Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Praha koupila halu Sparty za miliony, exmajitel si ji pronajímá za tisícovku

Pouhých tisíc korun měsíčně si za pronájem haly Sparty na Letné účtuje Praha 7. Loni v listopadu přitom na žádost městské části arénu za 116 milionů koupil pražský magistrát. Městské části pak halu půjčil. Praha 7 však objekt obratem lacině pronajala jejímu bývalému majiteli.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

bajo.ano

v tomto státě už bežná věc

8-o;-€

0/0
8.2.2011 18:05

Larrax

to snad ani nemůže být pravda

Co se to v tomto státě děje?

0/0
8.2.2011 17:22

vskiper

Nejen neznalost zakona

... ale ani hloupost neomlouva, takze pokud pan starosta schvali a podepise smlouvu s navratnosti nad 10 000 let mel by sve jednani vysvetlovat nejen volicum, ale i statnimu zastupci a soudci !!

0/0
8.2.2011 13:19

SvatyAntonin

Pozor

Občané mají takové zastupitelstvo a takovou vládu, jakou si zaslouží. Rozhodli to ve volbách ať už volbou či neúčastí na ni. Dobře jim tak.

0/0
8.2.2011 11:58

ProsteJenda

A pak s vážnou tváří říkejte

Že nejsou peníze na státní zaměstnance, musí se zvyšovat daně atd.

0/0
8.2.2011 11:58

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: A pak s vážnou tváří říkejte

A co zrusit vsechny sporty, nebylo by pak vice penez na platy?

0/0
8.2.2011 12:02

Si0 po třetím zákazu

Re: A pak s vážnou tváří říkejte

Pokud si chtějí dospělí sportovat, tak především za své. Když už, tak mohou žádat jednorázové dotace pro tělovýchovné spolky.

0/0
8.2.2011 14:11

SvatyAntonin

Hala

No tohle se snad může stát jen u nás. Alespoň se vidí, jak se hospodaří za peníze občanů.

0/0
8.2.2011 11:55

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Hala

to je fakt, kdyby za to radsi koupily hospodu, cesi jsou liny narod na takovyhle nesmysly R^

0/0
8.2.2011 11:57

kossacek

Proč kupujeme haly?

Je to na blití. Proč stát kupuje a provozuje nějáké haly, když tomu vůbec nerozumí? Další peníze vyhozené oknem. Ať se radši opraví silnice, parky..

0/0
8.2.2011 11:49

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Proč kupujeme haly?

proc stavet park, kdyz muse koupit halu?

0/0
8.2.2011 11:52

SvatyAntonin

Re: Proč kupujeme haly?

Nekoupil stát, ale zastupitelé města Prahy!!!!

0/0
8.2.2011 11:56

kossacek

Re: Proč kupujeme haly?

Bylo to z veřejných peněz - jak se to v rámci státního a městských rozpočtů přelévalo už je celkem jedno..

0/0
8.2.2011 11:59

glockwien

Praha

pražská radní zodpovědná za správu městského majetku Aleksandra Udžinija o pronájmu nic nevěděla....;-D.  Tak to je opravdový masakr.

její nadřízený bude nejspíš vor v zakoně.;-D

0/0
8.2.2011 11:35

tomajdan

podobne jako

treba Gutovka ve Strasnicich, mesto vybudovalo za desitky milionu, a pak pronajalo soukrome firme za 1kc na rok na podnikani. A tvari se ze Gutovka ma tak velke naklady ze to jinak nejde, jinymi slovy ze zminena soukroma firma dela charitu, nevydelava a areal provozuje pro obcany za naklady :-))) ha ha to urcite. Kazdopadne to za nase penize postavili, a my, pokud tam pujdeme, tak soukrome firme zaplatime za to, ze si tam muzeme pinknout volejbal.Tohle dela mesto pro sve obcany. ze A to nemluvim o tom, kdo se vlastne napakoval pri samotne stavbe arealu.

0/0
8.2.2011 11:32

Gasherbrum

Re: podobne jako

a máš pocit, že někdo na světě bude provozovat nějaký podnik a přitom prodělávat? Sportovní haly si na sebe nevydělají....né tak, aby si zaplatily třeba jen svou výstavbu(viz. Sazka arena a tam jsou megalomanské akce na denním pořádku a prostě to nestačí). Takže máš vždy varianty dvě...zadotovat výstavbu a pak to pronajmout a ať to funguje v rukou soukromníka, který ale zisk chce a bez něj to dělat nebude. A nebo to bude chátrat v rukou města, které se o to starat nemá jak a zaručeně by se nedostalo ani na tu nulu a dotovali by i provoz.

