Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Klausův úspěšný rok: Místo Topolánka má „svou“ vládu a euru se nefandí

Na konci osmého roku svého působení na Pražském hradě může být Václav Klaus spokojený. Má až nečekaně velký vliv na vládu, která loni vznikla. V politice už také není Mirek Topolánek, kterému nikdy nepřišel na chuť. S církví se shodl na řešení sporu o katedrálu svatého Víta. A stále větší podporu má jeho kritika eura.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

uska

Ano

je to totiž "jednička" jako byl Topolánek.ale musel ho zmrazit(nemán rád ani jednoho)ani Ty ostatní,kteří myslí pouze jen na sebe!!;-O

0/0
8.3.2011 20:50

DollyBastard

clanek, ktery se sem vubec, ale vubec nehodi

http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/jan-hnizdil.php?itemid=12427

0/0
8.3.2011 11:46

Zirkon

ztototožnit se Klausem není tak těžké

Pro  rozumně  uvažujícího občana  není nijak těžké ztototožnit  se  Klausem. 

Určitě  to platí  o  GO, Euru, politické korektnosti a  naposled  o důchodové reformě.

0/0
8.3.2011 9:29

BezPrace com

Re: ztototožnit se Klausem není tak těžké

A s tím, že neumí rozlišit špinavé peníze? S tím je také možno se ztotožnit? ;-D

0/0
8.3.2011 10:41

nafouknutá bublina

Re: ztototožnit se Klausem není tak těžké

R^R^R^

0/0
8.3.2011 14:22

Bílá růže

Co je to na "Hradě"za lidi?

Bože nás ochranuj před úmysly pana Klause po jeho prezidentování-zapojí se do veřejného života,i dnes je jeho působení jako hlava státu stále tím více neakceptovatelná.Rozsah jeho celoživotního ideologického myšlení je vskutku obsáhlý a rozmanitý-od extrémní levice až po extremistickou pravici,jak se to právě hodí.Stydím se za jeho výroky ke všemu,hlavně tam,kde vůbec neví o co jde,prostě je to děd Vševěd,ale takový člověk národu neposlouží a na postu prezidenta již dávno neměl být.Jsem Češka ,ale také Evropanka a absolutně nesouhlasím s jeho postojem k Evropské unii, jeho postoje jako hlavy státu, jsou pro slušné lidi neakceptovatelné.Své názory může projevovat ,ale jen za sebe nikoliv za národ,to by si jako prezident  měl uvědomit.Věřím a doufám,že příští prezident bude odvolatelný,ale vlastně nic horšího nás již nemůže potkat.;-)

0/0
8.3.2011 9:20

ToMiSoft

Re: Co je to na "Hradě"za lidi?

Jsem moc rád, že pan Klaus neodejde z veřejného života. Jsem na něj jako na prezidenta hrdý. Mám české a nikoliv evropské občanství. EU je socialistická organizace, která stejně - dřív nebo později - padne a to je okamžik, který budu oslavovat.

0/0
8.3.2011 9:52

BezPrace com

Re: Co je to na "Hradě"za lidi?

Také jsem hrdý na prezidenta, který získal titul Doc. za socialistický pamflet oslavující socialistické plánování, který si vyžebral i titul Prof., i když nikdy neodučil předepsaný počet hodin na VŠ. Jsem hrdý, že získal tolik čestných doktorátů z prestižních univerzit po světě, které navštěvoval za státní prachy a jsem rád, že za paníze ruských firem vydal přes 50 knížek ;-D

-

Jo a taky jsem hrdý, jakým způsobem byl zvolen a co všechno nasliboval komoušům ve sněmovně, že ho nakonec zvolili 8-o

0/0
8.3.2011 10:46

ToMiSoft

Re: Co je to na "Hradě"za lidi?

Mohl bych vás poprosit o doktorandskou práci p. Klause? Určitě ji máte a určitě jste ji četl, protože jinak byste určitě takovouhle věc nenapsal. Stejně tak jste určitě schopen doložit ono "žebrání", neodučení předepsaného počtu hodin na VŠ, peníze od ruských firem na 50 knížek a sliby komunistům za zvolení.

A nebo, že by to bylo opět jen ubohé šlapání po člověku, se kterým se vy sám nemůžete měřit a nejspíš mu závidíte, že v životě něco dokázal?

