Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Demonstranti v Tripolisu zapálili sídlo vlády, armáda prý město i bombardovala

Demonstrace proti vládě Muammara Kaddáfího se rozšířily do libyjské metropole Tripolisu. Protestující zapálili sídlo parlamentu a v ulicích byla slyšet střelba. Armáda zasáhla údajně ze vzduchu - někteří svědci uvedli, že do protestujících střílí z letounů a město prý dokonce i bombardovala. Média začala také spekulovat, že Kaddáfí uprchl ze země.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

rebbe

Ať do dopadne, jak chce, ropu se bude prodávat dál

protože sami Libyjci by nevěděli, co s tím. Jakákoliv budoucí vláda bude ráda, když za ropu utrží peníze a kdyby to bylo i od velkého šajtána USA.V

0/0
27.2.2011 18:04

rebbe

Gaddáfí prý nakoupil anglické odstřelovačské pušky ráže 0.50

které mají účinnost přes 2 km. Těm lze vzdorovat pouze srovnatelnými zbraněmi nebo vykouřit Gaddáfího z jeho kasáren raketami.V

0/0
27.2.2011 17:52

Freund Freud

Miláček Západu a pana Brzezinského

jaksi ztrácí glanc. Ale jako homosexuální pedofil jistě p. Kadáfí nebude mít problém s udělením asylu třeba v Holandsku či jiné oáze multikulti...RvRvRv

Opravdu by mne zajímalo, jak s tímhle řezníkem současný demoliberální establishment Západu naloží...:-/Rv

0/0
22.2.2011 2:05

papamanu

Re: Miláček Západu a pana Brzezinského

Jestli mu někdo udělí azyl, tak to bude nejspíš jeho starý bunga-bunga kumpán Berlusconi. :-)

0/0
22.2.2011 4:54

Účastník diskuze

Re: Miláček Západu a pana Brzezinského

;-D;-DR^

0/0
27.2.2011 22:37

Účastník diskuze

Re: Miláček Západu a pana Brzezinského

Pošle mu dopis, ve kterém mu oznámí, že se na něj moc zlobí....

0/0
27.2.2011 22:38

Mallinali

Inu

Jak jsem skeptický k téhle panarabské revoluci, tak by byl pád Kaddáfího pro mě takový slaďoučký dezert. Já ho bytostně nesnáším, ten hnusnej slizoun má na rukou krev stovek občanů západu a tu novodobou "kajícnost" mu nevěřim ani za mák. Sice mu teď šla Evropa tak trochu z nutnosti na ruku, ale všechno je to stejně jenom o prachách...určitě by nás nejradši viděl v co nejhorším stavu a ještě radši silně infikované nenávistným islámem. Kdepak, ať tam bude co tam bude, Kaddáfího případný pád si vychutnám...ono co jsem tak slyšel, mají tam takovej bordel v ulicích i přírodě, že už to může být v tomhle směru jenom lepší ;-D.

0/0
22.2.2011 1:14

Freund Freud

Re: Inu

mě se ta "revoluce" zdá také velmi podezřelá, ale pokud se týká téhle pedofilní zrůdy jsem pro její odstranění.R^

0/0
22.2.2011 2:07

Homer.Simpson.

Re: Inu

ale on je básník! básník revoluce!

0/0
22.2.2011 4:48

rebbe

Re: Inu

jaký názor má náš soudruh Zaorálek, věčný stín ministra zahraničních věcí? Jak pomoci arabskému socialismu, který je v nebezpečí? Snad tam poslat Kavana, do toho by se jim dobře strefovalo!  Soudruh Kato!  Probudit!  Revoluce je v nebezpečí!V

0/0
27.2.2011 17:56

LimonadovyJoe01

Nedivím se, že tam do lidí střílí najatí žoldnéři

ze zahraničí. Ti to budou dělat, dokud jim bude někdo platit nebo dokud jim vyloženě nepůjde o krk. Ale vojáky bombardující vlastní příbuzné a známé nechápu. Jasně, posádky patrně tvoří vojáci z jiných koutů země (takto to měl proti případným občanským nepokojům zajištěné už rakousko-uherský režim a potom komunisté) a většina důstojnického sboru patrně patří k vládnoucí straně a jejich příbuzní nedemonstrují, ale jsou zalezlí ve čtvrtích pro protekčáky, ale řadovým vojákům se stejně divím.

