Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Řidička najela v protisměru do felicie, zemřelo všech pět dospělých i dítě

Tragická nehoda zablokovala ráno dálnici v Prostějově, kde BMW přeletělo přes svodidla do protisměru a srazilo se s felicií. Z posádek obou vozů nikdo nepřežil. Čtyři lidé zemřeli okamžitě, zbylé dva se záchranáři pokoušeli oživit, ale nepodařilo se jim to. Mezi mrtvými je i jedenáctiletá dívka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

motýl bombardér

pohádka o bmw.

blb si koupí bmw. blb s bmw koupí blpce bmw. konec

0/0
11.2.2011 3:46

ToughestDebaterEver (GodMode:On)

Tady se sešlo všechno, bohužel...

Ženská za volantem a ještě k tomu agresivní jak chlap a ještě k tomu v silným bávu, to je smrtící kombinace. Když si představím, že jedu po dálnici (to se mi stává) a najednou mě něco napálí z prostisměru a v mžiku jsem já i všechny co vezu na hadry, tak mi z toho není dobře po těle... Brrrrrr.

0/0
10.2.2011 22:48

masculinum

BMW

Doufám, že se řidička BMW smaží v pekle;-€

0/0
10.2.2011 19:39

wwwdesigner

nejlepší / nejúčinnější kampaň!!!

za bezpečnost silničního provozu byla v Itálii... na pěších zónách ve městech vystavili vraky jako je tahle felda a bávo.

u nás by mělo MD udělat taky !!!!

0/0
10.2.2011 13:27

dropa

Re: nejlepší / nejúčinnější kampaň!!!

Kolem přechodů by zas mohly bejt roztrhané figuríny a možná by ti s absolutní předností tak často neskákali pod auta!! ;-O 

0/0
10.2.2011 15:40

barb.udo

Re: nejlepší / nejúčinnější kampaň!!!

... třeba ... a nebo za přechody umístit policajty sbírající řidičáky ...

0/0
10.2.2011 16:02

dropa

Re: nejlepší / nejúčinnější kampaň!!!

Těm mrtvejm co porušily zákon? 

0/0
10.2.2011 16:23

barb.udo

Re: nejlepší / nejúčinnější kampaň!!!

... většinou se jim nic nestane ...

0/0
10.2.2011 18:36

wwwdesigner

Re: nejlepší / nejúčinnější kampaň!!!

absolutní přednost je v Británii, ne u nás.

0/0
10.2.2011 16:30

dropa

Re: nejlepší / nejúčinnější kampaň!!!

Já to vím, ale jak to říci těm co tam skáčou? !! ;-O

0/0
10.2.2011 17:31

barb.udo

Re: nejlepší / nejúčinnější kampaň!!!

... a jakou mají u nás?

0/0
10.2.2011 18:37

wwwdesigner

Re: nejlepší / nejúčinnější kampaň!!!

absolutní přednost je, že kdykoli vidíte chodce u přechodu, MUSÍTE zastavit. u nás vám vyhláška vyloženě neukládá povinnost, takže se tu domlouvají řidiči s chodci posunky....

0/0
11.2.2011 9:46

barb.udo

Re: nejlepší / nejúčinnější kampaň!!!

... a u nás je to jak?

0/0
11.2.2011 10:49

wwwdesigner

Re: nejlepší / nejúčinnější kampaň!!!

Základní ustanovení zákona o provozu na pozemních komunikacích (§5): "Řidič je povinen… … s výjimkou řidiče tramvaje umožnit chodci,

který je na přechodu pro chodce nebo jej zřejmě hodlá použít, nerušené a bezpečné přejití vozovky; proto se musí

řidič takového vozidla přibližovat k přechodu pro chodce takovou

rychlostí, aby mohl zastavit vozidlo před přechodem pro chodce, a pokud

je to nutné, je povinen před přechodem pro chodce zastavit vozidlo."   Dále: "Řidič nesmí… … ohrozit chodce přecházející pozemní komunikaci, na kterou řidič odbočuje, při odbočování na místo ležící mimo pozemní komunikaci, při vjíždění na pozemní komunikaci a při otáčení nebo couvání."

0/0
11.2.2011 11:10

wwwdesigner

Re: nejlepší / nejúčinnější kampaň!!!

