Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kaddáfího přátelé budou mít problém, rýpl si Klaus do západních členů EU

Do Česka potřetí ve svém funkčním období zavítal polský prezident Bronislaw Komorowski. Po jednání s prezidentem Klausem řekl, že EU chybí vize, jak řešit vývoj v severní Africe. "Přátelé pana Kaddáfího, prezidenti a premiéři zemí ze západu EU, budou mít problémy," zmínil český prezident Václav Klaus.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Dýzl

Náš podivný člověk na Hradě.

Čekal bych od našeho presidenta tvrdé odsouzení brutálního násilí které Kaddáfiho lidé používají proti demonstrujícím.

Místo toho si ten podivný člověk zaironizuje na účet západních politiků.

Měl by si ale hlavně připomenout, že režim který jej nechal studovat a také pouštěl na západ v dobách, kdy ostatní trčeli za elektrickým ohradníkem a minovými poli, diktátora Kaddáfího podporoval, zbrojil a školil.

Z mého skromného pohledu byl pan Klaus svým způsobem i karierním spolupracovníkem minulého režimu.

Troufnu si i tvrdit, že pan Klaus si v samolíbosti s Kaddáfím příliš nezadá. Dělí je jen rozdíl v podmínkách a moci kterou získali. A také asi v jejich koncích. Jak doufám, Kaddáfího Libyjci pověsí a náš pan Klaus dožije v pohodlí svého majestátu.

0/0
22.2.2011 12:24

mildapr

Aha

Tak to pan prezident objevil Ameriku. Všechny vyspělé země podporovali a podporují gaunery v čele afrických zemí, protože je to pohodlné a splňuje to svůj účel: je tam relativní pořádek, zas tak mnoho jich do Evropy neutíká a společnosti z EU můžou nerušeně drancovat místní nerostné bohatství. To vše ke spokojenosti všech evropanů. A koneckonců v Africe je to v současné době stejně jediný možný způsob vlády. Když vidím demokracii a s tím související úroveň a angažovanost lidí u nás, nedělám si o situaci v Africe žádné iluze.

0/0
22.2.2011 12:14

kocourek25

Ty jeho řeči tak mohou....

vzrušit a naštvat nás tu v ČR . JInde v západním světě to přejdou úsměvem - kdo jej bere ve světě vážně ?  Nikdo..;-D;-D;-D

0/0
22.2.2011 11:01

lokýtek

Re: Ty jeho řeči tak mohou....

by ses divil.. to tebe nikdo nebere vážně;-D

0/0
22.2.2011 12:35

kocourek25

Venca perlí.....

Poslední záchvěvy sklerotického staříka .Ještě to s ním musíme těch pár roků vydržet. Je to prostě náš klenot. Rv

0/0
22.2.2011 10:50

mirni

ze pan prezident nekritizoval take Spojene staty, ze vlastne

podporovaly jejich pratelsky rezim v Egypte, kdyz ted Mubarak musel uteci ze zeme? Tak vysoko jeho kritika nesaha protoze odtud by okamzite dostal pohlavek za spatne chovani!

0/0
22.2.2011 10:38

mirni

ja bych rad vedel, jak to videl pan prezident kdyz byl

velky kamarad s panem Kozenym ktery jak se ukazalo podvodem ziskaval akcie, samotne USA o nej mely velky zajem ... taky ma pan prezident s timhle problem?

0/0
22.2.2011 10:31

Roko Blábola 11

wikipedie:

............Typickými rysy fašistických ideologií jsou mimo jiné autoritativní a charismatické vůdcovství, kult modernity, mládí a síly jakož i silná ekonomická role státu.................

Když napíšu, kdo tyto atributy naplňuje,, přijdu o dukáty........

0/0
21.2.2011 23:16

Roko Blábola 11

Re: wikipedie:

Safra, to patří na jinou diskuzi :-))))

0/0
21.2.2011 23:17

modrá straka kradačka

Re: wikipedie:

Ha, ha, už se z toho nevykroutíš!;-DR^

0/0
22.2.2011 11:08

Roko Blábola 11

Všem místním upachtěným chytrolínům,

kteří závidějí Klausovi jeho úspěchy a již tolikrát potvrzené vize, bych přál v čele státu Kadáfího, nedávného velkého přítele našich bolševiků. To by si nedovolili na prezidenta ani kviknout a tiše, s ohnutým hřbetem, by mu lezli do zadku a pak doma hrdinně spílali . Všechny tyhle urážky jsou projevem největší lidské zbabělosti, tak typické pro malé, hloupé a závistivé čecháčky, pro než je pojem národní hrdost nečím zcela neznámým.....

