Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Odchod mě mrzí, ale s šéfem Motola jsem měla spory dva roky, říká Jurinová

Téměř dva roky trval spor mezi ředitelem motolské nemocnice v Praze Miloslavem Ludvíkem a bývalou mluvčí Evou Jurinovou. "Vidím úlevu v tom, že se mi to podařilo říct nahlas," říká v rozhovoru Jurinová. Neshody podle ní začaly, když Ludvíka odmítla podpořit v předvolební kampani. Odchod z Motola ji ale mrzí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vokroj

Jurinové byl vždy pěkný kousek,

ale ředitel Motola je, podle jeho televizního vystoupení, kontroverzní šéf, se kterým jistě není snadno vycházet ...

0/0
10.2.2011 18:59

arogancemoci4

Ta hovězí stále něco nechápe a Tachecí jí to neřekla.

Ředitel tu svou nespokojenost dal najevo pouze jí (pokud to je pravda), ale ona tu svou nespokojenost vytroubila všem sdělovacím prostředkům. V tom je setsakra rozdíl.

0/0
10.2.2011 18:43

arogancemoci4

Ta ale JE hovězí.......

Tak její šéf někam kandiduje, ona na mítincích veřejně podporuje jeho protikandidáta a pak se diví, že ten šéf s ní ukončí smlouvu..... Opravdu, myšlení na velmi vysoké úrovni.

0/0
10.2.2011 18:37

Antonín, topič

---

"Zatím tomu nechci věřit. Ale pokud to tak je, že soukromě odjel na safari, tak je to v této rozjitřené době poněkud zvláštní "

---

To je na padáka pro mluvčí a pro mluvčí se zákazem mluvčit už tuplem. To se nedá nic dělat.

0/0
10.2.2011 9:47

legendaryboy

Fandim Eve

Bozska Evo nenech si od takoveho primitiva kalet na hlavu. R^

0/0
10.2.2011 6:53

Hrustic

Reditel

Jurinovou jsem nikdy nemel rad, ale co muzu soudit o rediteli Motola z jeho vystoupeni a nahravek, ktere byly zverejneny, tak opravdu nechapu jak se podobny clovek dostane takove funkce - je to cisty buran a primitiv. Od takoveho se da vzdycky cekat krive jednani Rv

0/0
9.2.2011 20:34

beachside

co se pořád řeší kolem Jurinové?

Tiskový mluvčí je jen a jen papoušek,který cituje názory a stanoviska svého nadřízeného a své osobní pocity si má nechat domů.Paní Jurinová ač mi je sympatická je pouze bývalá čtečka zpráv a papoušek.

0/0
9.2.2011 17:16

sibylle

Re: co se pořád řeší kolem Jurinové?

Jenže tenhle papoušek, když zjistil, že už umí mluvit a všichni se na něj dívají, tak se začal naparovat a celý natřesený začal dodávat i své vlastní komentáře a názory. A čím si připadal nepostradatelnější a jistější, tím byl pořád nafouknutější až ho páníček podřízl a upekl si ho k večeři.

0/0
9.2.2011 18:27

danny47

Re: co se pořád řeší kolem Jurinové?

R^ !

0/0
9.2.2011 21:39

meyla

Loajalita?

Pokud paní Jurinová doslovně tvrdí, že ví, co je loajalita, pak mám v jejím konkrétním případě pocit, že má asi na mysli loajalitu Brutovu k Cesarovi. Je to podle mne žena, která je přesvědčena o tom, že má za každých okolností právo na svůj názor. Myslím, že si plete zaměstnání a měla by být někým jiným než zaměstnancem, se kterým v mnohém stojí a padá reputace celé organizace (a kde loajalita k šéfovi a firmě je základním kamenem úspěchu). Děkuji paní moderátorce Tachecí, že kladla neloajální otázky na tělo - a paní Jurinové pak patří dík za neumětelství v odpovědích, kde ukázala obratnost vskutku hodnou tiskové mluvky, nikoliv však důvěryhodné mluvčí.

0/0
9.2.2011 16:10

Muzzlinka

Re: Loajalita?

Myslím, že se pletete. Zaměstnanecký poměr, ani loajalita neznamenají otroctví a slepé poslouchání rozkazů. Každý zaměstnanec má právo na svůj názor a každý manažer by měl umět svůj názor a svoje rozhodnutí vysvětlit a obhájit tak, aby zaměstnance přesvědčil. V tom pan ředitel Ludvík selhal. Paní Jurinová svými výroky Motolskou nemocnici nepoškodila, čili svou loajalitu neporušila. Jen se dotkla ješitnosti blbce, který si zřejmě není jistý v kramflecích a proto se schovává za svou funkci.

0/0
9.2.2011 16:15

danny47

Re: Loajalita?