A proti tomu ustanovení §54 odst. 3 téhož zákona: "Chodec nesmí

vstupovat na přechod pro chodce nebo na vozovku bezprostředně před

blížícím se vozidlem."

0/0
11.2.2011 11:10

MSG

Rád bych se ohradil proti...

... bulvárně laděnému názvu článku ve smyslu "silnější (zlý) ublížil slabšímu (dobrý)". Předně felicie to napália do BMW což je jasně vidět z fotek - sotva někdo smete auto bokem (boční náraz u BMW) a čelní u felicie. Dále není ani policii známa příčina nehody. Ví to snad idnes dříve?

0/0
10.2.2011 13:03

hrcprcsalala

Re: Rád bych se ohradil proti...

8-o8-o8-o Jenže to BMW bylo jaksi v protisměru, kam se dostalo ze svého pruhu po překonání středových svodidel.

0/0
10.2.2011 13:05

kolda1976

Re: Rád bych se ohradil proti...

Ježkovy oči... ,BMW přeletělo svodidla a může za to řidič Felicie... ?!;-O

0/0
10.2.2011 13:24

Papl22

Re: Rád bych se ohradil proti...

Rozumu si asi moc nepobral, pokud vím tak oba dva vozy byly v pohybu takže jeden napálil do druhého. Ale Felicie jela ve svém pruhu, nikoho neohrozila ani neomezila, takže zavinění: 0%. Pokud jde o BMW tak zavinění bude díky rychlosti, stavu vozu, způsobu řízení aj. To už záleží co určí odborníci za vinu.

0/0
10.2.2011 23:07

Brůžek

Osudu člověk neunikne ...

V takové situaci nemá šanci sebezkušenější řidič. A stát se to může komukoliv. Říká se tomu být v nepravou chvíli na nesprávném místě. :-/

0/0
10.2.2011 9:57

RedSquirrel

To je tak, když

prostitutky řídí silné vozy... Rv

0/0
9.2.2011 22:19

Pavel.Knapek

Je to mimo světské soudy

Nám je příčina té nehody neznáma ale Pán Bůh dobře ví kdo je viník a trestat bude spravedlivě.

0/0
9.2.2011 21:13

__Radin__

Re: Je to mimo světské soudy

to jako myslíš vážně 8-o Pán Bůh ať se jde zahrabat, nevíš náhodou jak soudí ty svoje úchylné kněze, co jdou po malejch dětech a bezmocnejch lidech? Jak potrestal ty zmetky co proti sobě vedly svaté války ve jméno boha? Rv

0/0
10.2.2011 9:39

Pavel.Knapek

Re: Je to mimo světské soudy

Někteří lidé nedokáží rozlišit dva pojmy. Bůh a církev. Chápu, že to některým lidem splývá ale je to nedomyšlenost. Taky úchylný kněz se bude zodpovídat Bohu a bude od něj souzen. Totéž ve všech svatých válkách. Byl tam zneužit Bůh jako pojem ale Bůh tam neválčil. V každé válce válčili jen a jenom lidi. V žádné válce Bůh neválčil a to ani ve svaté válce

Co znamená pojem Bůh. Bůh znamená jednotu Svaté Trojice ale to je složité na pochopení a mají s tím problém taky někteří odborníci (theologové). Svatá Trojice - Bůh Otec který svět stvořil, Bůh Syn, který náš svět vykoupil a Bůh Duch Svatý, který řídí naše kroky, pokud jsme ochotni nechat se Svatým Duchem řídit a zachovat mu poslušnost.

Žádný Bůh válečník tam není, svatá válka byla jenom zvůle lidí, kteří budou souzeni a odsouzeni za tu válku stejně jako ten některý úchylný kněz, který šel po malých dětech ale jedno Ti Radine napíši, těch úchylných kněží zase tolik nebylo jak napsali v novinách. Já osobně žádného úchylného kněze neznám.

0/0
10.2.2011 17:13

LEA.M

Re: Je to mimo světské soudy

Vážně by mě zajímalo, jak jste přišel na to, že "těch úchylných kněží zase tolik nebylo jak napsali v novinách."

