Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Krize končí. Lékařští odboráři kývli na růst platů a stažení výpovědí

Krize ve zdravotnictví se přiblížila svému konci. Lékařští odboráři odsouhlasili memorandum, které jim předložil ministr Heger a vedení LOK. O dokumentu hlasovali zástupci z jednotlivých nemocnic, schválili ho dvěma třetinami hlasů. Slibuje jim dvě miliardy na platy v tarifních tabulkách.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R66

Prosím o odpověď ! Znáte někdo nezaměstnaného doktora ?

A znáte nezaměstnaného zedníka, údržbáře, řidiče, slévače, prodavače, bankovní úřadnici, účetní, bývalého náměstka, ředitele atd. atd. ?

Většinou pro ně není místo nebo jsou "méně schopní" než ostatní ...., ale neznám, že by nějaký dokter "Cvach" či jakýkoli jiný "méně schopný" doktor neměl práci. Všichni tihle pracují ve státních nemocnicích .... a navíc, chtějí odejít .... a my je nepustili, .... kam by tak asi šli ??? 

0/0
17.2.2011 12:29

Jirikxxxxxx

Re: Prosím o odpověď ! Znáte někdo nezaměstnaného doktora ?

Je to trochu jinak, je nás málo, takže se bere "všechno co je", to je prostě poptávka a nabídka. My řekli, za co budeme dělat a vypadá to, že tomu tak bude.

0/0
17.2.2011 12:35

R66

Re: Prosím o odpověď ! Znáte někdo nezaměstnaného doktora ?

Není trošku chyby ve státním systému zdravotnictví ? ČR má jeden z největších počtů lékařů na 1000 obyvatel, takže, kde je vás málo ?

Jen děláte věci, které byste nemuseli a vyhovuje vám to.

Níkdo vám nezávidí noční směny, pohotovosti atd., ale trocha skromnosti v době, kdy se nikomu nevede, by byla na místě, .... Proč jste nestávkovali v době, kdy sám velký Jirka Veliký ohlašoval růst HDP o 7,2 % ????

A někde jsem četl něco o poslání a přísaze, ale to už asi není in .....

0/0
17.2.2011 12:39

Jirikxxxxxx

Re: Prosím o odpověď ! Znáte někdo nezaměstnaného doktora ?

Poslání a přísah se nenajíte, za ČSSD bylo asi nejvíce stávek lékařů, ale byly vždy za podmínek, aby se nic nepřihodilo pacientovi, takže prakticky byly bezzubé.

0/0
17.2.2011 12:45

R66

Re: Prosím o odpověď ! Znáte někdo nezaměstnaného doktora ?

Poslední šéfové LOK a následně LK .... Dr. David Ráth, Dr. Kubek, ...

Nějak mě mrzí, že tak inteligntní lidí, jací doktoři bezpochyby jsou nebo by měli být si volí do svého vedení v lékařské komoře vždy šéfa odborů !

Za ČSSD, tito lidé byli šéfy LK i LOK, takže byste mi ty stávky musel dokumentovat, nějak tomu nevěřím ....

A jestli máte hlad, tak se najezte za své peníze a neubírejte jídlo jiným hladovým ... opravdu se to v této době nehodí ....

0/0
17.2.2011 12:52

Jirikxxxxxx

Re: Prosím o odpověď ! Znáte někdo nezaměstnaného doktora ?

Myslím, že jako nelékaře Vás to až tak mrzet zase nemusí, ale každopádně ČLK, jako stavovská organizace lékařů, má stejně, jako jiné ve světě, za úkol nejen garantovat úroveň lékařů, ale i bránit zájmy lékařů, tedy i jejich ohodnocení.

Stávky lékařů Vám fakt hledat nebudu - na to fakt náladu ani čas nemám, průměrně inteligentní člověk si je jistě pomocí Googlu dokáže najít. Za ČSSD jich bylo min. 5.

0/0
17.2.2011 13:05

Apodemus

Re: Prosím o odpověď ! Znáte někdo nezaměstnaného doktora ?

nemocnicnich lekaru je u nas mnohem mene nez je standart v Evrope. Dokazte mi opak, tj. vyhledejte informace. Ja vam klidne svuj argument dolozit fakty, ale nebudu se namahat driv, dokud se nezacnete namahat s hledanim pravdy vy sam.

0/0
17.2.2011 13:22

vyvoraný vorvaň

Re: Prosím o odpověď ! Znáte někdo nezaměstnaného doktora ?

Horší je, že za svou špatně odvedenou práci jsou prakticky nepostižitelní-na rozdíl od jiných profesí.

