Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Do centra Prahy vjedou řidiči dalších pár let zadarmo, politici mýtné odložili

Zpoplatněný vjezd do historického centra Prahy řidiče v nejbližších letech nečeká. Politici odsunuli rozhodnutí o mýtném nejméně o další tři roky, ačkoliv si za 30 milionů korun nechali k návrhu vypracovat studii. O mýtném navíc mají hlasovat lidé v referendu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Mysel

No jeste ze tak

Do dobudovani obou(!) okruhu by to byla pekna kravovina.

0/0
10.2.2011 11:05

Leinad

Re: No jeste ze tak

Proč? Tak kdyby bylo v Praze pár průjezdých ulic místo parkovišť(parkovací pruhy a modré zony tam, kde já chci více průjezdných pruhů), také by to bylo jiné.

0/0
10.2.2011 22:53

brzy budu člověk v tísni

noje to pěkná myšlenka

ale dovolil bych si upozornit na na naší sázku. už je v tom 18 lidí a další se hlásej. a to celý za tři dny.  superR^

0/0
10.2.2011 0:09

PořízkovabastaII

Prosímvás

mohli byste mě někdo znalej problému poučit, jak může studie stát 30M? Já bych třeba pochopil 1 nebo i 2M, ale třicet?!?

0/0
9.2.2011 23:27

Yen

Studie

Studie za 30 mega? To musel schválit nějaký daaký trumpeta.

0/0
9.2.2011 22:22

Censor jedere

Re: Studie

Hehe, no 10% se posílá zpět na soukr. účet úředníka, který to objednal, za 25 mega si majitel nakoupí pro sebe, pro manželku a pár dalších přátel nějaká ta BMW X6 případně Audi Q7 a za zbylá dvě mega se to objedná u jiné firmy. Naprosto běžná praxe.

0/0
9.2.2011 22:56

svobodná socka

Re: Studie

Asi tak nějak.[>-]Rv

0/0
10.2.2011 11:09

nonnea

Re: Studie

Pro každého jeden ..bylo jich třicet expertů.

0/0
10.2.2011 1:45

Keni

Re: Studie

Par uredniku a politiku potrebovalo premie. Predpokladam, ze by jim nejaka vysoka skola udelala tu expertizu za par set tisic CZK a tak podrobnou, ze by platila i za 10let a pocitala i se vsema moznejma snenarema zmeny zakona. Ale to nebylo ucelem, protoze se na pozadavek ekoteroritu jistebrzy udela za dalsich x desitek mega dalsi.

0/0
10.2.2011 15:16

Keni

Re: Studie

Kamos tvrdil, ze by u nas diky korupci a neschopnosti statnich uredniku, manageru a politiku mel mit kazdy obcan platici dane pravo, kazdorocne jednoto exemplare tohoto spolku zastrelit. To by pak byl raj.

0/0
10.2.2011 15:17

RedSquirrel

Žádný problém

Pozvěte si Nečase a ten Vám schválí mýto zákonem, a to v režimu legislativní nouze.

0/0
9.2.2011 22:16

unbreakable debater vol.17

Re: Žádný problém

Se stavem legislativní nouze fňukejte u Ústavního soudu, oranžády. Nikoho jiného to nezajímá.

0/0
9.2.2011 22:21

navsteva po socialistovi kamenem

vyrazne by pomohlo zavedeni Umweltzone

stejne jako v nemecku, aby se po meste mohla pohybovat jen auta se znamkou 4 (EURO IV a vyse).

0/0
9.2.2011 22:15

AAA2

Re: vyrazne by pomohlo zavedeni Umweltzone

na znamku 4 ma narok kazdy benzinak co splnuje aspon nejake EURO. tedy klidne i posledni modely Favoritu...

0/0
9.2.2011 22:24

Mysel

Re: vyrazne by pomohlo zavedeni Umweltzone

Tahle ekofasisticka debilita ma bohuzel i u nas dost zastancu. Je treba doufat, ze nic takoveho u nas neprojde.

0/0
10.2.2011 11:06

Leinad

Re: vyrazne by pomohlo zavedeni Umweltzone

Žádné eko XX alá Favotit s katalyzátorem, ale jenom 0 emise (elektromotor) by se do Ovy hodilo. ;-D

0/0
10.2.2011 22:55





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.