Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kolumbijci zadrželi obří laminátovou ponorku, uvezla by tuny drog

Kolumbijské úřady zabavily dosud nejsofistikovanější ponorku, která zřejmě patřila pašerákům drog. Plavidlo by podle námořníků dokázalo přepravit pod vodou až osm tun kokainu. První cesta měla vést do Mexika.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pes Muki

otazka

Je nejaka organisace rodicu, jejichz deti jsou zavisle na drogach, kteri si preji legalni prodej drog, nebo si to preji jenom ti, co je pouzivaji?

0/0
15.2.2011 21:00

DeWalt2

a další

http://covertshores.blogspot.com/2010/06/narco-submarines-torpedoes-and-semi.html

0/0
15.2.2011 18:04

10 nových životů

A osm tun uhlí by uvezla...????

0/0
15.2.2011 13:51

Amanita phalloides erectus

***

Takže obři už pašují drogy.:-/

0/0
15.2.2011 13:10

swampy1977

legalizace

predstavte si, ze zitra by vlada zlegalizovala vsechny drogy a zdanila jejich prodej, hned by se vyrovnal statni rozpocet

0/0
15.2.2011 12:51

grimosa

Re: legalizace

kolik by potom stálo léčení? :-)

0/0
15.2.2011 13:12

10 nových životů

Re: legalizace

Feťáků by nepřibylo... je to otázka výchovy a osobnosti.

0/0
15.2.2011 13:52

Geremi

Re: legalizace

koencne rozumny nazor...vzdy je to o slaboduchosti jedince a o tom co od zivota chce..

0/0
15.2.2011 15:08

pes Muki

Re: legalizace

Jenze  oni vetsinou zacinaji s drogami v dobe, kdy jeste nevedi co od zivota chteji.

0/0
15.2.2011 20:56

tomek-error

Re: legalizace

i za předpokladu, že by se nasadila na drogy spotřební daň tak by se tím pořád nevyrovnala ztráta za nižší výběr u alkoholu a cigaret, jejichž prodej by tím výrazně klesnul

0/0
15.2.2011 13:39

Elijánek

Kokain

je rozhodně méně škodlivější než alkohol.. Jak řekl Jiří F.X. Doležal podle jeho zkušeností  - Kokain prodávat v trafikách a alkohol delegalizovat... Napáchá více škody než kokain... :-P

0/0
15.2.2011 12:30

Jean-Luc Picard

Re: Kokain

Elijánku, malé děti by měly po obědě spinkat a ne šířit bludy.

Asi jste nikdy nečetl nic o rozvoji psychóz u kokainistů. A je to velmi progresivní jev, mnohem rychlejší než u většiny alkoholiků.

0/0
15.2.2011 12:45

Elijánek

Re: Kokain

to samé je ale u alkoholiků;-D  a jeste o mnoho horsi.. a nejsem ten ale ta:)))

0/0
15.2.2011 13:02

Proukl

Re: Kokain

Jojo, Cobain by mohl vyprávět, kdyby ještě mohl...:-P

0/0
15.2.2011 12:49

swampy1977

Re: Kokain

muzes poslat odkaz kdy a kde to rekl?

0/0
15.2.2011 12:50

Elijánek

Re: Kokain

Článek v Rexlexu o tom byl,ale je to už cca 3 roky zpět

0/0
15.2.2011 13:00

Stoura

Re: Kokain

Delegalizaci alkoholu zkoušeli v USA i Rusku. Výsledky dost fatální - prakticky to znamenalo zlatou éru pro mafii.

0/0
15.2.2011 12:57

grimosa

Re: Kokain

nic proti, ale názor Jiřího F.X. Doležala má hodnotu asi jako názor právě chyceného opilého řidiče k legalizaci alkoholu za volantem. :))

0/0
15.2.2011 13:15

f0rr35t

Re: Kokain

Tak zaprvé tomu s tím kokainem nevěřím. Zadruhé musíš uvažovat s tím, že alkohol je v naší společnosti (a dokonce i v našich tělech) zažitý, zatímco kokain ne. Fyzická škodlivost není tolik důležitá. Dám krk za to, že kdyby se před těma tisícema let začal používat kokain místo alkoholu, tak by tu teď do diskuze psali rádobyalternativcí něco ve smyslu "klidně si ničte zdraví kokainem, já si radši dám potají zakázanou kořalku" ;-D

0/0
15.2.2011 13:16

Elijánek

Re: Kokain

Já ale neříkám, že kokain není škodlivý, samozřejmě , že ano,jako vše ve velkém množství,ale lidé po tom alespon nejsou agresivní jako opilci. Alkohol je metla lidstva:-) ale kazdopadne drogy jako pervitin heroin - toho bych se nezastala nikdy....