0/0
8.2.2011 11:52

glockwien

Re: podobne jako

á starosta Ječmének osobně. Tak KOLIK pane starosto?;-D

0/0
8.2.2011 11:58

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: podobne jako

a lepsi argument nemas? On narozdil od tebe napsal neco rozumneho ;-)

0/0
8.2.2011 11:59

tomajdan

Re: podobne jako

mam pocit ze by mesto nemelo z nasich penez financovat soukromy byznys, a pripadne zalozit spolecnost ktera to bude provozovat a jen pokryvat svoje naklady, ne vydelavat. Pro mestske casti neni problem zakladat firmy (kazda mestska cast jich ma X) - ovsem pouze v pripade ze to nekomu neco prinese (vetsinou spojeno s nemnovitostmi  a podobne). Pokud jde pouze o verejny zajem (vraceni dani obcanum napriklad ve forme kvalitniho sportoviste) tak to najednou nejde, a musi se to dat soukrome firme, ktere spadne do klina byznys zadarmo. To opravdu neni reseni pro lidi, ale pro byznys.

0/0
8.2.2011 12:02

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: podobne jako

byznys zadarmo? Cemu presne jsi na slovnim spojeni "vyrovnany rozpocet" nerozumnel?

0/0
8.2.2011 12:05

tomajdan

Re: podobne jako

Ja ti bohuzel nerozumim vubec, pokud je to reakce na moje prispevky.

0/0
8.2.2011 12:20

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: podobne jako

to je v pohode z toho si nic nedelej

0/0
8.2.2011 12:29

Gasherbrum

Re: podobne jako

ano, řešení je městská společnost spravující sportoviště. V mnoha městech to funguje....ale....vesměs to slouží jako trafika pro vysloužilé politiky, kteří tam berou neskutečné peníze za skoro nulovou práci a do městského rozpočtu dík tomu nazpět nepřinesou vůbec nic.  Stačí se jen někdy podívat trochu blíže na mnohá menší města, která to tak dělají. Uvedu jeden konkrétní případ: nejmenované město má tuto firmu, firma má dva bazény, dvě velké sportovní haly a neustále je dotována městem....a prachy tam mizí. Ve stejném městě je velká sport. hala rovněž městská, která má soukromého provozovatele. Nájem je značně netržní, ale ta hala funguje, provozovatel vydělává a do města jde sice jen něco, ale jde. Tak vypadá bohužel realita. P.S.: správce haly v městské společnosti bere skoro dvakrát tolik, co u soukromníka a tak jsou na tom skoro všichni zaměstnanci.

0/0
8.2.2011 12:39

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Dotaz na zde diskutujici

Chci investovat do haly, jelikoz potrebuje majitel penize ted, tak ji musim koupit ted nebo vubec, tak ji koupim, co bych mel delat dal, kdyz tam chci do budoucna mit basket, ale zatim to nemam zajistene

1) mam to zpet majitely zatim pronajmout za symbolicky dar s tim, ze na nej pujdou naklady

2) mam si to zatim nechat pro sebe s tim, ze nez to rozjedu, tak budu platit milion mesicne za provoz?

0/0
8.2.2011 11:31

Cocotus_________Interruptus

Re: Dotaz na zde diskutujici

Ne, nechci koupit halu. Fakt máme jiné priority než nakupovat haly, nota bene bez jakékoliv koncepce ohledně využití. Např. katastrofální stav pozemních komunikací.

Ad 2: Cituji z tvého oblíbeného článku: "Kučera ale nesouhlasí se slovy Ječménka, že hala byla ve ztrátě. "Sice nevydělávala ani korunu, ale měla vyrovnaný rozpočet," říká Kučera."

0/0
8.2.2011 11:36

Si0 po třetím zákazu

Re: Dotaz na zde diskutujici

Přesně tak.R^ Základní otázka zní: Proč chci vůbec kupovat halu? Tu si ale zatemněné mozky nekladou.

0/0
8.2.2011 11:45

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Dotaz na zde diskutujici

U nas mesto koupilo halu kvuli investici a vydelava jim to, tak proc bych si jen tu halu mel asi kupovat, hodne tezka otazka :-/ zamysli se nez zacnes placat neco o bezmozcich ;-)

0/0
8.2.2011 11:48

Si0 po třetím zákazu

Re: Dotaz na zde diskutujici

Pokud mají vypracovaný investiční plán a jasně definované ekonomické cíle a způsoby jejich dosažení, tak je to absolutně v pořádku a tomu tleskám. To v článku ale není evidentně tenhle případ. Praha si tu halu kupovala jako hodinky, taky jen jako něco, co prostě nemůžeš nemít..

0/0
8.2.2011 14:08

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Dotaz na zde diskutujici

ale ty nechapes, ze nebyla ve strate protoze tam kucera neco provozoval, zatimco mesto by asi neporadalo nejake akce, takze pises nesmysl. Navic ty jses na magistrate aby jsi vedel do ceho je ci neni bvyhodne investovat?

0/0
8.2.2011 11:47

kossacek

Re: Dotaz na zde diskutujici

Veřejná instituce nemá co podnikat - tím to hasne! Stát není od toho, aby kupoval haly, továrny, hospody - má uklízet chodníky, starat se o silnice a veřejné osvětlení..

