- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V tomto místě je silnice směr od Brna je výš cca o 20-30 cm než silnice od Prostějova na Brno. Svodidlo je tam postaveno na směr Brnov asi v předepsané výšce, ale a tím pádem je nižší o ten rozdíl ve vyšce obou vozovek směrem od Brna. Pokud se toto neopraví, myslím si, že každá další podobná nehoda bude mít taky takové děsivé následky.
Je to o něčem jiném než o konstrukci vozovky. Je to o lidském rozumu řidičů , PŘIZPŮSOBENÍ řízení vozidla stavu vozovky . Zdá se to fráze ale realita je taková.
Silnice kdy byla vybudovaná, se nepřekládalo , že se bude jezdit tak jak se jezdí : rychle, bez rozumu a BEZOHLEDNĚ. Navíc si myslím , že tato řidička tu cestu asi
moc dobře znala nebo neznala ? Hlavní úlohu této nehody hrála únava a mikrospánek. Svědčí o tom to ,že tam nebyla žádná brzdná dráha.
Uvidíme jak dopadne vyšetřování a posudky soudních znalců.
chyby někoho jiného, to je také účel omezené rychlosti. Dnes cestou z práce: najedu do připojováku na šestiproudovku, přede mnou felda. Připojovák vede od nájezdu průběžně ke sjezdu na D1. Felda jede furt připojovákem, blinkr nula. No tak dám levej, kouknu jestli něco nejede a vjedu na čtyřproudovku. Felda furt jede připojovákem, furt nebliká. Míjím výjezd, felda furt rovně po zebře, furt nebliká. No paráda. Tak kouknu a uhýbám ještě víc, aby tento tajemný řidič nebyl v mé blízkosti. Pak dojedu dom, máme parkování v řadě částečně na chodníku. Přede mnou parkuje nějaká menší potvůrka, tak stojím dost daleko, jakože v klidu počkám. No nekecám, to auto chcíplo 15x, než to ten člověk za volantem dostal na místo. A to nebyla žádná skulinka, před za zbejval metr. Kdyby to auto mohlo, tak tu osobo lískne airbagem... Co takoví lidi dělaj za volantem, to nechápu.
Děsný klišé - a co by napsali o mě? Tacho mám displej, jen otáčky jsou ručička Jo a ještě teploměr a palivo - Civic
... a tentokrát rychlosti 130 a 150 km/h ...
... jakou rychlostí narazí to rychlejší?
Zanedbají-li se prodlevy (řidič, brzdy) - vychází rychlost nárazu na 48 km/h
Započítají-li se prodlevy a/nebo nelinearita brzd, vychází rychlost nárazu nad 50 km/h
To nemá cenu,za chvíli bude bazírovat na čárkách ve větě.Hezký den a na shle.
Z důvodu (údajně) nejasného výkladu zadaní mi dovolte doplnit zadání:
... jedou dvě stejná (IDENTICKÁ) auta po stejné (IDENTICKÉ) silnici, jedno 50km/h, druhé 70 km/h ...
... jedou stejným směrem a když jsou vedle sebe, oba řidiči současně uvidí překážku, ZAREAGUJÍ STEJNĚ RYCHLE a začnou stejně naplno brzdit ...
... pokud je překážka tak daleko, že ten, co jel 50 km/h zastaví před ní ...
... pak ten, co jel 70 km/h do ní narazí rychlostí přesahující 50 km/h ...
To snad ani nebylo třeba.On i ten (údajně )nejasný výklad byl zcela jasný všem.
... jedou dvě stejná auta po stejné silnici, jedno 50, druhé 70 km/h ...
... jedou stejným směrem a když jsou vedle sebe, oba řidiči současně uvidí překážku a začnou stejně naplno brzdit ...
... pokud je překážka tak daleko, že ten, co jel 50 zastaví u ní ...
... pak ten, co jel 70 do ní narazí rychlostí přesahující 50 km/h ...
Ano, to je pravda. A ten vousatý příklad s Achillem a želvou znáte?
Samozřejmě řidič musí jet nanejvýš tak rychle, aby stihl zastavit na vzdálenost, na kterou vidí.
že se po silnicích za volantem pohybují lidé, kteří k potřebují statistiku k pochopení pravdivosti tvrzení: Při technické závadě je pravděpodobnost havárie se smrtelným zraněním podstatně nižší při 60 km/h, než při 150 km/h.
Takoví nemají za volantem co dělat.
Další oběti rychlostního limitu 130 km/h. Řidiči v této rychlosti prostě nudou usínají.
Pokud při 130 km/h usínáte, nelezte za volant. Jste nebezpečný sobě i okolí.
Jen tak mimochodem, nevím kde na feldě za 15 tisíc a ca 10 let starým bávu napočítali škodu přes 340 tis??
+ svodidla.
.
Jinak já nerozumím tomu, proč se do celkové škody vzniklé při nehodách nezapočítávají i náklady záchranářů. V případech, že viník přežije, bych mu je nechával zaplatit.