0/0
15.2.2011 13:20

f0rr35t

Re: Kokain

S tím množstvím to je pravda. Já v zásadě proti kokainu taky nic nemám a alkoholu bych se klidně vzdal, ale politicky i společensky je ten tvůj návrh na legalizaci kokainu na úkor alkoholu úplná hloupost. To by prostě nefungovalo. Velká část pijáků by se alkoholu nevzdala a tudíž by se jeho prodej přesunul do nelegální sféry a místo relativně kvalitního alkoholu by se z velké části prodávaly různé samohonky. Další část lidí by nevěděla, jak s kokainem zacházet a vznikla by spousta závisláků.

0/0
15.2.2011 13:31

Elijánek

Re: Kokain

Jo to je mi jasný.. vše má své pro a proti :-)

0/0
15.2.2011 13:33

r_o_s

Re: Kokain

Konopí se užívalo k různým účelům také dlouhé generace. Dnes je zakázáno a ač se s ním někdo třeba léčí, tak je stejně zločinec.

Že je alkohol společensky přijatelný způsobuje jen to, že si lidi bez něj nedokáží představit život.

Každý takový zákaz vede k tomu, že si sem ta zakázaná věc najde cestu i jinudy.

Počkejme, až bude zakázáno kouření v podnicích jako jsou pivnice a podobně. Budou vznikat soukromé "klubovny" kam budou lidé chodit a kupovat si tam točené pivo a popíjet dál s cigaretou. Zřizovatel této klubovny tam bude mít jen své známé a bude jim prodávat vše jako dříve, jen nebude odvádět daně. Když někdo příjde na kontrolu, tak se řekne, že je to soukromá akce a že tam je vše zdarma a jen pro zvané..... :)))

0/0
15.2.2011 13:47

Elijánek

Re: Kokain

jako proč ne konopí na léčení, to je dokázáno, že to léči,ale podle mě tedy kouření trávy je velmi škodlivé.. At mi ty hulici nerikaji, ze to je v pohodičce:)) Jo maj na všechno pak fůru času, vše je jim ukradený, chodej spinavi, vyznáv¨aj to ethno atd,

to na tom kokainu je alespon vyssi produktivita prace, kdezto na huleni je produktivita prace 0 ;-D 

0/0
15.2.2011 13:54

f0rr35t

Re: Kokain

;-D

0/0
15.2.2011 14:02

A.T.W.A.

porovnání alkoholu a kokainu

http://www.mediafax.cz/zahranici/3120188-Alkohol-skodi-vic-nez-heroin-nebo-kokain-tvrdi-britska-studie

0/0
15.2.2011 12:24

Maxx_Th

U ponorky nikoho nenašli,

ale chrlí technické parametry jako z partesu.

To zkoušeli se s tim potopit nebo to tema 8mi tunama naložit?

0/0
15.2.2011 12:19

MadHawk

Re: U ponorky nikoho nenašli,

však si to nalož a potop se :)

0/0
15.2.2011 12:32

swampy1977

Re: U ponorky nikoho nenašli,

spis si myslim, ze si ji armada vyrobila sama....potemkinova vesnice

0/0
15.2.2011 12:50

Stoura

Re: U ponorky nikoho nenašli,

Třeba měli namalovanou červenou čárku na hloubkoměru.

0/0
15.2.2011 12:55

nejdůvěryhodnější diskutér

Re: U ponorky nikoho nenašli,

Něco opsali z typového štítku a zbytek z techničáku.

0/0
15.2.2011 21:40

Rosomak

A kdo říká, že ji USA neobjevily?

při echolokaci museli zachytit zvuk jejího šroubu, ten určitě k tomu nebyl nijak špičkový. Na radaru nic vidět nebylo, na satelitních snímcích také ne (i když infra v -9 m, by ji mělo vidět). Stačilo zaznamenat trasu odkud kam, a pak to předat CIA nebo DEA.

Pro ně nebyl problém dát echo Kolumbijcům, aby bylo vidět, že Kolumbie bojuje s drogami a místní policisté měli za to odměny a motivaci a USA byly mimo.

0/0
15.2.2011 11:59

jien

Re: A kdo říká, že ji USA neobjevily?

A pak že tam lezou po stromech :-) Stroj vymakaný a vypadá to, že jej vyzkoušeli ... ty parametry by si z prstu nevycucali

0/0
15.2.2011 12:34

grimosa

Re: A kdo říká, že ji USA neobjevily?

při echolokaci ;-D;-D;-D Sorry ale moc se díváte na americké akční filmy. Infra, kolik tepla myslíte, že ta ponorčička vyzařuje, odvážim se tvrdit, že pokud by byla v pohybu 9 metrů pod hladinou, tak ji spíš odhalíte letadlem ve viditelném spektru než v infračerveném, to není jaderná ponorka, nepotřebuje tisíce litrů každou sekundu na chlazení reaktoru.

0/0
15.2.2011 12:36

AntonínP

Re: A kdo říká, že ji USA neobjevily?