0/0
8.3.2011 11:03

BezPrace com

Re: Co je to na "Hradě"za lidi?

Najděte si to na webu. Jeden novinář marně pátral po jeho doktorandské práci, nechtěli ji mu vydat ani na fakultě a musel mít nějaké speciální povolení, neboť není volně dostupná. Nakonec mu to dali k nahlédnutí a co tam viděl, tak byla Klausova práce, kterou napsal za socialismu ještě v Prognosťáku. Povinné hodiny nemá odučené a přitom dostal titul Doc, to si také najděte. Nemíním to pro vás hledat, ale nebuďte tak naivní a zaslepený svým tatíčkem Klausem! 8-o

-

Jo, knížky mu sponzoruje Lukoil, to si taky můžete dohledat, proto ta jeho vstřícná politika vůči Rusku a všem těm oligarchům, kterým někteří říkají mafie.

-

Závist? Jste směšný? Co lze závidět ješitnému narcisovi? ;-D

0/0
8.3.2011 13:05

nafouknutá bublina

Re: Co je to na "Hradě"za lidi?

Co lze závidět ješitnému narcisovi? Možná právě to, že není před každým ze "západu" ohnutý až k zemi a nikomu neleze do zádele.

0/0
8.3.2011 14:27

ToMiSoft

Re: Co je to na "Hradě"za lidi?

Takže klasika - nečetl jste to, ale hlavně, že víte, co je náplní této práce. Stejně tak víte kulové, jestli odučil nebo neodučil. A další a další nesmysly. Prostě jste jen ubožáček, co závidí. Ale řekněte tatínkovi s maminkou - oni vám třeba koupí slona a nafouknou vám ho.

0/0
9.3.2011 8:05

slušný pravičák

Klausův úspěšný rok!

spojité nádoby;-)občan bude mít pás jako vosa!!

0/0
8.3.2011 9:01

Zirkon

Re: Klausův úspěšný rok!

Když už jsme  v tom vtipkování.

Zdalipak víte, že  český občan má  nejmohutnější  pas  v Evropě ?

PS: tím  nenaznačuji, že  souhlasím se  zvedáním DPH

0/0
8.3.2011 9:31

slušný pravičák

Re: Klausův úspěšný rok!

to neznamená že je také nejbohatší;-)

0/0
8.3.2011 10:50

BezPrace com

Klausův úspěšný rok? No nevím ;-)

Chybí mi tady základní informace o úspěšnosti Klause a to je počet nově napsaných knih a počet nově získaných čestných doktorátů ze zahraničních univerzit, kterými se tak rád pyšní náš milý pan profesor. Bez toho není možné porovnávat úspěšnost ;-D

-

Kdo že to patří vlastně mezi největší sponzory, co mu financují vydávání těch pamfletů? Tušíte správně 8-o

0/0
8.3.2011 7:40

dogi2

No, po Topolánkovi

je Nečas z bláta do louže. To, že se to Klausovi líbí, je jasné, může si s těmi pimprlaty dělat co chce. A euro? Já tedy euru fandím!

0/0
8.3.2011 5:39

Bouše

Re: No, po Topolánkovi

Hmm .... jakou má tvé fandění euru asi váhu? :-P

0/0
8.3.2011 6:18

dogi2

Re: No, po Topolánkovi

Když tě to tak zaráží, tak asi velkou, že? Jinak bys to přešel mlčením.

0/0
8.3.2011 6:22

nafouknutá bublina

Re: No, po Topolánkovi

Jenže, jak se říká, kdo mlčí, souhlasí - takže možná právě proto to nepřešel mlčením.

0/0
8.3.2011 14:30

sivtom

bože

Docela mě dostává, ale zároveň se mi potvrzuje jedna věc a to že češti si budou stěžovat ať se děje co se děje. Ať se stane co se stane vždycky to bude špatně. Ať by byl prezidentem kdokoliv vždy bude tím nejhorším prezidentem v historii. Lidi schopte se. Prezident má být morální autorita. I když se tady pořád oháníte nějakou přes 20 let starou privatizací tak pořád je to prezident a trochu úcty by neškodilo. Až se jednou Vy dostanete do nejvyššího úřadu republiky tak teprva budete moc mluvit. Ale teď když nějakej dělník támhle ve fabrice se sotva 10 000 hrubýho začne nadávát člověku který něco dokázal tak to je teprve vtipné.

