Diskuze

Náklaďáku za jízdy uletěla dvě kola, jedno v protisměru trefilo osobní auto

Pouze blesková reakce řidiče osobního auta zachránila před zraněním mladou rodinu, když se na ně po silnici řítila dvě kola, která za jízdy uletěla z protijedoucího náklaďáku. Pohotový šofér se dokázal v poslední chvíli nebezpečí alespoň částečně vyhnout, takže jedno kolo se o jeho auto jen "otřelo".
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J

jesteneco

18. 2. 2011 9:14
divím se

Velice mě překvapuje, že diskutující profesionální řidiči ještě neslyšeli o tak jednoduchém způsobu, jak kontrolovat utažení matek - matkových indikátorech. Ty jsou snadno dostupné a bez problémů zbaví řidiče starostí s kontrolou a utahováním matic. Stojí pár korun a vydrží léta. Já bych bez nich nevyjel - kolegové!

0 0
možnosti
ZS

Šimpy

18. 2. 2011 9:25
Re: divím se

Máte pravdu, je to spolehlivý a jednoduchý způsob, jak takovéto nehodě předejít. Souvisí to ovšem s tím, co jsem napsal již níže. O vozidlo se řidiči již nestarají tolik, jako dříve, mnoho z nich se o údržbu ani nezajímá. Je pro ně důležitější mít výstavu plyšáků za předním sklem než aby něco věděli o svém vozidle, které je navíc živí. Je to smutné ale je to bohužel tak.

0 0
možnosti
JT

čita

18. 2. 2011 7:42
Anebo to nebyla vůbec lajdárna šoféra,

ale prostě jen někde na chvíli zaparkoval na místě ,na které si dělá nárok někdo s lepší RZ .Jednou jsme  parkovali  před nějakou vilkou,no a cestou domů už to v kole pěkně mlátilo.Někdo nebyl línej povolit kolo a ještě pečlivě zaklapnout poklici .Tchánovi se to samé stalo v před lety Nuslích,akorát že on s tím klepáním ujel  domů ještě nějakých 80 km a přišlo se na to až tady.Asi špatná značka,protože   v té ulici,kde obvykle parkuje,žádné vyhrazené místo neobsadil .Divila bych se,kdyby se to samé nedělo i mezi řidiči kamionů.

0 0
možnosti
ZS

Šimpy

18. 2. 2011 8:42
Re: Anebo to nebyla vůbec lajdárna šoféra,

Jako bývalý řidič kamionu Vás mohu ujistit, že povolit kolo u kamionu dá na silnici slušnou práci a bez pořádného nářadí je to téměř nemožné. Příčina této nehody je velice jednoduchá. Po výměně kola či dvojmontáže jako v tomto případě, je NUTNO po ujetí cca 50 km kola takzvaně "přetáhnout". Vzhledem k rozměrům a hmotnosti kol je totiž nemožné, aby se kola usadila hned při montáži na nápravu. Jízdou si takzvaně sednou, čímž dojde k opětovnému povolení matic. Pokud se na to řidič vykašle, dopadne to takto. A takových řidičů bohužel není málo. Dříve jsme museli umět si na kamionu cokoliv opravit, kdežto dnes se se vším jezdí do servisu a řidiči již tyto základní znalosti postrádají.

0 0
možnosti
Š

šmudlíček

17. 2. 2011 21:34
To je tak,

Když dají papíry na náklaďák kdejakému praseti,které nejen že nerespektuje pravidla silničního provozu,ale nemá ani v pořádku auto,za které zodpovídá.Měl by dostat obecné ohrožení;-€

0 0
možnosti
ZN

zakázaný názor

17. 2. 2011 22:55
Re: To je tak,

To víš no,dopravce ti řekne jeď nebo za tebe bude jezdit jinej a ty buď odmítneš a skončíš na dlažbě nebo to riskneš.

0 0
možnosti
S

soudruh__malina

17. 2. 2011 20:45
To jsou ty

kvalitní kapitalistické kamiony ze západu;-D

0 0
možnosti
J

ježo

17. 2. 2011 20:49
Re: To jsou ty

No kolejda lítali,lítají a budou lítat.