0/0
21.2.2011 22:47

vokoun6

Re: Všem místním upachtěným chytrolínům,

v případě Lukoiloviče Klause skutečně jakákoli hrdost není na místě.

Spíš se lze za něj jen tiše stydět, kdykoli otevře ústa a vypustí nějaký blábol. Zrovna Klaus, který se kamarádí s Mečiarem, balkánským řezníkem Miloševičem a kágébákem Putin může tak moralizovat a poukazovat na jiné za jejich kontakty s Kaddáfím.

0/0
21.2.2011 22:57

Roko Blábola 11

Re: Všem místním upachtěným chytrolínům,

Zřejmě toho moc nevíš o bolševické diktatuře. Kadáfího arabské pojetí moci se liší pouze ve dvou věcech. Neokradl celý národ o majetek a k vládnutí nepotřebuje politbyro. Pokud toto srovnáváš s Mečiarem a Putinem, jsi zcela mimo mísu. O jeho kamarádství s Miloševičem se rád nechám poučit :-)

0/0
21.2.2011 23:22

mirni

Re: Všem místním upachtěným chytrolínům,

snad neni nutne chodit tak daleko staci mne kdyz vim ze byl pritelem pana Kozeneho!

0/0
22.2.2011 10:32

modrá straka kradačka

Re: Všem místním upachtěným chytrolínům,

;-DR^ Jen víc takových kožených........! Dotaz novináře ke Klausovi na naší Čs.námořní plavbu! Odpověď Vašíka: my jsme měli nějakou námořní plavbu. Jojo modrobolševici, těžká obhajoba!

0/0
22.2.2011 11:13

mildapr

Re: Všem místním upachtěným chytrolínům,

Mít vize je jedna věc a dělat účinnou a realistickou politiku je věc druhá. Škodolibě si představuji Klause v čele Německa nebo Francie.

0/0
22.2.2011 12:16

HonzasJ

Jede s nima

Pán Klaus je v tom stejne ako ostatný.Prečo do toho Tripolisu jel.Hlavne ,že sa toho zúčastnil a fotil sa v Kadáfiho meste.Teraz je chytrý.;-€Rv

0/0
21.2.2011 22:23

Barry Goldwater

Jestli

on ten náš pan prezident neměl raději dělat kádrováka. Již jednou západní politky kádroval podle toho, jestli byli na pohřbu polského prezidenta, a teď bude kritériem přátelství s Kaddáfím. Přátelství s ruským diktátorem Putinem je zřejmě pod rozlišovací schopností pana profesora. Je zajímavé, co má všechno český prezident v náplni práce. Stihne vypomáhat ministrovi vnitra s odchodem neodvolateného policejního prezidenta a teď zase svými výroky vypomáhá ministrovi zahraničí.

0/0
21.2.2011 22:22

tomasson4462

Klaus

občas plácne leccos, ale v tomhle má recht ! Kaddáffí je rozhodně ten typ, co už měl být přinejmenším za mřížemi na doživotí a zdůrazňuji, že PŘINEJMENŠÍM! Jenže kvůli ropě mu EU zahladila (v čele s těmi nejvyššími představiteli!) terorismus, Lockerbie atd...A největší svinstva na vlastním národě EU radši ani nevidí. Hlavně, že má taková OMV kde postavit vrty...! Je to HNUS! Jestli tohle hodlá svět,potažmo EU tolerovat,pak nám všem na téhle planetě pomáhej Pánbůh ! Podle mě tohle prezident vystihl dokonale ! Bravo, pane prezidente (a to vám rozhodně netleskám ve všem) ! R^:-/

0/0
21.2.2011 21:37

mirni

Re: Klaus

mozna mas pravdu ze mel byt Kadafi v kriminale, ale to ze Klaus nema jedine pravo na takove reci, pokud se nechce v Evropskem svetle ukazat jako ten stale poucujici a rebelujici chytrolin to je proste neoddiskutovatelny fakt. Z hlediska diplomacie jsou tohle velice spatne signaly navenek ale Klausovi, ktery je euroskeptikem tohle dela vylozene dobre. Kdyby zacaly chodit ze zahranici noty o nepripustnem vmesovani se do jejich politiky tak by myslim panu profesorovi spadla celist! Ostatne oni se chovali v jeho duchu naprosto trzne a protoze vedeli ze Kadafi disponuje dost velkym nerostnym bohatstvim tak se podle toho k nemu chovali!