0/0
22.2.2011 0:23

Larry Matejka

Re: Nedivím se, že tam do lidí střílí najatí žoldnéři

předobraz toho, co se bude dít v Americe i Evropě... Uměle vydesignovaná největší ekonomická deprese všech dob, finanční chaos a hladomor... ve jménu Ordo ab Chao... 

0/0
22.2.2011 1:12

LimonadovyJoe01

Re: Nedivím se, že tam do lidí střílí najatí žoldnéři

A teď tu o tom, jak to celé řídí Mosad a pak hned tu o ufounech. Díky.

0/0
22.2.2011 1:14

Larry Matejka

Re: Nedivím se, že tam do lidí střílí najatí žoldnéři

nevíte nic... škoda...

0/0
22.2.2011 1:20

Larry Matejka

Re: Nedivím se, že tam do lidí střílí najatí žoldnéři

http://www.youtube.com/watch?v=nI-BIVWlc7A

0/0
22.2.2011 1:24

Freund Freud

Re: Nedivím se, že tam do lidí střílí najatí žoldnéři

je jasné, že za "revolucemi " stojí Mosad, ale Kadáfí je opravdová zrůda, nelitujme ho !

Ostatní režimy - bývalí spojenci - byli obětováni, aby vzniknuvší nové arabské režimy byly nasměrovány proti Iránu, protože to je hlavní cíl !!! Co na tom, že Irán je ve srovnáníé a arabskými státy relativně svobodným a demokratickým státem .. Prostě se nelíbí Izraeli, a tam se dnes dělá US politika....:-(

Jenže ne vždy se zadaří, že soudruzi, takže to může být ještě velmi zajímavé...

0/0
22.2.2011 2:28

Larry Matejka

Re: Nedivím se, že tam do lidí střílí najatí žoldnéři

S nasmětováním arabského světa proti Íránu a vytvořením sunnitské fronty souhlasím. Ale schéma barevných revolucí ukazuje spíš na rukopis globálních elit, part, hraný podle not Zbigniewa  Brzezinského Georgem Sorosem, Vanem Jonesem a firmami spojenými s CFR jako je třeba Google. Mossad a ostatní tajné služby plní spíš roli infiltrační a kontrolují radikálně islámská uskupení v oblasti. Vliv Izraele na zahraniční politiku USA je významný, ale hra, která se hraje o patro výš může ve svém důsledku Izrael poškodit či dokonce hodit přes palubu...   

Ovšem nic to nemění na faktu, že ukradená arabská revoluce je revolucí spíš hladovou, než revolucí politickou, způsobená ekonomickou depresí a neúnosným růstem cen základních potravinových komodit. Nepokoje, které potkají v brzké době i západ. Dnes je 40+ miliónů Američanů na Food Stamps... K tomu vysoká míra nezaměstnanosti a záměrná likvidace střední třídy i pád dolaru jako rezervní měny budou mít pro západ kataklyzmatické důsledky...

0/0
22.2.2011 7:44

Larry Matejka

Re: Nedivím se, že tam do lidí střílí najatí žoldnéři

S nasmětováním arabského světa proti Íránu a vytvořením sunnitské fronty souhlasím. Ale schéma barevných revolucí ukazuje spíš na rukopis globálních elit, part, hraný podle not Zbigniewa  Brzezinského Georgem Sorosem, Vanem Jonesem a firmami spojenými s CFR jako je třeba Google. Mossad a ostatní tajné služby plní spíš roli infiltrační a kontrolují radikálně islámská uskupení v oblasti. Vliv Izraele na zahraniční politiku USA je významný, ale hra, která se hraje o patro výš může ve svém důsledku Izrael poškodit či dokonce hodit přes palubu...   

Ovšem nic to nemění na faktu, že ukradená arabská revoluce je revolucí spíš hladovou, než revolucí politickou, způsobená ekonomickou depresí a neúnosným růstem cen základních potravinových komodit. Nepokoje, které potkají v brzké době i západ. Dnes je 40+ miliónů Američanů na Food Stamps... K tomu vysoká míra nezaměstnanosti a záměrná likvidace střední třídy i pád dolaru jako rezervní měny budou mít pro západ kataklyzmatické důsledky...

