- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Není to tak dávno, co jsem vyšla základku a opravdu můžu potvrdit, že ve škole se vůbec neučí, abychom přemejšleli vlastní hlavou. Ne, piš si co diktuju, nauč se to, ale nepřemejšlej u toho - toť motto mnoha učitelů. Někteří z těch mladých už k tomu přistupují jinak, bohužel na mé škole byli všichni silně zasaženi komunismem, kdy nesměl nikdo vyčnívat, jinak by byl zavrhnut. A pročpak asi? Protože ten, kdo moc přemýšlel, byl velkou hrozbou pro režim!
A teď je to jiné? Taky je nebezpečný ten, co přemýšlí. To se nezměnilo. V běžném životě.
NEJSOU OVŠEM ANI chodícími encyklopediemi.
... psal to novinář ...
... pro něj je i tykev génius ...
by se měli žáci základní školy, aby z nich byli političtí potížisti?
... střílet oběma rukama ...
... to mají umět ...
část nadpisu, že deti neumí říct svůj názor, nebo cokoliv formulovat, platí. Že by studenti měli encyklopedické znalosti, toho jsem tedy nevšimla.
že jsou chodící encyklopedie to není nic nového! A biflovaní patřilo minimálně i po celá 90 léta. Proboha třeba žák základní školy, který chodí do té 8 třídy nemá ve svých zájmech politiku, zapojení se do veřejného dění, vstup v budoucnu do nějaké strany, informovat se o EU nebo jít k volbám. Takových lidí je v tom věku jako šafránu. Většinou je zajímají roštárny atd...Pozoroval jsem to na sobě. Před 15 lety mě z toho o čem se tu píše nebavilo nic. Pak z ničeho nic po 2O roce jsem se začal aktivně zajímat o politiku...denně čtu zprávy. trvá to dones...je tomu skoro 10 let a pořád mě to baví.volit jsem šel v 18 a ve 20 letech,ale jak jsem viděl,jaké je politika svinsto(její lidé) na volby jsem 8 let rezignoval. Nevím proč podle článku je nutné se zapojit do veřejného dění. Někod má prostě jiné ušlechtilé zájmy a tomu se naplno věnuje. Nebo at se každý svobodně rozhodne zda jít k volbám...je to snad nějaká povinnost? atd atd..
pokrč:člověk na základce je pořád v telecích letech(někdo je jím i po třicátem věku) nechme těm dětem čas na jejich zájmy přiměřené k tomu věku.
Prosím vás, tohle je diskuze plebejců a nepedagogů, kteří učili nanejvejš svého psa aportovat a papouška říkat: Jseš dobrej. Zkuste se postavit před 30 děckama a získat jejich pozornost. Potom se vraťte a podělte se o zkušenosti.
já zažil učitele, ketří to dokázali, tak, že je každej na slovo poslouchal, každej hltal učitelovo vyprávění, žák mohl říct svůj názor, a při tom se jich nikdo nemusel bát, nikdy nezvíšili hlas a jejich práce je bavila a měla výsledky. Takže mi netvďte, že to nejde
dělají ti pedagogové? Děti jim skáčou po hlavách a oni nevědí co s tím. Děti, podle mezinárodních měření, toho umí stále méně a méně. Na co mají ty vysoké školy, co je tam učí? Vždyť ti pedagogové nezvládají naprosto nic a školství jde od desíti k pěti.Jen pořád melou, že mají nízké mzdy, ale jejich výkony jsou naprosto tragické.
Nyní se to zlepší, dostali 2 mld.
To mě připomíná film pro pamětníky kdy studenti obchodní akademie na tom byli naprosto stejně ( přiměřeně k té době ). Na název si bohužel nevzpomenu.