0/0
22.2.2011 10:36

mildapr

Re: Klaus

Máte bohužel pravdu. Aby se nám v Evropě žilo dobře, jsou ve světě tolerovány režimy jako ten libyjský. A nevšiml jsem si, že by Klaus někdy někoho kritizoval za porušování lidských práv. Tomu je to ukradené. Teď, když je po válce, tak je generál.

0/0
22.2.2011 12:24

Benito Juarez

Klaus asi nemůže překousnout,

že se s ním nebavil ani Kaddáfí.

0/0
21.2.2011 20:55

amin

Zatím v této diskusi jsem nenašel

jediný argument, který by naznačoval, že Klaus nemá pravdu, jenom urážky a poklonkování mocným. Jsme národ lokajů bez hrdosti, který lezl do zadnice císař-pánovi pak Hitlerovi, Rusákům a nyní EUbyrokratovi. Kdo bude další? Mohl to být třeba Kaddáfí........

0/0
21.2.2011 20:47

kocourek25

Re: Zatím v této diskusi jsem nenašel

Zatím jsem neslyšel našeho staříka aby nebyl nad věcí a  neryl, nekritizovat ( nekálil ) do vlastního hnízda. Nebo on

jako čelný představitel státu nepatří do skupiny západních států ? VždyŤ on sám PROSAZUJE  obchod na prvém místě - bez ohledu s kým  a hlavně za jakou cenu. Nezná špinavé peníze . A najednou moralizuje. A´t si nastaví zrcadlo a pak ať s prominutím KECÁ a poučuje druhé. Rv  

0/0
22.2.2011 10:57

mildapr

Re: Zatím v této diskusi jsem nenašel

Pan prezident Klaus stojí v čele státečku, který rozhodně se světovým děním nepohne a tím pádem jeho státnický talent, o němž je přesvědčen, tak trochu přichází nazmar. Tím pádem nevynechá jedinou příležitost, aby ho svým vlivnějším kolegům předvedl. Jestli tento přístup hlavy státu České republice prospívá nebo ne, to nechám na Vaší úvaze. Ale za zmínku stojí to, co podle článku uvedl polský prezident. Dle mého platí: čím větší mám vliv, tím opatrnější musím být při jeho využívání. A pokud chtěl pan prezident někomu kázat o morálce, tak děkuji - ale od něho to neberu.

0/0
22.2.2011 12:46

buranumdopamatniku

ochranna opatreni :)

Nekdo by se mel postavit za Klause a kdyby zacal ten vychvalovat kadaffiho , mel by Klausovi jednu plesknout , aby nebyla ostuda, :)))))))

0/0
21.2.2011 20:23

buranumdopamatniku

zadni evropsky dvorek se ozval :)))

Ano , EU ceka  az prijde vize   z Vychodni Evropy , nejlepe z Polska a nebo  Ceska :))))))))

0/0
21.2.2011 20:16

Johny_S

Re: zadni evropsky dvorek se ozval :)))

Vize přeci dávno existuje: vytvořit za každou cenu francouzsko-německé euroimpérium. Problém je, že nikdo netuší, co kromě toho. Jaké to impérium bude.

0/0
21.2.2011 22:14

mirni

mame tady politiky, kteri by se snad meli vratit k tomu

od ceho odesli, takze pan profesor by mel jit zpet k ekonomice a k prognostickym datum a pan John by se mohl vratit nekam do televize jestli by jeste nekdo sledoval jeho Na vlastni oci .. na ktere bude mit nejspis materialu alespon na tisic dilu, pan ministr skolstvi by mel jit nazpatek do ABL, pan Barta rovnej, Kalousek zase ke sve chemii a Necas k fyzice, Heger by mel jit operovat, a knize by se mel jit venovat svemu hotylku v Rakousku, Sasa Vondra by mohl vubec odjet do USA za svymi prateli - tedy pokud nepujde do teplaku - coz v nasi zemi nehrozi ani kdyby umlatil nekoho zeleznou tyci a mel na rukavu podivne nasivky...vratte se tam odkud jste prisli protoze co chvili delate kroky ktere delaji zemi ostudu ... i takove rypnuti ma vliv na naslednou spolupraci s nasi zemi!

0/0
21.2.2011 19:48

Tryskomys Muf

Re: mame tady politiky, kteri by se snad meli vratit k tomu

Panecku, nejak jste v tom zapalu pozapomnel na CSSD. :-)

0/0
21.2.2011 19:51

VYDRA1

Re: mame tady politiky, kteri by se snad meli vratit k tomu

Vedoucí představitelé ČSSD by se mohli vrátit pravděpodobně nejspíš na pracák nebo do odborů.

