- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
radši chodit bezpečně, než podle předpisů
Lide proste neridi hlavou, protoze jim do omrzeni opakujeme, ze kdyz pojedou pomalu, tak je to bezpecne. Ale to neni pravda. Ani zdaleka. Hlavne, ze jsou vsude pomerove radary... Ale ze by byla soucasti vycviku skola smyku, aby si ridic auto ''nezaslapl'', to nikoho nenapadne.
Dobrý den,
reaguji na váš příspěvek a musím říci, že máte docela zkreslené představy o tom, co se na místě nehody stalo. Z fotek a reportáže si to každý vyloží po svém a každý má na to jiný názor ! Vy by jste si v ten moment věděl rady ? Fotky byly pořízeny s časovým odstupem. Škola smyku se vyučuje na otevřeném prostoru s homogenním povrchem vozovky a ne v provozu na komunikacích, kde jsou povrch různorodé a během jízdy se často mění i v krátkých úsecích. Asi jste si nikdy nevyzkoušel, jak zvládnout smyk, když to nečekáte, co ? Pud sebezáchovy v tomto případě byl jasný, dobrzdit před vozidlem a přitom zůstat na silnici, ale to co se stalo je na rozhodování v několika vteřinách a ne o diskusích, kde si vše rozmyslíte, co napíšete, že by ten kroutil volantem a onen by zmáčkl spojku, nebo že se to stalo na zcela rovném úseku atd.
Kdyby místo dupnutí na brzdu šlápl na spojku a točil volantem, tek se to nestalo. Jenže holt dneska víc než polovina lidí neumí řídit.
No my jsme se v autoškole zvládat smyk neučili, zkoušet to nevím kde, tak dokud mě to nepotká párkrát v terénu, tak to umět nebudu.
A to se auto se samo rozjelo? NIkdo ho neřídil?
s koňským potahem by se to nestalo
Silničáři zase a opět nepřizpůsobili stav vozovky běžné rychlosti vozidel.
Pokud budeš zase a opět spoléhat na cizí lidi, nedožiješ se vyššího věku.