Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Střelec z Bratislavy byl podnapilý a zfetovaný, odhalila pitva

Ľubomír Harman, který loni v srpnu v bratislavské Devínské Nové Vsi vyvraždil rodinu v sousedním bytě a další ženu smrtelně zranil, byl podle výsledků pitvy v době útoku podnapilý a zfetovaný. V krvi měl půl promile etanolu a také aceton. Motiv jeho činu i nadále zůstává opředený tajemstvím.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

MG42

zadny alkoholik, co je to za blbost?

je jasne ze pan Harman nebyl zadny alkoholik nebo fetak. to je uplna blbost. Nejspis si dal panaka nebo dva "na kuraz" aby byl v lepsi kondici k akci ke ktere se zjevne velmi dobre pripravil. taky je zcela jasne proc udelal to co udelal. ja nechapu proc se pise o obetich atd; on se stal nedobrovolne obeti svych prisernych sousedu. normalne mu ruply nervy jak se hezky cesky rika. mel ty pakaze uz dost, a nevedel jak dal. jedinou chybu udelal ze si vzal jenom vz.58; ale asi to pak uz bylo jedno, on mel spadeno jen na sousedy a ne na celou cikanskou komunitu na tom sidlisti. zjevne to bylo velmi osobni

0/0
3.3.2011 23:31

prolhaní novinári

Takže prostě pohodář?

0/0
3.3.2011 17:00

UPA Laborec 20

tak to shrnu, aby bylo jasno

Harmana se v zadnem pripade nezastavam. Byl to pravdepodobne sociopat a psychopat. Tolik k jeho osobe. Rozhodne ale neminim adorovat ani rodinu, kterou vyvrazdil. Ze to nebyli zadni beranci, to vi kazdy, kdo to CHCE vedet a videt. Fascinuji me pseudohumanisti, kteri nasazuji psi hlavu jen a pouze nackum. Je to stejne sociopatologicka skupina zrovna tak jako vsichni ti tzv. neprizpusobivy obcane. Pokud nad tim budeme privirat oci a resit to, dopadne to spatne. Na rozdil od vyse zminenych "humanistu", kteri nam rozdavaji hrabeci rady, jsem mel tu cest videt na vlastni oci ty lokality, kde ti neprizpusobivy dokazi prizpusobit k obrazu svému - Chomutov Dukelska, Kadanska, Pisecna... Most, Chanov... Usti, Brezno...

0/0
3.3.2011 15:52

UPA Laborec 20

Re: tak to shrnu, aby bylo jasno

... Litvinov, Janov, atd.

0/0
3.3.2011 15:54

Bad Ass

To je síce všetko krásne...

Slovenská polícia si predsa musí niečím ospravedlniť absolútnou neschopnosť zasiahnúť efektívne,

terajší policajný šéf Spitchiak má iba plnú hubu hrdinstva. Zatvárať teenagerov za dva jointy - to je celá práca polície SR, keď dojde na takéhoto magora vidíte ako to dopadne.

0/0
3.3.2011 14:48

Scarlett O Hara

podnapilý a zfetovaný

...a to zjistili půl roku po činu ? :-/:-/Rv Nějak se mi to celé nezdá Rv

0/0
3.3.2011 14:20

..hovoří CML..

Re: podnapilý a zfetovaný

málo patologů-hodně nebožtíků;-D

0/0
3.3.2011 14:22

sampis

Re: podnapilý a zfetovaný

To někde psali? O tom půl roce?

0/0
3.3.2011 14:30

nino.miguel

...

takovej vypitej dement a kolik ma obhajcu. Asi mistni exdiskuter

0/0
3.3.2011 11:42

Tomáš22

fetka?

Jak je to možné? Vždyť všichni tvrdili, že to byl mírumilovný vlastenec a hrdina. ;-D;-D

0/0
3.3.2011 10:11

sampis

Re: fetka?

Oni to tvrdí pořád a výsledky vyšetřování jednoduše označují za falsum.

0/0
3.3.2011 10:17

biggles

Re: fetka?

a kteří všichni? S kým to chodíš chlastat? 8-o

0/0
3.3.2011 10:17

JirkaVonErzgebirge

Re: fetka?

V krvi se zjistil alkohol a aceton. Tečka. Feťáka z něj udělali novináři, protože netuší, že se aceton v krvi může objevit i u zdravého člověka přirozenou cestou.

