Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Slováci zrušili olympiádu neslyšících, sportovci už byli na cestě

Slovensko si ve světě sportu utrhlo pořádnou ostudu. Pouhý týden před zahájením zrušilo olympiádu pro neslyšící, na jejíž organizaci mělo pět let. Organizátoři nesehnali dost peněz. Špatná zpráva zastihla řadu handicapovaných sportovců až na cestě do Tater.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Trabant Combi

Každého..

Každého z nás to mrzí,že to takto dopadlo.

Bohužiaľ vplývalo na to viacero faktorov aj vonkajších,naivita,neskúsenosť a asi aj podvody,trestné oznámenia už sú podané,dúfam,že vinníci z našej strany budú potrestaní.Je faktom čo nás mrzí tiež,že Ministerstvo kultúry alebo zahraničných vecí sa mohlo vzmôcť aspoň na dodatočné formálne ospravedlnenie.

Ale,keď sa pozriem,kto tie ministerstvá teraz vedie tak sa červenám ešte raz.

Ospravedlňujem sa týmto aspoň českým účastníkom.

Ďakujem.V

0/0
17.2.2011 11:25

pavel.n

nechápu

tedy nechápu , proč jsme se museli jako země rozdělit , když máme tolik společného?

0/0
17.2.2011 2:57

Jeseter z údolí křemíšů

slovenská ostuda

Olympiády se nekonají pouze pokud svět postihne nějaká pohroma. První pohromou byla druhá světová válka. Tou další, že dostalo pořadatelství Slovensko;-D;-D;-D

0/0
16.2.2011 22:55

Brutfana

..... no a co?

No co? Preco tu o tom trepete? Nemame love - nebudu preteky tychto invalidov. A co? Ved aj ja, ked nemam eurace chlastam vodu. No a co?

0/0
16.2.2011 6:56

Shkarohleed

Nesehnali dost peněz.....

Měli si napůjčovat,naslibovat,uzavřít smlouvy.Dluhy řešit až za pár let.Ale nevzdávat to.Poučit se u sousedů.Taková ostuda:-P

0/0
15.2.2011 23:13

vilný stařec

Sakra lidi,

;-)to jste těm sportovcům nemohli zavolat?

0/0
15.2.2011 20:38

Shkarohleed

Re: Sakra lidi,

Hromadná SMS by byla ideální.

0/0
15.2.2011 23:15

Voskovka

.....

http://korzar.sme.sk/c/5766884/z-levocskeho-stadiona-je-torzo-hladaju-investora.html

0/0
15.2.2011 18:54

Vlado 54

Slováci zrušili

Olympiádu nepočujúcich. Slováci ani netušili, že takýto podvod v Kežmarku je možný. Bola to skupina miestnych športových aktiviostov ktorý sa pokúsili zrekonštruovať zimný štadión. Sponzor nasľuboval hory doly,a neposlal ani Euro.Samozrejme nadšenci, mimo iného okamžite oslovili športové organizácie nepočujúcich, dokonca i z USA, ktorí trénovali v Rakúsku. O tekejto "olympiáde" nik mimo oblasti Vysokých Tatier nevedel a nebol oslovený žiadny iný sponzor. Vina padá nespravodlivo na Slovensko ako celok, Médiá neuvádzajú informáciu, že Slovenský olympijský výbor nemal o tejto akcii žiadnu informáciu, tobôž ministerstvo školstva a športu. No zahraničie toto uvádza ako kolektívnu vinu.

0/0
15.2.2011 18:24

Voskovka

Re: Slováci zrušili

http://korzar.sme.sk/c/5766862/kezmarcania-rudovi-uverili-stadion-chatra-11-mesiacov.html

0/0
15.2.2011 18:52

petrucciani

Zadna hanba a ostuda to neni

Vzdyt v roce 1980, kdy se konala OH v byvale CCCP, Breznev po dotazu novinaru ze zahranici, proc se OH v CCCP nezucastni i hendikepovani, pamatnou vetou: "U nas net invalidov". Mozna si na tohle vzpomnel i ten pohresovany Jaromir Ruda a predbehl dotazy novinaru tim, ze radsi zmizel. ;-)

0/0
15.2.2011 16:33

Abwehr

Re: Zadna hanba a ostuda to neni

Odkud mas takove informace - ty troubo. OH pro hedikepovani zacali provadet s 1992 roku. Tak nechapu kdo a kde ptal se Brezneva na tyto veci   v 1980?Mohl by neco zjistit pred tim jak psat blaboly...:-/

0/0
15.2.2011 20:26

al.mucha

Jaromír Ruda

není on to nějaký ideologický místopředseda ODS s politickým krytím, který shání peníze na svou kariéru? Jméno zní dostatečně česky.

0/0
15.2.2011 16:32

cyrrus

Tak to se . .

