Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Lidé ze sídliště ve Veselí platí nájem, ale přesto jim asi vypnou teplo

Obyvatelé pěti panelových domů ve Veselí nad Lužnicí na Táborsku nejspíš zůstanou v současných mrazech bez tepla. Firma Amra, které byty patří a jíž lidé platí nájemné, totiž dluží dodavateli tepla téměř milion. Pokud Amra nezaplatí do pondělí, teplárna přeruší dodávky. Lidé už raději ze sídliště utíkají pryč.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

lemur1

Tak na Kypr

Utíkají na Kypr a na Panenské ostrovy. My jsme si tu republiku tak tak rozprodali, že i my co dnes píšeme takovéto úvahy asi taky budeme muset někam utíkat. Asi až zjistíme,že stát filuta prodal i naše pozemky a domy a že už si na to naše míří Kyperští a kdovíjací jiní koumáci s Klausovými dekrety a budou nás hnát jako svině před sebou.

0/0
28.2.2011 17:04

Santa1

Co asi napadne nájemníka?

Jedině, že báječná léta pod psa byla zlatá.

0/0
28.2.2011 12:01

Antonín, topič

Re: Co asi napadne nájemníka?

Báječná léta pod psa? Myslíte ty večery při svíčce, neboť vypadla rozvodna tam či onde? Nebo čtrnáctidenní oprava horkovodu? ;-D Nebo myslíte bydlení ve "znárodněných" činžácích a vilkách?

0/0
28.2.2011 12:26

realitservis

Re: Co asi napadne nájemníka?

Klid, Santa1 je zřejmě nevycválaný Grebeníčkův vnuk.

0/0
28.2.2011 13:09

barb.udo

Re: Co asi napadne nájemníka?

... po zrušení veškeré výroby je energie dost i na vývoz ...

... a chodit pro výplatu do banky je taky příjemnější, než makat ...

... jenže některé dluhy se platit musí ...

0/0
28.2.2011 13:30

jxd

Re: Co asi napadne nájemníka?

za takový kecy by se i Goebels styděl. Vážně se nestydíte napsat takovou šílenost při diskusi o potížích dnešních nájemníků?

0/0
28.2.2011 14:14

12mmmm12

V tomto bananistáně je možné všechno

;-D;-D;-D;-D

0/0
28.2.2011 9:28

Urb - Ledorubom v Meksike

Prosím už úpěnlivě, uvádějte též u postižených politickou

orientaci, jinak opravdu nejsem schopná se k tomu poctivě vyjádřit. Jak mohu vědět, zda ti obyvatelé sídliště jsou oběti, či přímo viníci nastalé situace? Já opravdu znám takové exoty, bydlící v paneláku na sídlišti, s autem 15 roků starou pelušinou, bez garáže pod oknem, kteří hákují na lince na směny a jejich největší povyražení je lahváč vypitý před sámoškou, ale přesto jsou "IN" a hlas o volbách dali knížeti. Já bych se opravdu nerada posmívala chudákovi, který do toho průšvihu spadl bez vlastního přičinění.

0/0
28.2.2011 1:25

Antiblb

Re: Prosím už úpěnlivě, uvádějte též u postižených politickou

Tak se (nic ve zlém) nikomu neposmívejte. Kritizujte. Jsme přeci češi. ;-)

"Polovinu vlastní firma z Kypru a o druhé polovině se možná ani neví, jestliže je to a.s.

Takže nájemníci jsou chudáci, ale bohužel, nemají šanci se bránit. Nebo možná mají, ale proti komu / čemu?

0/0
28.2.2011 13:31

Mozna Fcera i Dnes.cz

Ti lidi plati za energie komu?? Majiteli bytu?

V CR neziju, ale kdyz jsem se stehoval v UK, realitka mi rekla kdo tady dodaval elektriku, vodu dodavaji vsude pouze UU, tak bylo celkem lehke nahlasit cisla elektromeru a mohlo se zacit bydlet. Prachy platime primo dodavateli, realitka si bere svuj najem. V CR to tak nefunguje??8-o

0/0
27.2.2011 23:31

lopenik III - duveryhodny ctenar

Re: Ti lidi plati za energie komu?? Majiteli bytu?

jak dlouho nezijes v cesku, ze se tak ptas???

