Diskuze

Dobešův náměstek: Malé maturity můžou vymyslet kantoři „z Horní Dolní“

Ministerstvo školství chce pro testování páťáků a deváťáků vytvořit databázi s tisíci otázkami. Stále ale neví, kdo je vymyslí. Ve hře je varianta, že by je mohl tvořit jakýkoli učitel. Obří databáze by pak mohla sloužit i během roku, třeba pro čtvrtletní písemky. Školáci by si také mohli úlohy zkoušet on-line doma, tvrdí náměstek ministra školství Ladislav Němec.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

noboty666

4. 3. 2011 11:45
Standardy

Ministerstvo ze pripravilo standardy vzdelavani? A kdo konkretne, prosim pekne?

Nebylo to spis tak, ze ministerstvo NECHALO pripravit ...

0 0
možnosti

ostrá

4. 3. 2011 11:28
to se mi líbí

varianta, kdy by otázky mohli vymýšlet kantoři mi přijde dobrá, nevím jak by to šlo technicky, ale jinak dobrý nápad - alespoň by si tím mohli pedagogičtí pracovníci trochu přivydělat - lepší než za to platit komerčním subjektům. R^

0 0
možnosti

hnusil VIII. rozhazovač dukátů

4. 3. 2011 10:12
kware

kWare potrebuje kseft jako prase drbani, viz jejich webova "prezentace", kterou slepil nejaky amater za dve piva.

0 0
možnosti

topič elektrárenský

4. 3. 2011 12:15
Re: kware

Nedivte se, když může v Praze realizovat Opencard firma, zabývající se původně chovem a prodejem zvířat. Výběrové řízení, pokud vůbec bude, není o znalostech a odbornosti, ale o známostech a obálkách.

0 0
možnosti

hph

4. 3. 2011 9:48
Nevím jak jinde,

my jsme se ve škole učili spíš na testy - ten učitel dává test abc, druhý zas chce vypisovat tohle a tamto... Podle druhu testu se to člověk naučil, aby to napsal. Nezdá se mi, že by už na základce přišla myšlenka "učím se proto, abych to uměl/abych tomu rozuměl". Spíš "učím se to, protože je to blbost, ale bude to v testu/ve zkoušení, proto se to učím tak, abych prošel testem/abych u tabule něco řekl, víc mě nezajímá".

0 0
možnosti

noboty666

4. 3. 2011 11:41
Re: Nevím jak jinde,

Opravdu se domnivate, ze to 1 promile zaku/studentu, kteri se ridi filosofii "učím se proto, abych to uměl/abych tomu rozuměl" nase skolstvi vytrhne? Odjakziva platilo, ze musi byt cukr a bic. Cukru od plysaku bylo az dost, ted prichazi bic / nejen na lenochy, ale i a hlavne na skoly, ktere davaly "vzdelani" za dochazku nebo "sponzorsky dar"

0 0
možnosti

Zrcadlo Vaší Duše

4. 3. 2011 9:27
Každý den jedna Blbost Veřejná

nVV nepochopiliy že takových kravin mohou plodit i 10 ks / deen a nic to nezmění na tom že lidé je mají za Veřejné podvodníky ,špiclující Bártolháře, JohnoZlodějě Oraprintské a že jdou nezadržitělně do kytek

0 0
možnosti

scents

4. 3. 2011 9:34
Dobeš jde s evropským trendem

Tohle ale není žádná blbost, nýbrž reformní trend ve školství prosazovaný postupně všude v EU. České školství potřebuje srovnávací mechanismy a pokud tu lidé na jedné straně řvou, že se nic nedělá a pak příjde Dobeš, který konečně začal vyvíjet aktivity, aby školství v ČR bylo podobné tomu v západní Evropě, tak tady lidé jako Vy nadávají absolutně bez argumentů...

0 0
možnosti

Zrcadlo Vaší Duše

4. 3. 2011 9:14
Blbost Veřejná tzv Bobšovina -Dobšovina

pamatuji si že jedinná mast na kvalitu výuky byla ta, že za školní rok svého času navštívil hodiny ve třídě měsíc co měsíc  ředitel , a dvakrát za rok inspektor.

0 0
možnosti

scents

4. 3. 2011 9:36
a koho zajímá ta Vaše zkušenost z roku raz dva?

Nikdo se tu ale nebaví o tom, jaké to bylo v chlupatém roce, když jste navštěvoval ZŠ a SŠ Vy...Nebuďte tak výrazně mimo mísu...;-D

0 0
možnosti

orwelg

4. 3. 2011 8:58
jimi jimi pozor TUNEL!

!!?8-o

0 0
možnosti

scents

4. 3. 2011 8:51
Testování je správné

Já s tímto nápadem souhlasím. Dnes, kdy vidíme, jak se děti na ZŠ i SŠ flákají a učitelé nemají žádné rámcové programy, tak je nejlepší variantou právě testovat pomocí jednotných programů a s hlavní iniciativou samotných pedagogů, kteří se na tom systému budou aktivně spolupodílet, což mi příjde jako dobrý motivační faktorR^

Bohužel příspěvky ohledně placení úředníků a podobné mediální Kmentovské aféry myslím nijak nesouvisejí s reálnou diskuzí o vážném tématu jako je testování žáků

0 0
možnosti

topič elektrárenský

4. 3. 2011 8:41
To vypadá, že se nám tu rodí INDOŠ 2,

jen se na něm tentokrát přiživí víc firem.  Ministerstvo školství je sice plné velmi až neobyčejně dobře placených úředníků, ale pro poměrně jednoduchý projekt testování znalostí musí na vše najímat externí firmy. To, co má udělat externí firma za desítky miliónů, by nepochybně zvládlo pár odborníků na ministerstvu za stotisícové prémie k platu taky. A ušetřené peníze by mohly jít na platy pracovníků ve školství.

0 0
možnosti