Diskuze

Strážníci v Táboře jezdí na elektrickém skútru, sto kilometrů je stojí šest korun

Městská policie v Táboře má ve svém vozovém parku jako první v Jihočeském kraji úsporný elektroskútr. Sto kilometrů na něm ujedou za pouhých šest korun.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SH

Babul

30. 4. 2011 15:27
Zvonek

Šéf strážníků se zamyslel...

0 0
možnosti
MZ

Michael Gardner

10. 2. 2011 21:59
Ať jezdí na kole,rychlost po rovině

je asi 32 km/h a vyjde to levněji.

0 0
možnosti
D

daduna383

10. 2. 2011 18:30
botičky

a kam daj botičky? což je jediná činnost kterou v Táboře MP vykonává

0 0
možnosti
TF

danny47

10. 2. 2011 20:59
Re: botičky

nejen tam, neboj.....

Ovšem ten skůtr musí být kvalitní a výkonný, když uveze to ......., co na něm na snímku  sedí ;-)

0 0
možnosti
MK

Marťan

10. 2. 2011 15:30
To se mi líbí!

Pokud se osvědčí, uvažuje radnice o nákupu dalších - proč se ta radnice nezeptá na zkušenosti jinde? Pokud vím, tak elektroskútry už mají i jinde! To si bude každá radnice dělat samostatný výzkum?

Kdo a jak přišel na těch 100 km za 6,- Kč?

I v těchto novinách se už o této problematice psalo (asi tak před rokem). Objeví se článek, nadšení, ale dlouhodobější zkušenosti nikde. Je lepší se poučit na chybách jiných než dělat vlastní...

0 0
možnosti
PH

jmen0.prijmeni

10. 2. 2011 15:18
hmm

Chválím. Sice pořád zastávám názor, že strážníci mají chodit pěšky a bezezbraní, mají mít svůj vymezený rajón a u sebe GPS loger kterým bude nadřízený kontrolovat jestli se nezašívjí. Ale takovéto přibližovadla a kola bych jim ještě schválil. Jsou tu od toho, aby nám pomáhali a ne se vozili v Hummerech, Smartch jako v Praze, nebo v Dodge Charger jako v Novém Městě nad Metují.

0 0
možnosti
OM

olozx6r

10. 2. 2011 14:59
co to??

To je zase článek. Hlavně ten kec, že to maj první v jihočeským kraji. V Budějcích máme už dva od podzimu a dokonce zadarmo, protože jsou zapůjčený od E-ONu B-)

0 0
možnosti
BH

dropa

10. 2. 2011 10:58
To já když počítám jen jednu položku, tak jezdím za 5,-100km

s dvoutunovým autem!! :-) 

 Konkrétně ošoupání pneu (ale nesmím přezovat na zimní) :-)

0 0
možnosti
AT

Antonín, topič

10. 2. 2011 11:25
Re: To já když počítám jen jednu položku, tak jezdím za 5,-100km

To máte nějaký laciny gumy, né?

0 0
možnosti
D

Dalšínickvpekle7

10. 2. 2011 10:38
Náklady

Pokaždý když se píší tyhle nesmysly o extrémně nízkých provozních nákladech vozítek na elektřinu se zapomíná na jedno . Pohoná hmota eletromobilů , elektřina , není na rozdíl od benzínu nebo nafty  zatížena šílenou spotřební daní !

0 0
možnosti
JDJOT

Judge Dredd je o5 tady

10. 2. 2011 10:46
Re: Náklady

Neboj, bude... jen jak se to víc rozšíří RvRvRv

Ale jinak s ohledem na úspory je fakt, že policie a i MHD apod. by mšěly jezdit výhradně na elektriku...

0 0
možnosti
MJ

Vass

10. 2. 2011 10:13
NÁKLADY CHA CHA....

A opět se zde setkáváme s tradiční nesmyslnou  kalkulací nákladů u elektrovozítek, kde NENÍ započítána do ceny cena baterií.V tomto případě jsou tam LiFePO4 akumulátory. Tabulková (nikoli reálná) životnost těchto akumulátorů je 2000 cyklů(prý 60000 km reálně max. polovinu !) . Cena akumulátoru se dost blbě shání(kdo by se jí taky chlubil;-)) , ale bude tak 8000,- Kč. Tedy je potřeba připočítat ke každým 100Km minimálně ještě nějakých 27 Kč.

Tolik tedy k těm 6 Kč na 100 km :-P

0 0
možnosti
JDJOT

Judge Dredd je o5 tady

10. 2. 2011 10:48
Re: NÁKLADY CHA CHA....

tak jo, tak je to 27+6 = 33 Kč... stále 10x méně než na benzín...

A u MP to kvituji, jen víc elektromobilů a elektromotorek...

0 0
možnosti
L

lupru

10. 2. 2011 9:50
jste uplně vedle s bateriema

jestli vám něco říká LIFEPO životnost deset min. 8 let , takže počítejte znovu , dneska stojí nová baterie 13000,- a ta samá bude stat za 8 let 2-3 tisíce, jako kdysi baterky do mobilů za 1500 a dnes 200,-Kč, je dobrý zjstit stav věcí než začnu blbě pindat :-)

0 0
možnosti
MJ

Vass

10. 2. 2011 10:32
Re: jste uplně vedle s bateriema

Tady bych nemluvil o životnosti časové, ale spíše o životnosti cyklové. Vzhledem k tomu, že to budou nabíjet každý den, tak v ideálním případě skončí za cca 5,5 roku. Ale 2000 tis. cyklů je spíše laboratorní hodnota, reálná za dobrých podmínek bude tak 1000 cyklů. Takže tak za 2,5 roku jsou pryč,  spíše bych to viděl tak na 2 roky denního provozu. Tedy časová životnost aku v tomto případě nebude až tak relevantní. Jinak ceny lithných aku, už moc klesat nebudou. Zásoby lithia nejsou nevyčerpatelné, a vzhledem k boomu elektrovozidel, čekám zvýšenou poptávku a zvednutí ceny lithia na světových trzích. Lithné aku si svou cenu udrží. V žádném případě cena nespadne na 20% původní. ;-)

0 0
možnosti