0/0
28.2.2011 2:00

Santa1

Re: Ti lidi plati za energie komu?? Majiteli bytu?

V článku se nepíše o elektrice, ale o teple. Měřič tepla je na patě domu a je tedy na majiteli domu, aby odebrané teplo rozpočítal na jednotlivé nájemníky a platil teplárně. Péče o regulérní měřiče tepla v každém bytě by byla dražší než celá služba.

0/0
28.2.2011 12:04

realitservis

Re: Ti lidi plati za energie komu?? Majiteli bytu?

No a v tom je právě ten problém, že si monopolní dodavatelé nárokují po majitelích nájemních domů to aby za ně dělali jejich práci. Pokud chtějí nájemníkům dodávat teplo, tak by s nimi měli navázat smluvní vztah, ale ono je pro ně výhodnější postupovat z pozice monopolního diktátora a diktovat majitelům činžáků, že administrativu spojenou s vytápěním bytů budou mít na svých bedrech. Nájemníkům se divím, že si nenakoupí přímotopy a na centrálního dodavatele tepla se nevykašlou. Jenže problém bude zřejmě v tom, že jim kromě tepla dodávají i teplou vodu a zřejmě elektroinstalace v panelákách by při instalaci tolika přímotopů asi vyhořela.

0/0
28.2.2011 13:17

čulibrkbrk

Nemá v tom prsty

manželka jednoho z naších ministrů?

0/0
27.2.2011 23:20

Standa.Holecek

Anthony Maurice Seddon

Zadejte toto jméno (jednatel AMRA s.r.o.) do vyhledávače a pak se už nebudete ptát vůbec na nic!

0/0
27.2.2011 20:16

fak

Re: Anthony Maurice Seddon

když nemůže krást v británii, tak šel do východní evropy...

0/0
28.2.2011 10:13

rozhorceny predstavitel 1+1=2

z čeho ti lidé žijí?

Takovéhle panelové domy strahla Francie v roce 1989 a obyvatelstvo vystěhovalo...je neuvěřitelné,že se ta bašta socialistů stále drží:-/

0/0
27.2.2011 16:39

barb.udo

Re: z čeho ti lidé žijí?

... si představte, že za takové byty lidi dávají miliony ...

0/0
27.2.2011 19:55

rozhorceny predstavitel 1+1=2

Re: z čeho ti lidé žijí?

Je to strašné i smutné,ale nyní v době 10leté krize si sáhnou na dno:-( v Čechách pořád ještě netuší že zahraniční kapitál je považuje pouze za druhořadou africkou ekonomiku,která si na sebe nedokáže vydělat.

0/0
27.2.2011 21:10

barb.udo

Re: z čeho ti lidé žijí?

... zahraniční kapitál není hlupec ...

... ví, že ve spálené zemi žádná ekonomika není ...

0/0
27.2.2011 21:15

rozhorceny predstavitel 1+1=2

Re: z čeho ti lidé žijí?

Zato ta socialistická je výnosná;-D partajníci z ČSSD na tom založili podniky

0/0
27.2.2011 21:44

Antonín, topič

Re: z čeho ti lidé žijí?

Ano, ve Francii paneláky strhli a nyní má každý pěkný byt na Montmartru, nebo domek v Gaskoňsku. Žádná sídliště tam neexistují a pokud někdy někdo nějaké viděl, tak byl z kartonu - kulisy pro film.;-D

0/0
28.2.2011 8:42

mamča1

Co na to radnice

Toto se může stát jenom v našem státě.Kdo byty firmě prodal?

0/0
27.2.2011 14:54

Zoro.Vomáčka

Nechápu tupost nájemníků....

XJakmile se dozvím, že pronajimatel má potíže s platbami za služby, neřku-li s platbami za teplo - okamžitě!! mu přestanu platit na konto, obletím ostatní nájemníky, necháme si zřídit přes právnika depozitní konto a už to jede:

1. prachy nejsou ztraceny, část nájmu z depositu jde přímo na teplo R^

2. žaloba na vlastníka bude okamžitě podána ;-€

3. a už vůbec se nemusím se obávat výpovědi ;-€ X

0/0
27.2.2011 12:25

Leinad

Re: Nechápu tupost nájemníků....

R^

0/0
27.2.2011 22:10

lolek77

Chápu tupost nájemníků....