V zásadě máte pravdu oba. Když se potopí do těch 9 metrů a spomalí otáčky šroubu, tak jej velmi pravděpodobně echo neobjeví a když, tak jen na velmi malou vzdálenost. Nebude moc fungovat ani detekce magnetických anomálií. Najít je v takové hloubce mohou možná aktivním sonarem a bezpečně pohledem z letadla.

Současně je pravda, že ji mohou najít i infra či radarem. Podle těch obrázků bude většinu cesty absolvovat s tzv. šnorklem - na spalovací motor a baretky a plné ponoření používat jen v případě krize neb pod vodou vydrží, odhadem 1-2 hodiny (pokud mají "čištění" vzduchu od CO2 tak do 5 hodin) a to při rychlosti pod vodou do 15km/hod. Odhad.

0/0
15.2.2011 13:11

grimosa

Re: A kdo říká, že ji USA neobjevily?

jenomže aby ji mohli odhalovat pomocí echolokace, tak by museli mít zhruba oblast velikosti 40x40km. Oblast o ktere se bavime ma rozlohu vetsi nez stredozemni more.

Jinak mate pravdu, vetsinu cesty bude fungovat na snorkl a ten je na radaru videt. Problem, je ze by museli porad manevry aby to dakazali odhalit, proverovat veskere jachty, utrzene boje a zkoumat jestli veskery odpad co plave na hladine neni zrovna nejaka paseracka ponorka.

0/0
15.2.2011 13:38

AntonínP

Re: A kdo říká, že ji USA neobjevily?

Myslím, že jsme ve shodě, i proto jsem psal, že ji sonarem najdou možná. Osobně si myslím, že i těch 40x40 km je optimistických a platil by pro kovovou loď; ten laminát, řekl bych, bude mít úplně jinou odrazivost.

0/0
15.2.2011 13:50

A.T.W.A.

Z alegalizaci kokainu!

Pojďme bojovat proti establishmentu! Chtějme legalizaci měkkých drog jako je marihuana a kokain!

0/0
15.2.2011 11:51

Michle Jan

Re: Z alegalizaci kokainu!

Ti preju mekkou a trochu olova k tomu!:-/

0/0
15.2.2011 12:05

MPík

Re: Z alegalizaci kokainu!

Dej si zlatou...

0/0
15.2.2011 12:07

A.T.W.A.

Re: Z alegalizaci kokainu!

a nejhorší jsou ti, co si píchají tu tráávu, že vašnosto.

0/0
15.2.2011 12:14

pan_kacena

Re: Z alegalizaci kokainu!

...nic proti legalizaci, ale zrovna koks mi jako mekka droga moc neprijde..,.

0/0
15.2.2011 12:18

A.T.W.A.

Re: Z alegalizaci kokainu!

a v čem je kokain tvrdá droga?

V Jižní Americe se pije běžně Maté de coca, když jsme lezli na Aconcaguu tak jsme ji žvýkali a kvalitní neředěnej kokain je tam k dostání od Bolívie až po Kolumbii.

0/0
15.2.2011 12:22

stastkamartin

Re: Z alegalizaci kokainu!

já s ním doma v pohodě topím...:-D

0/0
15.2.2011 13:08

Zaprděný čecháček

V Kolumbii funguje policie celkem solidně

Kéž by tomu tak bylo i u nás: http://www.facebook.com/policajti#!/policajti

0/0
15.2.2011 11:41

A.T.W.A.

Re: V Kolumbii funguje policie celkem solidně

Já v Kolumbii byl a musím říct, že víc než policii jsme tam viděli vládní vojsko - zvlášť v horách Central Kordillery - chránili před útoky FARS.

0/0
15.2.2011 11:50

A.T.W.A.

pořád nechápu

Pořád nechápu, proč někomu vadí kokain?  Kdyby byl legální, tak by to vyřešilo následující:

1. Kolumbijci by mohli pěstovat koku legálně a nebýt závislí na kartelech. 2.Kartely by ztratili moc kvůli propadu příjmů z nelegálního obchodu. 3.klesla by kriminalita spojená s pašováním. 4.Klesla by kriminalita spojená se získáváním peněz na předražené drogy. 6. Lidi by si raději dali přírodní koksík místo cyklických aminů jako jsou deriváty efedrinu. 7. Levný koksík by byl konec brownu a heroinu.

Koks šňupal i Roosevelt a taky neměl problém...

0/0
15.2.2011 11:34

Rudla01

Re: pořád nechápu

Navíc by se dal zdanit jako cigarety...Jenž to všechno je politicky neprůchodné.

0/0
15.2.2011 11:38

Martin Soušek

Re: pořád nechápu

Navíc čistý kokain je prakticky neškodný a má mnohé lékařské využití.

.

Kdysi se dal koupit normálně v lékarně a to i pro děti, viz http://images.wikia.com/psychology/images/1/10/Cocaine_tooth_drops.jpg

0/0
15.2.2011 11:45

A.T.W.A.

Re: pořád nechápu

Já vím, třeba i Hugo Haas, náš oblíbený herec byl kokainista.

0/0
15.2.2011 11:49





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.