Diskuze

Neděkovali, neodcházeli. I tak míří k lékařům soukromých nemocnic peníze navíc

Ministr zdravotnictví podepsal úhradovou vyhlášku, která zvýší platy nespokojeným lékařům. Nyní už bude na pojišťovnách, aby nemocnicím peníze rozeslaly. Jak však peníze rozdělí soukromé nemocnice, není jasné. Ministerstvo jejich lékařům zvýšení platů garantovat nemůže.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

p.dump

26. 2. 2011 8:35
To: Kantorek

S body 1-2 naprosto souhlasím

bod 3 zcela mimo ... a to vyčítám doktorům stejně jako většině obyvatelů čech (nebo raději ČR, pro lokální patrioty ;-)). Dokud si budou lidé (drobní živnostníci, lékaři, státní zaměstnanci, učitelé ... atd. ) hrát pouze na vlastním písečku (to ten příměr "co vysokoškoláci zahranicemi") , bude hrstka gaunerů, která naopak drží při sobě (a dobře ví co dělá!, přes všechny proklamace o "pravici a levici"), žít na účet ostatních a bude jim jako do teď stačit se držet mj. pravidla "rozděl a panuj":-(

0 0
možnosti

vseznalek_z_hradu

26. 2. 2011 8:43
Re: To: Kantorek

R^

0 0
možnosti

p.dump

26. 2. 2011 8:16
To: dědeček

Pravicový fanatik :-(

0 0
možnosti

tigrakrajtovita2

26. 2. 2011 10:36
Re: To: dědeček

Zejmena ta myslenka, vse privatizovat, je usmevna, vzhledem k tomu, jak nechate 20 let krast vrchnost. Budou krast jeste vic, vzdyt je to do oci bijici!

0 0
možnosti

dědeček

26. 2. 2011 6:34
Dokážete si vůbec uvědomit, že kdybychom měli pouze

soukromé nemocnice, žádná akce by nebyla. Nikdo nemůže říci, že pracují hůře než státní. Ba naopak. Tak proč vůbec máme státní, špatně hospodařící nemocnice? Jen proto, že si to přeje vedení ČSSD ???

0 0
možnosti

bony42

26. 2. 2011 7:38
Re: Dokážete si vůbec uvědomit, že kdybychom měli pouze

Jen jeden detajl. Protože soukromé nemocnice si řádně vybírají svoje pacienty. Nejdou do rizika. Neoperují pacienty u kterých reálně hrozí komplikace a když se nějaká objeví, hup transport na "vyšší" pracoviště, tj. do státní nemocnice. Služby? Těžko tam večer najdete plnohodnotný operační tým. Opět šup do státní. Ale chápu, že ubytování je tam luxusnější. Jinak onkologické nemocné, taky hup do státního. A nemyslete si, že tam ty platy jsou nějaké extra. Ve srovnání se státním je o něco vyšší za méně práce (myslím základ, státní to nadžene službami, soukromý může chodit sloužit, dle svého zájmu do státní.)

0 0
možnosti

Holnes

26. 2. 2011 0:14
Jak chtějí porovnávat plat lékaři s cenou života

S ohledem na hodnotu života v ČR.

Každý měsíc, když někdo pod Vašima rukama umře, tak i tak chcete být z vodou?

0 0
možnosti

Holnes

26. 2. 2011 0:18
Re: Jak chtějí porovnávat plat lékaři s cenou života

Jo, 240 měsíčně. Jsou to jen čísla :-/

http://www.mpsv.cz/ppropo.php?ID=IPB061

0 0
možnosti

Kantorek

26. 2. 2011 0:09
Ochlupounovi

1. Soukromníci (Agel) přidali hned na podzim, rychle (=2x dává) a potichu: kdyby toto udělala vláda (= pár tisícovek držhubného) tak by se nic nerozjelo a mohlo to být v klidu, potichu, rychle, bez ostudy ("vláda rozpočtové odpovědnosti;-D") a už na podzim. 2. Samozřejmě že řidič tramvaje má AKTUÁLNĚ zodpovědnost za více lidí. Ale je to o tomto: jistě byste se nechal svézt tramvají, kterou  řídí bývalý chirurg, který prošel 6 měsíčním přeškolením na tramvajáka. Nechal byste se nicméně operovat od tramvajáka, který prošel 6 měsíčním přeškolením na chirurga? 3. "Nemají o nic větší zodpovědnost a náročnější práci než jakou vykonává kterýkoliv jiný vysokoškolák": ve všech rozvinutých zemích světa na tooto mají jiný názor, např. v USA má lékař několikanásobek příjmu např. inženýra.

