- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jen další z mnoha tisíců obětí pod vlivem alkoholu. Pro tuto zemi nic nového pod sluncem. Docela bych si dovolil tvrdit, že se tím onen padlej na koleje, bude ještě v hospodě chlubit, jakej je to kabrňák a najde se i mnoho těch, co mu budou tleskat ...
stojim pobliz tlacitka nouzoveho zastaveni vlaku, pokud nekdo spadne, tak neresit, jestli stiha vylezt a vlak prijede az za pet minut - ja bych vzdycky zmacknul. A taky nestat u cary nebo dokonce za ni (i kdyz na to vetsinou hned upozornujou dispeceri).
A jak tady nekdo pise, ze v mnoha metrech ve svete jsou zabrany s dvirky, ktere se otevrou az kdyz zastavi vlak (dvirka koresponduji s dvermi vlaku) - no parkrat jsem to videl, i kdyz hlavne v zabavnich parcich, ale vetsinou je to stejne jako u nas, coz mi nevadi. Pres ulici vas taky nevodi za ruku policajt, musite mit sami rozum a prejit bezpecne.
Take jsem docela klikar. Zatim jsem nemel to poteseni zustat nekde tvrdnout 40 minut jen proto, ze nejaky lempl spadl (skocil, to je fuk) do kolejiste.
Ale jo, myslim ze potrestany byl dost.
(ale sebevrahy bych za to s chuti zabil)
Nemohu se nikde dočíst, zda to bylo ve směru na Gaywitzkou nebo Depo H? Nevíte? Co? Ptám se proto, že za normálních okolností bych ve směru na Depo H v tu dobu možná jel. Naštěstí jsem musel ráno do špitálu, tak jsem jel do zaměstnání vozem.
pritelkyni v tom metru jela,takze na dejvickou:)
A co tam má jezdit, automobil?
Trochu osvěty - samozřejmě schopnější si to nezávisle na mne vygooglují: pokud h opravdu zneužijete, stejně vám hrozí max pokuta, případně lynč od na...štvaných cestujících. Takže pokud je důvod, a situace vypadá, že se dotyčný včas nevydrápe - určitě rychle použít. Zpětné nahození provede vcelku rychle dozorčí stanice po vyhodnocení volnosti tratě - pokud se tedy skutečně více nestane. NZV má jednak vazbu do zab zař - vlaku v příslušné koleji je okamžitě kódovaná nulová rychlost, resp. blokování (to podle trasy, jsou různé druhy zab.zař. bohužel).
Tam, kde je přívodní kolejnice pod nástupištěm (jen I.C a I.A), se i vypne její napájení! Ale pozor - nesmíte na to spoléhat. A všude jinde ji vypíná extra dispečer, když vyhodnotí, že mu lidi NZV zmáčkli oprávněně. A důležitá info: NZV zastavuje jak vlak před stanicí, ve stanici, ale i odjíždějící vlak. Takže NZV má velký význam, i pokud by třeba někdo padl mezi vozy ve stanici
Ty pády jsou čím dál častější. Divím se, že nové stanice už nejsou stavěny s jakousi skleněnou zábranou (někde plůtkem), ve které se otevřou dvířka až po zastavení vlaku, jako v mnohých metrech světa. Je to drahé, ale ve špičkách se také docela bojím jen tak stát , aby do mě někdo nestrčil a hup
Navrhni to jako zlepšovák, možná na tom něco trhneš... Plůtek...
ta tlačítka na nouzové zastavení provozu. Zřejmě každý zas jen čuměl a nic neudělal, podobně jako nedávno v té tramvaji (mladík na spřáhlu). To jsou všichni už tak tupí, nebo jen lhostejní?
Především nikdo z nás tam nebyl, takže bych rozhodně nedělal závěry. Nevíme jak dlouho v kolejišti byl, ale řekl bych že to byly vteřiny. Jestli už se blížilo metro, tak se ho nejspíš někdo pokoušel vytáhnout. Nedokážu si představit, že se vydrápal sám. Soupravu metra nezastavíš na fleku, takže je možný že se okolo stojící cestující zaměřili na jeho záchranu než na mačkání nějakého tlačítka. A co má bejt s tím mladíkem na sřáhlu? Sám dobrovolně zapříčinil nebezpečnou situaci a dopadl taj jak dopadl. Nebo ty snad hlídkuješ u semaforů a napomínáš lidi kteří přešli na červenou? U kolejí, aby občané přes ně nechodili? Každý svého štěstí strůjce.
Byl by to zároveň vstupní test způsobilosti. Nedokážeš projít turnyketem? Máš smůlu.
Turniket se píše s "i".
... že ten chudák možná zavrávoral, když ta souprava přijížděla a možná se o ní "otřel" a pak nějak nešťastně spadnul, jinak si to pozdní brzdění nedovedu vysvětlit.