Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Silnici na Kroměřížsku zablokoval havarovaný tank

Kuriózní nehodu řeší policisté v Koryčanech-Jestřabicích na Kroměřížsku. Místní fanoušek vojenské techniky si nechal přivézt vysloužilý tank T-72. Ten se však při sjíždění z přepravního návěsu sesunul na silnici. Více než třicetitunový stroj, který mimo jiné poškodil vozovku, musel přijet vyprostit jeřáb až z Brna.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

IARK - Návnada nesprávné cenzury

To je zase nejakej pubertak

Ani jezdit s tankem to poradne neumi, predjizdi to v neprehledne zatacce, nedodrzuje rychlost a nedava prednost chodcum, mel by se stydet a prijit o body ;-D

0/0
25.2.2011 11:53

ToughestDebaterEver (GodMode:On)

Tak námraza se podepsala?

Když vidím železnej kolos s pásama vážící desítky tun a ono to jako uklouzlo na námraze? Hmmm ;-D

0/0
25.2.2011 10:52

milan79

Re: Tak námraza se podepsala?

R^R^;-D;-D

0/0
25.2.2011 12:56

harius

Docela se divím..

Že se ještě někdo nezmínil, že T72 je pro socky, že prémiové značky jsou Leopard II A6, Merkava Mk. 4 nebo Abrams M1A2 SEP:-))

0/0
25.2.2011 10:03

cita6

T-72

Hezké a bezpečné vozítko! Tedy pro toho kdo je uvnitř....

0/0
25.2.2011 9:52

RaJon

to

má někdo starosti..;-D

0/0
25.2.2011 9:06

saharské iglú

dneska

ti řidiči tanků jsou jen amatéři , ještě , že nebudeme obsazovat německého obchodní domy  , to by jsme tam dorazili asi až po zavíračce.

0/0
25.2.2011 1:07

Scarlett O Hara

Máme doma raketu a rodinnej tank

;-DR^

0/0
24.2.2011 23:31

Vedoucí kolotoče je zpátky!

Re: Máme doma raketu a rodinnej tank

A pod barakem tunel... jo, to se vyplati. :-P

0/0
25.2.2011 12:14

Blackhawks

Presne s takovym tankem...

chtel Slota na Budapest.....

0/0
24.2.2011 22:41

Jawař

Se tak někdo má.

Nezbývá než závidět. Ne tu nehodu ale ten tank!R^

0/0
24.2.2011 22:25

schwejk

no

na každý straně cca 5 cm.ale proč nesjel,nebo ten podval  nepopojel vpřed nikdo neví.tipoval bych to na souhrn nešťastných náhod..........sešla se  2 řidičská nemehla...........

0/0
24.2.2011 22:16

kvetla

Re: no

Ono kdyby podval popojel, měl by z něj třísky do GO.;-D

0/0
24.2.2011 23:28

bitkar

Re: no

na tanky jsou asi trosku sirsi podvaly, tady to mel asi setsakra ouzky. Zajmalo by me co clovek musi splnit aby si koupil tank a kolik tak stoji.

0/0
25.2.2011 8:28

astrax

Re: no

elektricky zavařená hlaveň, proříznutá nábojová komora, a cena jako za 30 tun šrotu.

0/0
25.2.2011 8:36

Karel Hovorka Semily

Civilni of road

by to zvladl.;-D

0/0
24.2.2011 21:26

Karel Hovorka Semily

Tak v kurske bitve

by tento tank byl asi nanic.

0/0
24.2.2011 21:22

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Tak v kurske bitve

to urcite, protoze v te dobe jeste nemeli stroj casu a s plany by tank neumlatili ;-D

0/0
25.2.2011 11:57

mirekzelen

a co

patrony taky k mání?

0/0
24.2.2011 21:07

Karel Hovorka Semily

Re: a co

V teto kvalite jiste.

0/0
24.2.2011 21:28

Karel Hovorka Semily

No kdyz se tank

ocitne ve skarpe, tak konci?

0/0
24.2.2011 21:04

Leinad

Re: No kdyz se tank

Když ho řídí amatérský zájemce, tak je to trochu jiné, než profesionál.

0/0
24.2.2011 21:38

koutlosh

Re: No kdyz se tank

Nekončí v žádném případě, ale při popojíždění značně upraví terén, což na veřejné komunikaci asi nebylo to pravé...

0/0
24.2.2011 21:56

bitkar

Re: No kdyz se tank

by mozna upravil i ten podval

0/0
25.2.2011 8:29

závidím plat 45k a více

Jako úkryt před vymahači dluhů DOBRÝ.....

R^R^R^R^R^R^R^R^

0/0
24.2.2011 20:33

Krysařík? Ano!

To se asi panáčkovi prodražilo.

Kolikpak asi stojí hodina práce toho jeřábu?8-o

0/0
24.2.2011 19:29

doktor_bota

Re: To se asi panáčkovi prodražilo.

Jakému panáčkovi? S tankem sjížděl dle dostupných informací někdo jiný.

0/0
24.2.2011 19:46

Krysařík? Ano!

Re: To se asi panáčkovi prodražilo.

