Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Lékaři sliby splnili, libuje si Heger. A žalobci je k soudu nepoženou

Krize ve zdravotnictví skončila, řekl ministr Heger. Lékaři plní sliby a většina stáhla výpovědi. Odbory čekají, že jim vláda zítra navýší platy. Podle státního zastupitelství lékaři hromadnými výpověďmi trestný čin nespáchali.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ales2175

úspěšné vydírání není zločin ?

Nějak mi to nedává smysl. Takže pokud někoho budu vydírat a on mi zaplatí výkupné (což se stalo), není to zločin ?

0/0
24.2.2011 15:19

NERATHRATHA

Sliby nesplnili - neodešli !

0/0
24.2.2011 11:58

JaJaMilan

Šťastný hovoří.na ČT24.

Napadl p. Hegera že je již na postu rok a ještě nic neukázal. Boj o křeslo ministra zdravotnictví, ODS nebo TOP09.

0/0
23.2.2011 11:17

vodnicvcechach

Re: Šťastný hovoří.na ČT24.

to mne je teda jasne i z druhy polokoule ceece, uz davno Rv jen jsem nevedel, jestli bakalar nebo tohle vohravlo

0/0
23.2.2011 11:24

JaJaMilan

Re: Šťastný hovoří.na ČT24.

No máte pravdu, ovšem že to nyní dají tak najevo mi zcela udivuje. Ty se fakt neštítěj ničeho.

0/0
23.2.2011 11:35

vodnicvcechach

no comment... :-((((((((((((((((((

http://www.youtube.com/watch?v=x1HGyRRcftY

0/0
23.2.2011 10:48

vodnicvcechach

vy jste zlej sen

 ;-€ vsichni !! Rv 

0/0
23.2.2011 10:33

StanleyP

Nikomu se nemůže upírat právo na podání výpovědi.

Ale potom se nikomu nemůže upírat právo, tuto výpověď akceptovat a dotyčného nevzít zpátky!!!!

0/0
23.2.2011 8:18

obambiodřekykunene II.

To, co předvedla v této kauze

média, nepokrytě  podporovaná ODS(v čele s rádoby doktorem Šťastným), za to by se nemuseli stydět ani předchůdci z let padesátých. Vyvolávat nenávistnou kampaň proti lékařům, podporovat tak nejnižší pudy lůzy, no, na to je třeba mít žaludek. Pan ministr Heger se celou dobou choval korektně a slušně, za což mu patří velký dík. Nu, tentokrát to byli lékaři, příště to mohou odnést zástupci jiných povolání či zájmových skupin.....etc...:-/

0/0
22.2.2011 22:13

JaJaMilan

Re: To, co předvedla v této kauze

Souhlas. Ještě k jednání dali p. Hegerovi plný mandát a poté ho sami kritizují. Tato strana skutečně není důvěryhodná. No a poté co dělají prostřednictvím ředitelů nemocnic, tak to je podle mne síla. A skutečně, když to porovnám s dřívější dobou, tak se hodně naučili jak bojovat s nepřítelem. A též nechápu lidi, kteří bezmezně uvěřili mediím.

0/0
23.2.2011 1:59

Gaston

Re: To, co předvedla v této kauze

Které informace médií nebyly pravdivé?

0/0
23.2.2011 8:36

JaJaMilan

Re: To, co předvedla v této kauze

Vy jste snad slyšel vyhrožovat nějakého lékaře smrtí ? Jen psali a zveličovali prohlášení Šťastného, Šnajdra a ze začátku i Hegera a Nečase. Tak se jim povedlo udělat z lékařů darebáky. I když oni poukazovali na to, že peníze které se špatně prohospodařují, tak aby se to zastavilo a peníze se rozdělili na platech které nejsou až tak velké, hlavně u nastupujících mediků (v závislosti na vstupní mzdy v jiných oborech). A mne pobavilo byla slova Cikrta, to již jsem zde někde psal. Dalo by se o tom polemizovat velmi dlouho. Já jsem rád, že se dohodly. Nejsem rád, že někteří to dále zpochybňují a pitvají.

0/0
23.2.2011 10:30

Gaston

Re: To, co předvedla v této kauze

Zkuste mi vysvětlit, co se podle vás stane s pacienty třeba na oddělení péče o předčasně narozené, když se rozhodnou všichni lékaři odejít z pracovního procesu. Možná mne tak přesvědčíte, že lékaři nevyhrožovali smrtí.

0/0
23.2.2011 12:41

denny6002

Re: To, co předvedla v této kauze

jestili-že,tvými slovy "dělají prostřednictvím ředitelů nemocnic",tak to by mne tedy zajímalo kterých nemocnic. Máš na mysli fakultních,řízených ministersrvem (p. Heger TOPO9),nebo krajských,řízených  kraji (ČSSD)?

