- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ale, bohužel pro některé, žijeme v roce 2011 a železniční doprava by musela vypadat zcela jinak, aby konkurovala autům nebo autobusům, protože obojí je kvalitativně někde úplně jinde. Alespoň v . Zaujalo mě ovšem, jak často je zde vyjádřen nesouhlas s rušením této tratě, která je přitom rušena pro nedostatek cestujících. Evidentně mnozí zde podporují železnici pouze slovně. Se současným stavem v ČR bych toto rušení příliš nespojoval, je to prostě vývoj, podobně jako nás již opustily parní vlaky, černobílé televize, nebo pevné telefonní linky (téměř).
- Provozovat dráhu a dopravu na ní může samozřejmě i někdo jiný, než ČD / SŽDC, z modelů Jindřichův Hradec (obojí vlastní soukromník) nebo Desná (trať vlastní svazek obcí, vlaky soukromník) bude zřejmě vybrán ten druhý. Snad se dopravcům bude dařit.
-ČD by mohly začít samy provozovat autobusy napájející důležitější tratě, protože udržovat speciální infrastrukturu pro pár vlaků denně je zbytečné a spotřeba nafty je srovnatelná.
Trasa z Netolic do Dívčic je opravdu hezká, jsem Ostravák a dodnes si vybavuji, jak jsem tudy před třemi lety vlakem projížděl... Vlaková osobní doprava je pro prostředí nejšetrnější a zároveň nejbezpečnější druh dopravy! Je třeba si to uvědomit a přijmout opatření, která železniční dopravu posílí a zvýhodní na úkor automobilové... Vždyť já vlakem jezdím rád.
Jetreba snizit zivotni uroven, aby lidi nemeli penize na auto a na benzin. To by zachranilo vedlejsi vlakove spoje. Jak ceske politiky a ekonomy znam, jiste se jim to podari.
Mno, pokud jde alespoň dva, je v celé řadě relací už cesta autem levnější.
při komerčně propagovaném stylu života. Pár lidí se přesune na silnici, klesne poptávka, uberou se spoje, další lidi jdou na silnici, uberou se spoje atakdále až nejezdí nic.
vyvinout a vxrobit menší motoráčky? Rovněž tak řešit i u autobusové dopravy. Je přece na hlavu padlé když na trati
jezzdí 5 prázdných vagonů. Stačil by jeden atypický malý motoráček . Ale asi když to nevynáší tak se to prostě zavře
a lidi ať si na....... u. Vše prolit ale hrdlem.
Obávám se, že menší motoráčky nepomohou.
Největší nákladovou položkou je údržba vozu, plat strojvedoucího a obsluhy trati. Nikoliv náklady na naftu menšího motoráčku..
Člověk s alespoň podprůměrným IQ chápe, že hromadná doprava se v Evropě bez dotací nedá provozovat.
Jak se to teď líbí lidem kteří ráti tuto službu využívali a přichází dnes o různé služby a slušné silnice.
rušit spoje pro nevytíženost si může dovolit jančura,ale rozhodně ne státní české dráhy
Takže dle tebe by tam ČD měly jezdit, ač si jejich služby na této trati nikdo neobjednal?
škoda, že se nemohou probrat naši předkové, kteří s nadšením stavěli "lokální tratě"....asi by nás pěkně nakopali !!!!!
je to jenom tím, že přestaly v Dívčicích zastavovat rychlíky