Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Libyjské povstalce podpořila al-Káida, násilí konečně odsoudil Obama

Severoafrická odnož al-Káidy slíbila plnou podporu protestujícím v Libyi. K událostem se konečně vyjádřil i americký prezident Barack Obama. V prvním komentáři odsoudil násilí v zemi a naznačil, že vláda chystá celý rejstřík možností, jak reagovat. Nepokoje se šíří na západ Libye.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

nesmrtelný Chuck

Kdepak jsou zastánci multikulti, kde jsou všichni ti

levicoví stávkující mírotvorci, co tak velice rádi protestují proti zbrojení Američanů, kde jsou lidé z Ne základnám, kde jsou komunisté, když jejich kamarádovi hoří koudel kdesi. Kde je chytrá levicová Evropa s Německem, Francií, Švédskem????? OSN zase zalezlo jak krtek do nory a raději dělá že není. A zase všichni čekají..... g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-€">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-€">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-€">g.idnes.cz" alt="Rv">

0/0
24.2.2011 19:15

sarumánek

tomu říkám paradoxy

Vidět, jak hezky ve svých názorech souzní Obama a Bin-Ládin...g.idnes.cz" alt=":-)">

0/0
24.2.2011 16:04

poznamka

USA je teď v pěkný bryndě,

kamarádům se ty jejich země nějak hroutí a oni nemají jasno, koho podplatit teď.

0/0
24.2.2011 15:57

duhacenzor2

Re: USA je teď v pěkný bryndě,

Vůdce lybijské revoluce soudruh Muamar Kaddáfí byl nejbližší spojenec vás, komunistů, ne USA, nepleť si, soudruhu, pojmy s dojmyg.idnes.cz" alt=";-D">

0/0
24.2.2011 17:53

pes Muki

Re: USA je teď v pěkný bryndě,

USA ho bombardovali a komuniste mu dodavali zbrane a semtex.Takze podle komunisticke logiky, je pritel americanu. Oni uvazuji jinak, nez normalni lide

0/0
24.2.2011 18:14

nesmrtelný Chuck

Re: USA je teď v pěkný bryndě,

g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt="R^">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt="R^">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt="R^">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt="R^">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt="R^">

0/0
24.2.2011 19:09

Kwak Kwakovič

Re: USA je teď v pěkný bryndě,

www.walkingbutterfly.comobama-gaddafi/" rel="nofolow" target="_blank">www.walkingbutterfly.com

www.walkingbutterfly.comg.idnes.cz" alt=";-D">

0/0
24.3.2011 19:22

svobodná socka

No a pak to zase začne jak u nás,boj o koryto sliby,nesliby!

0/0
24.2.2011 15:11

trox22

Stejně mě fascinuje

kde se poděla ta armáda hipíků kteří ještě za Bushe tak vehementně prostestovali proti válkám v Iráku a Afhanistánu. Od té doby co té doby co je prezidentem Obama to očividně nikoho moc nezajímá. Americké jednotky stále zůstávají v obou zemích a Obama za to ještě naopak dostal Nobelovkug.idnes.cz" alt=";-D">

0/0
24.2.2011 11:58

sarumánek

Re: Stejně mě fascinuje

No protože on říká, že je stáhne. A prý co nejdřív. Bush to sice občas říkal taky, ale kladl na to menší důraz. A taky to byl pro ty hipíky takovej ošklivej stařík, který jim často připomínal jejich přísnýho fotříka, vzdor proti Bushovi byl částečně vzdorem proti těm pitomým rodičům, zatímco s cool Obamou by si nejraději zapálili trávu. g.idnes.cz" alt=":-)">

0/0
24.2.2011 16:07

MrNobody

Takkze Havel a Obama jsou na strane Al Kajdy.

g.idnes.cz" alt=";-D">

0/0
24.2.2011 11:33

Žaník

Re: Takkze Havel a Obama jsou na strane Al Kajdy.

no, a co by asi tak mohlo přijít jiného, když padne ten, který to tam všechno držel na uzdě? Druhý Aghánistán či Irák, s přímou cestou přes vodu do Evropy. Čím to, že v poslední době stojíme vždycky na tý blbý straně?

0/0
24.2.2011 11:39

kostej_

Re: Takkze Havel a Obama jsou na strane Al Kajdy.

Konspirátoři musí mít radost, za takových deset patnáct let o tom vydají knížky a ve fórech se bude křičet, že významní západní státníci celou dobu stáli na straně al-kaidy g.idnes.cz" alt=";-D">

0/0
24.2.2011 16:01

Vlk3_bily3

Tedy, takovou snůšku blábolů, co je tady k přečtení ....

to by jeden pohledal. g.idnes.cz" alt=":-/">

0/0
24.2.2011 11:30

gemars

Re: Tedy, takovou snůšku blábolů, co je tady k přečtení ....

Za stejné je možno považovat i Váš příspěvek.

0/0
24.2.2011 12:54

wejcednes

Ten netvor sa bráni odovzdať moc alkajde?

g.idnes.cz" alt=":-)">

0/0
24.2.2011 11:22

on3.

