- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jezdím na motocyklu řadu letu a za každého počasí. Člověk, který navrhl tuto výkonostní hranici v životě seděl tak maximálně na babetě. Nedovedu si představit dva dospělé lidi, kteří si vyjedou na dovču se stanem a spacáky na motocyklu s výkonem do 35kW. To je naprosto šílené
Stejně tak nechápu, proč je věkové omezení mířeno pouze proti řidičům motocyklů a nikoliv automobilů. Je to snad důledek davové hysterie živené novináři v honbě za senzačními titulky, snahy o zviditelnění tajtrlíka s maserati nebo jen strach zatvrzelých automobilistů před něčím, co nechápou a čemu nerozumí ? Možná tři v jednom.
Ostatně tak to ve státě funguje vše....když o věcech rozhodují lidé věci neznalí. Tragedie na co se člověk podívá
Ne, je to protože u motocyklů končí větší procento nehod smrtí řidiče - logicky.
A nesnaž se tady mlžit, že osmnáctileté děcko ví něco o zodpovědnosti za řidítky motorky, která může jet 250 a je tak lákavé to vyzkoušet.
Nechápu, proč nejsou zavedena podobná pravidla i pro řidiče osobních aut, když už se tak starají o bezpečnost ovcí. Limity na výkon a hmotnost. Motorkář obvyke zruší jen sám sebe, ale takový nevyježděný mlaďoš v hovadském SUV vymete zastávku... Praxe v malém autě by jen prospěla.
Škoda, že se s tím nespláchne také řízení auta, ne po dálnici, v doprovodu dospělého, od 15-16 let.
Asi by to znělo jinak, než píšu, ale..
"Vyžadovaná dvouletá praxe na strojích o výkonu do 35 kW tak zpřístupní nejsilnější motorky už dvacetiletým řidičům"...clovek bude muset mit ridicak A2 udelanej v 18 aby si moch udelat Acko v 20 nebo bude muset mit opravneni ridit nejakou motorku do 35kW (tz ze by tam patrila skupina AM, A1)? Podle toho co se tu pise, bych si troufal tvrdit, ze v druhym pripade by slo delat Acko ve 20ti za predpokladu ze by clovek mel Becko udelany v 18ti, protoze Becko opravnuje drzitele k rizeni motoroveho vozidla skupiny AM
Autoškola kolikrát moc nenaučí, je potřeba se vyjezdit
Vím,že motorkáři se dělí do několika skupin i podle stylu motorky. A to na "machry"které to teprve čeká,v další skupině jsou ti co už to mají za sebou a bohužel někteří už si na motorku nesednou. Je ještě skupina těch,kteří jezdí na těžkých silných strojích a většinou pomalejší,pohodovou jízdou.Někteří motorkáři si chtějí posílit své ego riskantní, rychlou jízdou,většinou na dost zanedbaných strojích, ti druzí si potrpí na nablýskané,naparáděné stroje a pomalejší jízdou se rádi předvedou se svým po různých úpravách,originálním strojem.Statistiky o nehodovosti podle rozlišení motorek to moc neuvádí a hází všechny do jednoho pytle.
Kdo chce lítat na silné motorce tak muže od 12 let závodit na okruhu. Na běžnou silnici stačí i těch 35kw. To už uveze sebe , ženu a v sidecaru dítě a psa. Na co silnější stroj, když je dovoleno jet jen 80 km/h.
Pane, vy potřebujete zopakovat autoškolu jako sůl. Dle psaní jste už staršího data narození a neovládáte zákon o PNPK.
nad to se vyjezdit. Pro dobro vlastní i ostatních. Vyjezdit se z 50 na 125 a ve 24 letech přesedlat na silnější. Proč ne?
Já bych spíš místo toho všeho zavedl řidičák na kolo. Cyklisté jsou pohromou na silnicích.