0/0
3.3.2011 10:22

Hynek Vilém Jarmila reloaded

Re: fetka?

Půl promile alkoholu v krvi ukazují na dva panáky rumu a aceton má různé zdůvodnění, nicméně se aceton nefetuje, bolí z něj akorát hlava. Fetuje se toluen a ta "konzumace" není nic moc. Celkově to vychází asi tak, že si prostě dal něco na kuráž a šel na věc. A ten aceton - mohl pít už déle, být diabetik, mít poruchu metobolismu ... nikdo neřekl, kolik acetonu tam bylo.

Jestli je fetka každej, kdo má v krvi 0,5 promile, tak jsme národ feťáků. Je to jen pokus státního aparátu najít jednoduché vysvětlení a očernit toho střelce. A novináři jen hrají jejich hru a manipulují se čtenáři. Je tak snadné někumu dát nálepku jen proto, aby se nedalo říct, že selhala policie, sociálka, majitel bytu - magistrát a v podstatě celý státní systém? Že tomu člověku roky nikdo nepomohl?

0/0
3.3.2011 10:56

sampis

Fascinjí mě dvě věci,

přesvědčení diskutujících, že vyšetřovatelé je seznamují s výsledky průběžně a pitevní správa putuje prvně do novin a až pak k vyšetřujícím orgánům. A tou druhou je to, že stačí, aby byl útok směřován na cigány a všichní "vědí". To že nepostřílel jen cigánskou rodinu, jaksi taktně zamlčují. Je třeba pachatele očistit, aby nám zapadal do obrázku "mstitele". Varianta magora, který se rozhodl zastřílet do lidí a vybral si právě díky společenskému klimatu "ty zlé" (srovnejme s často se vyskytujícím bezdůvodným napadením bezdomovců, či s konáním sériových vrahů, vraždících výhradně prostitutky) pro jakus takou omluvu.

0/0
3.3.2011 10:05

Hynek Vilém Jarmila reloaded

Re: Fascinjí mě dvě věci,

A možná to je zoufalství, protože zákony nedokážou lidi ze sociálního dna donutit, aby se chovali slušně a neobtěžovali ostatní. Pro tyhle ubožáky je i kriminál hotel.

0/0
3.3.2011 10:09

sampis

Re: Fascinjí mě dvě věci,

Jaké zoufalství?  Já tomu nějak dost dobře nerozumím. Všichni ti, co oslavují vraha, pravděpodobně bezproblémové rodiny, ale nejen nich, chamí problém s lidmi ze sociálního dna? Jak je to možné? Co vede střední třídu žít v lokalitě sociálně slabých, či asociálů? Masochismus?

0/0
3.3.2011 10:16

Hynek Vilém Jarmila reloaded

Re: Fascinjí mě dvě věci,

Dědictví komunistů,kteří cíleně sestěhovávali lidi z různých společenských vrstev dohromady a likvidovali dobré a špatné čtvrti. Jak by se jinak třeba na pražských Vinohradech nebo i Vršovicích ocitla cikánská menšina, která pak dodnes terorizuje a obtěžuje normální obyvatele. Na tom slovenském sídlišti to bylo asi stejné - hodně lidí tam dostalo služební byt a tyhle sociály tam prostě nastěhovali do státního ... 

A kdyby se náhodou někdo chtěl z toho cikánova odstěhovat, tak na tom bude docela hodně bit po finanční stránce - buď bude strašně moc doplácet za výměnu nebo starý byt pustí bez náhrady a koupí si nový byt/dům za hotové.

0/0
3.3.2011 10:41

sampis

Re: Fascinjí mě dvě věci,

Tak podle informací zmasakrovaná rodina nepatřila k problematickým, tady má vaše teorie značnou trhlinu. Jak jsem uvedl níž, vždy je možnost se odstěhovat. Ano, znamená to finační náklad a nalezení práce, ale tak to je vždy.

0/0
3.3.2011 11:03

UPA Laborec 21

Re: Fascinjí mě dvě věci,

NELŽI !!

0/0
3.3.2011 14:14

sampis

Re: Fascinjí mě dvě věci,

Je to v článku. Máš jiné informace?

