- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Škoda že v dnešní době kdy se v rámci ekologie šetří každá kapka paliva nikdo narovinu neřekne, že větší drsnost povrchu zvýší spotřebu paliva o 10%. To by se to hnedka zarazilo takovýhle tunely do státního rozpočtu pro Toníka s brousícím strojem....
Provoz nebude "možná o něco hlučnější",
ale bude "zcela jistě o hodně hlučnější".
V dnešních moderních autech je nejvíc slyšet právě hluk z pneumatik. A kdo někdy jel po tom drsnějším povrchu ví, že ta hlučnost je hodně vysoká.
Silnice že jsou málo drsný? Já bych řek, že drsný je to na nich dost. Mimochodem, jámy velikosti hnědouhelného dolu jsou prvními vlaštovkami úpravy povrchu? A jen na závěr. Jestli chce někdo zažít klouzací silnice, ať vyrazí do Chorvatska. Stačí pár kapek a je to jak čert na svěcený vodě. Takže pokud tam pojedete a nemáte s tím zkušenost, dávejte si BACHA!
ano, ještě více drsněte nebo to tak nechte ješte jednu zimu a drsnit není co.Tohle ale není k smíchu, to má člověk pocit,že se nám tu někdo vysmívá, Třetina našich silnic je v dezolátu, kilometr nových je nejdražší v Evropě a oni chtějí drsnit.....
na Technetu clanek o tom, jak se na Prazskem okruhu specielne rucne zdrsnuje povrch? Ze by nekde soudruzi udelali chybu?
Takhle dobře jsem se dlouho nezasmál - ještě neskončila zima a u nás v Orlických horách nenajdete ani sto metrů silnic bez děr jak blázen :-D
...že to říkáš zrovna ty
počasí silnice, řidič nic...
Není základní pravidlo přizpůsobit rychlost stavu vozovky, počasí, svým schopnostem, vozidlu?
ten stav vozovky je takovej divnej termín, kterej nemusíš vždycky správně vyhodnotit