Re: Ten netvor sa bráni odovzdať moc alkajde?

to ze alkajda povstalece podporila, automaticky neznamena, ze prevezme moc. Ja je taky podporuji a pochybuji, ze prevezmu moc.

0/0
24.2.2011 11:28

Žaník

Re: Ten netvor sa bráni odovzdať moc alkajde?

A kdo že tedy, podle Vás?

Libyjská kapitalistická strana rozvoje?

0/0
24.2.2011 11:40

on3.

Re: Ten netvor sa bráni odovzdať moc alkajde?

napr. nejaka zastresujici platforma, neco jako OF u nas,  ktera se pozdeji rozpadne na jednotlive strany.

PS: je to jedna z moznosti, nevim jak to dopadne, ale to nevite ani vy.

0/0
24.2.2011 12:24

Žaník

Re: Ten netvor sa bráni odovzdať moc alkajde?

Máte pravdu, nevím, ani netuším. Při systému lidových kongresů na úrovni každé vesnice si vznik stran nějak nedovedu představit. A vzhledem k tomu, že pro rozumy chodí masy v pátek do mešit si nemyslím, že budoucnost bude lepší. Pro ně ani pro nás...

0/0
24.2.2011 12:58

Amanita phalloides erectus

Re: Ten netvor sa bráni odovzdať moc alkajde?

zdráhá se odevzdat jak moč tak krev.

0/0
24.2.2011 11:31

Freund Freud

Co jste to říkal emerický soudruhu ?

"Je povinností všech národů a všech lidí světa hovořit jedním hlasem," ??? Tak to už tady bylo,: za Stalina, Pol Pota, Mao -cetunga.

USA g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt="Rv">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt="Rv">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt="Rv">

0/0
24.2.2011 11:19

gemars

Re: Co jste to říkal emerický soudruhu ?

No jasný, to je přece filozofie NWO.

0/0
24.2.2011 11:20

Freund Freud

Re: Co jste to říkal emerický soudruhu ?

jistě , máte pravdu, pochopil jste mne velice dobřeg.idnes.cz" alt=";-)">g.idnes.cz" alt="R^">

0/0
24.2.2011 11:28

Stíhací bombardér Karel 6

nebyl by lepší titulek

Libyjské povstalce podpořila al-Káida společně s prezidentem Obamou? g.idnes.cz" alt=";-D">

0/0
24.2.2011 11:09

gemars

Re: nebyl by lepší titulek

Víš jak šíleně by znělo, že Alkajda a Obama mají stejný názor.g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">

0/0
24.2.2011 11:15

wejcednes

Tomu sa hovorí vyberať si medzi dvomi zlami. A dostávame sa

k filozofickej otázke - Čo je dobro? Zdá sa, že je to najmenšie z dostupných ziel. g.idnes.cz" alt=":-)">

0/0
24.2.2011 10:59

amadis von gallien

Prumerny vek

je docela narez, v sevreni Africe ziji vlastne jen deti. Hodne deti. Pokud deti chteji rozhodovat o deni ve state, tak se ma Evropa opravdu na co tesit.

0/0
24.2.2011 10:30

Draggo

Re: Prumerny vek

inu to je vysledek vsech tech humanitarnich pomoci.

0/0
24.2.2011 10:49

gemars

Re: Prumerny vek

Chybí vám u slova "humanitárních" ty uvozovky.

0/0
24.2.2011 11:19

Žaník

Re: Prumerny vek

jak to? U humanitárního bombardování je náš vůdce taky nepsal...

0/0
24.2.2011 11:41

gemars

Re: Prumerny vek

Vy ste náš vůdce? (nebo je to ve stylu: tam ten na tu Stopku taky nezastavil)

0/0
24.2.2011 11:55

Žaník

Re: Prumerny vek

Hele Drago, nechci jich votrávit, ale Libye nikdy, ale opravdu nikdy žádnou humanitární pomoc nedostala. Naopak, za všechno co dovezla a dováží, platí pěkně mastné ceny - a vesměs na dřevo...

0/0
24.2.2011 11:43

pes Muki

Re: Prumerny vek

To jiz bylo davno odtajneno, ze semtex dostala zadarmo.

0/0
24.2.2011 18:18

ODSCSSD 5

a je to tady

g.idnes.cz" alt="!!">

0/0
24.2.2011 10:21

Žaník

Re: a je to tady

"de na vás panika? Se mnou to cloumá..."

0/0
24.2.2011 11:43

halagajda

Tak kde jsou vsichni kdo me vcera kritizovali kdyz jsem

napsala, ze toto muze skoncit uplne stejne jestli ne-li hur nez v Iraku a Afganistanu? No takze povstalcum pomaha al-Kaida... Jiste ted kdyz povstalci uklidili Gaddafiho, maji volnou ruku(stejne jako po odstraneni Hussaina)..., a to je to nejvetsi nebezpeci-kdo se dostane k moci po Gaddafim...

0/0
24.2.2011 10:14

opinen

Re: Tak kde jsou vsichni kdo me vcera kritizovali kdyz jsem

Souhlasim,proto je potřeba podpořit ty,co usilují o nastolení humánnějšího režimu,než byl režim Kaddáfího,aby nepřevzali, v povstání proti diktatuře,vedení zločinci z AL Kajdy,ti nebo spíše jejich stoupenci by se chopili moci,a pak abychom Kaddáfího hrabali prstíčkem.