0/0
17.2.2011 12:35

Apodemus

Re: Prosím o odpověď ! Znáte někdo nezaměstnaného doktora ?

kazdou chvili je v novinach, ze lekar byl odsouzen za nejakou chybu. Kdy byl odsouzen pravnik za to, ze poskodil klienta svou nekompetentnosti? Kdy byl odsouzen urednik za to, ze ublizil lidem? Kdy byl odsouzen ekonom za nejakou neumyslnou chybu?

0/0
17.2.2011 13:19

standa666

Neschopni doktori

Oni si nedokazou najit jine misto, zalozit praxi, jit do jineho oboru, odejit do nemecka nebo uk. Ve skutecnosti jen chteji zustat tam kde jsou delat to co prave delaji ALE brat vetsi prachy. 99% naroda je schopny normalne zmenit praci za jinou, oni ale NE.

0/0
17.2.2011 12:11

Jirikxxxxxx

Re: Neschopni doktori

Jistě, protože máme svoji práci rádi. Vy také děláte svoji práci pro peníze a ne pro hezké oči svých zákazníků, není-liž pravdou ? Akorát té nenávisti byste se mohl trochu vyhnout, neprospívá to ani Vám a na druhou stranu ani nám, až dostanete infarkt, budeme se o Vás muset postarat. A jen tak mimochodem, echokardiografie Vám infarkt nevyřeší, takže bych žádal raději koronarografii (vím, zní to podobně, ale je to něco jiného)

0/0
17.2.2011 12:28

standa666

Pisu to po desate zadna odpoved

Proc zase dalsi vyhrozuje ze odejde? Jezis tak bez, dela ta spousta lidi a nezvani o proc proste neodejdes misto abys hromadne vydiral?

0/0
17.2.2011 11:54

Apodemus

Re: Pisu to po desate zadna odpoved

ani se nedivim, ze te kazdy ignoruje

0/0
17.2.2011 11:55

standa666

Re: Pisu to po desate zadna odpoved

Tak to je jedenacta odpoved stejneho typu. Vazne prosim rekni mi to proc neodejdes nebo si nenajdes jine misto tak jak to denne delaji stovky tisice jinych? Ta otazka neni zaludna opravdu ja to nechapu.

0/0
17.2.2011 11:58

Apodemus

Re: Pisu to po desate zadna odpoved

po kalikate tu mam jeste napsat, ze uz jsem 5 let mimo republiku?

0/0
17.2.2011 11:59

procensora@seznam.cz

Re: Pisu to po desate zadna odpoved

Kazde 2 min. je malo :-/. Jsou velmi nepozorni, pouzivaji povrchni cteni apod.

0/0
17.2.2011 12:01

procensora@seznam.cz

Re: Pisu to po desate zadna odpoved

Nejspis to neni o tom odchodu primo, ale o vyjadreni nespokojenosti s vysledkem. Jinou moznost vyjadreni neni

0/0
17.2.2011 12:00

Apodemus

-

Skoda ze neudelali rozhovor se mnou. Mam taky 2 vysoke skoly, 5 let praxe na zapade a jsem mnohem radikalnejsi. Myslim ze se tomu zlocinnemu spolceni co si rika vlada nemelo ustupovat ani o milimetr. K vypovedim melo dojit a k dalsim jednanim se melo sednout az koncem kvetna, do te doby ingnorovat jakekoliv snahy vlady o komunikaci.

0/0
17.2.2011 11:14

Apodemus

Re: -

sry, to melo byt pod clanek s rozhovorem s plzenskym chirurgem.

0/0
17.2.2011 11:15

Jirikxxxxxx

Re: -

Hmm, Vy jste opravdu až moc radikální, to už by nebylo asi koho ošetřovat.

0/0
17.2.2011 11:17

Apodemus

Re: -

proc by nebylo koho osetrovat? Vzdyt narod nas nepotrebuje, vyhani nas do zahranici, nadavaji nam do vyderacu a ze mame uz konecne tahnout. Myslim ze tento narod si tu kvalitni peci co ma nezaslouzi a myslim to smrtelne vazne.,

0/0
17.2.2011 11:21

Jirikxxxxxx

Re: -

Máte asi pravdu, když čtu reakce pod článkem kolegy z Olomouce, je mi na blití. Tady se opravdu schází asi ta nejhorší spodina české společnosti, až udivující množství závistivých chudáků, oligofreniků, tupanů, kteří se nezmohou na nic jiného než co nejhorší urážky pracujících lidí. Samozřejmě čest vyjímkám, ale je jich tu opravdu jak šafránu.

