Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Čtrnáctiletý mexický zabiják popravoval soky drogového kartelu uříznutím hlavy

Mexiko šokoval projev teprve čtrnáctiletého nájemného vraha, který uťal hlavy rivalům svého drogového kartelu. Činy přiznal s takovým mrazivým klidem, že to zarazilo i obyvatele země, která je na brutální násilí mezi znepřátelenými kartely zvyklá. Chlapci hrozí maximálně tři roky vězení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

zakázaný názor

Když si řežou podobný mezi sebou palice,

tak to moc velká škoda není. Horší už je když to začnou odskákávat normální lidé.

0/0
14.2.2011 23:07

Marpes

Kolik

lidí ještě bude muset zemřít, než si fašisté a socialisté uvědomí, že ilegalita drog je nelidský, životy ruinující, morálku devastující a skutečnou kriminalitu sponzorující útok na svobodu člověka. Přijmou vůbec někdy odpovědnost za sebe (a za výchovu svých dětí), nebo budou dál požadovat od státu zákazy toho, co se jim nelíbí, nebo čemu se jim nechce čelit? Svoboda člověka končí tam, kde začíná svoboda druhého, člověk tedy nemůže násilím vymáhat po ostatních, aby neprodávali drogy.

0/0
14.2.2011 15:21

Iaara

Co sis šlehnul předtím, než jsi toto napsal?

To mi přijde jako inspirace Orwellem: černá je bílá a nenávist je láska!

Rv

0/0
14.2.2011 16:00

Marpes

Re: Co sis šlehnul předtím, než jsi toto napsal?

Jak to myslíte?

0/0
14.2.2011 16:13

wrah

Re: Kolik

Přasně, naprosto normálně v lékárně prodávat. Reálná cena heroinu a koksu je tuším okolo 40 kč/g, a patrně by se laboratorní velkovýrobou ještě snížila. Ať stát namísto předražené policie dá 200% spotřební daň a problém přestane existovat. NAvíc v lékárně bude záruka čistého zboží, neředěného omítkou nebo třeba sádrou či vápnem. Plus odborná asistence (výpočet dávky) a každá dávka v nové stříkačce se sterilní jehlou. Do týdne přestanou existovat dealeři, kradoucí feťáci (Když dá za dávku tisícovku, tak musí krást, až dá 80 kč, tak mu stačí kapesné) a bude možné brutálně zredukovat stav policie. Máte představu kolik policistů řeší drogy? Nejen "protidrogová centrála" ale i spousty vyšetřovatelů, kteří řeší krádeže způsobené feťáky.

0/0
14.2.2011 16:45

Marpes

Re: Kolik

R^

0/0
14.2.2011 16:52

síma25

Re: Kolik

Naprostý souhlas, ještě bych doplnila, že prodej až od 18 let a hodně přísně toto pravidlo hlídat. do dvaceti až třiceti let by populace se sklony k závislostem vychcípala a po této době by dle mého názoru rapidně klesly počty uživatelů tvrdých drog díky odstrašujícím příkladům v blízkém okolí:) Jen ybsme na čas museli zatnout zuby, začátek by byl asi záhul...

0/0
14.2.2011 17:20

pes Muki

Re: Kolik

Takze ilegalni market a dileri, kteri budou prodavat tem co maji zakazane drogy. To zse neresis.

0/0
14.2.2011 19:04

alien.cz

Re: Kolik

máš recht, marpesi R^

0/0
14.2.2011 17:20

no_body

Re: Kolik

R^R^

0/0
14.2.2011 18:37

pes Muki

Re: Kolik

Vzdit ten mladik mel docela volny pristup k drogam, zadne problemy s jejcich zakazem nemel.

0/0
14.2.2011 18:57

Marpes

Re: Kolik

On možná, ale ostatní ne, jinak by ho nikdo neplatil.

0/0
15.2.2011 10:55

babacek

Zabiják

Tam tři roky zde maximálně diagnostický ústav.

0/0
14.2.2011 15:15

mam.kvalitni.nazory.2

Psycholozka je mimo!

Opravdovy psychopat dokaze udelat psychotapata i z toho nejnormalenjsiho ditete!!! Zlomen muze byt i ten mravne nejsilnejsi clovek!

0/0
14.2.2011 14:54

mam.kvalitni.nazory.2

Re: Psycholozka je mimo!

Uvedomte si, ze to dite to nema z vlastni hlavy! To dite bylo zlomeno!

0/0
14.2.2011 14:56

Jan9002

U nás by mu neudělai nic.

Je ještě nezletilý...

0/0
14.2.2011 14:30

želvaželva

Šikovný chlapec, ten to někam dotáhne !