0/0
3.3.2011 14:30

UPA Laborec 20

Re: Fascinjí mě dvě věci,

iDnes ? Tezko. Bernou minci je reportaz TV MARKIZA Lampareň z roku 2005. Napriklad. A nedelej ze mne rasistu. Harman pro me hrdina zadnej neni. Ale rozhodne kvuli tomu nebudu obhajovat ty, ktere zavrazdil

0/0
3.3.2011 15:33

JirkaVonErzgebirge

Re: Fascinjí mě dvě věci,

Mě spíš děsí, že jsme tady s podobným názorem sami. Pochybuju, že by obhájci toho magora vzali do ruky Tactical a šli to zopakovat. Ale vytváří okolo něj auru hrdiny a je jenom otázka času, kdy zase někomu rupne v bedně a půjde si vystřílet svých pět minut slávy.

0/0
3.3.2011 10:11

sampis

Re: Fascinjí mě dvě věci,

Ano. Také mě to děsí. Protože tito lidé jsou nakloněni jednoduchým řešením, a ty, jak máme po pár tisíci letech empiricky zjištěno, nefungují a nepřinášejí požadovaný efekt.

0/0
3.3.2011 10:20

Hynek Vilém Jarmila reloaded

Re: Fascinjí mě dvě věci,

Problém je, že legislativa a také asi liknavost státního aparátu nenabízí jiné řešení než tohle krajní. Prostě policie, sociálka ani vlastník bytu (asi město) s těmi lidmi nehne a oni už nemají kam klesnout. Z jejich pohledu nemůže být hůř. A společnost jim buď může platit rentu, aby (tolik) nekradli nebo je doživotně izolovat. Obojí jsou extrémy, nikdo nechce ani jedno. A tak se strká hlava do písku a čeká se až to někdo nevydrží a rupne mu v kouli. Pak jsou všichni hrdinové. Copak si myslíte, že všichni obyvatelé severních Čech jsou náckové? Proč koukají na holohlavce z DS jako na spásu? Protože nikdo jiný jim pomoci nechce a neofašouni se vezou na téhle vlně zoufalství. Čím delší bude nečinnost státu, tím horší bude reakce většinové populace, to už je prostě mechanismus pogromu. Teď jen čekáme, až bude napětí dost velké a přeskočí jiskra. Taky mi to je proti mysli, ale pseudohumanistické diskuse to nevyřeší.

0/0
3.3.2011 10:47

sampis

Re: Fascinjí mě dvě věci,

To samozřejmě není pravda. Zásadním probléme cigánské otázky je naopak vytváření uzavřených ghét, tedy opak toho co tvrdíte.  I kdyby to byla pravda, tak samozřejmě prvotním řešením je se odstěhovat. To, že na tom budu "finančně bit" je sice možné, ale to platí vždy. Cena bytu či domu je dána lokalitou. 

Renta, aby nekradli se jmenuje sociální dávky a samozřejmě principielně nejde jen o cigány, ale o všechny bez rozdílu.

Problém nečinosti státu je někde jinde. Je v tom, že řešení asociálů a obecně sociálně slabých skupin, navíc ještě podpořeno rozdílnou národností, je v dlouhodobé práci (vzdělání, integrace atd.). Tyto projekty jsou jednak relativně drahé, protože musí být plošné, ale hlavně, jejich výsledek je na generace, což je v příkrém rozporu s potřebami politických stran, které jsou krátkodobé, maximálně střednědobé.

0/0
3.3.2011 11:01

Hynek Vilém Jarmila reloaded

Re: Fascinjí mě dvě věci,

Jen by mě zajímalo, kde vezmete ty bílé dobrovolníky, mezi které chcete ty indočechy integrovat. A pokud někam nastěhujete indočeskou rodinu, tak ostatním obyvatelům jen snížíte kvalitu a cenu bydlení - protože cenu dělá trh a nikdo s nimi bydlet v sousedství nechce. A pak mají ti slušní na výběr - buď roky trpět a nebo si připlatit a odstěhovat se. Proto také vznikají za městy satelity - lidé prchají ze sídlišť a jiných lahůdkových čtvrtí.

Snad to uvolnění regulace cen bytů vyřeší, zase vzniknou lepší čtvrti, kde spodina nebude na nájem mít.

