- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ze TROP 007 jsou sami odbornici na kolejova vozidla.
Panu zastupiteli Hudečkopvi na 100 % věřím - on je totiž "renomovaný technik se specializací na kolejová doprvní vozidla a dlouholetými zkušenostmi v oboru".... takže má určitě pravdu
Třeba v 90° zatáčkách v centru bych se jako tramvaják asi hodně bál
S míjením problém asi nebude, 1) je to to první co se u nového typu ověřuje.
2) a to hlavně - podívej jak to má krátký (téměř nulový převis vpředu i vzadzu. Tahle tramvaj moc vybočovat nebude.
bankomat mě fakt dostal! Skutečně k ničemu jinému není tramvaj třeba, než aby v něm stála fronta na výběr peněz. Když už něco, tak by byla zcela jistě vhodnější možnost platby platební kartou.
Když Tě chytne revizor, s výmluvou na nedostatek hotovosti neuspěješ
TOP 09... Nejsou to náhodou ti Čunkovi pohrobci? No, to pak jó, každý má několik občanek a k tomu ještě kupu keců!
jednak oproti 14T je skutečně lepší, je skutečně nízkopodlažní a řekl bych, že se k Praze i docela hodí. Klimatizace v tramvaji je pojmová blbost, když tramvaj téměř co minutu otevírá všechny dveře a větrat může za jízdy, aspoň doufám. Navíc vstoupit z rozpálené ulice do chladného vozu je pro mnoho lidí vstupenkou do špitálu.
Právě že s tím větráním za jízdy je problém, vzhledem k tomu že na snímcích, které k této tramvaji byly zvěřejněny (z Prahy), jsou okénka vyklápěna dovnitř vozu - tedy stejně jako u 14T.
Uvnitř je málo místa díky dvojsedadlům. Zcela zbytečné - je potřeba, aby se do vozu vešlo co nejvíce cestujících a měli prostor k vystupování. Sedadla jsou nutná v podstatě jen pro starší nebo invalidy.
Špatné větrání lze předpokládat, je-li vůz řešen pro klimatizaci, tak se bez ní v létě upečeme.
Souprava je příliš těžká, bude patrně způsobovat vyšší opotřebení kolejí.
Ach jo, kdo tohle za ty nesmyslné miliardy vymýšlí? Asi televizák Dvořák anebo horolezec Bém?! Proboha, podívejte se po světě - všude jsou jednoduché vozy, takovýhle rádoby komfort je zcela zbytečný. Asi jako Opencard za miliony místo papírového lístku za haléře
"jen" pro starsi a invalidy... pockej az taky jednou budes starsi...
je naprostá světová špička. Splňuje protichůdné požadavky 100% nízkopodlažnost, 100% hnané púodvozky a 100% otočné podvozky. Tyto požadavky jsou velmi důležité pro náročný pražský provoz se spoustou prudkých zatáček a kopců. Na světě není žádná jiná podobná tramvaj, která by to uměla. Blíží se tomu vídeňský ULF.
Asi je to technicky úplný zázrak nad Vltavou...
Ale prakticky to zase bude k ničemu, stejně jako nyní nesmyslné Porsche anebo ty hranaté těžké skřípající rakve! Hlavně, že to rekuperuje, ale jak se v tom vezou lidi, to asi nikoho nezajímá
Vyznam klimatizace v situaci, kdy se zastavuje a oteviraji dvere kazde 2 minuty, je velmi diskutabilni.