0/0
17.2.2011 11:26

Apodemus

Re: -

bohuzel mam taky ten dojem. Uz mam jen 3 zivoty, pockam az mi cenzor zrusi nick a pak s tim sebemrskactvim tady prestanu. Chodit sem je jako absolvovat kazdy den koupele v kupe hnoje vyprodukovaneho tlupou nenavistnych oligofreniku. Jestli nekdy mate cas, tak doporucuju dvouhodinovou prednasky KOukolika

http://media.bloguje.cz/787376-esej-o-stupidite.php

0/0
17.2.2011 11:30

CZMiki

Re: -

Chlapče chalpče, tvé příspěvky zde jsou převážně z té sorty nenávistných a navíc zakomplexovaných. Nejdřív si zameť před vlastním prahem;-)

0/0
17.2.2011 11:47

Apodemus

Re: -

akce reakce, kdyz nekdo nenavidi me, nenavidim jej tez. Bohuzel nejsem KRistus, abych nastavoval druhou tvar.

0/0
17.2.2011 11:49

CZMiki

Re: -

Nenávidět nějaký anonymní nick na diskuzi? To jsem ještě nikde neviděl, možná to bude nějaká diagnóza, pane doktore;-)

0/0
17.2.2011 11:52

standa666

Re: -

Nojo je videt jak ses vychovanej, slusnej doktor ze te i idnes musi banovat. Hezka ilustrace.

0/0
17.2.2011 11:51

conoco

Re: -

milej zlatej a kdo vam brani odejit na zapad, odejdete dekujeme, nevracejte se. nejsme nemecko, aby jste mohli mit trojnasobek prumerne mzdy. ja vim o prachy jde vzdy v prvni rade. ze 13ti pozadavku vam slo vzdy jen o prachy. pa

0/0
17.2.2011 11:18

Apodemus

Re: -

milej hnedej, ja uz jsem 5 let mimo republiku a nemyslim ze se vratim

0/0
17.2.2011 11:24

CZMiki

Re: -

DěkujemeR^

0/0
17.2.2011 11:46

standa666

Re: -

Ty ses ta vyzirka co klidne pise ze bere od pacientu flasky chlastu? A davas taky flasku autobusakovi ze te doveze na konecnou? Nebo kdyz ti nekdo proda chleba? Asi ne co? Jo ja zapomnel lekari maj poslani ty flasky brat muzou, protoze lidi jsou jom vdecny. A je nutny je v tomhle stavu udrzovat. Ze ti neni hamba vyzirko.

0/0
17.2.2011 11:49

Apodemus

Re: -

mohl bys to zopakovat tak, aby to melo hlavu a patu? Opravdu te tve oligofrenni koprolalii nerozumim. Vubec nevim jakou myslenku se snazis vyjadrit?

0/0
17.2.2011 11:53

standa666

Re: -

Pred chvili si psal ze uplatky nebere ze jen obcad ti vdecnej pacient da flasku? Spletl jsem se?

0/0
17.2.2011 11:56

Apodemus

Re: -

to jsem asi nebyl ja, protoze nevim o cem mluvis

0/0
17.2.2011 11:58

standa666

Re: -

Mate pravdu to byl Jaroyxc. Spletl jsem se omlouvam se.

0/0
17.2.2011 12:08

trodas1

FUJ !!!!

„Budeme skutečně ostražití a jsme schopní tuto situaci zopakovat. Je ale jasné, že jsme nyní upřednostnili zájmy pacientů nad zájmy našimi....Vyhrál zdravý rozum, pevně věřím, že dohody budou naplněny z obou stran. Jediný, kdo prohraje, budou ti, co se bojí změn. Ti, kterým na pacientech nezáleží... a pak:  „Nevím, kolik lékařů výpovědi skutečně stáhne....“ Dokáže si někdo z vás představit ještě větší aroganci? Vyvíjí se to přesně tak, jak jsem předpokládal. Vždyť to všechno páni felčaři nedělali kvůli svým pěněženkám (které stejně plní úplatky jak od pacientů, mám s tí své zkušenosti, tak od farmaceutických fabrik, ) ale dělali to především a za prvé pro dobro pacientů! Páni doktoři, větší špínu si už skutečně nedokážu představit! Každý kapsář je pro vám poctivec! Ten totiž alespoň riskuje kriminál!

0/0
17.2.2011 11:00

jrosa

Re: FUJ !!!!