0/0
7.3.2011 23:12

Kadem

Re: bože

hlavně nepodceňuj dělníky za 10tis. hrubého! Jinak souhlas..

0/0
7.3.2011 23:16

nepřítel topky

Re: bože

Krásný blábol. Dnes a denně se dozvídáme jak exprezidenti z jiných zemích jsou souzeni za úplatkářství, zlodějny atd. Jak to, že nejsou autorita?:-P

0/0
7.3.2011 23:16

nafouknutá bublina

Re: bože

Ještě mluvíme o prezidentovi, nikoliv o exprezidentovi.

0/0
8.3.2011 14:32

rentrn

Re: bože

Pokud ten dělník dělá poctivou práci, tak si ho nesmírně vážím. Myslím, že každému z nás by občas slušelo být dělníkem se "sotva 10 000 hrubýho... mnohým by se pročistil mozek

0/0
7.3.2011 23:20

Pavel Brno po smazání

Re: bože

R^ souhlas. Určitě si vážím nesrovnatelně víc práce dělníka u pásu, než týmu úředníků např. z ERU, kteří účelově vymysleli cenu kWh z fotovoltaiky.  Jenže já jsem pravičák a to se nenosí. Jednou to ale i dělníci pochopí a začnou volit místo ČSSD skutečnou pravici - ne socdemáky z ODS, nebo ultralevicovou DS, ale Svobodné nebo jinou stranu, která ctí přírodní zákony a nelže lidem do kapsy.   RvEU

0/0
7.3.2011 23:35

nepřítel topky

Re: bože

A kdo zaručí, že svobodní se budou chovat jako jiní? VV také slibovaly, ale jakmile se dostaly k moci, tak sliby byly zapomenuty. A tak je to v tomhle absurdistánu se všemi stranami.:-P

 

0/0
7.3.2011 23:42

ToMiSoft

Re: bože

To nezaručí asi nikdo. U žádné politické strany.

0/0
8.3.2011 10:00

Rodogon

Re: bože

Morální autoritou má být jako osoba která vzala iluze o "demokratické" budoucnosti milionům lidí a z prohnilé zlodějiny a korupce učinila stndard naší reality? Jsi asi spadnul z višně, ne?!? Dělníka co dělá za 10 tisíc fakt neznám, ale pokud někdo takový je, pak si jistě zaslouží aby mu tento neskromný syčák se poklonil až k zemi a ne naopak!

0/0
7.3.2011 23:20

dogi2

Re: bože

Klaus a morální autorita? Děláš si srandu? A co jeho pletky s dělnicí leteckého provozu? Né že bych mu záviděl, žádná kráska to nebyla a určitě jí učarovala hlavně jeho funkce, ale skutečně to byl vrchol morálního chování? Doporučuji si přečíst http://www.blisty.cz/art/57544.html, zejména pak to, co je v modrém rámci. Skutečně ve vztahu k p. Klausovi velmi poučné!

0/0
8.3.2011 5:50

nafouknutá bublina

Re: bože

A Vy máte pocit, že to byla sexuální aféra? Ale jděte. Bill Clinton to není.

0/0
8.3.2011 14:43

Kadem

hlavně že se máme dobře

vše ostatní je písek ;-)

0/0
7.3.2011 23:06

majorBorovicka

trošku úcty k panu presidentovi, přátelé

:-)

0/0
7.3.2011 22:55

rentrn

Re: trošku úcty k panu presidentovi, přátelé

nic proti úctě, ale celková nespokojenost je myslím nepřehlédnutelná, je jen otázka kde začít

0/0
7.3.2011 22:59

majorBorovicka

Re: trošku úcty k panu presidentovi, přátelé

a president je takový vděčný hromosvod, tak to prostě chodí, vím :-)

0/0
7.3.2011 23:01

rentrn

Re: trošku úcty k panu presidentovi, přátelé

ne, jsou věci se kterými s ním souhlasím - př. "ekologické ohlupování..., ale na druhou stranu mi přijde, že jako ekonom spíše selhal, což se neočekávalo...