0/0
24.2.2011 10:43

pp2

Re: Tak kde jsou vsichni kdo me vcera kritizovali kdyz jsem

Hlavně je třeba podpořit ty , kteří chtějí všechny čluny s uprchlíky potopit!

0/0
24.2.2011 11:15

Žaník

Re: Tak kde jsou vsichni kdo me vcera kritizovali kdyz jsem

Hrabat budem každopádně!

A mohl byste nám poradit, jak ty hodné a spravedlivé poznáte?

Třeba je to ten ministr, co má důkazy o Kaddáfího zločinec, který dvacet let co mu to sypalo držel v šuplíku?

Nebo Al Warfala, co už se nechce dělit s ostaníma o zisky z nafty?

V Libyi je možná 90% lidí opravdovými muslimy, každý pátek hezky na kázání ve své džamíi. Takže co tam bude, se nejspíš rozhodne právě nějaký ten pátek v mešitách. Pánbůh s nimi, i s námi...

0/0
24.2.2011 11:47

opinen

Re: Tak kde jsou vsichni kdo me vcera kritizovali kdyz jsem

To je složité,jako celá politika,nemám rád zjednodušování,ale nejsme snad ve sporu v tom,že povstání proti Kaddáfímu je oprávněné,že ho zneužijí fanatici je věc jiná.Je pravda,že arabští diktátoři drželi fundamentalisty pod krkem,tím však nelze omluvit zločiny na civilním obyvatelstvu,navíc Kaddáfí je sám nebezpečný zločinec a terorista.

0/0
24.2.2011 12:20

Žaník

Re: Tak kde jsou vsichni kdo me vcera kritizovali kdyz jsem

Jsme ve sporu, ten Kaddáfí je už hodně dlouho jen figurka. Ostatně, ani nemá odkud odstupovat, že? Takže jednu rodinu v pozadí nahradí několik jiných v pozadí. Chtěl bych vidět a rozumět tomu, co se bude na nejbližších kongresech probírat. Ti se k funkčnímu systému jen tak lehce nedohrabou. A teď teprve nastane ta skutečná rozkrádačka zdrojů...

0/0
24.2.2011 12:56

simyr

Re: Tak kde jsou vsichni kdo me vcera kritizovali kdyz jsem

Jó, to máte pravdu. Ti diktátoři /Mubarak,Kaddafí, Hussain.../ drželi militantní islamisty pod krkem.  Myslím, že mnozí z americké administrativy si drbou kou-le, že se nějak se Hussainem nedohodli. Určitě by bylo jednodušší např. jednat s Iránem s podporou silného Iráku. Bohužel USA nemohou zde uptlatnit svou taktiku- dodat nějaké opozici moderní zbraně, výcvik a peníze - to by je asi museli dávat al-kajdě, což by bylo dosti komické.

0/0
24.2.2011 11:32

Žaník

Re: Tak kde jsou vsichni kdo me vcera kritizovali kdyz jsem

no já nevím, kolik si jich z té administrativy drbe koule, ale Cheney a jeho parta to asi nebude, ty si je totiž hodně parádně namastili. Jako celá zbrojařská lobby.

0/0
24.2.2011 11:51

lubka

černý v zadu

Liebe Herr Matejka. Myslíte, že za tím stojí Židi ??g.idnes.cz" alt=";-)">

0/0
24.2.2011 10:00

Freund Freud

Re: černý v zadu

já myslím, že s velkou pravděpodobností ANO. Facebook i Google stejně jako 99% světových médií ovládají oni, nebo to chcete popřít ? Znáte strategické teorie Mr Brzezinského ? Asi ne , že ....

Konečně Rusové "revoluci" v Egyptě pojmenovali naprosto jasně. Kaddáfí je ovšem naprosto jiná sorta.,je to psychopat a zločinec, takže v případě Libye je mi úplně jedno, kdo "za tím stojí". KADDÁFÍ by měl být popraven !g.idnes.cz" alt=";-€">g.idnes.cz" alt="Rv">

0/0
24.2.2011 11:26

Žaník

Re: černý v zadu

tak jestli tenhle "zločinec" padne, tak se budou i voni hodně divit, pane Freud...

0/0
24.2.2011 11:49

gemars

Re: černý v zadu

Divit se budu i já, jestli nedostanu zbraň s povolením zabíjet mimoevropské občany ilegálně pobývající na území EU. No ale je větší šance, že spíš dojde k "humanitárnímu" bombardování.

0/0
24.2.2011 12:04

Žaník

Re: černý v zadu

jistě správně tušíte, že nedostanete...g.idnes.cz" alt=":-)">

0/0
24.2.2011 12:52

lubka

Re: černý v zadu

Já jen nahodil takovou vějičku. To aby mi nesebrali dukáty víme. Ono nad dukáty není v jakékoliv formě-máš dukáty=máš mocg.idnes.cz" alt=":-)">

0/0
24.2.2011 12:52





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.