:-P

0/0
14.2.2011 14:08

babacek

Re: Šikovný chlapec, ten to někam dotáhne !

Na šibenici nebo do parlamentu ? ;-)

0/0
14.2.2011 15:16

Kvatan

Decko nedecko

takove "lidi" proste strelit do hlavy, z neho uz nic nebude, jen bude ublizovat dalsim lidem, doufam, ze nejakej horlivej policista ho odpravi R^

0/0
14.2.2011 13:34

madrfakr

Předem se omlouvám všem...

... jen mi zase nejde do hlavy, proč se NESMÍ diskutovat pod článkem o vyhrožujícím diskutérovi viz: http://zpravy.idnes.cz/diskuter-hrozil-spravci-for-idnes-cz-i-jeho-synovi-smrti-pe3-/krimi.asp?c=A110209_124228_krimi_zep

...což na rozdíl od diskuze o malým vrahounovi z druhého konce světa, je myslím článek mnohem důležitější 8-o

0/0
14.2.2011 13:25

bob52

Re: Předem se omlouvám všem...

Třeba proto, aby se někdo nechal vyprovokovat k psaní vyhrůžných emailů .:-)

0/0
14.2.2011 13:29

mam.kvalitni.nazory.2

Re: Předem se omlouvám všem...

;-D

0/0
14.2.2011 14:54

Chanuka

Re: Předem se omlouvám všem...

Já se nějakou dobu už rozhoduju nechodit sem vůbec. Když si uvědomím za jako prkotiny tady mažou příspěvky - v porovnání s nějakým vyhrožováním - už mně otravují.

0/0
14.2.2011 13:29

Pikinaus

Re: Předem se omlouvám všem...

Popravdě - než za kvalitou článků sem chodím kvůli několika přátelům z řad diskutérů, řekněme taková patnáctka dvacítka mých oblíbenců.Ale už to tady asi taky brzy zabalím, připadám si tu tak nějak nesvobodně a to jistě není ok :-/

0/0
14.2.2011 14:06

halagajda

Re: Předem se omlouvám všem...

R^taky takR^

0/0
14.2.2011 15:08

Isaac Rokosowski

Re: Předem se omlouvám všem...

Až na to, že oni Vám Idnes necpou a nenutí. Pánovi byli výhružky nuceny, tudíž Vaše srovnání jaksi ztrácí logiku :-) ale moc hezký nick :-) 

0/0
14.2.2011 14:09

f.ckMeImFamous

Re: Předem se omlouvám všem...

R^

0/0
14.2.2011 13:29

akleen

Re: Předem se omlouvám všem...

Protoze by se tam ukazalo, ze to s cenzurou neni az tak ruzove. Nakonec udelali nejlepsi co mohli zrusili teda zcenzurovali na 100% diskuzi zde, protoze byla k redakci nelichotiva. Ctenar at si udela obrazek sam....

0/0
14.2.2011 13:55

Isaac Rokosowski

Re: Předem se omlouvám všem...

Tipnul bych proto, že 95% příspěvků bylo na jendo brdo a to: Co to ku**a je??? Jak to že mi smazali XYXY ačkoliv tam nebyla vulgarita????, zbylích 5%: souhlasím, když vše mažou.

Lidi uvědomte si, že tohle jsou jejich stránky, můžou Vám mazat 3x denně co chtějí, jestli se Vám to nelíbí, jednoduché---nechoď te sem. U mě doma taky předpokládám, že návštěva se bude chovat podle mích pravidel a když se to návštěvě nelíbí a nechová se tak, no tak ji bez pardonu vyhodím.

Jinak jestli je někdo schopný vyhrožovat smrtí dítěte je to chudák, zvláště kvůli takové malichernosti jako je inetová diskuze Rv

Jinak s tím co dělá idnes na svích diskuzích je čistě jejich věc, nikdo není nucen tyto stránky navštěvovat a nikomu tím neubližují. Za mě Idnes děkuji a R^

0/0
14.2.2011 14:06

mam.kvalitni.nazory.2

Re: Předem se omlouvám všem...

To se tak trosku hodne pletes!

Tohle neni soukromy web! Tenhle web je web medialni firmy, ktera podleha BY MELA podlehat jistym verejnym normam. Coz se bohuzel nedeje.

Problem se zakaznou diskuzi je v tom, ze hodne lidi pise NESMYSLY ktere se na prvni pohled zdaji byt pravdou, ale NEJSOU. Zamerne je proto diskuze zakazana, aby nebylo mozne na NESMYSL poukazat a varovat tak neznale ctenare.