Osobní názor/postoj je jedna věc, ale to, co TISKOVÝ mluvčí jménem toho, pro koho "tiskově mluví" je věc výrazně, ale výrazně JINÁ !!

0/0
9.2.2011 16:42

meyla

Re: Loajalita?

Ano, každý zaměstnanec má právo na svůj názor, jde jen o to, kde takový názor komunikovat či ventilovat. Tiskový mluvčí by podle mého názoru měl být prvním, kdo tohle přesně ví a chová se podle toho. Nikdo po ní nechce otročinu, ale bazální loajalitu či chcete-li věrnost. Promiňte, ale paní Jurinová se mi v rozhovoru zdá býti příkladem naprosté neloajality a do velké míry i pokrytectví. A dodávám, že ve svobodné společnbosti má každý možnost si vybrat - a pokud paní Jurinová žila v nějakém etickém dilematu, co jí bránilo to šéfovi sdělit? Celé to na mne dělá dojem, že profesně pochybila a docela se bavím její reakcí na kritiku - ta paní o sobě a o svém přístupu k práci evidentně nepochybuje.

0/0
9.2.2011 16:43

darny

Re: Loajalita?

R^R^R^R^R^

Mnozí diskutéři si pletou loaialitu s vlezdopr....smem.

0/0
9.2.2011 17:11

India

Paní Jurinová

je oběť. Mohu to konečně posoudit z článku, který jsem si nyní přečetla. Prošla jsem dvěmi stejnými zkušenostmi. Máme obě společné to, že nejsme žádné socky, které slepě poslouchají i uklizečku, ale máme i vystupování a vlastní názor a profesionální jednání. Jsme ale také lidi. Problém je v tom, že šéf je výš než my a když nechce, tak nechce... Hodně štěstí, paní Jurinová. Na každou s***i se vaří voda.

0/0
9.2.2011 15:21

KarlaEgon

Re: Paní Jurinová

Nebyla placena za to, ze bude sdelovat SVE nazory. Toto udelat v me spolecnosti, tak se s ni na minutu rozloucim. Profesionalne naprosto selhala.  Rv

0/0
9.2.2011 15:28

Muzzlinka

Re: Paní Jurinová

To je pravda jen částečně a velmi neprofesionálně. Mluvčí, má-li společnost zastupovat věrohodně, musí se způsobem komunikace a práce té společnosti být ztotožněný. Není nic profesionálního na tom, myslet si, že společnost nebo ředitel funguje blbě a na veřejnosti lhát, jak je vše OK.

Takže paní Jurinovou chápu, že pokud pan ředitel je "manažer" který se s mluvčí nedokáže na komunikaci shodnout, nemá ona důvod svoje postoje tajit. Podle mne je pan ředitel odpovědný za to, že svoje kroky a rozhodnutí nedokáže obhajovat a vysvětlit ani před svou vlastní mluvčí.

0/0
9.2.2011 16:06

KarlaEgon

Re: Paní Jurinová

To je pravda, ale opet jen castecne. Paklize mluvci neni ze spusobem prace ztotoznena, ma odejit. A opet rikam NEsdelovat SVE subjektivni nazory prostrednictvim medii.

0/0
9.2.2011 16:12

Muzzlinka

Re: Paní Jurinová

Sdělit svoje názory, jakkoliv subjektivní, do médií může každý! Dokonce i mluvčí, který se rozhodl odejít. Paní Jurinová poškodila ego pana ředitele zjevně až poté, co se rozhodla odejít.

0/0
9.2.2011 16:17

danny47

Re: Paní Jurinová

To se pletete, vše vzniklo až potom, co paní JURINOVÁ totálně selhala jako mluvčí nemocnice... Teď to jen, s pomocí kamarádů v médiích maskuje.

0/0
9.2.2011 16:44

honya007

Re: Paní Jurinová

Nevidím žádný rozumný důvod, který jakéhokoli šéfa přiměl vzít takovou mluvčí, která ho bude pomlouvat - ať již v době za trvání spolupráce nebo po jejím skončení. Proto jde o neprofesionální jednání.

0/0
9.2.2011 17:12

danny47

Re: Paní Jurinová

R^ !!

0/0
9.2.2011 16:43

danny47

Re: Paní Jurinová

Prřesně !! 

0/0
9.2.2011 16:44

danny47

Re: Paní Jurinová

Je-li (trady byla-li paní) Jurinová tisková mluvčí nemocnice, tak MUSÍ vyslovovat názor NEMOCNICE  (tedy jejího vedení) a nikoli své výmysly....

A jestli měla s ředitelem spory, tak nějak nechápu, jak mohla pracovat jako jeho mluvčí.

