smysl? Ale jak říká můj drahý tatínek: "pokud lidé kteří píší komentáře pod takovéto články jsou přůřezem naší společnosti, pak si ani jinou vládu nezasloušíme".

Blbosti zdar.

Hezký den.

0/0
14.3.2011 9:09

rebereb

A on někdo předpokládal jiný výsledek šetření????

;-D;-D ;-D

0/0
8.3.2011 23:56

Jack B

Lessy by měl dát policii do pořádku,

potom ministr vnitra nebude muset Michálky posílat za novináři!

0/0
8.3.2011 21:34

mazec v luftu s Fw 190 A-8

Tak to je snad jasné, že Péťa a Ráďa

jsou skvělí lidi, kteří se usilovně perou o to, aby jsme se všichni měli dobře a darebáci, aby se měli ještě líp....ehm...sorry...hůř...samozřejmě hůř. Jak jinak.

0/0
8.3.2011 19:21

499

Re: Tak to je snad jasné, že Péťa a Ráďa

R^R^R^

0/0
8.3.2011 19:32

mirekzelen

Re: Tak to je snad jasné, že Péťa a Ráďa

jsou čistý jak křišťál z uhelných skladů!

0/0
8.3.2011 20:53

prolhaní novinári

Jak jinak

Boj proti korupci v plném proudu... ;-D

Doufejme, že za 4 roky bude možné tuto kauzu znovu otevřít a nezávisle prošetřit. ;-)

0/0
8.3.2011 19:12

petr66

A. že mě to překvapilo

;-D

0/0
8.3.2011 17:50

opportunity

Re: A. že mě to překvapilo

R^;-D

0/0
8.3.2011 18:07

7772010

To se ukaže až po nových volbách že demokrati z ODS

ale nebojte ono pomalu a jistě

0/0
8.3.2011 16:13

zdeseny obcan

Re: To se ukaže až po nových volbách že demokrati z ODS

Spusti se medialni kampan za miliardy, vymysli nejaky bubak a ovce jim to zase nahazeji.

0/0
8.3.2011 18:59

Madqwert _liberalni komunista

Každý den nás jen přesvědčuje,

že každé Paroubkovo slovo mohlo být zapsáno do mytické Knihy pravd ;-D

0/0
8.3.2011 16:09

Milovník mědi, hliníku, železa 3

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁch jo

jak jinak.... 8-o8-o;-O;-€RvRvRv

0/0
8.3.2011 16:08

Madqwert _liberalni komunista

No to je ale skutečně neočekávané rozhodnutí!

;-D;-D;-D

0/0
8.3.2011 16:06

Lízal

A tak to u nás chodí...!

Místo aby policie hledala lumpy, vyžívá se v administrativních postupech. To mi hlava nebere: proč by předseda vlády anebo ministr měli být pachateli trestného činu? Za co? Že něco neoznámili? Bože!

A co Drobil a všichni ti lumpové před ním, hlavně za Topolánka, kteří dávali malou domů do "mimorozpočtových fondů"? Ti se jen smějí a mnou ruce, že se policie utápí v nesmyslech a nemá čas na podstatné kauzy ;-O

0/0
8.3.2011 15:58

JaB

A tím by měla kauza " Drobil " končit ?

JaB   -Johne prober se !   Na co tam máš Lessyho !   Napřed ústup z reformy , nyní nevyšetřit zlodějnu ODS Drobil !  Pozor, začíná ti jít o kejhák ! ( A mě o ostudu, že jsem VV věřil ).

0/0
8.3.2011 15:55

V.Poustka

Re: A tím by měla kauza " Drobil " končit ?

kauza nekončí, jenom bude mít jiné osoby a obsazení, například Drobil nebude zloděj

0/0
8.3.2011 15:58

Lízal

Re: A tím by měla kauza " Drobil " končit ?

Dodneška jsem výměnu policejního prezidenta nepochopil. Myslím, že to nepochopil ani John...!!

0/0
8.3.2011 15:59

JaB

Re: A tím by měla kauza " Drobil " končit ?

JaB  - já jsem výměnu Martinů za Lessyho považoval za nutnou ( ale ne dostačující ) podmínku, aby si VV " uvolnila " ruce k razantnímu stíhání zlodějen ( v poslední době zejména ODS ), jen tak jsem VV omluvil, že za akci Drobil neshodila vládu ! Ale nyní musí VV konat , nebo v dalších volbách po nich ani " pes neštěkne " !