0/0
22.2.2011 11:34

skrbling

Být Kaddáfím, vzal bych kramle

Bin Alí i Mubarak to nehnali do extrému a i kdyby nezdrhli, špagát by je pravděpodobně nečekal, ale jestli se v Lybii děje to, co je popisováno, Kaddáfí to nemůže přežít, takže pokud to už neudělal, být jím a jeho rodinou, na nic bych nečekal a vzal bych čáru a to kamkoliv.

0/0
22.2.2011 0:05

LimonadovyJoe01

Re: Být Kaddáfím, vzal bych kramle

Vždyť to ještě nemá ztracené. Armáda ho podle všeho poslouchá a "západ" ani nikdo jiný těm demonstrantům nepomůže. Jak dlouho to asi proti armádě vydrží?

0/0
22.2.2011 0:06

skrbling

Re: Být Kaddáfím, vzal bych kramle

No, já bych to tak růžově neviděl. Myslíte, že lidé na postech jako jsou velvyslanci nebo ministři házejí rezignacemi a výzvami k odstoupení pro nic za nic? Já si myslím, že teď už to má dynamiku sněhové koule.

0/0
22.2.2011 0:09

LimonadovyJoe01

Re: Být Kaddáfím, vzal bych kramle

Ve finále půjde o to, jak se zachová armáda. Faktem je, že se to tamnímu režimu asi vymklo z rukou a může to klidně skončit revolucí - zrovna tak to může skončit několika masakry demonstrantů, postupným vyčištěním ulic a následnou několika měsíční čistkou a návratem ke starým pořádkům.

0/0
22.2.2011 0:16

skrbling

Re: Být Kaddáfím, vzal bych kramle

To je samozřejmě také možné. Nicméně armádu pod dokonalou kontrolou asi taky nemá (dezerce, východ kontrolují povstalci...). Kdybych si dnes měl vsadit, na Kaddáfího by to nebylo. Pokud použiju historickou paralelu (která, uznávám, kulhá na obě nohy), když se sypal komunismus, taky to šlo v jedné zemi za druhou a komouši to neudrželi nikde. Což ovšem neznamená, že si myslím, že pád Kaddáfího musí být to nejlepší. Ve skutečnosti může být nějaká islámská teokratická diktatura ještě mnohem horší.

0/0
22.2.2011 0:23

LimonadovyJoe01

Re: Být Kaddáfím, vzal bych kramle

Tak zase je to pořádnej parchant a jeho synové a nejbližší spolupracovníci dle všeho také. A Klaus má pravdu v tom, že po těch polodiktátorech v sousedních zemích se tady lid zbavuje skutečného despoty.

0/0
22.2.2011 0:29

rebbe

Re: Být Kaddáfím, vzal bych kramle

už i jeho malá židovka Halina z Haliče se rozhodla odjet. Má už určitě malou doma a tak následuje, co by tam ještě s dědkem dělala! Kláru Petacci tenkrát pověsili s Ducem, to snad nemá zapotřebí. Gaddáfího ale nejspíš povezou nahatýho na laně za džípem, to je arabská lidová zábava.V

0/0
27.2.2011 18:01

LimonadovyJoe01

Tož jsem zvědav, ve které zemi si nakonec jeho rodinka

zaplatí několikagenerační nicnedělání a užívání si "vydělaných" peněz. Viděl bych to na Francii, Itálii nebo jihoamerický kontinent.

0/0
22.2.2011 0:00

Rudick

Fatva

Teď jsem vážně zvědavej co zvítězí, jestli víra v Mohameda, nebo věrnost vůdci. :-) Je zajímavé, že ve všech těchto zemích mají demonstranti podporu islámských duchovních.

0/0
21.2.2011 23:25

loupeživý baron

Vypadá to slibně

a dokonce fatva R^V

0/0
21.2.2011 23:16

kostej_

Re: Vypadá to slibně

Aby se za chvíli nevydávala fatva na všechny, kdo budou ctít zabránit vzniku kalifátu...

0/0
21.2.2011 23:47

Freund Freud

Re: Vypadá to slibně

kdyyž chtějí mít chalífát - at ho mají.Pořád lepší než Jevropesjski sajuz

0/0
22.2.2011 0:33

swiss114-3

jstli soudruh Kaddáfí soudruhum v Moskve ty

stihacky uz zaplatil...   