0/0
21.2.2011 20:11

Kolokol

Re: mame tady politiky, kteri by se snad meli vratit k tomu

A vy zpátky ke krumpáči ....

0/0
21.2.2011 20:16

CM3

Re: mame tady politiky, kteri by se snad meli vratit k tomu

ne, že bych s Vámi až tak nesouhlasil, ale můžete mne  jmenovat  Vaše politické  ideály ? Ono totiž  Vámi jmenovaní lidé byli zvoleni - řádně .....  a kdo je volil ?

0/0
21.2.2011 20:19

Benito Juarez

Jenom abys neměl za chvíli problémy jako Kaddáfí!

0/0
21.2.2011 19:21

bobky

Klausovo chovani je pochopitelne

vzhledem k tomu, ze jím jeho kolegove ze zapadni Evropy opovrhují. Ceska Republika z jeho komentaru zadny prospech mit nebude.

0/0
21.2.2011 18:51

comair

Re: Klausovo chovani je pochopitelne

Ja nejsem Klausovym priznivcem, ale v tomto s nim souhlasim a je mi uprimne uplne jedno co si mysli nekteri ,,zapadni,, clenove EU. Pokud ty menis nazory podle toho co se libi nekomu ve Francii, VB nebo Nemecku, tak je to tvoje vec, ale ja se vzdy ridil svoji vlastni hlavou.

0/0
21.2.2011 19:06

bobky

Re: Klausovo chovani je pochopitelne

Ja o voze, vy o koze

0/0
21.2.2011 19:15

ezra

Re: Klausovo chovani je pochopitelne

ty žvásty

0/0
21.2.2011 21:37

Johny_S

Re: Klausovo chovani je pochopitelne

Přesně tak. Pokud na západě dokonce propouštějí teroristy z vězení jenom proto, aby měli od Kaddáfího levnější ropu, je patrně něco špatně.

0/0
21.2.2011 22:15

vokoun6

Re: Klausovo chovani je pochopitelne

Analogicky pokud někdo všemi prostředky sabotuje bezpečnostní zájmy vlastní země např. hlasováním proti diverzifikaci zdrojů dodávek strategických surovin (Klaus hlasováním proti Ingolstadtu), tak je něcé špatně a dotyčný nemá na Hradě co dělat.

0/0
21.2.2011 23:00

Urb - Ledorubom v Meksike

O Kaddáfího starost nemám, ten si to doma zvládne,

ale co Sarkozy? Zvládne vzbouřené Araby ve Francii?

0/0
21.2.2011 18:45

wejcednes

Problém má kde kto. Zatiaľ padajú kurzy malých mien v EÚ.

€ sa drží. Kč tiež padá, aj PZL s HUF. :-)

0/0
21.2.2011 18:41

ezra

Re: Problém má kde kto. Zatiaľ padajú kurzy malých mien v EÚ.

tak to máš smůlu, celý den přerovnáváš v pražském lídlu mouku a konzervy, a tu bídu, co ti Češi zaplatí, ti ještě znehodnotí kurz... to si raději mohl u vás doma pást ovce

0/0
21.2.2011 19:32

wejcednes

Re: Problém má kde kto. Zatiaľ padajú kurzy malých mien v EÚ.

Ale ísť brigádovať ku Kaddáfiho priateľom. Tam kurz nepadá. :-)

0/0
21.2.2011 19:57

Účastník diskuze

Souhlasím s Klausem, dobrá přípomínka.

 

0/0
21.2.2011 18:37

wejcednes

Zlodej kričí chyťte zlodeja:

http://zpravy.idnes.cz/cesi-a-italove-pry-podporuji-kaddafiho-blbost-rika-knize-pkg-/zahranicni.asp?c=A110221_174907_zahranicni_btw :-)

0/0
21.2.2011 18:22

LimonadovyJoe01

Re: Zlodej kričí chyťte zlodeja:

Ono bohatě stačí, že podporuje uměle založený stát pašeráků drog, mafiánů, kuplířů a vrahů v někdejšícm srbském Kosovu.

0/0
21.2.2011 18:28

Cynyc_

Re: Zlodej kričí chyťte zlodeja:

Bohudík, tím, že pitomost tisíckrát zopakujete, se z ní pravda nestane, vzdor známému rčení.

0/0
21.2.2011 19:03

comair

Re: Zlodej kričí chyťte zlodeja:

R^

0/0
21.2.2011 19:07

VYDRA1

Re: Zlodej kričí chyťte zlodeja:

R^

0/0
21.2.2011 20:09





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.