  . . .Slovákum nepovedlo! Kdyby pozádali vcas, mohli jsme jim pujcit nasi

   LIBERECKOU KACKU!   Ahoj!   ;-D

0/0
15.2.2011 16:29

kostej_

Funkce šéfa organizátorů se před pěti lety ujal záhy po

propuštění z vyšetřovací vazby. ;-D

0/0
15.2.2011 16:24

tojsouveci

To nic

Kdybyste chtěli, tak jsme vyměnili tu olypiádu za naše lékaře. Abyste si trošku pomohli...:-)

0/0
15.2.2011 16:18

yan007

strašná hanba

nechápem ako to mohlo zájsť až takto ďaleko. Okrem neskutočnej korupcie na Slovensku za to ale možu i funkcionári na medzinárodnej úrovni. To muselo byť jasné už pred polrokom, že sa nič nestihne....

0/0
15.2.2011 16:15

indnes

Bolo mi skutocne tych sportovcov luto.

Predstavte si to, 4 roky makali, snazili sa, mali motivaciu na sebe pracovat,.. A tu nejaky nezodpovedny zlodej nema ani tolko charakteru, aby oznamil zrusenie hier dostatocne v predstihu.

Zavriet !!!

0/0
15.2.2011 16:06

JAN2010

Ostuda jakou svět neslyšel

8-o :-)

0/0
15.2.2011 16:02

indnes

Re: Ostuda jakou svět neslyšel

No tak, Janko. V 2003 ste tusim organizovali MS vhokeji a s podobnym vysledkom. Ba vlastne nie, za vas to zatiahli Svedi,

Aj ked netvrdim, ze mna to osobne tiez nas//ralo.

0/0
15.2.2011 16:08

p.upek

Re: Ostuda jakou svět neslyšel

přesně nevím, ale myslím, že to bylo ale rok před startem, ne TÝDEN !! ;-O

0/0
15.2.2011 16:18

ma-jkl

Re: Ostuda jakou svět neslyšel

mno..tak si to ještě jednou přečti...Ostuda, jakou svět neslyšel...pak ti možná dojde ten titulek...;-);-D

0/0
15.2.2011 16:36

Martin HSJ

Re: Ostuda jakou svět neslyšel

Za prvé se jednalo o Finsku a za druhé se nic vlastně nestalo, jen se prohodily dvě pořadatelská místa. Nechápu jak tohle někdo může srovnávat se zrušení akce minutu po dvanácté 8-o

0/0
15.2.2011 18:59

maruširi

Svet naruby

ostuda neni, ze na to nemaji a zrusili to, ostuda by byla, kdyby to usporadali na dluh. Aspon Slovaci maji rozum!

0/0
15.2.2011 15:53

JAN2010

Re: Svet naruby

Ostuda je, že to nezrušily dříve, nebo spíš že do toho vůbec šly :-)

0/0
15.2.2011 16:01

vitus

jsme na tom stejně,

viz "naše" MS v hokeji 2003;-D:-/

0/0
15.2.2011 15:31

Doubleblue

)))

NO a to jsem zvědav jak dopadne MS v hokeji....to bude teprve průser...

0/0
15.2.2011 15:17

61jirka

POSTKOMUNISMUS

tak tomu se říká BORDEL !!!!!;-)

0/0
15.2.2011 15:14

epox9nda3

Jaromír Ruda

To zní docela hezky česky.

0/0
15.2.2011 14:51

chudacek.blog.idnes.cz

Trapné, ostuda,

ale stále lepší než špatná olympiáda anebo se na léta zadlužit.

0/0
15.2.2011 14:41

Vedoucí kolotočář

Ani si netroufam odhadovat, jak by dopadla...

...Bemova slavna Praha Olympijska... asi jako Liberecke MS v lyzovani.... ale s mnohem vetsi sekyrou, pochopitelne... to Slovaci to alespon ferove odpiskali predem, ale Cesi by to realizovali na dluh a kapsu danoveho ochotnika by zkasli pozdeji mimoradnou dani z prepychu (a ze ho je v Cesku...)... ;-D

0/0
15.2.2011 14:29

Pruitt Igoe

Re: Ani si netroufam odhadovat, jak by dopadla...

Z Bémovy olympiády bychom si lízali rány ještě sto let, díkybohu, že tahle megalománie je za náma ;-)

0/0
15.2.2011 14:41

len

Re: Ani si netroufam odhadovat, jak by dopadla...

neviem ci to bolo ferove

odpiskali to az ked tam boli uz nejaki sportovci

som zvedavy ako bude ten pan potrestany

0/0
15.2.2011 15:06

p.upek

Re: Ani si netroufam odhadovat, jak by dopadla...

Podmínka, nebo max. 2roky natvrdo a po pul roce doma

0/0
15.2.2011 16:15

biggles

Zajímalo by mne, kdo tu kravinu vymyslel

Neslyšící nepotřebují žádnou extra olympyádu - s trochou dobré vůle pořadatelů se mohou zúčastnit bez problémů té normální. V drtivé většině olympijských disciplín není hluchota žádným handycapem.