0/0
8.3.2011 16:10

Jack B

Re: A tím by měla kauza " Drobil " končit ?

Souhlas, ale dva měsíce od nástupu Lessyho jsou přeci jen krátkou dobou.

0/0
8.3.2011 16:42

JaB

Re: A tím by měla kauza " Drobil " končit ?

jaB  - také souhlas, ale ten článek to předkládá, jako by to bylo zameteno tím, že vyslechli Johna s Nečasem . Vyslechnout je nutné hlavně pana Michálka a snad ještě ty, co připravovali krádež. Deník se ovšem jistí dodatkem, že bude pokračování    - to bych si řekl, že by mělo být pokračování , ale to je již úkol pro VV

0/0
8.3.2011 16:51

Standa.Holecek

Re: A tím by měla kauza " Drobil " končit ?

Nestala se někde chyba. Je mi nevolno....

0/0
8.3.2011 22:25

JirkanSirkan

Re: A tím by měla kauza " Drobil " končit ?

možná by jsi nám mohl osvěžit trochu paměť a připomenout nějaký Johnovo výrok od jeho nástupu do funkce, který by pak následně splnil. Mimochodem od policie očekávejte ještě méně než dosud, protože díky Johnovi jim přibyla další úplně zbytečná administrativa v podobě statitického vykazování zajištěných hodnot, při kterém policajt dle svého úsudku ohodnocuje zajištěné věci, a protože se toto doposud nedělalo, tak se John zanedlouho bude moci vytasit údajem, jak je policie při zajišťování pod jeho vedením výkonná (a protože z minulých let nejsou fiktivní statistické výstupy, proto bude John za pašáka). Skutečný dopad bude ale jen ten, že policajt bude muset sedět u počítače zase o něco déle, a tudíž se bude moci věnovat své práci o něco kratší dobu.

0/0
8.3.2011 16:47

JaB

Re: A tím by měla kauza " Drobil " končit ?

JaB  - pane Jirkan, nemohu Vám osvěžit paměť, neboť Váš příspěvek mě není jasný, ale domnívám se, že jste chtěl naznačit ( jak řada z lidí ) , že VV něco slibovala a teď to neplní ( tak tomu rozumím ). Tedy základní omyl takového názoru spočívá v tom, že to, co strana před volbami veřejnosti předkládá,  je její volební program ( tedy nejsou to sliby ! ). Dostane-li se taková strana po volbách do vlády ( případ VV ), pak může svůj program ( tedy špatně řečeno sliby ) uplatňovat jen v rámci svého volebního úspěchu. Nelze se tedy divit, nebo někoho osočovat, že není plněno vše, co bylo před volbami v programu. Na nějakou statistiku, kterou si John bude dělat Vám neodpovídám - nesouvisí to s kauzou Drobil -- to jsou jen Vaše nepodložené názory

0/0
8.3.2011 17:12

JirkanSirkan

Re: A tím by měla kauza " Drobil " končit ?

no mě nešlo ani tak o VV ale o Johna. Není snad jediná věc, kterou kdy během výkonu své současné funkce řekl, aby se neukázala jako nesmysl nebo lež. Ten člověk je absolutně neschopný něco vést. Já jsem se nezajímal o předvolební program VV a tudíž na něj tady ani nereaguji, ani na nějaké sliby, píšu o tom, že nic z toho, co John řekl neplatilo. To není můj nepodložený názor, ale smutný fakt. S kauzou Drobil to souvisí hodně. John celou svou kariéru ministra vnitra založil na boji s korupcí - asi i proto, že ničemu jinému nerozumí a proto o tom neumí ani mluvit. Drobil bylo podezření z korupce jako vymalované, které kolem něj šlo jak na přehlídce .. a jak zareagoval? VV jsou malá strana, která připomínají spíš soukromou firmu, firmu která byla založena za jediným účelem, a to participovat na rozdělování státního rozpočtu. V tomto ohledu bude během tohoto volebního období asi nejvýkonnější firmou a budou vzorem pro ty další, co si přijdou pro kořist jako oni.

0/0
8.3.2011 20:33

JaB

Re: A tím by měla kauza " Drobil " končit ?