0/0
12.2.2011 20:34

Snake_Fox

MEMENTO !!!

a to chce naše vláda zvýšit rychlost na dálnici! to pak budou takové članky na denním pořádku.

Dokud budou češi jezdit jako prasata tak bych spíš ubral. A říkám pořád at se zpřísní pokuty.

př. překročení rychlosti o 15 a víc pokuta 50 000, když to týpek udělá znovu pokuta 70 000 do konce života bez papírů auto zabavit.

chlast za volantem? 70 000, auto zabavit a do konce života bez papírů + alespon rok natvrdo do chládku. Když po někom střílím z revolveru tak asi taky pujdu sedět a to samé je jet ožralí v autě.

0/0
9.2.2011 17:50

tmf

Re: MEMENTO !!!

Ty seš ale mimoň. Rychlost, lékárničky, eMPíka za ceduli začátek obce.

http://zpravy.idnes.cz/expert-bmw-ani-nemuselo-jet-rychle-nehodu-s-sesti-mrtvymi-mohlo-zpusobit-naledi-gfi-/krimi.asp?c=A110209_135315_olomouc-zpravy_stk

0/0
9.2.2011 18:25

Honza.Z

Re: MEMENTO !!!

az na to ze tohle je rychlostni silnice pro motorova vozidla - ne dalnice, ta ma jiny parametry a neni stavena na vyssi rychlost. R46 je stejne paskvil kterej dnesnim normam neodpovida.

0/0
9.2.2011 19:04

Polárníkočka

Re: MEMENTO !!!

dnesnim normam... ;-D;-D;-D bud rad ze mas po cem jezdit a prizpusob rychlost stavu a povaze vozovky... a nebo chod pesky :-P

0/0
9.2.2011 19:48

Honza.Z

Re: MEMENTO !!!

tak ja se tak snadno nespokojim s timhle svinstvem co nam tady podsouvaj jako "normalni" - takze ne nejsem rad. Jestli tobe je to jedno tak to jenom dokazuje to ze ti to lejno pekne stejka po cele dolu.;-)

0/0
9.2.2011 19:56

wwwdesigner

Re: MEMENTO !!!

blbost... jediný, co je potřeba, je omezit korupci u policie, aby všechny postihy, které jsou teď nastavené, na řidiče skutečně dopadly.

jenže u nás každej věří, že všecko uplatí a že jemu řidičák sebrat nemůžou. ;-€;-€

0/0
10.2.2011 13:31

hrcprcsalala

Re: MEMENTO !!!

Postih řidičů už nějakou dobu není v pravomoci policie, ale obecních úřadů.

0/0
10.2.2011 13:34

wwwdesigner

Re: MEMENTO !!!

ano, ty postihy, které jdou do správního řízení, řeší OÚ. ovšem udělování pokut za rychlou jízdu (pokud není recidiva) a dalších přestupků se to netýká.

0/0
10.2.2011 14:01

hrcprcsalala

Re: MEMENTO !!!

Nikoliv, těch se to týká také, ledaže by byly vyřešeny na místě v blokovém řízení (tj. pokud řidič s přestupkem i pokutou souhlasí).

0/0
10.2.2011 14:11

wwwdesigner

Re: MEMENTO !!!

ano. pochopila jste mě....

stačilo by opravdu udělovat pokuty všem, kdo udělali přestupek a ne si od nich vzít tu dvoutisícovku, kterou jim řidič nenápadně podá s řidičákem.

0/0
10.2.2011 14:22

po pate zruseny nick

nestacim se divit vasim komentarum

to BMW vyhodilo na druhou stranu cesty druhe auto..ale tady uz se musi psat silne auto, zenska to nezvladla, urcite manager by to mohl byt...stado tupych ovci co zna dalnici jen z tv nova...

0/0
9.2.2011 17:18

Honza.Z

Re: nestacim se divit vasim komentarum

Ja nevim co se divis, dyt to je tady hlavni artikl. tady je kazdej druhej samozvanej arbitr co se s volantem v prackach uz narodil a rozumi vsemu. Pak to sou ale prave ty ktery na silnci hrnu pred sebou protoze tady recnej a sami pak zaclanej. Ja uz se nedivim nicemu.