0/0
3.3.2011 11:16

Isaac Rokosowski

Re: Fascinjí mě dvě věci,

Jen by mě zajímalo z čeho vycházíte? Bydlím v Litvínově, mimo toho že je Janov v novinách přehnaně zveličován, tu máme víc lokalit kde žijí Romové, zhruba 25 rodin v jedné ulici nás bydlí, z toho 7 Romských rodin. Ani s jednou problémy nejsou, vycházíme snimy lépe než s většinou bílích sousedů, čím to je prosím? Když podle Vás platí co jste psal? A to není jen náš případ, v Litvínově je podobných, bez problémů lokalit mnoho, ačkoliv v novinách furt slyšíme jak nás Janov "terorizuje". Největší bordel za ta léta co tu jsem tu udělala právě DS a jejich pochody, kam se hrabou nějací Romové.

0/0
3.3.2011 11:29

sampis

Re: Fascinjí mě dvě věci,

Jak ukazují zkušenosti tuší z Nového Bydžova, nejsou problémy s malými komunitami. Problém je s přízchozími z ghét. Jinak, to co tvrdíte o nastěhování jedné rodiny samozřejmě není pravda. Problém jsou opravdu ghéra. Naopak, rozptýlení může vést k integraci. Nicméně,  v současné době jsou samozřejmě problémy vazeb již vytvořených právě v gétech. Další problém, na který upozorňují sami cigáni je generace, která dvacet let nepracovala. Ti co měli práci v roce 89 si ji jakžtakž udrželi, ale ostatní a mladí měli a mají problém práci získat. Samozřejmě jednak je problém ve vzdělání a jednak v latentním rasismu. Nevědomky jsme si tak vychovali část populace, která nejn že nemá pracovní náviky, ale díky spoustě volného času a malým příjmům, se přeorientovala na trestnou činnost, jako jsou drobné krádeže, kuplířství či dealerství.

0/0
3.3.2011 11:41

Hynek Vilém Jarmila reloaded

Re: Fascinjí mě dvě věci,

Chodil jsem do školy v Praze na Smíchově a pak v Nuslích a musím říci, že drobné krádeže, lelkování po ulicích a otravování ostattních lidí byl běžný jev. A určitě se nejdnalo o cikánské gheto,byli to cikáni sestěhovaní mezi Čechy do středostavovských činžáků z konce 19.století. Už tehdy se nedrželi moc zpátky, natož aby se snažili se vzdělat a pracovat. Dělali jen to nejnutnější, k čemu je režim donutil - asfaltéry, kopáče. Teď, když není o nekvalifikované pracovníky na trhu zájem, je jasné, že práci najdou bez výučního listu, neznalosti jazyků a bez čistého trestního rejstříku těžko.

0/0
3.3.2011 12:16

Isaac Rokosowski

Re: Fascinjí mě dvě věci,

Hezké, ovšem nic to nemění na mém tvrzení ani to v podstatě není odpověď.

"nikdo s nimi bydlet v sousedství nechce" já oponoval, že s mnoha Romy vycházíme lépe než s mnoha bílíma Čechama, ptám se čím to je? Když podle Vás vedle nich nikdo žít nechce? Mě to rozhodně nevadí, je mi jedno kdo tam bydlí, ale jak se chová je důležité ;-) Rozhodně mi jsou milejší než feťák, který střílí na sídlišti nevinné lidi, kterého zde mnoho lidí obhajuje Rv

0/0
3.3.2011 13:36

Isaac Rokosowski

Re: Fascinjí mě dvě věci,

Naprostý souhlas se sampis, je to obdobné jako s případem Vítkova :-/ Někdy se až děsím, co všechno jsou schopní Češi obhajovat.... Na bratislavském střelci rozhodně není nic obdivuhodného, či podobně. Byl to sobecký člověk, který si myslel že je v pořádku prosadit jeho zájmy na úkor zájmů a svobod jiných a nejspíše si myslel, že je v pořádku vzít "spravedlnost" do svích rukou. Ať byl problém soužití jakýkoliv, fyzicky ho nenapadli předtím a už vůbec ho neohrožovali střelnou zbraní.

0/0
3.3.2011 11:24

Bertiik

Nejen u diabetiků se vyskytuje v krvi aceton

Na vysvětlení - nejen u diabetiků se vyskytuje v krvi aceton. Taky vyšší míra stresu, vyšší tělesný výkon, ale i déletrvající nevyspání.

Což tam všechno mohlo být... ;-O

0/0
3.3.2011 9:42

biggles

Obsah lihu se dá snadno vysvětlit

v něčem ho museli nejspíš skladovat, když jim trvalo půl roku než se odhodlali k pitvě, ne?