0/0
23.2.2011 9:40

vodnicvcechach

Re: To, co předvedla v této kauze

doktori nejednali se zrizovatelem, jestli sis laskave nevsiml, ale s vladou !! a d-o mela 13 bodu. vsechny smetla vlada tim, ze vas, ovcany, zmanipulovala ne jediny - na platy Rv

0/0
23.2.2011 10:35

JaJaMilan

Re: To, co předvedla v této kauze

Velmi správně. R^

0/0
23.2.2011 10:41

denny6002

Re: To, co předvedla v této kauze

jestli sis laskavě nevšiml,neřeším,s kým jednali,ale na to,co údajně dělá ODS s řediteli nemocnic!

0/0
23.2.2011 10:43

vodnicvcechach

Re: To, co předvedla v této kauze

to je vysoce souvisejici

0/0
23.2.2011 10:48

denny6002

Re: To, co předvedla v této kauze

jistě, je to "vysoce související" nesmysl;-D.

0/0
23.2.2011 11:00

vodnicvcechach

Re: To, co předvedla v této kauze

pokud ti nepatri nejaky koncern, anebo nezijes z orupcnich penez, tak se neraduj. anebo raduj, blaznum to byva jedno, co se s nima deje Rv

0/0
23.2.2011 11:25

JaJaMilan

Re: To, co předvedla v této kauze

Samozřejmě obojí. Tady se stále něco rozděluje, ovšem ta stávka byla jako jedna.

0/0
23.2.2011 10:38

denny6002

Re: To, co předvedla v této kauze

mandát a podporu měl p. Heger od vlády,nikoli poslaneckého a senátního klubu ODS. Tedy od moci výkonné,nikoli zákonodárné.

0/0
23.2.2011 9:52

JaJaMilan

Re: To, co předvedla v této kauze

Takže třeba senátní klub do toho může vrtat a vrtat a roze...srat všechny. To je to, co se jim hodí. Jsou si vědomi, že v jednotě je síla,  to není komunistický na to pozor ti se toho jen chytli.

0/0
23.2.2011 10:49

vodnicvcechach

Re: To, co předvedla v této kauze

to myslis ty a tobe podobni! proste nizke pudy Rv

0/0
23.2.2011 10:49

jamski

Re: To, co předvedla v této kauze

To co předvedla media, je ovšem jenom slabým čajíčkem proti tomu, co předvedli loktoři.

Něco tak odporného a podlého,jako je vdírání těch nejbezbrannějších, na to už musí být jejich žaludek hodně silný.

Podlost, hamižnost, arogance - hnus.

Teď je ale opravdu na čase zveřejnit seznam účastníků té akce, aby slušní lidé měli ,možnost vyhnout se jim velkým obloukem. Osobně bych se do jejich " péče" svěřit rozhodně nechtěl.

0/0
23.2.2011 7:17

zluta ponorka v zakone

vy to nechate jen tak, pane jamski?

jaktoze ty vyderace nikdo neobzaloval?;-D

0/0
23.2.2011 8:17

zluta ponorka v zakone

mimochodem

v rade spitalu nechteji lekari podepisovat DPC na sluzby, hlavne ti mladi, takze to jest eneskjoncilo. Nemeli by je nahnat do prace policajti nebo rovnou armada?;-D 

0/0
23.2.2011 8:21

denny6002

Re: vy to nechate jen tak, pane jamski?

obžalobu může podat pouze státní zástupce na obviněného,tedy na toho,na koho bylo podáno trestní oznámení a to podáno bylo,otázkou je,zda dojde k obvinění a podání obžaloby,to je věc trestního řízení. Dočkej tedy času!

0/0
23.2.2011 9:47

zluta ponorka v zakone

Re: vy to nechate jen tak, pane jamski?

vsecha dosud podana trestni oznameni byla statnimi zalobci shozena ze stolu:-)takze by mel pan jamski podat nejkake nove, ale klidne mu muzete pomoci;-Da netyka me si, kverulante;-D:-P

0/0
23.2.2011 10:44

Kantorek

20 let zkušeností

Pane jamski, problém posledních 20 let je, že zatím nikdo nebyl ochoten věc nijak řešit (nepočítám-li úlitby typu fišerného apod.). Prostě nic nefungovalo. Ministři podle naturelu lékařské požadavky buď znevažovali, nebo se jim vysmívali, nebo - ministři ODS a moji kamarádi voliči ODS - radili ať počkáme na lepší časy v ekonomice, pak že bude líp i pro nás (sám jsem TOP 09). Víte, 20 let vodění po paloučku je dost. Ad vydírání:  dobře víte, že to vážně nikdo nemyslel, protože nikoho prostě nenapadlo, že by  to mohlo v naší končině dojít až tam (krom teda polských tup*nů nebo umanuté Thatcherové, také dopadli podle toho). Věřte, že ten inkubátor s miminkem (mám 3 děti) by nakonec nevychádl. Pro Vás osobně: myslím, že byste se, kdyby Vám -nepřeji samozřejmě- něco doopravdy bylo nebo byl v bezvědomí, rád svěřil "vyděrači" do péče, zejména kdybyste věděl, že je odpočatější, spokojenější, nemá existenční starosti  a má víc času/prostředků na průběžné studium svého oboru.  