0/0
21.2.2011 23:13

K..

Re: jstli soudruh Kaddáfí soudruhum v Moskve ty

Mirage bude spise z francie nez z Ruska8-o

0/0
21.2.2011 23:47

motýl bombardér

ten

Kaďďákfího syn se jeví jako mírumilovná bytost, kdyby chvíli počkali, mohli se mít dobře R^

0/0
21.2.2011 23:08

biggles

Typická manipulace

pochybuji že by někdo bombardoval civilní oblasti - letadla a bojové helikoptéry nasadili nejspíš proti tankům a jiné těžké technice, kterou získala opozice...

0/0
21.2.2011 22:50

tučňák na útěku

Re: Typická manipulace

Bratr plukovník není znám moc subtilním přístupem - a jde mu o kejhák...

0/0
21.2.2011 23:02

tučňák na útěku

Re: Typická manipulace

(nicméně o tom, jak je třeba zprávy filtrovat svědčí třeba zprávy z Twitteru, že na povstalce útočí vrtulníky Apache ;))

0/0
21.2.2011 23:03

biggles

Re: Typická manipulace

;-D ;-D - pro každýho něco

0/0
21.2.2011 23:48

pacino

Tohle už nejde zastavit

Popraví ho u zdi i s rodinou jako Čaušeska. Jestli už teda neni fuč...

0/0
21.2.2011 22:45

swiss114-3

zase jeden dobry den pro Svycarsko..

za statem drzene rukojmi...

0/0
21.2.2011 22:39

kostej_

Re: zase jeden dobry den pro Svycarsko..

švýcarská garda se už brouzdá okolo břehů Libye a čeká na pokyn Rady bezpečnosti. R^

0/0
21.2.2011 22:56

swiss114-3

Re: zase jeden dobry den pro Svycarsko..

ne klid ... hlida papeze...

0/0
21.2.2011 23:14

petronias1

Tohle

Tohle neskončí dobře. Proč už Evropa něco sakryš nedělá? Dávno už bych poslal do Středozemního moře válečné lodě. Araby je potřeba držet pěkně pohromadě, a co nejdál od evropských břehů...

0/0
21.2.2011 22:35

ezra

Kadáfá - podle ČSSD prostě standardní levicový politik

0/0
21.2.2011 21:44

pingyo

potlacit

je to hrozny musi to Kadáfí to musí potlačit tohle dal nejde

0/0
21.2.2011 21:30

EXORCIST.MUNDI

... armáda město bombarduje z letounů....

... a já trouba myslel, že použili balony a tyhlety - řiditelné vzducholodi !;-D;-D

0/0
21.2.2011 21:04

lenoch07

Re: ... armáda město bombarduje z letounů....

Ohromně vtipný.

0/0
21.2.2011 21:52

kostej_

Re: ... armáda město bombarduje z letounů....

Minomet ti nic neříká? :-P

0/0
21.2.2011 22:00

davnopryc

Re: ... armáda město bombarduje z letounů....

 Houfnice. :-)

0/0
21.2.2011 22:54

Larry Matejka

Supi se slétají

Zatímco arabský svět hoří revolucí, která je možná víc zoufalá a hladová než lidskými právy a svobodou motivovaná, je třeba si uvědomit, že globální elita roztáhla svá supí křídla v očekávání, že se jí podaří využít chaos ke změnám geopolitického uspořádání a zvrátit nativní proces v barevné revoluce pod taktovkou George Sorose, Vana Jonese a CFR ovládaných firem jako je Google. Brzezinského imperiální taktika je také mnohem akceptovatelnější západní veřejností, než Trockisticko-Neoconservativní teze preventivních válek. Ale to je jen zdání. Ve skutečnosti je napozadí formována protiíránská sunnitská liga a konflikt je blíž, než bychom předpokládali.

Brilantní analýza Paula Josepha Watsona v článku Globalists Seek To Hijack Middle East Revolution To Topple Iran zde:

http://www.infowars.com/globalists-seek-to-hijack-middle-east-revolution-to-topple-iran/

0/0
21.2.2011 20:57

Freund Freud

Re: Supi se slétají

R^R^R^ velmi dobře řečeno

0/0
22.2.2011 2:08





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.