Budeme skutečně ostražití a jsme schopní tuto situaci zopakovat. --- blbá hrozba, pokud by vláda se na ně nakonec vykašlala,tak ...opakovat si to nesmí dovolit a musí schlípnout uši a makat dál za současný peníz.:-(

„Nevím, kolik lékařů výpovědi skutečně stáhne....“  - to je přeci jasné, že Engel musí mít zcela konkrétní přehled o uvažovaní každého z těch necelých 4 tisic doktorů, to kecá, on to určitě ví.;-D

Každý kapsář je pro vám poctivec!  Dokonce i ten Trodas1.;-D

0/0
17.2.2011 11:06

denny6002

"nepřímá úměrnost"-> 4-5 tř. ZŠ

navýšení úhrad na pokrytí navýšených tarifů = omezení,snížení rozsahu zdrav. péče

0/0
17.2.2011 10:43

denny6002

Re: "nepřímá úměrnost"-> 4-5 tř. ZŠ

chybička v nadpisu se vloudí;-(

0/0
17.2.2011 10:50

jrosa

Re: "nepřímá úměrnost"-> 4-5 tř. ZŠ

Omyl, spíše to bude takto:

"navýšení úhrad na pokrytí navýšených tarifů = zvýšení spoluúčasti pacienta na zdrav. péči"!!

0/0
17.2.2011 10:53

denny6002

Re: "nepřímá úměrnost"-> 4-5 tř. ZŠ

bylo deklarováno nenavýšení ZP. Jedině,že by se stanovení standardů pošouplo tím "vhodným" směrem:-/!

0/0
17.2.2011 11:07

vyvoraný vorvaň

Kdy konečně i zde diskutující mudři pochopí,

že lidé by jimi i přáli rozumné zvýšení příjmů, ale rozhodně neakceptovali tu zvolenou metodu, tím přišli o jejich úctu i pochopení. Snad alespoň ředitelé nevyměknou, když mají jedinečnou příležitost bez nákladů oddělit zrna od plev;-)

0/0
17.2.2011 10:09

cassul

Re: Kdy konečně i zde diskutující mudři pochopí,

Přesně tak. Ať si každý vydělá tolik, kolik je vzhledem k jeho schopnostem, vzdělání a pracovitosti vhodné, proti tomu nikdo nic nemá. Ale vydírat a vyhrožovat smrtí pacientů, to je neakceptovatelené...

0/0
17.2.2011 10:29

denny6002

Re: Kdy konečně i zde diskutující mudři pochopí,

ať si každý (individuálně) vydělá tolik,kolik je mu zaměstnavatel ochoten a schopen za jeho práci zaplatit.

0/0
17.2.2011 10:36

J-jay

Re: Kdy konečně i zde diskutující mudři pochopí,

presne tak, ja kdybych dal vypoved, abych zamestnavatele vydiral kvuli zvyseni platu, tak mi rekne, at si jdu a najde nekoho jineho. Nadruhou stranu, kdyz delam svou praci dobre a zodpovedne, tak me oceni. Stejne tak by to melo fungovat ve statnim sektoru, nejen v soukromych firmach. Uz 20 let nejsme v komunismu. Sefa nezajima kolik mi je let, ale plati podle zasluhy, napr. o 20 let starsi kolega, ktery je u firmy o 5 let dyl, ma mensi penize nez ja, protoze si je proste nezaslouzi bo nechce cestovat do zahranici. Kazdemu jen to co si zaslouzi, ne podle toho jakou ma moznost a prilezitost pro vydirani....

0/0
17.2.2011 10:46

Jirikxxxxxx

Re: Kdy konečně i zde diskutující mudři pochopí,

Ano, takhle by to bylo krásné i ve zdravotnictví, ale odměňování tu má základy ještě z RakouskaUherska, proto je takové jaké je. Najít si jiného lékaře je pro ředitele dost velký problém, nejsou a nevypadá to, že budou.

0/0
17.2.2011 11:14

cassul

Re: Kdy konečně i zde diskutující mudři pochopí,

Zaměstnavatel není zákon, pokud mi nevyhovuje např pracovní doba nebo ohodnocení mé práce, mám plné právo jej změnit a hledat si takovou práci, která víc vyhovuje mým představám. A pochopitelně riskuju, že nic podle svých představ nenajdu! ;-D

0/0
17.2.2011 10:47

jrosa

Re: Kdy konečně i zde diskutující mudři pochopí,

Kdy konečně i zde diskutující nemudři pochopí,že lidé by jimi i přáli rozumné zvýšení příjmů, ale pokud by neakceptovali tu zvolenou metodu, tak by se to přání nikdy nesplnilo. :-(

0/0
17.2.2011 10:54

denny6002

Re: Kdy konečně i zde diskutující mudři pochopí,

ano. To rozumné rozumím tabulkové,výhodné pro průměrné a méně schopné,tedy rozumím jako socialistické.Konce takových řešení jsou znémé.

0/0
17.2.2011 11:11

bakules

chudák apodemus

co provedlo lékařům slunce když ráno vyšlo? vyšlo nakřivo,nebo se flákalo nebo kradlo než vyšlo??? jste zamindrákovaný chudák, kterému by mělo být lékařsky pomoženo,a nevadí mě že i z mých daní:-) takový jsem altruista

0/0
17.2.2011 10:00





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.