0 0
možnosti

MapleLuke

26. 2. 2011 10:02
Re: Ochlupounovi

R^souhlasím!!! jenm bych doplnil - v diskuzích na téma zdravotnictví je převážná většina nenávistných projevů vůči lékařům, jsou přirovnáváni ke Cvachům a Mengelům, oblíbená jsou taky slova vyděrač, rukojmí, odchod do zahraničí, škemrání o práci zpět... celá akce DO zůstala veřejností nepochopena, cílem od počátku nebyl úprk českých doktorů na západ, cílem bylo vytvoření takových podmínek pro lékaře (a zejmnéna začínající lékře), aby měli důvod tady po studiích zůstat, vždyť už nyní jich třetina ihned po promoci odchází ven a osobně neznám nikoho, kdo by se odtamtud znechucen kapitalismem vrátil...

0 0
možnosti

Ochlupoun

25. 2. 2011 23:13
Nedramatizoval bych to

Platy v soukromých zařízeních nemohou být v nepoměru s těmi ve státem vlastněných/kontrolovaných nemocnicích. Prostě lékaři by odešli tam, kde dají víc peněz. Peníze jsou přeci až na prvním místě. To že se lékaři v soukromých nemocnicích nepřidali jenom svědčí o tom, že se nepřipojili k vydírání už jenom pro to, že by poděkovali a nikdo by jim neříkal, ať se vrátí. Odborářskou chátru žádný psychicky zdravý manažer v podniku dobrovolně chtít nebude. Ve státních zařízeních ji musí strpět, protože to dostane befelem od zřizovatele. Soukromník by řekl děkuji a na shledanou. Já si nemyslím, že by lékaři byli něco extra. Pravda, některé jejich příjmy jsou v současnosti výsměch, ale jejich požadavky jsou na druhou stranu zcela neodůvodněné. Nemají o nic větší zodpovědnost a náročnější práci než jakou vykonává kterýkoliv jiný vysokoškolák. Schovávat se za odpovědnost k lidským životům je směšné, tu má i řidič tramvaje a možná i mnohem vyšší.

0 0
možnosti

MKN

25. 2. 2011 23:20
Re: Nedramatizoval bych to

I ten soukromník by musel jednat, a jak jsme viděli snažil se dřív něž stát (Agel), protože pokud by mu výpověď dalo více lékařů najednou, a poděkoval by jim - jak říkáte, mohl by své zařízení zavřít, což není jeho zájmem.

0 0
možnosti

diskusník

25. 2. 2011 21:20
JEN TOMU KDO SE VZEPŘEL MOCI

Nejraději jen k lékaři,který se dokázal postavit proti systému který nyní v Česku funguje.Ostatní jsou potichu protože se bojí o svá místa a to jste většina z Vás.Kromě soukromníka je dnes každej pos...nej až za ušima. Politická "samokontrola" byla dnes nahrazena " ekonomickou samokontolou" kdy si zaměstnenec nechá srá. na hlavu od šéfa jen proto aby nebyl vyhozen.V žádném případě neobhajuju politickou samoregulaci, ale všimněte si jak se mnohdy lidé bojí říci koho volili :-) , ale jinak je dobře,že se zdražuje, že je taková ekonomická sebekontrola, že jsou lidé ovčani, že se téměř veřejně rozkrádá, lidé co jste si zvolili, to máte tak mlčte. Já kopu sám za sebe a ostatní mě nezajímají! Důchody by měly být zrušeny a u doktorů by se mělo platit na dřevo hotově. Žádné odvody na sociální, žádné odvody na zdravotní. To by teprve byla občanská společnost!

0 0
možnosti

vlastiks

25. 2. 2011 21:33
Re: JEN TOMU KDO SE VZEPŘEL MOCI

... blábolRv

0 0
možnosti

Fouse

25. 2. 2011 21:15
Doktoři si peníze zaslouží

a myslím, že úplně stejně v nemocnici zřizované krajem, fakultní i soukromé. To, co bylo degusté, bylo provedení té nátlakové odborářské akce.

0 0
možnosti

antigogo

25. 2. 2011 23:39
Re: Doktoři si peníze zaslouží

Bylo, ale otázkou zůstává, zda by se situace řešila, kdyby to nebylo takové, jaké bylo. Podle mne ne. Stále by se reforma odkládala jako před tím.

0 0
možnosti

vlastiks

25. 2. 2011 21:03
... stát se má postarat o správu státních nemocnic

... a ty peníze doktorům "někde vzít", a postarat se o to aby se vrátily zpět úsporami ve státním

...  v soukromém, se to momentálně řešit zřejmě nemusí, neboť si lékaři nestěžovali

... platbou z pojistného nikoliv !!!!!!

0 0
možnosti

vlastiks

25. 2. 2011 20:34
...nechápu

... stát se má postarat o státní nemocnice,

soukromé si makjí na sebe vydělávat sami, což doufám  jistě činí, ?

":?x*((

0 0
možnosti

vodnicvcechach

25. 2. 2011 20:37
Re: ...nechápu

jasne, akorat ze statnich penez :-P

0 0
možnosti