0/0
23.2.2011 8:57

Gaston

Re: 20 let zkušeností

Věřte, že chápu vaše dvacetileté problémy. Má dcera je také lékařka. Přesto nechápu, proč jste takto důraznou akci neprovedli v době, kdy pro to byl prostor. Proč to nebylo v době mnohaprocentního růstu HDP? Napadá mne proto jediné a to, že LOK stejně jako ostatní odbory jsou oranžové a že vy jste byli použiti jako pokus o zpochybnění vlády.

A ještě jedna věc. Píšete, že "inkubátor by nakonec nevychladl". Jak daleko jste hodlali zajít?

0/0
23.2.2011 9:27

Kantorek

Re: 20 let zkušeností

Víte, za těch 20 let jsem nabyl dojmu, že "prostor" nebyl nikdy ("počkejte, až se ekonomická situace ještě zlepší..."Rv). Nikdo nechtěl zajít nikam daleko a nikdo by nezašel. Protože bylo jasné, že při masívním protestu vláda BUDE MUSET trochu couvnout, protože necouvnout prostě nemůže- podobně jako couvl, co couvl,  kapituloval Klaus v 1995 před Duškem )také dobrá zkušenost). Myslíte že by to vláda riskla, přijít o koryta? Když jde o koryto, ideje slábnou. P.S.: použiti jako pokus ke zpochybnění vlády- to nemyslíte vážně.;-D;-D;-D Akce byla ohlášená dávno PŘED volbami.

0/0
23.2.2011 9:50

Gaston

Re: 20 let zkušeností

To jste tedy měli být i součástí předvolebního boje?

0/0
23.2.2011 12:52

Gaston

Re: To, co předvedla v této kauze

Poslanec Šťastný není právě můj favorit, ale to je tak jediné na čem se shodneme.

Zkuste mi prosím trochu vysvětlit, co se vám nezdálo na práci médií.

Čím podle vás vyvolávali nenávistnou kampaň proti lékařům?

Jak podporovali nejnižší pudy lůzy?

Co je to ta lůza?

Vám se zdál postup LOKu korektní k pacientům?

0/0
23.2.2011 8:35

zluta ponorka v zakone

Re: To, co předvedla v této kauze

1) Media podporovala nenavistne vypady proti lekarum jednak zpusobem referovani ("lekari vyhrozuji smrti novorozencu" atd.) a konkretne iDnes dale tim, ze nechala bez jakehokoliv zasahu desitky a stovky diskuznich prispevku, ktere nenavistnym a dehonstujicim zpusobem utocily na lekare a jejich zastupce, casto slo o vyhruzky  fyzickym utokem ci nabadani k nemu. Takova dehonestace a urazeni urcite skupiny obyvatelstva nema v poslednich 20 letech obdoby, napr. podobna diskuze o nasich drahych spoluobcanech by byla zrusena jiz v zarodku

2) viz bod 2

0/0
23.2.2011 9:28

denny6002

Re: To, co předvedla v této kauze

média referovala korekktně,pravdivě. Ne zda (ne)podporovala,ale kdy referovala nepravdivě,neobjektivně,nebo snad neměli zástupci LOKu a ČLK dostatek mediálního prosturu? Byla v některém jednotlivém případě  média obviněna z např. vytržení z kontextu a pod.? 

0/0
23.2.2011 10:00

zluta ponorka v zakone

Re: To, co předvedla v této kauze

nemam ambici presvedcovat zaujateho cloveka o stejne zaujatosti nekterych medii, jako je napr. iDnes:-)kdyz to nevidite a/nebo nechcete videt, tak holt nechte byt, na vysledku to nic nemeni:-)

0/0
23.2.2011 10:49

zluta ponorka v zakone

Re: To, co předvedla v této kauze

3) Luza jspu ti prispevatele do diskuzi, kterei se doposuteli uroku a vyhruzek vyjmenovanych v bode jedna

4) Nejsme clenem LOKU a neznam jeho stanovy, ale predpokladam, ze ukolem LOKu je hajit zajmy lekaru, nikoli pacientu, LOK rozhodne negarantuje zdravotni peci. Nicmene tato akce byla avizovana nekolikmesicu dopredu, cozpovazuji zakorektni pristup jak vuci vlade, ktery je garantem zdravotnipece, tak vuci pacientum, kteri mohli po vlade a pojistovnach s predstihem zadat zajisteni pece. 