Takže jen a pouze využívá svých kontaktů v médiích, aby si přihřáíal svoji osobní polívčičku...

0/0
9.2.2011 16:41

_M_

Re: Paní Jurinová

Řekl bych, že na Jurinovou už je uvařená.

0/0
9.2.2011 17:47

vozova.hradba

Eva je divna

Eva je divna, ma asi pocit, ze je nejak strasne dulezita a nenahraditelna. Prvni a hlavni vec je, ze nekritizuju toho, za koho mluvim (pokud to on sam nechce, ze). Proste slapla vedle, chtela se ukazat a nedoslo ji, ze cesticka, kterou se vydala, vede z kopecka dolu.

0/0
9.2.2011 15:11

halagajda

Re: Eva je divna

R^presne, padaka(kvuli vlastni hlouposti) necekala, tak se ted snazi dostat do role bojovnice proti korupci atd

0/0
9.2.2011 15:22

pavev1

?

Máte někdo představu co může mít mluvčí za rozdělanou práci?

0/0
9.2.2011 15:10

halagajda

Re: ?

no akorat se rozkecala a padla uz to nedopovi;-)

0/0
9.2.2011 15:19

honya007

nemocnice není demokratická instituce

Paní Jurinová má zcela mylnou představu o roli tiskového mluvčího. Domnívá se (nebo to alespoň uvádí), že v nemocnicích panuje demokracie, a z toho důvodu může svobodně hlásat svůj názor. V nemocnici stejně jako v jiném podniku ale funguje naopak autokracie se vztahy podřízenosti a nadřízenosti. Tiskový mluvčí opírá svou autoritu výlučně o autoritu svého šéfa. Není to nějaký prétor s vlastní legitimitou. Pokračování v zostouzení šéfa Jurinovou profesionálně zcela diskredituje. Možná se ještě uchytí v politice, ale jako tiskovou mluvčí jí nikdo asi už chtít nebude.

0/0
9.2.2011 15:03

Hans01

Re: nemocnice není demokratická instituce

Tady ale nejde o demokracii. Loyalita končí tehdy, je-li něco v příkrém rozporu s mým přesvědčením a morálkou. To byste také mohl obhajovat Eichmanna jako vzorného a loyálního úředníka.

0/0
9.2.2011 15:49

honya007

Re: nemocnice není demokratická instituce

Demokracií argumentuje v rozhovoru paní Jurinová, já nerespektem k autoritě, jíž jsem podřízen, vy otázkou hranic loyality. A pokud jde o Váš přístup, ano, být Himmlerem vnímám jistě Eichmanna jako "vzorného a loyálního úředníka". To neznamená, že ho proto budu omlouvat, být v roli jeho izraelského soudce. On se mohl a měl vzepřít. Jeho poslušnost byla v konfliktu se zjevnými povinnostmi člověka. To je téma práva na odpor, tedy kde jsou hranice morálního závazku k poslušnosti. Jurinová takhle neargumentuje, "cosi" neurčitého se jí nelíbí - a protože si myslí, že v demokracii může, tak je neloyální.

0/0
9.2.2011 17:03

Muzzlinka

Re: nemocnice není demokratická instituce

To je pravda jen částečně a velmi neprofesionálně. Mluvčí, má-li společnost zastupovat věrohodně, musí se způsobem komunikace a práce té společnosti být ztotožněný. Není nic profesionálního na tom, myslet si, že společnost nebo ředitel funguje blbě a na veřejnosti lhát, jak je vše OK.

Takže paní Jurinovou chápu, že pokud pan ředitel je "manažer" který se s mluvčí nedokáže na komunikaci shodnout, nemá ona důvod svoje postoje tajit. Podle mne je pan ředitel odpovědný za to, že svoje kroky a rozhodnutí nedokáže obhajovat a vysvětlit ani před svou vlastní mluvčí.

0/0
9.2.2011 16:07

honya007

Re: nemocnice není demokratická instituce

On není ze své funkce odpovědný nějaké mluvčí, zodpovídá se ministrovi. Pokud to "mezi nimi nefunguje", může to klidně být osobní chyba ředitele, ale pryč musí jít mluvčí a to tak, aby nepoškodila nemocnici a nemocnici reprezentuje ředitel.

0/0
9.2.2011 17:06

Vránolump

Super fotky,

striga jak vyšitá.

0/0
9.2.2011 14:58

Chanuka

Re: Super fotky,

trochu typ jako Vesecká.....taková "vysloužilá"....;-)

0/0
9.2.2011 15:13

halagajda

Re: Super fotky,

ja jsem ji vubec nepoznala ja myslela ze to je shoda jmen;-D

0/0
9.2.2011 15:23

jirijane

Re: Super fotky,

Přesný!!!

0/0
9.2.2011 16:48





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.