0/0
9.2.2011 17:25

trixs

Re: nestacim se divit vasim komentarum

Jaké druhé auto. Tuto verzi zatím nikdo nepotvdil. Tak nespekuluj.

0/0
9.2.2011 17:47

Lavrentij Berija

Motorkáři je sice nemaj rádi

Ale možná by to stálo za realizaci http://www.proznak.cz/cze/index.php?pageid=detail.php?item=5-0000-0000  

0/0
9.2.2011 16:59

Honza.Z

Re: Motorkáři je sice nemaj rádi

to je k nicemu, to te akorat rozpara jak konzervu.

0/0
9.2.2011 17:10

Lavrentij Berija

Re: Motorkáři je sice nemaj rádi

Důkaz? Oni ho maj. Viz ta fotka kamionu. Takže sorry. Že lanový svodidla ještě nikdo nepřelítl, se dá ověřit z mnoha jiných zdrojů. Tvoje tvrzení nikoliv. Takže je mi líto, neberu.

0/0
9.2.2011 18:11

Honza.Z

Re: Motorkáři je sice nemaj rádi

tak neber, me je to uplne sumak;-D;-D;-D ja jezdil kolem novyho jicina po silnici smrti docela dlouho a videl sme co to s osobakama dokaze kdyz do toho vletej - nerikam ze to preletej, rikam ze je to rozpare. Mozna je to lepsi nez kdyby tam nebyly a vzit to rovnou celne pod kamion ale stejne...

0/0
9.2.2011 18:55

hudymisa

Tak kdo.

Podle prostějovské policie byla řidička BMW z Ukrajiny, trvale však žila v Rozvadově. Ve stejném městě žil i její dvaačtyřicetiletý spolujezdec, který byl Němec. http://olomoucky.denik.cz/nehody/tragedie-na-dalnici-pri-srazce-zemreli-ctyri-556b.html

0/0
9.2.2011 16:51

hrcprcsalala

Re: Tak kdo.

Podle svědectví, které se objevilo na internetové diskuzi Prostějovského deníku mohlo před tím do vozu narazit jiné auto. „Jeli jsme po nehodě okolo, směrem od Brna bylo na krajnici zepředu zdemolované auto jako po nárazu. Hned nás napadlo, že řidič musel narazit do toho BMW, které to pak vymrštilo do protisměru. BMW nemělo žádnou brzdnou dráhu. Řidič toho zepředu nabouraného auta stál na krajnici a telefonoval. Vypadalo to, jakoby předtím vrazil do BMW, to vylítlo do prostiměru a střetlo se se škodovkou. Bylo to otřesné!,“ popsala svůj zážitek na diskusním fóru čtenářka Iva.

0/0
9.2.2011 17:00

vitekskritek

třeba

si osádka BMW něco tak vehementně vysvětlovala,že se ta řidička přestala věnovat řízení a potom se prostě lekla.......i nedaleko od nás jsme měli dnes takovou libovku, i když ne s tak tragickým koncem:-( 

http://hzs-zlkraje.cz/clanek/1419/po-stretu-dodavky-s-kamionem-zemrel-jeden-z-ridicu/

0/0
9.2.2011 16:46

RedSquirrel

Re: třeba

sex za volantem

0/0
9.2.2011 22:20

mosulský machredž

oo

to je neuvěřitelný, já bych se na dálnici přes svodidla do protisměru nedokázal dostat ani kdybych chtěl - odrazil bych se jako ping pongový míček Rv

0/0
9.2.2011 16:42

vitekskritek

Re: oo

ten přeskok je docela záhada

0/0
9.2.2011 16:47

rafol

Re: oo

Take mne zaujalo, kolik asi musela jet? Pochybuji, ze ve 130 se auto jako BMW dokaze vznest minimalne metr vysoko, aby preletelo svodidla!

0/0
9.2.2011 16:59

mosulský machredž

Re: oo

přes svodidla se lze dostat např když auto ve své polovině vozovky dostane smyk a metá kotrmelce - pak není problém tam přeletět saltama levou zadní - ale takhle bez při jízdě naprostou rovinou po naprosté skoropřímce i kdyby usnula, tak narazí třeba do těch svodidel, ale nikdy je neprorazí a odpálkuje ji to zpět - hmm 8-o

0/0
9.2.2011 17:05





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.