Důchodci vychovaní socialismem, lidé bez významnějšího vzdělání a přístupu na net to mají těžké. A v paneláku žádná duševní elita nebydlí.

0/0
27.2.2011 22:17

Urb - Ledorubom v Meksike

Re: Nechápu tupost nájemníků....

Zřejmě ti uniklo, že majitel je advokát a ještě občan UK. Neměl bys šanci a jeho exekutoři by ti zajistili kvůli dluhu za pár stovek i mnohamilionový, nesplatitelný dluh.

0/0
28.2.2011 1:53

blumblum

Re: Nechápu tupost nájemníků....

To on by neměl šanci na nějaký dluh, v tom je ten deposit úžasný.

0/0
28.2.2011 7:38

Antiblb

Re: Nechápu tupost nájemníků....

Už jste viděl čechy řešit něco kolektivně a konstruktivně? Motto doby je: "každý svého štěstí strůjce", bohužel. Takže ta iniciativa by musela být vytvořena uvědomnělým člověkem, který dobrovolně "obletí ostatní nájemníky"? Nechte na hlavě. Nebylo by jednodušší to udělat sám za sebe a ostatní nechat, aby si to vymysleli sami?

Aspoň s takovým uvažováním se já setkávám nejčastěji.

0/0
28.2.2011 13:37

cenzůra mě nedostane

divné

Za kolik to ti rádoby majitelé koupili, že riskují totálni vybydlení a tím pádem konec přísunu peněz.

0/0
27.2.2011 12:25

phdr.

Re: divné

jestli jim třeba nejde o pozemky - tzn. zbavit se nájemníků, domy zbourat a pozemky prodat...

0/0
27.2.2011 13:44

KarlKubrt

Re: divné

..to jeste pochopil v Praze..ale pardon..v takový prd... světa ?? :-/

0/0
27.2.2011 22:08

Antonín, topič

Re: divné

Víte, jak se bourá panelák? Blbě.

0/0
28.2.2011 8:43

Antiblb

Re: divné

Firma Švestka ho rozebere cca za týden a ještě bude možné prodat stavení panely a suť. Takže možná blbě, ale jde to.

0/0
28.2.2011 13:39

majky.d

a to se nějak nejde domluvit

s teplárenskou společností a platit jim zálohy přímo? To mi připomíná naše město, kde družstvo prodalo realitce celé dva paneláky, která nájemcům umožní bydlet za nájemné místo dosavadních 5 tisíc za 15 tisíc a když na to nemáš, tak táhni do jiného a na paneláku všude visí plakáty na prodej.. Asi to byl záměr... Holt nekompromisní tržní mechanismus... Je to sviňárna a měla by být určitá  regulace zachována.. Lidi, kteří tam bydlej celej život se nakonec musí na starý kolena vystěhovat, jinak by to finančně neutáhli..;-€

0/0
27.2.2011 12:07

Žaník

Re: a to se nějak nejde domluvit

To není nějaká neobvyklá sviňárna, to je prostě kapitalismus. Stejně jako případ z Veselí. Vycinkali jste si to, volíte to, tak teď neobtěžujte ostatní se svým pláčem...

0/0
27.2.2011 12:12

majky.d

Re: a to se nějak nejde domluvit

asi neznáte rozdíl mezi kapitalismem a podvodným jednáním... ty lidi poctivě platí za služby a nedostává se jim těchto služeb.. a pokud myslíte ten druhý případ - určitá regulace státu proti těmto nekalým praktikám na lidi - rukojmí je nepochybně nutná..

Nikoho jsem si nevycinkal - jsem trochu mladší ročník než vy, volit tu neni koho.. Vesměs stejní vepři u koryta, ať volim jak volim..

0/0
27.2.2011 12:22

Žaník

Re: a to se nějak nejde domluvit

ano, a jako jediné reálné řešení se mohou vystěhovat a pak soudit s firmou o vrácení záloh na teplo. Milý hochu, mezi čistým kapitalismem bez regulaci, jak si jej vysnívají ti největší zloději, a podvodným jednáním mnoho rozdílů opravdu není. Zřejmě ovšem vaše generace bude muset padnout na úplné dno, aby jí to také došlo. Ale nakonec, ten scénář je víc než pravděpodobný...