0/0
7.3.2011 23:08

majorBorovicka

Re: trošku úcty k panu presidentovi, přátelé

dneska je turbulentní doba, napasovat na to nějakou teorii z knížek už prostě nejde.Což se týká nejenom Klause.

0/0
7.3.2011 23:10

vengeance666

Re: trošku úcty k panu presidentovi, přátelé

Ucta se musi zaslouzit. To neni jako v basnikach - "i kdyz ma blbec funkci zaslouzi si uctul. UCTA SE MUSI ZASLOUZIT, TA NEPRICHAZI Z FUNCKE PREZIDENTA. Podle tve logiky by jsme si meli vazit i soudruha Gottwalda, Husak atd. Soudruhu majore

0/0
7.3.2011 23:16

majorBorovicka

Re: trošku úcty k panu presidentovi, přátelé

dobře, koho z politiků si Vy vážíte více než presidenta? Jenom prosím nepiště "všechny":-)

0/0
7.3.2011 23:18

vengeance666

Re: trošku úcty k panu presidentovi, přátelé

UCTA SE MUSI ZASLOUZIT. V ceske politicke scene nikoho. A KDYZ UZ NEMUZEME OTEVRENE RICT SVUJ NAZAOR NA PANA PREZIDENTA, PAK BY NEBYL LEPSI NEZ KADAFI. Pamatujte si pane majore, ze i vas titul majora vam nezaruci uctu vasich vojaku. Vojaci si vazi velitelu podle jejich schopnosti a leadershipu. UCTA SE MUSI ZASLOUZIT!!!!!

0/0
7.3.2011 23:25

nafouknutá bublina

Re: trošku úcty k panu presidentovi, přátelé

U nás se bude plivat i na toho, kdo si úctu zaslouží, už jen proto, že je politik. Uvidíte, až bude zvolen nový prezident, do politiky přišli noví lidé a ani ti si úctu nezaslouží, byť by byli i svatí, protože je jim od začátku podsouváni, že šli do politiky "hrabat".

0/0
8.3.2011 14:50

ToMiSoft

Re: trošku úcty k panu presidentovi, přátelé

Souhlas. Úcta se musí zasloužit. A - dle mého názoru - si ji pan prezident Klaus zaslouží.

0/0
8.3.2011 9:58

vengeance666

Re: trošku úcty k panu presidentovi, přátelé

Spravne, to Je Tvuj nazor a Ja mam svuj. Tak si to kecneme.

0/0
8.3.2011 20:03

Joe_Black

Trochu se nám posunul od středu směrem nalevo

nechat se zvolit prezidentem s podporou komunistů, hlásat, že spolky a sdružení by do ničeho neměli kecat, uzurpovat si právo komentovat vše a všemu rozumět (ěm by úplně stačilo kdyby rozumněl ekonomii, ale ani to neí pravda), tvrdit, že režim by se položil sám  a ten správný postoj za komanšů byla pasivita. Fuj velebnosti. Jen se snaží zalíbit primitivním jedincům - ale jak je vidět, daří se mu to.

0/0
7.3.2011 22:49

Vím, že něco vím?

Re: Trochu se nám posunul od středu směrem nalevo

Divím se,že se nelíbí vám,podle textu a chyb jste dost primitivní jedinec.

0/0
7.3.2011 23:38

Winston77

Hodnocení Klause

Klausovi vyčítám nepovedenou privatizaci, absolutní víru ve volný trh a jeho přehnaný narcismus. Celkově ale musím Klause hodnotit kladně, za posledních 20 let je to asi jediný skutečný český státník, obhajující národní zájmy, který se nebojí říct ve světě svůj názor, ikdyž je to nepopulární.

0/0
7.3.2011 22:40

OK313

Re: Hodnocení Klause

Nechci polemizovat, ale jen se zeptat. Kde se privatizovalo lépe než ČR?

0/0
7.3.2011 22:45

nepřítel topky

Re: Hodnocení Klause

Všude.;-D;-D;-D

0/0
7.3.2011 22:46

OK313

Re: Hodnocení Klause

Nemělo to být Fšude?

0/0
7.3.2011 22:48

nepřítel topky

Re: Hodnocení Klause

To F teď používá naše korupční a zlodějská vláda. Co se má zdražit? FŠECKO.;-D

0/0
7.3.2011 22:51





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.