JaB  -- zatím jsem nenabyl dojmu, že by co John řekne se ukázalo jako nesmysl, nebo lež a již vůbec se necítím být kompetentní hodnotit, zda-li John je, nebo není schopen něco vést. Mohu jen věřit, že ano a to právě proto, že má v "erbu"  boj s korupcí a zlodějnami, tedy to, co nás jako stát dostalo ke dnu. Nemám -li se stydět za to, že jsem občan tohoto Česka, nemohu apaticky přihlížet, jak se vůkol krade a jak se nespravedlivě stát chová k poctivým lidem a jak ke zlodějům. Aby se tak nedělo, musím hledat pomoc u takové politické strany, která věc ofic. chce řešit a má k tomu alespoň nějakou politickou sílu. V současné situaci nevidím k tomu jinou stranu ( sílu ), než VV v čele s Johnem - zklame-li ( jako zklamaly minulé strany za 21 let )  zahyne. Má-li někdo jiné, lepší protikorupční  řešení než Johna, ať to zde sdělí, rád se nechám přesvědčit, ale nestojím o nabídky, že na př. KSČM by to vyřešila a pod. Proč nevěřím vládním ODS a TOP pro délku příspěvku nemohu sdělovat.

0/0
9.3.2011 10:32

Michael Gardner

Jestli je ten Poul,který si myslím,že je,

tak nazdar hodiny;-)!!EU

0/0
8.3.2011 15:50

wejcednes

Mlčanie je ešte dobrá vlastnosť.

Bohužiaľ, že sa toho nedržia častejšie.:-)

0/0
8.3.2011 15:44

..Zmuda..

Ale jo.

Spáchali trestný čin. Nečas určitě.

0/0
8.3.2011 15:43

RaJon

a už je to tady

RaJon s Lesem už davají k ledu korupční jednání ......Rv

0/0
8.3.2011 15:41

glosař

Re: a už je to tady

Není trestným činem neoznámení zjištěné korupce? Skutečně v Kocourkově si "radní" nevidí na špičku nosu. A to tam nesedí žádný Cyrano.

0/0
8.3.2011 15:50

JaB

Re: a už je to tady

JaB-- i kdyby glosaři bylo prokázáno, že někdo něco neoznámil, tak by to na nic stejně nebylo, protože na nejvyšším místě policie seděl v té době nejvyšší zametač pod koberce nějaký Martinů, který nikdy nic nevyřešil.

0/0
8.3.2011 17:50

V.Poustka

Philipp Janýr na facebooku

Ke skupině se ke dnešnímu dni přidalo

120 občanů a mezi nimi i exponovaní sociální demokraté Zdeněk Škromach,

Jiří Dienstbier ml., Jiří Paroubek, Jan Hamáček, Jan Chvojka, dále lidé z

Mladých sociálních demokratů, někteří komunisté, levicoví liberálové.

0/0
8.3.2011 15:40

Madqwert _liberalni komunista

Re: Philipp Janýr na facebooku

A co má být? ;-D

0/0
8.3.2011 16:06

JaB

Re: Philipp Janýr na facebooku

JaB  -- také se připojuji  - a o co jde ??    neměl byste se jít přebalit ?

0/0
8.3.2011 17:54

Jsem v Ječný

Prokorupční vláda v čele s loutkovým premiérem Nečasem

je tragédií pro všechny běžné občany ČR ;-(

0/0
8.3.2011 15:34

RaJon

Re: Prokorupční vláda v čele s loutkovým premiérem Nečasem

R^

0/0
8.3.2011 15:40

reeh

Re: Prokorupční vláda v čele s loutkovým premiérem Nečasem

!R^R^R^!

0/0
8.3.2011 15:47

33anubis33

Stádo pitomců

jsme my, národe český hlavně je volte zas.

0/0
8.3.2011 15:33

Jarda Kužel - Slavoj Houslice

To je ale překvapení....

0/0
8.3.2011 15:33

JCage.

Jiri styd se!

nejakej Rakusak te predbeh. Rv

0/0
8.3.2011 15:32

JCage.

Re: Jiri styd se!

to te v Lihaci nepochvali.

0/0
8.3.2011 15:32

kuk....vykuk

Re: Jiri styd se!

Jéje zase jeden, který bez Paroubka žít nemůže.

0/0
8.3.2011 15:35

V.Poustka

Re: Jiri styd se!

ale Paroubek mu to podání diktoval:-)

0/0
8.3.2011 15:37

kuk....vykuk

Re: Jiri styd se!

No jasně ty jasnovidče;-D

0/0
8.3.2011 16:03





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.