0/0
15.2.2011 14:26

ondrej80

Re: Zajímalo by mne, kdo tu kravinu vymyslel

No maly byt sucastou paralympiady. Ale sa im nepacilo, ze im bol prisudeny maly HCP. U nich je skor problem kombinovanych vad. Aj ked urcita skupina by naozaj mohla sutazit so zdravymi... v skosu do dialky sluch nepotrebujes. 

0/0
15.2.2011 14:41

helemen

Re: Zajímalo by mne, kdo tu kravinu vymyslel

skok do dálky. takovej typickej zimní sport :)

0/0
15.2.2011 23:57

bombai

Re: Zajímalo by mne, kdo tu kravinu vymyslel

tak úplně s Vámi nesouhlasím. Občas jezdím jako průvodkyně na sportovní zájezdy pro neslyšící a je to rozdíl. Například jejich smysl pro udržení rovnováhy je mnohem menší- např cyklisté, běžci, gymnasté - tak u nich jeto  opravdu zdravotní handicap. Jinak odpískat takovou akci pět dní před začátkem je pozdě. Co sportovci, ale určitě tam byli nasmlouvaní ostatní dodavatelé, služby...

0/0
15.2.2011 15:21

terminator800

Re: Zajímalo by mne, kdo tu kravinu vymyslel

Musím Ťa vyviesť z omylu. Neboli žiadni dodávatelia, žiadna organizácia proste nič :-)

Hry boli zrušené po vyhláseniach firiem prevádzkujúcich športové zariadenia na Štrbskom plese a Jasnej, kde sa mala deaflympiáda konať. Obe firmy jasne povedali, že od organizátorov nedostali ani korunu(euro) a aj keby peniaze 5 dní pred začatím prišli, už by to jednoducho nebolo možné všetko zorganizovať (stavba u rampy na snowboard, príprava tratí na lyžiarske disciplíny atď.).

Ruda jednoducho svetový deaflympijský výbor sprosto oklamal. Môžu si však zato čiastočne sami. Oni mu totiž práva na podujatie odobrali, ale ešte min. rok v lete znovu vrátili.

Podobne oklamal aj mestá Levoča a Kežmarok kde mal opraviť dva zimné štadióny na toto podujatie. Oba štadióny sú momentálne rozobraté (ostali fakticky len skelety).

0/0
15.2.2011 15:39

bombai

Re: Zajímalo by mne, kdo tu kravinu vymyslel

Tak to je fakt na palici. No nic, snad bude líp. Ale když jsem dnes slyšela, kolik stála příprava MS v hokeji na Slovensku, a co ještě není dostavěné, tak se vůbec nedivím.Za ty prosšustrované prachy by hokejové haly byly dvě a fungl nové. No nic, ta naše slavná Sazka, to je také pěkný prezent. Hezký večer.

0/0
15.2.2011 18:44

legnaw

kontola byla kde??

neni chyba naaahodou v tom kontrolnim organu ktery mel pet let kontrolovat pripravu???

0/0
15.2.2011 14:26

terminator800

Re: kontola byla kde??

Zabil si klinec po hlavičke. Napríklad v novinách boli už od minulého leta články o tom, že to podujatie nebude úspešné. Odvolávali sa na skúsenosti s Rudom, torý je trestne stíhaný za spreneveru (no ale tuším ani po 5 rokoch nie je odsúdený...to je naša skvelá justícia).

Čo však vlastne kontroloval svetový deaf. výbor netuším. Myslím, že to vyvolá poprask aj u nich.

0/0
15.2.2011 15:43

Bangistán

Jak jim to řekli

Když neslyší...:-/

0/0
15.2.2011 14:25

Datel14

Re: Jak jim to řekli

Nechali jim vzkaz na záznamníku.

0/0
15.2.2011 14:52

nepremyslej nad lamou

WEJCEDNES kde jsi?

Jak nám to vysvětlíš? Teď děláš mrtvého brouka :-P

0/0
15.2.2011 14:15

vymrzovac2

KONEČNE SÚ SVETOVÍ !!!!

bratia !   ;-D

0/0
15.2.2011 14:13

legnaw

Re: KONEČNE SÚ SVETOVÍ !!!!

stale nemaj na cesky rozpad vlady za evropskeho predsednictvi

0/0
15.2.2011 14:24

biggles

Re: KONEČNE SÚ SVETOVÍ !!!!

ani jedno ani druhé není žádná tragédie - v obou případech mám jedinou výtku - proč tak pozdě? ;-)

0/0
15.2.2011 14:37

síť proti hmyzu

Re: KONEČNE SÚ SVETOVÍ !!!!

Ještě nepředsedali.....

0/0
15.2.2011 14:39

cayman77

Hanba alebo to zatiahnut

Ono boli vlastne 2 moznosti. Bud medzinarodna blamaz, alebo to mohol stat na poslednu chvilu zatiahnut z penazi nas vsetkych. Dufam ze to pripadnym buducim podvodnikom posluzi ako precedens.

P.S. By ma zaujimalo koho si zvykne zavolat ta sefka medzinarodneho deaflympijskeho vyboru na strazenie svojich deti, Jacka Rozparovaca?

0/0
15.2.2011 14:11