0/0
8.2.2011 11:57

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Dotaz na zde diskutujici

ale jdi ty brepto, takze u nas co mesto stavelo koupaliste a kulturni dum by je melo zbourat a radsi opravit chodniky? ;-D

0/0
8.2.2011 12:00

Cocotus_________Interruptus

Re: Dotaz na zde diskutujici

Město by takové věci vůbec kupovat ani stavět nemělo.

0/0
8.2.2011 12:20

Gasherbrum

Re: Dotaz na zde diskutujici

To je ale otázka priorit. Moje priorita je a vždy bude, aby bylo kde sportovat. Když se srovnám se všemi západními zeměmi, tak u nás nabídka sportovat je žalostně malá a neskutečně předražená, protože sportovišť je málo a špatně dotovaných. A já osobně tleskám každému, kdo jakékoli sportoviště chce podporovat. Ano, je to věc názoru.....ale můj je, že prioritou je sport a zdraví. Někdo má prioritu luxusní živobytí a služby.... A k bodu dvě...ano, vyrovnaný rozpočet...tzn. je taktak ráda, když si ta hala vydělá na svůj provoz. Z opačného hlediska tedy: když hala neplatila nájem a vydělala si sotva aby držela vyrovnaný rozpočet, tak při nájmu 1000,-Kč už evidentně je pro nájemce ztrátová. Takže se ani nedivím tomu, že ten nájem je, jaký je....docela dost možně by to nikdo jiný provozovat nechtěl. P.S.: 99% sportovišť v ČR je ztrátových! (zrušíme proto sport?)

0/0
8.2.2011 11:47

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Dotaz na zde diskutujici

R^R^R^ Presne, dekuji - naprosto vystizne

0/0
8.2.2011 11:50

Si0 po třetím zákazu

Re: Dotaz na zde diskutujici

... prioritou je sport a zdraví... To je jak z agitačních materiálů KSČ. Za své zdraví si je přece každý odpovědný sám. Rozhodně ne já, abych mu na to musel přispívat přes veřejné peníze.

(Něco jiného jsou děti a mládež, tam rád přispěji na jejich tělesnou výchovu.)

0/0
8.2.2011 14:15

glockwien

Praha

starosta Ječmének pochybení odmítá;-D;-D. Jak jinak že ano. Z které strany je pan Ječmének;-D

0/0
8.2.2011 11:27

kunta_kinte - padly u Bydzova

Super kseft

dekujeme nasi radni, my vime, ze se vzdy domluvite:-P

0/0
8.2.2011 11:24

UGAČAKA

ODS

Kdo prosím bude opět obhajovat ty hochy z ODS? Paragraf porušení správy cizího majetku na ně.

0/0
8.2.2011 11:08

schima

Re: ODS

Tohle nelze obhájit

0/0
8.2.2011 11:22

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: ODS

nesouhlasim, staci si precist clanek ;-)

0/0
8.2.2011 11:23

FireDrake

Jsou to zločinci, podvodníci a korupčníci!

a já se ptám - jak dlouho ještě tohle budeme tolerovat? Kdy budou ve vyšetřovacích službách, u policie a soudů pracovat lidé, kteří se nenechají uplatit a potrestají takovéhle donebevolající příklady uplácení !!??;-O

0/0
8.2.2011 11:07

jellymonkey

No vida

a tady máme hned průšvih jako pr.ase. a že ODS je demokratická strana. Strana zlodějů a zločinců to je. Rv

0/0
8.2.2011 11:05

Dalšínickvpekle6

Nemine den

aby se neprovalilo jak se v týhle zemi podvádí , šmelí a krade za společného !

0/0
8.2.2011 11:00

papazian

Ostudné poměry v ODS v Praze!

Kdy se tato strana konečně očistí?

0/0
8.2.2011 10:56

schima

Re: Ostudné poměry v ODS v Praze!

Když se podíváte na to co provedli po volbách, tak asi nikdy :-/

0/0
8.2.2011 11:22

glockwien

Re: Ostudné poměry v ODS v Praze!

kdy se ODS očistí? Co je to za hloupou otázku? Každý soudný člověk přece ví ,že tahle strana je bytostně spjata s korupcí tak jak se může očistit?

0/0
8.2.2011 11:30

braňme svobodu slova

rozhazování

Koukám, že městům by stačila půlka peněz co dostávaj, aby nerozhazovaly za nesmysly.

0/0
8.2.2011 10:54

buranumdopamatniku

zkusenosti z dejin

Cesi se zacnou branit az  nebude na zradlo.  Zatim to nehrozi a tak se krade dal.

0/0
8.2.2011 10:51

rebereb

Proč se o těch politických zlodějnách na iDNES píše,

když to politici ignorují???

0/0
8.2.2011 10:49

godays

voliče ODS tohle nezajímá, ti budou ODS volit vždy...

;-D

0/0
8.2.2011 10:37





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.