Tolik odpoved na vase zvidave dotazy:-)Sice sme nebyl dotazovan ja, ale proc bych vam neposkytl trochu osvety, kdyz jste slepy jak krtek, ze to vsechno sam nevidite:-)

0/0
23.2.2011 9:30

zluta ponorka v zakone

Re: To, co předvedla v této kauze

a omlouvam se za preklepy:-)

0/0
23.2.2011 9:44

obambiodřekykunene II.

Re: To, co předvedla v této kauze

Média? Účelové, na objednávku psané štvavé články, které přesně a cíleně působí na nejcitlivější  oblasti lidského myšlení. Ovšem na druhou stranu musím uznat, že najmuté PR agentury, placené vládou, odvedly dobrou práci. To abych jim nekřivdil. Celou lidskou historií se prolínají situace, kdy hlas většinového davu a lůzy převládnou nad rozumem a možností klidné dohody. Ano, lékařům fandím, už z principu.....možná ty nenávistné a negativní reakce(které absolutně převládly) vyplynuly z toho, že si dotyční jedinci uvědomili, v plné síle, svoji smrtelnost a "dotknutelnost". Řekl bych, že dnešní společnost má malinko převrácené hodnoty, z čehož resultuje i chování a reakce mnohých zde(a nejen tady)...;-)...PS. Pokud jsem někoho urazil, tímto se omlouvám...;-)

0/0
23.2.2011 9:32

Vladimir7

je škoda, že to není posuzováno jak tr. čin

Je to škoda, že z vydírání odboráři není tr. čin, minimálně vůdci měli být pozavírání!  A je škoda, že média stále ukazují odboráře vč. Kubka a jejich demagogické proslovy a vyjádření a dávají málo prostoru min. Hegerovi a šéfům nemocnic. Není to vyrovnané, jakoby si některé média podplatili, aby měli u nich více prostoru!!!

0/0
22.2.2011 22:05

Plzeňan Moudrý

Re: je škoda, že to není posuzováno jak tr. čin

Jeho ubohosti, pokud už chcete jmenovat lidi, jimž po kotníky nesaháte tak mějte tu slušnost a používejte jejich vysokoškolské tituly - něco, o čem Vám se může jen zdát, takže správně je : MUDr. Kubka, MUDr. Hegerovi.... a pokud jste snad spolu krávy pásli, tak my to nevíme a tudíž bychom rádi správnou formu....

0/0
22.2.2011 22:58

Gaston

Re: je škoda, že to není posuzováno jak tr. čin

Kdo to je MY?

Za koho mluvíte? Za Plzeňana Moudrého a ty krávy?

0/0
23.2.2011 8:41

kamilawa

Re: je škoda, že to není posuzováno jak tr. čin

Dobrý den, jmenuji se MuDr. Heger, Ing. Tejfarová a prof. Bílek...nezývat někoho jménem snad není hanba ne?;-D

0/0
1.3.2011 12:26

Holnes

Škola vařření mě nebere

tak se tu mějte

0/0
22.2.2011 20:06

Kosatka Dasha

Re: Škola vařření mě nebere

no no, ja ti odpovedel asi na 3 strane

0/0
22.2.2011 20:11

Holnes

Re: Škola vařření mě nebere

Ještě jsem se díval. Díky za diskuzi, doufám, že jsi trochu zahlédl i jiný pohled a dle mne odůvodněný

0/0
22.2.2011 20:14

Kosatka Dasha

Re: Škola vařření mě nebere

ale jo, jenze neni dobry uplne absolutni postoj - vy jste vyderaci, darebaci, podvodnici, neschopni, spatni a my, pacienti jsme ti nejlepsi dobri. a vlada je hodna! za tim bude tolik spiny, ze ani spolu dohromady si ji neumime mozna predstavit :-/

0/0
22.2.2011 20:15

Holnes

Re: Škola vařření mě nebere

Nikdy nic není černobílé, já to vím. Ví to i spousty dalších lidí

Jen LOK to jednoznačně takto postavilo, s tím už nic nenaděláš.

0/0
22.2.2011 20:17

Kosatka Dasha

Re: Škola vařření mě nebere

neverim, ze lok. myslim si, ze tomu bylo pomozeno nejakou jinou agenturou. ze ta vlada ma proste vetsi moznosti, silnejsi prostredky ovlivnit zpravy

0/0
22.2.2011 20:22





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.