Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Na dálnici D1 u Prahy bouraly tři kamiony, šest hodin komplikovaly dopravu

Řidiče přijíždějící do Prahy po dálnici D1 čekalo celé dopoledne popojíždění v koloně. Důvodem byla ranní nehoda tří kamionů na 1,5. kilometru. Provoz se podařilo obnovit až po třinácté hodině, po více než šesti hodinách.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

modryblazen

Vy profíci z povolání

chtělo by to více používat hlavu když točíte volantem:-P

0/0
3.3.2011 14:04

danny47

Podle místa....

Upřesnil bych místo nehody - ne kousek od sjezdu na Chodov ale kousek od "nájezdu" z Chodova - tak bych se nedivil, kdy by to tam nějaký spěchající manager poslal tomu prvnímu kamionu z "před čumák"...

0/0
3.3.2011 10:35

rytíř Smyl Flek z Nohavic

Re: Podle místa....

řidiče kamionu je třeba ztrestat!

0/0
3.3.2011 10:47

Sprintujici.stonozka

Re: Podle místa....

propadnutí hrdlem!

0/0
3.3.2011 14:06

Slepá Křišťálová Lupa

Pokrok nezastavíš

To je dobře, že už bourají jen kamióny a nikoliv jejich řidiči. 8-o

 Nebo se to nesmí v zájmu politické korektnosti o řidiči napsat? ...

0/0
3.3.2011 10:00

topek2

Re: Pokrok nezastavíš

..no je to vlastně minorita a o té se nepíše ,takže v pořádku.A Vy si dejte pozor minimálně na dukáty,za takovéto "štvavé" příspěvky!!!  ;-D;-)

0/0
3.3.2011 11:58

Pikolik

MHD

Ja jezdim po Praze MHD a jsem v pohode. Autem jedu jen kdyz poterbuji neco prevezt. Nechapu lidi co jezdi do prace autem...8-o

0/0
3.3.2011 9:14

forest68podruhe

Re: MHD

asi proto, ze nebydli v Praze, ale celkem dnesni kolonka trochu jela R^

0/0
3.3.2011 9:17

Svent

Re: MHD

To sou ale blby reci, ja do prace chodim pesky, mam to asi 25m, ale chapu lidi co do prace museji jezdit at autem nebo tramvaji

0/0
3.3.2011 9:18

MerlinMagic

Re: MHD

Jsou i jiná města a vesnice Pikolíku nechápavý.

0/0
3.3.2011 9:22

garii v16.0

Re: MHD

Já jezdím po Brně taky MHD, ale nevím o žádné šalině, která jede do Prahy. :-/

0/0
3.3.2011 9:26

mikunited

Re: MHD

Já do práce nechodím vůbec a nechápu lidi co chodej do práce. Pikolíku ty máš dost ;-D

0/0
3.3.2011 9:30

REMET

Re: MHD

Dikybohu vase nechapani nikoho nezajima :-)

0/0
3.3.2011 9:37

Hekynen druhý

Re: MHD

Pracuji z domu. Nechápu lidi, co jezdí/chodí do práce...:-P

0/0
3.3.2011 9:48

Rosomak

Za tu nehodu mohou najíždějící auta z přípojného pruhu

Protože najížděcí pruh je krátký (neodpovídá normě), kromě toho někteří řidiči v rychlosti 60 km okamžitě přejíždějí přes plnou čáru do prvního pruhu a další za ním to hrne přes něj do prostředního.

Neustále nebezpečná situace, ti Pepíci z Práglu vůbec nechápou, že se tam jede 130 km nebo že kamiony jedou 80 km, jsou zvyklí jezdit po Praze a ty dva km po dálnici řítící se 80 km je pro ně maximum.

Zavřít nájezd či dát ceduli že je dálnice placená. Vůbec nechápu, proč tu zůstala výjimka. Teď se tu hrne veškerá doprava z R1 místo po Jižní spojce, hustota dopravy je zde ke 200.000 autům denně.

0/0
3.3.2011 9:09

forest68podruhe

Re: Za tu nehodu mohou najíždějící auta z přípojného pruhu

uz vcera tam byla bouracka 8-o8-o

0/0
3.3.2011 9:18

pufina

Re: Za tu nehodu mohou najíždějící auta z přípojného pruhu

Tak,k té tvé poslední větě-k tomu ještě já nechápu proč zrušili cestu po vodě nebo po kolejích kdy už nějaký kompetetní de.bil přijde na to,že je to o bezpečnosti lidí a divím se i pojišťovnám,že to nějak neošéfujou ty radši zvednou pojistné ženám i když jejich nehodovost je minimální(jezdí víc mužskejch)ale v dalším případě by se nenapakoval Kapsch,jen ať se plní mýtná kasička.Byly doby kdy jezdily narvané nákladní vlaky a lodě plné zboží.Koleje se tak rychle neopotřebují a stát kdyby byl chytrej tak si dráhy nechá jako zlatou slepičku.Takhle platí předražené státní zakázky na opravu a stavbu dálnic.Ať jdou s celou ekonomikou do tam....