A co jako?8-o

0/0
24.2.2011 20:04

doktor_bota

Re: To se asi panáčkovi prodražilo.

Panáček si objednal převoz tanku. Není jeho problém, že realizace jeho objednávky dopadla tak, jak dopadla.

0/0
24.2.2011 21:14

Linde CZ

Re: To se asi panáčkovi prodražilo.

Proc te to zajima? Ty se na rodinny tank zjevne nikdy nezmuzes :-)

0/0
24.2.2011 20:24

Big.M

Re: To se asi panáčkovi prodražilo.

;-D;-D

0/0
24.2.2011 20:35

Honza.Z

naves

tanky sem videl prevazet mnohokrat a nikdy ne na takovymhle navesu, vzdycky byly sirsi

0/0
24.2.2011 19:18

Pozůstatek Joachima Eichmanna

Může mi redakce nastínit,

jak vypadá škoda na vozovce v ceně 1500,-Kč? To tam někdo rozlil hrnek s mlékem? 8-o

0/0
24.2.2011 19:08

holkazdaleka1

Re: Může mi redakce nastínit,

cesky silnice nestoji za nic....

0/0
24.2.2011 19:23

Leinad

Re: Může mi redakce nastínit,

Je rozdíl mezi cenou vítěze konkurzu a skutečnou cenou silnice. 1500Kč je někde nad tou druhou částkou a hodně pod tou první. [>-]

0/0
24.2.2011 21:42

bitkar

Re: Může mi redakce nastínit,

ja bych rek, ze je skoda 1500,- ale opravej to tak za 15 000,- :)

0/0
25.2.2011 8:30

kateřina veliká

no to musí být kousek!

toho bych chtěla mít doma;-D;-D;-D toho cvoka ne ten tank;-DR^

0/0
24.2.2011 18:58

Honza.Z

Re: no to musí být kousek!

co je na tom spatnyho? sympatickej konicek kterej ale bohuzel stoji moc penez ostatne jako vsecky zajimavy konicky. Kdybych mel love tak si Tecko koupim taky. se konec koncu divim ze mu prodali 72ku

0/0
24.2.2011 19:13

kateřina veliká

Re: no to musí být kousek!

nic špatného-je tam proto paleček nahoru:-)

0/0
24.2.2011 19:15

Honza.Z

Re: no to musí být kousek!

Jo vidis, palecku sem si nevsim - ja z toho cejtil takovej ten sarkasmus - kor od zensky ale tak nic ve zlym ;-D

0/0
24.2.2011 19:16

holkazdaleka1

Re: no to musí být kousek!

a kde s nim jezdi? to ma nejaky privatni tankodrom?

0/0
24.2.2011 19:24

Honza.Z

Re: no to musí být kousek!

Tak ja nevim jesli se jedna o toho cloveka co ja myslim ale vim ze tady minimalne jeden v republice je co ma vlastni tankodrom a ten ma i vlastni BVP, OTcka gaziky a snad nakej tancik - tak treba to je on. No pokad ja vim tak tanky smeli na silnici jenom s pogumovanejma pasama ale ted nevim jak to je - treba by to slo hodit na cisla jezdit s tim rano do prahee do ranni spicky.... to verim ze by mi nikdo mysku nedal ;-D;-D;-D;-D

0/0
24.2.2011 19:28

holkazdaleka1

Re: no to musí být kousek!

nj, kdo na to ma?;-D ,ale jen at nejezdi po silnicich, ty uz tak nestoji za nic.

0/0
24.2.2011 19:35

Linde CZ

Re: no to musí být kousek!

Jednoho takovyho znam. Sbira teda hlavne letadla, ale tanky ma taky. A dokonce i obrovskou sochu Stalina. Skladuje to na takove velke zahrade. Pres leto z toho ma pomerne vyhledavane open-air muzeum :-)

0/0
24.2.2011 20:27

bitkar

Re: no to musí být kousek!

no treba to ma na biznis - je spousta podnikatelu, ktery si nechaj zaplatit za "zazitek", tak si koupej tank a provozujou to.

0/0
25.2.2011 8:34

verkas

Silnici na Kroměřížsku zablokoval havarovaný tank

Jejda, to je nápad. Už vím v čem budu na našich silnicích v bezpečí. Hned si taky jeden koupím...

0/0
24.2.2011 18:53

cvergl

Re: Silnici na Kroměřížsku zablokoval havarovaný tank

má to jen trošku dražší provozní náklady,ale to se dá rozdejchat kvůli bezpečí,že jo.

0/0
25.2.2011 8:26

Rafaelou

konečně skvělé vozidlo pro naše cesty...

;-D;-D;-D

0/0
24.2.2011 18:48

AR-TU

Re: konečně skvělé vozidlo pro naše cesty...

R^ R^ ;-D

0/0
24.2.2011 19:08

nove.kostatko

Re: konečně skvělé vozidlo pro naše cesty...

řídil jsem to na vojně a upozornuju, že to papá kolem 350 l na 100 km i když se na to moc nešlape. Doporučuju spíš BVP, to jezdilo do 200 l/100 km

0/0
24.2.2011 19:10





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.