0/0
27.2.2011 13:21

Rebby

Re: a to se nějak nejde domluvit

Napsal jsem vam komentar, ve kterem jsem vas nazval bolsevikem. Byl mi smazan. V nem licim, ze vase bolsevicke heslo ''kdo nekrade, okrada rodinu'' jen jasne naznacuje, ze v dobe pred revoluci to nebylo lepsi.

0/0
27.2.2011 16:43

Žaník

Re: a to se nějak nejde domluvit

Že by snad editor věděl, že jsem nikdy komunistou nebyl?

Překvapuje mne, že se tady za taková oslovení maže a nijak mne to neuspokojuje. Srovnávat přikrádání řezníků, číšníků či zedníků s dnešní řízenou a napříč spektra provozovanou zlodějnou v řádu miliard je ovšem směšné, pane.

0/0
27.2.2011 17:09

realitservis

Re: a to se nějak nejde domluvit

Žaníku, to že jste oficiálně nebyl vlastníkem rudé knížky ještě neznamená, že jste nikdy nebyl komunistou. Podle vašich názorů kterými se zde prezentujete, musíte mít rudé i zuby.

0/0
28.2.2011 13:24

jxd

Re: a to se nějak nejde domluvit

Ale ne, rudá není třeba. Stačí nemít v hlavě nastláno.

0/0
28.2.2011 14:11

adas68

Re: a to se nějak nejde domluvit

milý Žaníku, na tom dně jsme už byli v roce 89, kdy socialismus ekonomicky totálně zkolaboval.

0/0
27.2.2011 16:54

Žaník

Re: a to se nějak nejde domluvit

Vážně?

V té době jsme dosáhli prakticky nulového vnějšího zadlužení. Poté, co se dostavila největší část metra, dálnic, všechny přehrady (pak už nikdy žádná), elektrárny a další spousta finančně vysoce náročných investičních celků.

Kdyby tenkrát bolševiky napadlo vypůjčit si nějakej těn bilión, co dlužíme dneska, mohli ty fasády opravit stejně jako noví vládci. Víc toho totiž nedokázali...

0/0
27.2.2011 17:06

adas68

Re: a to se nějak nejde domluvit

Jestli to myslíte vážně, tak je ještě možnost přestěhovat se do některé rozkvétající socialistické ekonomiky dneška - napadá mne KLDR nebo Kuba. Byl byste ale ochuzen o tyto diskuse, protože tam je internet cenzurován a obyvatelé se stejně spíše soustředí na to, jak neumřít hlady.

0/0
27.2.2011 19:35

Žaník

Re: a to se nějak nejde domluvit

a co kdyby se spíše přestěhovali ti zloději a jejich příznivci do nějaké ještě banánovější republiky - sice mne teď žádná nenapadá, ale snad v latinské Americe? Česko by se pak snad ještě mohlo dáti do pořádku...

0/0
27.2.2011 21:14

opportunity

Re: a to se nějak nejde domluvit

R^

0/0
27.2.2011 20:29

Rebby

Re: a to se nějak nejde domluvit

Nechapu pointu. Domy vlastni a spravuje majitel. Majitel urcuje najemne (pozorne sledujte vztah - nejde o vlastniky nemovitosti, nybrz o najemniky). Tedy nemovitost (ani byt) neni jejich. Maji ho pujceny, v pronajmu. Nic na tom nemeni fakt, ze se tak deje 30 let. Pokud majitel nemovitosti urci cenu, ktera najemci nevyhovuje, nezbyva najemci jine volby, nez hledat jineho pronajimatele, kde se dohodne na cene jemu vyhovujici. Nechapu, co na tomto vztahu chcete regulovat? Pochopte, ze i majitel nemovitosti musi byty obsadit, jinak prijde o zisk. Cenova hladina musi odpovidat lokalite, jinak byty zustanou prazdne. A to samozrejme nechce. Je to jednoduchy trzni mechanismus.

0/0
27.2.2011 12:22

cenzůra mě nedostane

Re: a to se nějak nejde domluvit

Ctěji založit pro tyto platby přímy účet, píšou to v článku.

0/0
27.2.2011 12:26

Pruitt Igoe

Kapitalista nezná slitování...

...jedinou bernou mincí jsou prachy, člověk a jeho potřeby jsou vždy až potom R^[>-]

0/0
27.2.2011 11:55





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.