- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ministerstvo ze pripravilo standardy vzdelavani? A kdo konkretne, prosim pekne?
Nebylo to spis tak, ze ministerstvo NECHALO pripravit ...
varianta, kdy by otázky mohli vymýšlet kantoři mi přijde dobrá, nevím jak by to šlo technicky, ale jinak dobrý nápad - alespoň by si tím mohli pedagogičtí pracovníci trochu přivydělat - lepší než za to platit komerčním subjektům.
kWare potrebuje kseft jako prase drbani, viz jejich webova "prezentace", kterou slepil nejaky amater za dve piva.
Nedivte se, když může v Praze realizovat Opencard firma, zabývající se původně chovem a prodejem zvířat. Výběrové řízení, pokud vůbec bude, není o znalostech a odbornosti, ale o známostech a obálkách.
my jsme se ve škole učili spíš na testy - ten učitel dává test abc, druhý zas chce vypisovat tohle a tamto... Podle druhu testu se to člověk naučil, aby to napsal. Nezdá se mi, že by už na základce přišla myšlenka "učím se proto, abych to uměl/abych tomu rozuměl". Spíš "učím se to, protože je to blbost, ale bude to v testu/ve zkoušení, proto se to učím tak, abych prošel testem/abych u tabule něco řekl, víc mě nezajímá".
Opravdu se domnivate, ze to 1 promile zaku/studentu, kteri se ridi filosofii "učím se proto, abych to uměl/abych tomu rozuměl" nase skolstvi vytrhne? Odjakziva platilo, ze musi byt cukr a bic. Cukru od plysaku bylo az dost, ted prichazi bic / nejen na lenochy, ale i a hlavne na skoly, ktere davaly "vzdelani" za dochazku nebo "sponzorsky dar"
nVV nepochopiliy že takových kravin mohou plodit i 10 ks / deen a nic to nezmění na tom že lidé je mají za Veřejné podvodníky ,špiclující Bártolháře, JohnoZlodějě Oraprintské a že jdou nezadržitělně do kytek
Tohle ale není žádná blbost, nýbrž reformní trend ve školství prosazovaný postupně všude v EU. České školství potřebuje srovnávací mechanismy a pokud tu lidé na jedné straně řvou, že se nic nedělá a pak příjde Dobeš, který konečně začal vyvíjet aktivity, aby školství v ČR bylo podobné tomu v západní Evropě, tak tady lidé jako Vy nadávají absolutně bez argumentů...
pamatuji si že jedinná mast na kvalitu výuky byla ta, že za školní rok svého času navštívil hodiny ve třídě měsíc co měsíc ředitel , a dvakrát za rok inspektor.
Nikdo se tu ale nebaví o tom, jaké to bylo v chlupatém roce, když jste navštěvoval ZŠ a SŠ Vy...Nebuďte tak výrazně mimo mísu...
Já s tímto nápadem souhlasím. Dnes, kdy vidíme, jak se děti na ZŠ i SŠ flákají a učitelé nemají žádné rámcové programy, tak je nejlepší variantou právě testovat pomocí jednotných programů a s hlavní iniciativou samotných pedagogů, kteří se na tom systému budou aktivně spolupodílet, což mi příjde jako dobrý motivační faktor
Bohužel příspěvky ohledně placení úředníků a podobné mediální Kmentovské aféry myslím nijak nesouvisejí s reálnou diskuzí o vážném tématu jako je testování žáků
jen se na něm tentokrát přiživí víc firem. Ministerstvo školství je sice plné velmi až neobyčejně dobře placených úředníků, ale pro poměrně jednoduchý projekt testování znalostí musí na vše najímat externí firmy. To, co má udělat externí firma za desítky miliónů, by nepochybně zvládlo pár odborníků na ministerstvu za stotisícové prémie k platu taky. A ušetřené peníze by mohly jít na platy pracovníků ve školství.