A aceton? Kdo by se sjížděl acetonem?

0/0
3.3.2011 9:22

DanielPuschman

věřím naprosto všemu

"Ministerstvo vnitra vyvrátilo spekulace, že policie při zásahu zranila kromě útočníka i další lidi."

Ó ano. A co se týče alkoholu a drog, jak známo, nic nevylepší mušku jako být nalitý. To trefíte stodolu zevnitř klidně i jednou ranou z pěti, a ani nemusí být zavřené dveře.

0/0
3.3.2011 8:15

petr_12345

Re: věřím naprosto všemu

Jak také  zpochybňovat výnos Ministerstva Pravdy ?

Válka je mírSvoboda je otroctvíNevědomost je síla

0/0
3.3.2011 8:34

Isaac Rokosowski

Re: věřím naprosto všemu

Hezký Orwellův výňatek, škoda že u nás žádné ministerstvo pravdy neexistuje, pak by šlo možná něco zpochybňovat ;-D ;-D ;-D

0/0
3.3.2011 13:39

babacek

Střelec.

Po půl roku od incidentu tato zpráva spíš vypadá jako nepravda. Velice pochybuji, že by opilec a narkoman pod vlivem měl tak přesnou mušku. Motiv je znám široké veřejnosti jen se nesmí přiznat veřejně v médiích a tak se raději nepíše, že není znám.

0/0
3.3.2011 8:09

OrignalTrotl

Re: Střelec.

Možná v tom bude jistá analogie s Iraqem. Američané se taky dušovali, že je iraq vyzbrojen nuclearními bombama a výsledek? My ty bomby najdem i kdyby jsme je tam měli dovést. No a teď udělají z Bratislavského střelce feťáka a z postižených svaté.

0/0
3.3.2011 8:25

JirkaVonErzgebirge

Re: Střelec.

Motáte hrušky s buldozerama.

0/0
3.3.2011 8:29

babacek

Re: Střelec.

Pokud se nepletu šlo o chemické zbraně. A nadarmo jistě nevznikla přezdívka chemický Ali. :-)

0/0
3.3.2011 8:32

Isaac Rokosowski

Re: Střelec.

Často takto lžete? Šlo ochemické zbraně, které se i potvrdili, nebo čím prosím Saddám plynoval Kurdy?

0/0
3.3.2011 14:40

Isaac Rokosowski

Re: Střelec.

Motiv je znám a smí se veřejně přiznat - byl to duševní chudák, zlý člověk který si myslel že má právo zabíjet neviné lidi. To že většina Čechů ten motiv překrucuje a myslí si že si za to mohou Romové sami na věci nic nemění. Oni ho neohrožovali na životě, oni ho neohrožovali střelnou zbraní, nikoho! On ano, on byl agresor. On vraždil, ne oni. Věřím, že dostal co si zasloužil a nechápu jak se ho někdo může zastávat Rv

0/0
3.3.2011 14:49

babacek

Re: Střelec.

Motivem je dlouhodobé páchání psychického násilí které vyústilo v psychický zkrat a pak již to šlo. Není prvním ani posledním. Proto by se lidé měli zamyslet jak se chovají ke svému okolí.Každý tlak nevydrží.

0/0
3.3.2011 15:01

petr_12345

autor této lži se zjevně ani nechce podepsat

že ano, "iDNES.cz, ČTK"...:-/

0/0
3.3.2011 1:03

wrangler

Aceton?

Tak měl zřejmě cukrovku. A motiv? Jaká záhada? Už to prostě nemohl vydržet!;-€;-€;-€

0/0
2.3.2011 23:23

JirkaVonErzgebirge

Re: Aceton?

Ne, neměl cukrovku.

0/0
3.3.2011 7:35

babacek

Re: Aceton?

Ty si provedl vyšetření na cukrovku ???

0/0
3.3.2011 8:12

JirkaVonErzgebirge

Re: Aceton?

Jo a ještě jedno mi není jasný, co tak strašnýho mu provedla ta paní, která stála na balkoně a on jí jenom tak zastřelil? Ta byla taky nepřizpůsobilá? Byl to normální magor, kterýmu ruplo v bedně a teď se smaží v pekle.

0/0
3.3.2011 7:37

babacek

Re: Aceton?

Dost možná s takovými sousedy by se s tebe stal také magor. Rv

0/0
3.3.2011 8:13





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.