0/0
3.3.2011 9:22

mam.kvalitni.nazory.2

Re: Za tu nehodu mohou najíždějící auta z přípojného pruhu

nejde o to, ze jezdi vice muzskych ale o to, ze k pomer je v neprospech zen. Zen sice jezdi o hodne malo, ale k poctu muzu maji vyzsi nehodovost. Sice mene smrtaku, ale zato vice nehod v pomale rychlosti, tudiz pojistovnam zpusobuji vetsi skody.

0/0
3.3.2011 9:40

pufina

Re: Za tu nehodu mohou najíždějící auta z přípojného pruhu

včera jsem v tv viděla graf který říkal opak a zdůvodňovali to tím,že ženy opravdu málo sedí za volantem když je nehoda.Málo žen potřebuje vozidlo k výkonu zaměstnání,tak nevím- prý jsou opatrnější a pokud způsobí nehodu je to víc vidět proto že u mužů už je to normálka.;-)

0/0
3.3.2011 9:57

mam.kvalitni.nazory.2

Re: Za tu nehodu mohou najíždějící auta z přípojného pruhu

to je tim, ze typicky prazsky pepicek je veden k tomu aby jezdil pomalu a aby svoji pomalosti vychovaval ostatni ridice. Taky mu je doporucovano nedivat se do zrcatka, jen se bezohledne vetrit do leveho pruhu.

9 z 10 diskuteru idnes tohle chovani schvaluje.

0/0
3.3.2011 9:38

pufina

Re: Za tu nehodu mohou najíždějící auta z přípojného pruhu

nejsem pražák a můžu ti říct že vždy po nutném projetí Prahou mám po vyjetí z ní vlasy jak po elektrickém hřebenu a na prvním odpočívadle si dám panáka,ještě že můj šofér je profík a nechtěj slyšet jeho poznámky směrem k některým řidičům

0/0
3.3.2011 10:02

danny47

Re: Za tu nehodu mohou najíždějící auta z přípojného pruhu

Zejména těm s venkovskou eSPéZetkou, že.. ;-)

0/0
3.3.2011 10:35

Noční pták

Re: Za tu nehodu mohou najíždějící auta z přípojného pruhu

Tak tady musim oponovat. Tim najezdem jezdim denne do prace a vetsina pak co tam najizdi 50-60 km/h ma znacku S, M, B ci T. Jde o tydenni najemniky z JM a naprosoto nechapu proc za znackou konec mesta nezrychli. V tom miste bude jeste hodne nehod, pokud se tam nenauci najizdet v dostatecne rychlosti.

0/0
3.3.2011 10:03

tx999

Re: Za tu nehodu mohou najíždějící auta z přípojného pruhu

Ja bych pridal jeste jednu poznamku: cca 2 roky zpatky se cast mezi OC na Chodove a sjezdem na Opatov a Haje rekonstruovala. Tak nejak jsem si rikal, ze treba v ramci rekonstrukce v tomto useku udelaji ctyri pruhy v obou smerech, coz si myslim, ze by hodne pomohlo. Bohuzel se tak nestalo. A najezd od Opatova na D1 za moc nestoji, je pomerne kratky a nebezpecne situace se tam deji kazdou chvili, nastesti tam nemusim moc casto jezdit.

0/0
3.3.2011 11:03

joohanka

Re: Za tu nehodu mohou najíždějící auta z přípojného pruhu

Dle zdravého rozumu je to místo, kde by a) měla být omezená rychlost (80km pro osobáky, 60 pro kamiony), b) připojovací pruh lépe vyřešen (delší, jiný úhel nájezdu), c) bylo by vhodné zaměřit se na toto místo v rámci dohledu PČR. Řidiči jsou takoví a makoví, je nutné s tím počítat.

0/0
3.3.2011 12:12

tx999

Re: Za tu nehodu mohou najíždějící auta z přípojného pruhu

To je druha vec. V soucasne situaci by to tak byt asi melo (stacilo by jenom posunout ceduli hl.m. Praha pred tento najezd a bylo by vyreseno)

0/0
3.3.2011 13:01

suarez

Nova nemoc - "Prazska zacpa"

Se nedivim kamaradovi, ze kdyz ma v Praze nejaky dulezity jednani tak jede radsi den predem ;-D

0/0
3.3.2011 9:00

bugr

hele

jogurty nebo pečivo

0/0
3.3.2011 8:53

dracekvo

.

To maji z toho jak jezdí na sobě přilepený.

0/0
3.3.2011 8:38

Leinad

Re: .

Luxusní mýtná mikrovlka k tomu motivuje.

Jenom pak občas ten první nechce platit za všechny, tak trošku zpomalí.

0/0
3.3.2011 8:48

Magiland

Re: .

:-) jako myslíš, že ho zamrzí, že je JEDINY, kdo platí ?? (protože pochopitelně v tom případě ostatní jedou ZDARMA, nikoliv za jeho peníze)  ..:-)

0/0
3.3.2011 8:54





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.