0/0
14.2.2011 15:00

Ovcan Povolny Obecny

Re: Předem se omlouvám všem...

Jojo, a nejde to ani u blogu toho ohroženého poškozeného cenzora :) Proč asi?

0/0
14.2.2011 18:46

Pikinaus

Za tím chlapcem nechoďte s bolestí hlavy...

jinak vás jí zbaví !!! ;-)

0/0
14.2.2011 13:19

Pikinaus

A takový to býval hodný chlapec...

:-P

0/0
14.2.2011 13:14

Rudla01

Re: A takový to býval hodný chlapec...

Ano, ano...a je to chyba společnosti, ta ho zkazila.

0/0
14.2.2011 13:23

halagajda

Chyby v clanku, i presto ze toto je stara novinka

1)je obcanem USA

2)Mexico ho nejdrive glorifikovalo

3)po tom co se stal medialni hvezdou v Mexiku se pokusil o utek do USA

4)to zabijeni pry delal pod pohruzkou smrti, po tom co ho unesli clenove tohoto gangu

http://articles.latimes.com/2010/dec/03/world/la-fg-mexico-teen-20101204

0/0
14.2.2011 12:53

halagajda

Re: Chyby v clanku, i presto ze toto je stara novinka

jo a o ten utek se pokusil spolu s dvema sestrami;-)

0/0
14.2.2011 12:54

zakázaný názor

Re: Chyby v clanku, i presto ze toto je stara novinka

To víte pod křišťálovou lupou se nějaké drobnosti ztratí. ;-D

0/0
14.2.2011 13:03

halagajda

Re: Chyby v clanku, i presto ze toto je stara novinka

;-)R^

0/0
14.2.2011 14:02

Pikinaus

Re: Chyby v clanku, i presto ze toto je stara novinka

Což trochu mění obsah článku tak, jak nám tu byl předložen....;-)

0/0
14.2.2011 13:17

Kqubi

najs..

znal sem Felipeho z El Salvador - dělal jsem s nim v Baltimoru na Hiltonu a když sme se bavili (neuměl anglicky) o polední pauze - zeptal se mě proč sem v US a kde mám rodinu - když sem mu řekl, že mám všechno doma - práci i rodinu, která nestrádá (ba naopak:D )nemohl pochopit proč jsem teda já v US..Pak jsem se ho zeptal, jak se dostal na east coast. Řekl jen - "I walked"!!..pak už sem se na nic neptal.Nikdo z nás si neumí představit co se tam děje....

0/0
14.2.2011 12:48

romsky funkcionar

Legalizace drog

by takoveto typky eliminovala, nebyl by pro jejich existenci duvod.

0/0
14.2.2011 12:42

babacek

Re: Legalizace drog

Hloupé!Rv

0/0
14.2.2011 15:17

Ovcan Povolny Obecny

Re: Legalizace drog

Proč myslíte? Obvykle podkládáte své příspěvky argumenty, takže proč hloupé?

0/0
14.2.2011 18:48

babacek

Re: Legalizace drog

Protože mě to připadá jako legalizovat zločin.Důvod? Prázdné věznice.

Celý svět proti tomu se snaží bojovat a vy chcete legalizovat. Proto jsem napsal hloupé, záměr nebyla urážka.

0/0
15.2.2011 7:07

Nikolas

Mexiko vs. U.S.A.

Je zjevné, že Mexiko doplácí na dekadentní kapitalismus v U.S.A. - protože poptávka je zejména tam. Boj s drogami v U.S.A. neznám, nicméně bych se vsadil, že takových rozměrů jako v Mexiku nedosahuje. Je známo, že U.S.A. přispívá na boj přímo v Mexiku, ale být Mexickou vládou, "fakturuji" veškeré náklady přímo vládě U.S.A.

Bohužel tohle není jedný problém, kdy severoameričané žijí na úkor jiných skupin lidí. A bohužel nejen severoameričané....

0/0
14.2.2011 12:37

Kqubi

Re: Mexiko vs. U.S.A.

všechno nemůže jít za Ameriskou vládou..

0/0
14.2.2011 12:49

pk08

Re: Mexiko vs. U.S.A.

ty jsi prototyp demagoga-mexiko doplácí na usa;-D

0/0
14.2.2011 12:54

djbeat

zoo york

Chlapec má stále naději na kariéru úspěšného politika třeba v ČR nebo na Slovensku

0/0
14.2.2011 12:25

mam.kvalitni.nazory.2

Re: zoo york

;-D R^

0/0
14.2.2011 14:55

alien.cz

Já v jeho věku musel být do 8 doma

dnes se chlubím čistým rejstříkem ;-DR^V

0/0
14.2.2011 11:59





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.