- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
...hovoříme o "cizinci" i když se jednalo o "občana bývalého Sovětského svazu", který se vší pravděpodobností "zděs rabótajet gángstěrom", jak zjistila jedna televizní stanice méně přesr.ná , než (lž)iDnes Spěchal do svého podniku, kde mu kur.y začaly stávkovat. Co by nám báťuška v Moskvě řekl, kdybys me šířili takovéto nactiutrhačné správy o občanech našeho přítele nejvěrnějšího!
Vaše redakce
narazil na 70 leteho pirata v klobouku ve skoda 120 ktery se nediva do zrcatek a malem me naboural
Nezavedli soudruzi limit kvůli ropné krizi? Teď, v tržním hospodářství a cenou určovanou benzinovou stanicí je to jedno, ne?
V diskusi suverénně vedou zastánci omezený rychlosti, co volaj hned po popravě, i když na videu žádný ohrožení vidět není, ale na silnici už je to jiná....
určitě je rozdíl, pokud překročíš rychhlost o 10,20,30 km/h, tam opravdu v mnoha případech (tedy nikoli v obci) o nic nejde nebo pokud překročíš o více než 100 km/h, to už je podstatný rozdíl
Vážený pane Soukupe. Označení pirát začalo být v českých médiích používáno evidentně pro každého kdo překročí rychlost. Pirát znamená námořní lupič. Co ten řidič ukradl? Stejné "poslání" měli i bukanýři nebo třeba korzáři. Budete takto řidiče také titulovat? V německu s neomezonou rychlostí se jak víme jezdí i větší rychlostí a někdy i na horších dálnicích. V německu jede 215, ale v ČR je pirát. Samozřejmě porušil zákon, bezpochyby. Ale další rozdíl? Tzn., mimo jiné, že v německu jsou piráti zlegalizováni? Měli byste toto označení maximálně použít pro ty řidiče, kteří úmyslně ohrožují jiné, např. slavný Trpišovský s 2222. Možná, že se k mému názoru i někdo souhlasně připojí. Pro hnidopichy, neschvaluji porušování zákonů, neschvaluji označení pirát v případě překročení rychlosti.
To máte těžký. Jazyk se vyvíjí a přitom mimo jiné dává slovům dalším význam.
Nebi stejně tak protestujete, když elektronici mluví o švábu (integrovaný obvod) alektrikáři o šťávě (el. napětí či proud) a pod.
Kdysi byl ve spojených státech problém s odposlechy demokratických politiků a protože sídlo demokratické strany bylo v budově s poetickým názvem Watergate (vodní brána), dostala toto jméno i aféra kterou to odstartovala. Když měl po letech R. Regan prolémy s prodejem zbraní do Iránu, tak se aféra označovala írángate, přestože se o žádnou bránu nejdenalo. Dnes je skora akždá aféra něcogate a začas se to asi objeví ve slovníkách.
Můžete s tím nesouhlasit, můžete protestovat, ale nic s tím nenaděléte. Jazyk se vyvíjet bude, i když to občas bude směrem, který se Vám nebude líbit.
Kdyby chtěl, dostane z toho v pohodě 250. Tohle není žádné téma. A samozřejmě žádné pirátství.
Samozřejmě.
Možná potřeboval nutně na záchod, nebo - a to by ho omlouvalo jistě - bylo už i na to pozdě a chvátal do sprchy.
na pomerne dlouhym dvoupruhu, nevim proc hned pirat
v SRN běžná rychlost Jezdím tam až 180km/h, víc se bojím s nákladem a jen za sucha a neníli hustý provoz a frrrrrrnk, mě předletí leckerý novší BMW, nebo A6, A8
A výmluvy, že na to nemáme dálnice neberu, tam se tak jezdí neomezeně i ze Salzburgu, kde nejsou ani odstavné pruhy a je top ouzký docela, ale lidi tal hledí, používaj blinkry dopředu hodně a zpětná zrcátka!!!!!!!
Tím míním ty, co tady stále melou o úsecích bezpečných i pro rychlosti kolem 200 mám jedno doporučení. Račte si prosím něco nastudovat o technologii a konstrukci takovýchto staveb. Mimo jiné se snad dozvíte, pokud se vám to podaří pochopit, i něco o tom, čím vším je podmíněná maximální povolená rychlost na té které komunikaci. Těch faktorů je celá řada a mnohé z nich normálního člověka ani nenapadnou. Proto se tyhle obory studují na vysokých školách, víme. I těch nedávno diskutovaných 160 splňují jen některé nejnovější úseky. A to se i tam ještě musí občas přivírat obě oči, protože už je to skoro nadoraz. Tak či onak, 200 u nás nelze bezpečně jet nikde a to ani se sebelepším autem. Fyzika platí pro Bugati Veyron stejně jako pro ojetinu za 100kKč. Majitelé těch milionových aut si to ovšem nechtějí připustit a pak mají co dělat havrani.
Proč mít v místě, kde zjevně jde jet 210km/h omezní na 90km/h.
Ale tak je to na českých silnicích téměř všude - nesmyslně nízké rychlosti, a pak se všichni diví, že je nikdo nedodržuje. Pokud by snížené rychlosti byly tam, kde to smysl má, a tam se i měřilo, tak řidiči zpomalí. Pokud je to všude, nezbývá než to akceptovat jako jistou formu rulety
Stejně tak nechápu, proč je na dálnici 130, když naše slavná politická reprezentace tu jezdí přes 200.Kdyby tam bylo 160, považoval bych to za adekvátní. A to píšu i přes to, že normálně po dálnici jezdím 100kou (páč rychlejc to moc žere a dělá kravál)!
Tímto se nezastávám někoho, kdo jezdí 210, tuto rychlost nepovažuju za bezpečnou
To, že někdo s nějakým autem dokáže jet po určitém úseku silnice 210 ještě neznamená, že by to dokázal každý s každým autem. Proto omezení. Co se týká našich dálnic, tak na 160 vyhovují pouze nové úseky a to ještě ne všechny. D1 by se to rozhodně netýkalo.
Který nepoužívá blinkry, nedává přednost zprava, přechází mimo přechod, nedává jako chodec přednost tramvaji, blokuje levý pruh, .... raději na silnici, která byla dříve značená jako rychlostí (dnes do 130 chybí jenom svodidla a značky) postavíme radar a vyfotíme mercedesa.
U kolika % nehod bylo důvodem "překročení povolené rychlosti"?
(Ne že bych ho schvaloval, mezi 90 a 210 je trošku rozdíl, ale stále jsou tu horší piráti.)
Kolonku "překročení povolené rychlosti" u nehod pokud vím policie vůbec nevede. Naopak má univerzální kolonku "příliš vysoká rychlost" kam cpe téměř vše Jinak by se zjistilo, že zastavovat někoho kdo jede o 10km/h víc než říká značka, je pouhá buzerace