0 0
možnosti
VS

vilný stařec

17. 2. 2011 20:26
Přátelé,

výměna kola: stačí dotáhnout klíčem na kola, ujet tak 3okm a znovu šrouby či matky přetáhnout klíčem, ne dvoumetrovou trubkou!;-€ Dámy si řeknou chlapovi, trochu síly musí u toho být. A nezapomenout na trojúhelník a radši blikat na všech silnicích, ,,slepců,, je dost na silnicích!;-)

0 0
možnosti
J

ježo

17. 2. 2011 20:31
Re: Přátelé,

No u osobáku určitě.U nákladu ta dvoumetrová roura není od věci.

0 0
možnosti
M

Master_Raa

17. 2. 2011 18:40
Absurdistan NEWS

Obsah článku a nadpis mého příspěvku se doplňují. V rozvojových zemích typu rakousko, německo, atd. by řídiče primitivně zabásli, kamion i s nákladem zabavili a vylez by až po té co by si odseděl primitivně vyměřený trest, a tomu hlupákovi kerý si hrál s jeho koly zapaltil do posledního centu škodu.

U nás je naštěstí demokracie a tak cizinec jen pokutu že nechal kola bez dozoru a pokud si opatří nové tak může jet dál. Hůř dopadne ten hazardér co si s jeho koly hrál, spravedlivě od pojištovny dostane velké kulove a nebo jen minimum s odůvodněním, že má stejně staré auto a že bude něco jen pokud se podaří cizince najít a nějaké peníze z něj vypáčit...nekdy, snad...

Jdu si nalít 2 deci červeného a hledat prášky na srdeční záchvat.. !

0 0
možnosti
RB

browe

17. 2. 2011 19:20
Re: Absurdistan NEWS

S timto názorem se ztotožňuju. Jdu si taky nalít...

0 0
možnosti
EB

ODSakEda

17. 2. 2011 18:21
To je ale blbec ten řidič "profesionál"...

Kdyby se ulomila osa nebo ustřihly štěfty, tak neřeknu, za to řidič přímo nemůže, ale jen blbec by nepoznal, že má volná kola a minimálně silné vybrace jej nesmí nechat klidnými  a musí ihnet zastavit a zkontrolovat vše, jeli profesionál! O čem v CZ silně pochybuju...

0 0
možnosti
LJ

lolek77

17. 2. 2011 18:24
Re: To je ale blbec ten řidič "profesionál"...

No byl to z SR:-P

0 0
možnosti
V

villík

17. 2. 2011 18:18
Pokud je ta fotka pravá - neutažené šrouby......

0 0
možnosti
MM

MUDr.Josef Mengele

17. 2. 2011 18:11
To se mi stalo u osobáku taky

upadlo se závěsem a v karoserii byla jedna velká rezatá díra. Ale dojel jsem! :-) (fiat 126p)

0 0
možnosti
PM

Mitchell

17. 2. 2011 19:39
Re: To se mi stalo u osobáku taky

No, jestli to mělo pásy, tak se to dalo hodit na záda jako batoh a dojet autobusem. :-)

0 0
možnosti
TH

fatmike

17. 2. 2011 18:08
Čímpa to???

Ano, čas od času slyšíme o tom, že nějakému vozu upadla za jízdy kola...Zvláštní, že je to vždy nákladní vůz....Že by za to mohl stav vozového parku, přetížená auta, lajdáckost...??? Jediné řešení je trestat, trestat a zase trestat a to pořádně...A spíš než řidiče, tak majitele vozidla...Ať si ta firma zaplatí člověka, který bude auta každý den kontrolovat a je to. A vůbec - kamióny nemám rád, i když vím, že jsou nutností...

0 0
možnosti
PK

Petr K_.

17. 2. 2011 18:30
Re: Čímpa to???

Mě upadlo levé zadní kolo u trabanta, ani nevím v které díře (ty silnice u nás nejsou nic moc).  Jel jsem 30km a přijel bez jednoho kola, přitom na autě a jeho jizdě to prakticky nebylo poznat. Pak jsem s tím bez problému dojel ještě 15km na vrakáč.

0 0
možnosti